Hier ist unsere Softwareliste für Remote Desktop Software. Die Filter helfen, die Suchergebnisse einzuschränken, um genau das zu finden, was du suchst.

22 Anwendungen
Sortieren
Remote-Support-Software und unbeaufsichtigter Fernzugriff.
ISL Online ist eine plattformübergreifende Remote-Support-Software, mit der Nutzer auf Computer und mobile Geräte aus der Ferne zugreifen und diese steuern können, um anderen Nutzern einen schnellen technischen Support zu bieten. Greife von jedem Computer oder mobilen Gerät in Sekundenschnelle auf überwachte oder unbeaufsichtigte Computer... Erfahre mehr über ISL Light Remote Desktop
Virtual private network for remote and distributed teams
GoodAccess is a virtual private network designed to help remote teams access critical information and business systems in a secure network. IT administrators can use a control panel to access virtual gateway, whitelist specific IP addresses, and hide applications to prevent hacking or DDoS attacks. Erfahre mehr über GoodAccess
Software für Fernwartung, Fernsteuerungs-Sitzungen und Online-Meetings
TeamViewer ist eine Software für Fernwartung, Fernsteuerungs-Sitzungen und Online-Meetings Erfahre mehr über TeamViewer
Fernunterstützungs-, Fernsitzungs- und Fernzugriffssoftware.
Über die Fernunterstützung von ConnectWise Control kannst du jederzeit und überall Geräte fernsteuern und deinen Kunden unabhängig davon, ob sie um die Ecke oder an einem anderen Punkt der Welt sind, helfen. Erfahre mehr über ConnectWise Control
Software für den Fernzugriff
AnyDesk ist eine Fernzugriff-Software, die auf allen Plattformen verfügbar ist, einschließlich Windows, MacOS, Linux, Android und iOS. AnyDesk ermöglicht es Nutzern, jederzeit und von überall aus eine Verbindung zu Computern herzustellen, und erleichtert Desktop-Sharing, Fernunterstützung und Web-Präsentationen. Erfahre mehr über AnyDesk
Sofortiger Remote Support. Unbeaufsichtigter Remote-Zugriff.
Schnelle Unterstützung von Remote-Kunden durch webbasierte, unterstützte Remote-Support-Sitzungen und Remote-Verwaltung von Remote-Computern durch unbeaufsichtigten Remote-Zugriff. Erfahre mehr über Zoho Assist
Remote Access-Lösung für Profis und Teams
Splashtop Business Access ist eine cloudbasierte Remotezugriffslösung, die Fachleuten und Teams bei der Sitzungsaufzeichnung, beim Filesharing und bei der Datenkonformität hilft. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Verbindungsprotokollierung, Kontoverwaltung, Computergruppierung, Geräteauthentifizierung, Multi-Monitor-Unterstützung und mehr. Erfahre mehr über Splashtop Business Access
Remote-Support für Helpdesks, Callcenter und Organisationen
LogMeIn Rescue ist eine leistungsstarke, nutzerfreundliche Remote-Support-Lösung für PCs, Macs, mobile Geräte und mehr. Erfahre mehr über LogMeIn Rescue
Remote support and device access management solution
dualmon Remote Access is a remote desktop software that helps businesses manage support, server monitoring, access management & other operations across remote devices. Users can host web meetings to give presentations, demos or training and facilitate collaboration via annotation and drawing tools. Erfahre mehr über dualmon Remote Access
Simple, secure, ready-to-use remote access software
VNC® Connect is screen sharing software that lets you connect to a remote computer anywhere in the world, watch its screen in real-time, and take control as though sitting in front of it. Erfahre mehr über VNC Connect
Remote access management software
RemotePC is a remote access management software that helps businesses connect & communicate with clients, manage multiple devices, and transfer files or folders securely. Whiteboarding capabilities let participants annotate, draw & add comments on a common screen in real time during remote sessions. Erfahre mehr über RemotePC
Remote access and support management solution
NetSupport Manager is a remote access management solution designed to help businesses manage devices remotely across multiple platforms. Key features include two-way communication, remote control, real-time monitoring, systems management, and multi-platform support. Erfahre mehr über NetSupport Manager
Sichere interne Kommunikationsanwendung
Qnnect ist eine sichere interne Kommunikationsanwendung, die sich auf Mitarbeiterengagement, Micro-Learning und Community Building konzentriert und Funktionen wie Newsfeed, Instant Messaging, Quizze, Video-Coaching, Analysen und viele mehr nutzt. Native mobile Anwendungen ermöglichen Teams die Kommunikation und Zusammenarbeit von unterwegs. Erfahre mehr über Connect
Remote support management solution
GoToMyPC is a remote access solution for connecting with remote desktops, which allows users to access, manage & transfer files, data and applications. It includes AES encryption, dual passwords & end-to-end authentication, which provide secure access to hosts & clients across multiple devices. Erfahre mehr über GoToMyPC
Remote support and access management solution
Remote Utilities is a remote access management solution for connecting remote devices & applications to provide training, support services or presentations via LAN or VPN-based connections. The unified command center lets users maintain connections, initiate remote sessions, and manage licenses. Erfahre mehr über Remote Utilities
Mobile device management software for iOS & Android devices
Chimpa helps manage, monitor, and secure various Android and iOS-based devices like digital signage, interactive displays, service kiosks, single-purpose devices, and more. Users can protect devices from unauthorized access, data theft, and intrusion using role-based permissions. Erfahre mehr über Chimpa
Desktop virtualization platform for remote teams
V2 Cloud is a desktop virtualization software that provides businesses with cloud desktops to facilitate remote work and manage published applications on a centralized platform. Users can minimize potential data breaches with HTTPS encryption, ransomware protection, and two-factor authentication. Erfahre mehr über V2 Cloud
Desktop-as-a-service software (DaaS) for multiple endpoints
FastDesk is a DaaS software that helps sales, support, finance, and design teams set up virtual desktop infrastructure across multiple endpoint devices. Administrators can configure two-factor authentication, manage data backups, and use built-in antivirus tools to provide a secure user experience. Erfahre mehr über FastDesk
Desktop-as-a-Service (DaaS) software
Amazon WorkSpaces is a Desktop-as-a-Service (DaaS) software that helps businesses facilitate remote working through cloud-hosted desktop virtualization. It enables administrators to maintain a secure user platform via multi-factor authentication, single-sign-on (SSO), and access control features. Erfahre mehr über Amazon WorkSpaces
Remote support and desktop management solution
Supremo helps businesses connect with remote devices or servers to manage applications, provide support services, and host meetings. The white-label capabilities let professionals personalize the interface using custom logos, company details, and themes to establish brand identity with clients. Erfahre mehr über Supremo
Private, public, and hybrid cloud infrastructure software
VMware is a cloud infrastructure software that helps businesses integrate private, public, or hybrid cloud environments to deliver and handle applications. The vRealize operations module uses machine learning technology to automatically optimize, plan, and scale multi-cloud and HCI deployments. Erfahre mehr über VMware
Open-source remote desktop management software
TightVNC is an open-source remote access software designed to help organizations connect, view, and manage desktops across Windows, macOS, Linux, and other operating systems. The encryption technology lets users users to securely share passwords to ensure authorized access to remote sessions. Erfahre mehr über TightVNC