Salesmachine Bewertungen

Salesmachine

Echtzeit-Kunden-Scoring-Plattform

4.9/5 (9 Bewertungen)
Jennifer A.

Nur Sternebewertungen

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 19.12.2018
Quelle der Bewertung

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Jan M.
Mit Google übersetzen

A Customer Success Platform that shines...

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 15.12.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

Besides the easy to use and astonish beautiful UI, salesmachine.io helped us to get better support to our customers and trial users. Having this insight helps us a lot in reaching out to our customers with the right information. A lot of value for the price - even for startups on a tight budget.

Vorteile

- beautiful UI
- all features needed to start you own business grow

Nachteile

- not for me

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Thomas P.
Mit Google übersetzen

Great potential

Bewertet am 22.4.2016
Quelle der Bewertung

Salesmachine provide a reliable solution and a good UI for customer success manager.
Using their workflows allowed us to do simple automation based on our incoming data, and it work well!

Customer profiles on Salesmachine are particularly interesting and provide all the information a CS would need at a glance.

Vorteile

Easy to setup
Easy to use
All information at a glance

Nachteile

Searching for user in a large database is a bit slow
It would helpful to have more tooltips or informations on some workflows elements

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Niklas R.
Mit Google übersetzen

Salesmachine tracks customer behavior

Bewertet am 21.11.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

Salesmachine gives our team the tools to monitor all of our customers behavior  this is needed to reach out just in the right moment. Salesmachine has a beautiful and simple design and the setup plus the integration with Segment was really easy.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Valentin L.

Nur Sternebewertungen

Bewertet am 11.4.2016
Quelle der Bewertung

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Donovan D.
Mit Google übersetzen

Excellent For Startups

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 5.12.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

The UI that the team behind Sales machine has put together is fantastic, the onboarding process is also great. Looking forward to working with it more in the future and finding new ways it can help me and my business grow.

Vorteile

Ease of use

Nachteile

Which there were more integrations with other SaaS offerings.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Lionel T.
Mit Google übersetzen

Real insights on your users

Bewertet am 13.4.2016
Quelle der Bewertung

Salesmachine is a great tool to detect which users you should contact right away. By doing the complex stuff for you it keeps your customer support team focused on the real value added work and eventually lowers your churn rate.

Vorteile

Neat, and good support team

Nachteile

Complex events (associated metrics) not handled yet

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Niklas R.
Mit Google übersetzen

Salesmachine does the job perfectly

Bewertet am 14.5.2016
Quelle der Bewertung

Salesmachine is so nice and helped us a lot. Integration with Segment was super simple and I liked that the Segment alias function worked out of the box with Salesmachine! We use it so we can have landing page leads (identifier is the email) that can later turn into customers (identifier from our database). Keep it up! :D

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Esther L.
Mit Google übersetzen

Great customer management platform

Bewertet am 11.4.2016
Quelle der Bewertung

I have been using Salesmachine as a our main onboarding tool with great results. Would happily recommend it to anyone looking to score contacts / set-up easy emails workflows / monitor onboarding efforts .

Vorteile

- Flexibility
- Ease of use
- Customer support

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung