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Durch die Verarbeitung aller Kundeninteraktionen bietet VoiceAnalytics automatisch objektive, konsistente und wertvolle Erkenntnisse und Informationen über jedes Gespräch und zeigt Möglichkeiten zur Verbesserung der Kundenerfahrung und der Agentenleistung in Kontaktcentern auf. Erfahre mehr über VoiceAnalytics
Videobasierte Nutzerforschungsplattform für Unternehmen und Agenturen. Erfahre mehr über Sonar
Die Cloud-Call-Center-Software von NICE inContact bietet einen besseren Kundenservice mit automatischer Anrufverteilung (ACD), interaktiver Sprachantwort (IVR), kompetenzbasiertem Routing, Spracherkennung, Call-Blending bei ein- und ausgehenden Anrufen, Workforce Management (WFM), Workforce Optimization (WFO) ) und ist der einzige No-Pause-Dialer... Erfahre mehr über NICE CXone
Gong ist eine Konversations-Intelligence-Plattform für Business-to-Business-Vertriebsteams, die alle Verkaufsgespräche aufzeichnet, transkribiert und analysiert, um die Effektivität von Verkaufskonversionen zu steigern und mehr Geschäfte abzuschließen. Vertriebsmitarbeiter können zusammenarbeiten, um erfolgreiche Verkaufstaktiken zu erhalten. Erfahre mehr über Gong.io
CallTrackingMetrics ist eine Marketing-Attribution-, Konversations-Intelligence- und Kontaktcenter-Lösung. Erfasse die gesamte Customer Journey – teamübergreifend. Verfolge all deine Gespräche über Anrufe, Textnachrichten, ausgefüllte Formulare und Chats hinweg auf einer Plattform. Erfahre mehr über CallTrackingMetrics
EvaluAgent is a cloud-based quality assurance solution for customer service and sales teams. It offers robust workflows for performance management. The platform unifies customer conversations, surveys, and agent performance data. EvaluAgent provides automated scoring for calls, emails, and chat. Erfahre mehr über EvaluAgent
Snowfly is an employee engagement and gamification software designed to help businesses measure the performance of employees and engage them through incentives and rewards. It enables organizations to create, implement, and manage recognition programs to improve employee experience (EX) and satisfaction. Erfahre mehr über Snowfly
CallFinder® ist der führende Anbieter von verwalteten cloudbasierten SaaS-Sprachanalysen, automatisierter Anrufbewertung und Spracherkennungsfunktionen, die zum Beispiel Stimmungen und Emotionen erkennen. Erfahre mehr über CallFinder
Daisee is an artificial intelligence enabled speech & semantic analytics software that helps businesses analyze calls to gain deep insight into customer satisfaction, vulnerability & more. It lets supervisors automatically evaluate call data to detect quality & compliance issues in near real-time. Erfahre mehr über daisee
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider, best for 10 - 1000 users plus. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team. Erfahre mehr über MaxContact
Appen is an artificial intelligence (AI)-enabled platform designed to help businesses across information technology (IT), automotive, retail, healthcare, and other industries access training data to deploy applications. It enables employees to streamline natural language processing (NLP), speech analysis, and data extraction operations via a... Erfahre mehr über Appen
CallMiner Eureka ist eine cloudbasierte Sprachanalysesoftware, mit der Kontaktcenter das Kundenengagement in verschiedenen Kommunikationskanälen wie Anrufe, E-Mails, Social-Media-Plattformen und Chats automatisch analysieren können. Erfahre mehr über Eureka
Observe.AI is a call analysis platform designed to help businesses prepare call transcription and automate speech recognition in order to detect customer sentiments and improve agents' performance in real-time. Erfahre mehr über Observe.AI
OTO ist eine Sprachanalyse-API und KI-gestützte Voice-Intelligence-Technologie, die die Kundenstimmung basierend auf dem Tonfall analysiert. Die Plattform kann von Callcentern, Gesundheitsdienstleistern, Anbietenden von Heimtechnologie und Robotikentwickelnden verwendet werden, um Sprachdaten zu verstehen und zu nutzen. Erfahre mehr über OTO
MiaRec solutions portfolio is based on an innovative call recording architecture, offering advanced contact-center functionality such as call recording, live monitoring, reporting, quality management, and speech analytics. Erfahre mehr über MiaRec
Driving improved CX, sales and compliance outcomes through having the right data in the right format Erfahre mehr über VoiceAI
SoapBox Labs builds speech recognition technology for kids. Its proprietary technology has been built to deliver private and accurate results for kids ages 2 to 12 of all accents and dialects. Soapbox labs also takes into account kids’ unpredictable speech patterns and behaviors. Erfahre mehr über SoapBox
Clarabridge is a customer experience management app that turns customer feedback into analytics. It uses a text analytics engine to translate customer interactions from multiple sources to generate actionable insights for business. It helps you garner important customer sentiment and intentions. Erfahre mehr über Clarabridge
Prodigal is a cloud-based debt collection software that helps businesses collect debts, manage account receivables (AR), and track agents' performances on a unified portal. The artificial intelligence (AI)-enabled solution lets debt collectors score borrower accounts and calculate propensity score. Erfahre mehr über Prodigal
Stratifyd is an augmented intelligence and data analytics platform which helps businesses collect, analyze, and visualize unstructured and structured customer data in real-time. Using the AI-enabled speech analytics solution, customer care representatives can develop transcripts of call recordings. Erfahre mehr über Stratifyd
Contact Cubed helps businesses analyze calls to optimize conversions, natural language processing (NLP), and other operations across departments. The AI-enabled platform automatically identifies and removes sensitive customer information across raw and transcribed audio files. Erfahre mehr über Contact Cubed
Tethr is a speech analytics software designed to help contact centers and various business teams such as sales, marketing, IT and finance, among others leverage artificial intelligence (AI) technology to convert customer interactions via phone calls, chats or emails into actionable insights. Erfahre mehr über Tethr
Verint Speech Analytics is a cloud-based software which helps businesses transcribe and analyze calls to gain customer insights in real-time. It allows organizations to measure customer satisfaction levels, calculate customer churn rates, analyze agents’ performance, and run marketing campaigns. Erfahre mehr über Verint Speech Analytics
Contexta360 is an online platform for analyzing speeches and customer telephone interactions. Speech recognition, natural language processing (NLP), and AI are used to automate the analysis of spoken words. The core module enables organizations to manage and interact with other modules within the software. Erfahre mehr über Contexta360
Fonetik is a speech analytics platform engineered to help businesses understand what each customer says and feels and form behaviourally informed decisions. Erfahre mehr über Fonetik
Die Suite aus Sprach-zu-Text-APIs von Rev.ai ermöglicht es Unternehmen, Downstream-Anwendungen zu erstellen. Spracherkennungssoftware, die aus Sprachmodulen entwickelt wurde, um Inhalte zu verschiedenen Themen mit verschiedenen Akzenten für verschiedene Branchen zu transkribieren. Erfahre mehr über Rev.ai
Alvaria Engagement Analytics is a speech and text analytics engine designed for quality analysts, business analysts and other advanced users to surface valuable insights into quality, operational efficiency and customer sat across all customer communication channels. Erfahre mehr über Alvaria Engagement Analytics

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