Filtern nach
Gesamtbewertung
Untern. Größe
Nutzungszeit
2 Bewertungen

OneDesk

Helpdesk- und Projektmanagement-Software – in einer Anwendung

4 /5 (2 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben
Gesamtbewertung
4
/
5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4
100% haben diese Anwendung empfohlen
2 Bewertungen
Bobby K.
Branche: Staatsverwaltung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter

Nur Sternebewertungen

Bewertet am 8.5.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Rakesh S.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Good solution to combine voice of the customer with product management

Bewertet am 4.5.2011
Quelle der Bewertung: GetApp

It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Vorteile

For a first-time user of the product, I thought support was excellent