Hier ist unsere Softwareliste für Demand Side Platform (DSP). Die Filter helfen, die Suchergebnisse einzuschränken, um genau das zu finden, was du suchst.

Sortieren nach

29 Softwareoptionen

AdButler ist eine Werbemanagementlösung, die Unternehmen bei der Gestaltung, Einführung und Verwaltung von Werbekampagnen unterstützt. Die Plattform ermöglicht es den Nutzenden, die Schnittstelle mit einem eigenen Branding zu personalisieren und eine eigene Domäne für das Hosting von Anzeigen sowie für den Admin-Zugang zu verwenden. Erfahre mehr über AdButler
Scibids helps businesses leverage AI technology and machine learning capabilities to automate campaign analysis and optimization processes. The DSP enables supervisors to automatically analyze data generated from the programmatic buying stack, including conversion data files from the ad server. Erfahre mehr über Scibids
Spezialisten im Online-Verhalten-Merchandising und Werbung. Criteo bietet sehr gezielte, prädiktive Empfehlungen in Echtzeit für E-Commerce-Seiten des Einzelhandels Erfahre mehr über Criteo
Demandbase ABM Platform ist eine B2B-Lösung für Marketing Automation, Werbung, Websitepersonalisierung und Analyse mit spezifischem Fokus auf ABM. Erfahre mehr über Demandbase One
Epom Ad Server bietet Online-Unternehmen alles, was sie brauchen, um effiziente Werbekampagnen durchzuführen und ihre Zielgruppe über mehrere Kanäle zu erreichen. Erfahre mehr über Epom
The Trade Desk ist eine Datenmanagementplattform, die Werbetreibende dabei unterstützt, Vorgänge im Zusammenhang mit Zielgruppenzuordnung, geräteübergreifendem Targeting, Videowerbung und mehr auf einer zentralen Plattform zu verwalten. Die Lösung ermöglicht es Teammitgliedern, eine Look-alike-Modellierung, Berichte für Datenelemente und die... Erfahre mehr über theTradeDesk
Genius Monkey provides data-driven programmatic ad-buying solutions that help brands navigate the world of digital advertising. Their platform allows marketers to run highly targeted ad campaigns that reach the right audiences in the right place at precisely the right time. Erfahre mehr über Genius Monkey
MediaMath ist eine digitale Werbeplattform, die Marketingteams dabei unterstützt, Werbedaten, Zielgruppensegmentierung und programmatisches Marketing zu verwalten. Die Lösung ermöglicht es Unternehmen, Marketingkampagnen zu erstellen, zu starten und zu verwalten und Verkaufsaussichten auf verschiedenen Onlineplattformen und Gerätetypen zu... Erfahre mehr über MediaMath
Choozle is a cloud-based digital advertising software that provides publishers and marketing agencies with tools to build targeted campaigns and analyze the performance of advertisements on a centralized platform. Supervisors can use the dashboard to gain an overview of total spend, ad clicks, CPM, and CTR via actionable analytics. Erfahre mehr über Choozle
NT Programmatic Platform is a cloud-based platform that assists marketing agencies with media placements and planning, data collection, audience segmentation, data quality analysis, and ad optimization in real-time. Erfahre mehr über NT Programmatic Platform
SmartyAds DSP is a cloud-based demand-side platform designed to help advertising agencies automate media purchases and run targeted ad campaigns. Marketers can execute AI-based programmatic ads across various channels, formats, industrial segments, and locations. Erfahre mehr über SmartyAds DSP
StackAdapt is a programmatic advertising platform designed to help businesses in travel, government, and other sectors plan, execute and analyze marketing campaigns to enhance the customer experience. Managers can use the Ad Previewer to view display, video, and other advertisements before launch. Erfahre mehr über StackAdapt
Google Marketing Platform is an advertising agency management software that helps businesses manage campaigns, monitor marketing performance, optimize websites & handle creatives on a centralized platform. Users can build dashboards and transform raw data into metrics, data visualizations & reports. Erfahre mehr über Google Marketing Platform
Amobee is a cloud-based advertising and data management platform (DMP) designed to help businesses unify data across TV, social and digital channels to orchestrate campaigns and improve brand experience among customers. Erfahre mehr über Amobee
Simpli.fi is a digital advertising platform that helps marketing agencies conduct and streamline programmatic advertising through sales campaigns. Supervisors can create custom audiences by selecting specific devices, browser types, geographical regions, recency, contextual content, and browsing behavior according to requirements. Erfahre mehr über Simpli.fi
Platform.io is a white-labeled programmable stack and real-time bidding (RTB) platform designed to help businesses manage, track, target, and optimize advertising campaigns. It offers various built-in tools and anti-fraud filters for organizations to scan traffic quality or malware. Erfahre mehr über Platform.io
Connexity is a shopping ad platform designed to help businesses view and optimize shopping advertisement campaigns and monitor performance via a unified portal. The solution enables organizations to define goals and budgets to automatically identify and place ads in competitive traffic and receive reports to adjust priorities. Erfahre mehr über Connexity Shopping Ad Platform
ZoomInfo MarketingOS is an end-to-end marketing solution that helps marketers understand their customers, grow their business, and expand their reach. It offers an integrated platform for managing paid search campaigns on Google AdWords, Bing Ads, and Facebook and as a plug-in for web analytics software like Google Analytics. Erfahre mehr über ZoomInfo MarketingOS
Amazon DSP is a demand-side platform which helps organizations automate the purchase and distribution of display, audio, or video advertisements across various online channels. It enables advertisers to organize digital media inventories and manage multiple advertisement and data exchange accounts. Erfahre mehr über Amazon DSP
Adobe Advertising Cloud is a programmatic advertising software, which helps enterprises and marketing agencies segment audience groups for optimal ad targeting and plan, purchase, and, analyze advertisements of multiple channels, formats, and devices. Erfahre mehr über Adobe Advertising Cloud
Brandzooka helps agencies, businesses, and franchises create, launch, and manage video advertisement campaigns across various online platforms like Facebook, MediaMath, YouTube, Adobe, and more. It lets users engage with the audience on TV and other digital channels using multimedia advertisements. Erfahre mehr über Brandzooka
Basis by Centro is a marketing automation software designed to help businesses run digital media campaigns via a unified portal. It offers a demand side platform (DSP), which enables advertisers to handle programmatic, social, and direct advertisements using business intelligence technology. Erfahre mehr über Basis
RhythmOne is a marketing analytics and demand-side platform (DSP) designed to help businesses manage advertising on multiple screens. The application enables brands and marketing teams to engage consumers through connected TV (CTV), in-app ads, videos, and display advertising formats. Erfahre mehr über RhythmOne
N.Rich ist eine cloudbasierte Plattform, die speziell dafür entwickelt wurde, wachstumsorientierten Unternehmen, ABM-Anwendern (American Business Media) und leistungsorientierten kommerziellen Teams die richtigen Werbetools bereitzustellen. Erfahre mehr über N.Rich
Intensify Ads’ Demand-Side Platform is a cloud-based tool offered on a SaaS basis. It offers digital marketers and advertising agencies forecasting, reporting, and geofencing functions to boost visibility and impressions using interactive display ads and in-banner or in-stream videos. Erfahre mehr über Demand-Side Platform
Aroscop provides brands like you the brand advertising technology platform to identify, understand, and target your consumers in the most cost-effective way. Erfahre mehr über Aroscop
Als Demand-Side-Plattform soll Active Agent seine Nutzer beim effizienten Einkauf von programmatischer Werbung wie Addressable TV, Digital Audio und DOoH unterstützen. Zu diesem Zweck wird ein direkter Zugriff zu relevanten AdExchanges und Supply-Side-Plattformen (SSP) bereitgestellt. Erfahre mehr über Active Agent
CIENCE GO Digital delivers marketers great ROAS with custom audience creation and hyper-targeted Display, Audio, Video, and Social ad capabilities. Erfahre mehr über GO Digital

Ähnliche Kategorien