OneDesk

Helpdesk- und Projektmanagement-Software – in einer Anwendung

Gesamtbewertung

4 /5
(3)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5/5
Funktionen
4/5
Bedienkomfort
3/5
Kundenbetreuung
4/5

100%
haben diese Anwendung empfohlen

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3 Bewertungen

Bobby
Gesamtbewertung
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Bewertet am 8.5.2017

Rakesh
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

Good solution to combine voice of the customer with product management

Bewertet am 4.5.2011

It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Vorteile

For a first-time user of the product, I thought support was excellent

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Using as a service desk but unfortunately not the most ideal

Bewertet am 16.9.2022

Vorteile

There is automated timesheet tracking for each tickets.

Nachteile

Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)

In Betracht gezogene Alternativen

Jira