Todoist

Multi-Plattform-to-do-Liste und Task-Manager

Gesamtbewertung

4,6 /5
(2 060)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,4/5

93%
haben diese Anwendung empfohlen
Sortieren nach

2060 Bewertungen

Robin
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Eines der besten Task Manager

Bewertet am 27.9.2022

Ich verwende das Tool, um keine Aufgaben zu vergessen und den Kopf frei zu bekommen

Vorteile

Das einfache Design erlaubt das Fokussieren auf das Wesentliche

Nachteile

Kaum statistische Erfassung der Fortschritte

Mehmet
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Privat und geschäftlich

Bewertet am 16.1.2023

Ohne Todoist kam ich immer durcheinander mit meinen Aufgaben. Vorher habe ich mir selbst in Excel eine Datei für meine Aufgaben erstellt. Es war aber mühsam zu pflegen. Jetzt habe ich Übersicht über meine Aufgaben. Auch Privat benutze ich es.

Vorteile

Die Aufgabe in Unteraufgaben teilen hat mir am besten gefallen.

Nachteile

Ich habe bisher nichts negatives festgestellt.

Florentin
Gesamtbewertung
  • Branche: Fotografie
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Sehr tolle App

Bewertet am 10.11.2022

Sehr tolle App zum Aufgaben eintragen.

Vorteile

Man kann alle Aufgaben eintragen und sie werden Synchronisiert.

Nachteile

Die Software hat ein relativ teures Premium Abo.

Gregor
Gesamtbewertung
  • Branche: Medienproduktion
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Das beste To-Do-Listen-Tool das ich kenne

Bewertet am 24.3.2022

Insgesamt bietet Todoist ein umfangreiches Aufgaben-Management mit Projekten, Labels und vielen Möglichkeiten, Todoist mit anderen Tools zu verknüpfen, um sich gut in den Workflow einzufügen.

Vorteile

Ich habe mir viele Tools angeschaut, Todoist ist für mich das beste Tool um Aufgaben zu verwalten. Insbesondere schätze ich die Verbindung mit meinem Google Kalender und die sehr aufgeräumte Oberfläche.

Nachteile

Für mich ist Todoist perfekt, mir fehlt keine Funktion.

Alina
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Fehlende Synchronisierung

Bewertet am 15.6.2021

Gut aufgebaut, allerdings gibt es keinerlei Sicherheit, dass die Synchronisation mit Servern funktioniert. Damit fehlt das Vertrauen in die Funktionalität gänzlich. Keine Weiterempfehlung.

Vorteile

Gut gefallen hat die Zuordnung zu Projekten.

Nachteile

Die App hat nicht automatisch mit den Servern synchronisiert, allerdings keine Fehlermeldung abgegeben. Das hat nun dazu geführt, dass mein todoist Monate zurückgefallen ist und alle neu eingetragenen Aufgaben verschwunden sind. Laut Kundenservice gibt es keine Garantie, dass das in der kostenlosen Version nicht wiederpassiert. Damit schaffe ich die App ab.

Fabian
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Zu starke Einschränkungen wenn man Todoist nicht kauft

Bewertet am 24.12.2022

Super einfache Bedienung durch Drag-and-Drop und einfach zu verstehen, nicht zu überkompliziert

Vorteile

Man kann super die Aufgaben anlegen und sich auch benachrichtigen lassen.

Nachteile

Die kostenlose Version ist meiner Meinung nach zu sehr eingeschränkt, da ich viele Projekte auf einmal habe und man nur begrenzt Projekte erstellen kann. Ausschlaggebender Punkt wieso ich aufgehört habe Todoist zu nutzen.

Felix
Gesamtbewertung
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 5 001-10 000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Alle Aufgaben im Blick

Bewertet am 8.1.2023

Vorteile

Ich benutze das Tool um alle Aufgaben übersichtlich dargestellt zu bekommen und die Deadlines im Blick zu haben. Dies funktioniert einwandfrei

Nachteile

Das gemeinsame Verwaltung von Aufgaben ist zu aufwendig gestaltet

Jasmin
Gesamtbewertung
  • Branche: Groߟhandel
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Tool mit vielen Zusatzfeatures

Bewertet am 7.1.2023

Vorteile

Todoist enthält viele Möglichkeiten aber leider ist es für unsere Hauptzweck die Verfolgung von gemeinsamen Projekten nicht so gut wie erhofft.

Nachteile

Nicht intuitiv bedienbar und recht starr in seinen Vorlagen

Darien
Gesamtbewertung
  • Branche: Religiöse Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Todoist is a powerful, intuitive to-do list application with many features & only a few flaws

Bewertet am 10.1.2021

Overall, Todoist has been a life-saver, allowing me to simplify my work life and organize the numerous projects & tasks I have to juggle. While it can be complicated at times and lacks certain features I would love to see, it is the best project management app I've ever used, and I would sorely miss it if Todoist were to be shut down.

Vorteile

Todoist has simplified my work life - helping to organize all my tasks, projects, and meetings in a simple way that ensures no project is missed. While there is a bit of a learning curve to figure out how to best utilize & organize the platform, the simplicity of it's core features makes it easy for anyone to pick up and use. You are able to hop on their website or app and add a task in an instant; with the ability to schedule the due date, priority, and set it up in a specific project very quickly using their shortcuts. With their team collaboration features, you are also able to assign specific tasks to specific people, allowing for quick and ease collaboration and project management. Plus, Todoist offers numerous templates that help facilitate setup, and a very simple "Karma" rewards system that helps encourage use (and helps make you feel accomplished).

Nachteile

Todoist offers numerous systems, but unfortunately it can be a bit of a learning curve to learn all the shortcuts (especially when they change periodically) and an effective way to organize the projects & tags. As well, while they offer simple ways to import their templates and allow you to export templates of your own, they don't offer a simple cloud storage solution for those templates - so to load an exported template, you need to download it, keep it, and reupload it when needed. Lastly, they lack the ability to setup certain types of tasks; such as a task with subtasks that all repeat weekly - currently you can schedule them all to happen each week, but the subtasks end up getting listed as full tasks on the due date.

In Betracht gezogene Alternativen

Any.do und Microsoft To Do

Gründe für den Wechsel zu Todoist

Todoists simplicity & features set it apart above the rest
Maszni
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 1 001-5 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Get organized with Todoist

Bewertet am 22.3.2021

I need a simple software that i can relied on to managing my days, and Todoist is the best option for that objective. It can be connected or integrated with Google Assistant which will remind me of my event on my calendar with it voice.

Vorteile

The best thing that i really like is it can be access from various device and no need to install the software into the device. I use it as my organizer to schedule, remind and organized all my daily task and to-do list, either for my work task or for my personal task. It is not packed with feature like other project management software, but still can get the work done.

Nachteile

It lacked of feature that i need and sometimes it is quite frustrating and i have to using other software to get it done. Other than that, It is very helpful in reminding and scheduling my day and not too expensive to subscribing its premium plan.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Kunst & Handwerk
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Just doist !

Bewertet am 2.1.2023

I have been using this software for several years and it allows me to organize myself simply and efficiently. There is simply nothing negative to say about its use or the monetization of certain options. Its basic formula remains one of the most efficient and easy to use. I highly recommend TODOIST

Vorteile

The software is easy to use and has a really nice and simple interface. We can quickly add or remove a task, and also easily take note of our daily todo list.I appreciate and use this software because it allows me to organize myself very simply and very efficiently.

Nachteile

Strictly speaking, there are no major defects or incapacitating difficulties in using the software.Depending on the business plan you decide to use, some options may be missing, but this does not change the quality and ease of use of the software.The most interesting options of the program are not behind a paywall, which is the most pleasant thing.

Nevzat
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Unplannedness

Bewertet am 1.12.2022

In general, it is a good application, but the difficulty of the interface was sometimes difficult to use, and it took some time for me, but after getting used to it, I started to use it very easily.

Vorteile

If you are experiencing the problem of unplanned, you have really found the program you are looking for. I think it should be one of your good choice and a must for business planning and management.

Nachteile

The interface could have been easier and more useful. Especially the Chrome web application has a very bad interface.

Angus
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Task Manager

Bewertet am 14.11.2022

Really helps me focus on the things I need to do on any particular day. Support is great when you need it (which isn't that often). They provide a lot of advice and useful information on their website too.

Vorteile

Easy to customise. Good language recognition which speeds things up tremendously. Very easy to create recurring tasks.

Nachteile

I cannot think of things that I don't like about Todoist

Sandra
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Todoist: Organised task tracking application

Bewertet am 29.12.2022

Todoist made my task organized and increased productivity.

Vorteile

I love this Todoist application. Todoist is a user-friendly application. You can track tasks, plan projects, schedule tasks, share files with the team, manage workflow, and much more. User can customize the Todoist look and feel. Todoist is a contemporary application that provides support in different platforms like web application, desktop application, chrome extension, and mobile application. Task can be segregated by due date, label, and priorities. Todoist gives reminders according to the priority of the task.

Nachteile

Todoist does not have any specific cons. Todoist is a very good application, it should add more features and functionalities in future.

Kurapati
Gesamtbewertung
  • Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Todoist is an excellent app that provides a comprehensive and modern task management solution

Bewertet am 15.1.2023

It provides excellent cross-platform accessibility, widgets, and applications, allowing me to keep up to date at all times. The premium edition I recently purchased is even better than the prior one, and there is no other software that comes close to being as useful as Todoist in my opinion. It assists me in getting things done and efficiently managing duties to postpone or prepone.

Vorteile

Todoist's intellisense is excellent, and we can easily add dates, times, and priorities to tasks without using the mouse. Adding a date to each activity assures that I will receive a nice reminder via email on that date, which is quite useful. The Add Task panel's automated date or day recognition improves the user experience. An excellent contribution to project planning team cooperation.

Nachteile

The programme, both the Windows and Android versions, has a flaw that prevents it from synchronising simply. The free version does not provide reminders or alerts. Furthermore, I occasionally receive a large number of updates on repeating duties; while this occurs very infrequently, it can disturb my workflow during the week.

Martin
Gesamtbewertung
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 501-1 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Todoist

Bewertet am 5.1.2023

With Todoist, I manage to do things by scheduling and makes Life Easier.!

Vorteile

Managing our daily task , Improving our Organization and Communication, easy and friendly user suitable for everyone.!

Nachteile

The apps are Great but, I'm not Surprise if they can still develop it to the Highest level. Friendly User, Suitable for all ages.!

Mohamed
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

"Effective Task Management and Productivity Tool"

Bewertet am 3.1.2023

Overall, I have found Todoist to be an effective task management and productivity tool. It has helped me to stay organized and on top of my work, and I would recommend it to others looking for a similar solution.

Vorteile

Todoist has been an invaluable tool for helping me to manage my tasks and boost my productivity. The interface is clean and user-friendly, and I appreciate the ability to create projects and sub-tasks to keep my work organized. I also like the option to set reminders and due dates, which helps me to stay on track and meet deadlines.

Nachteile

One potential downside of Todoist is that the free version does have some limitations in terms of the number of projects and users that can be added. However, the paid version is reasonably priced and offers additional features that may be worth the investment for larger teams or businesses.

Zaid
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Efficient Task Manager

Bewertet am 4.12.2022

Vorteile

I love Todoist! It's such a great way to organize your tasks and have them completed by someone else. The reminders are super helpful, too - if I'm running late on any due dates they'll let me know. I really enjoy using this app because not only does it allow you create subtasks within each task but also share specific lists with other users which helps keep things fresh across multiple timelines

Nachteile

I wish Todoist had a more detailed calendar view that would show me my work priorities according to the date. It's difficult when different things are on the list and they aren't linear, so it'd be easier for me manage if I could see what was coming up next in advance instead of just checking everything off as complete once its completed!

Rikaz
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 1 001-5 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

An essential organization tool for self and teams!

Bewertet am 9.5.2022

Todoist has been a pleasure to use and I can't recommend it enough especially as a starting app for your teams.

Vorteile

Todoist has multiple features which make it easy to use.

The mobile app is minimal in design and easy to navigate. Setting up a task and sub-tasks, adding members, communicating with the team, & managing projects is just so easy. On Android there is even a widget to directly add tasks to the app.

The web app is equally up to the task of it's Android cousin having nearly all the features of the Android App.

Nachteile

Being a freemium service, Todoist requires users to pay for their premium services as well as being limited to 5 active projects, 5 collaborators per project, & 5 MB file uploads in the free version.

In Betracht gezogene Alternativen

Any.do

Warum Todoist gewählt wurde

Todoist user interface was easier to use.

Zuvor genutzte Software

Any.do

Gründe für den Wechsel zu Todoist

Todoist takes the lead due to it's ease of use and better user interfaces.
Shanna
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 501-1 000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Todoist: Where My Professional and Personal Lives Meet

Bewertet am 6.1.2020

Todoist is reliable, simple and collaborative. It's less glitchy than other options, and has streamlined my life so now I can spend more time knocking out my tasks and less time prioritizing work and personal tasks through multiple different systems.

Vorteile

The Projects Feature is the absolute best part of Todoist! I was working between a few different programs (Outlook, Google Tasks, Google Notes, Smartsheet and Evernote), and needed one central place to keep notes and to-do lists for my personal and professional life. The collaboration tools allow me and my coworkers to share notes and to-do lists on joint projects, and me and and my husband to share home renovation punch lists and store to-buy lists, all in one central place. My life feels so much more streamlined since making the switch!

Nachteile

Since I've worked with so many different programs, I do miss certain functionalities of other programs: the Gantt-style like Smartsheet offers, the ability to sync with my email as seamlessly as Google and Outlook, and task contingency so that not all "to-dos" are shown at once, but overall I landed on Todoist due to it's simple interface and introducing any of the those features would take away from that.

The one thing I would change for new users is that it's simple, but not intuitive to schedule recurring tasks. I had to Google the answer, and while it's easy (simple typing "every Monday" after the task does the trick) it seems like putting an icon would have been a no-brainer.

Norzihan
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 5 001-10 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Simple tools, but effective

Bewertet am 11.2.2021

Staying focus on task in hand and know which task needed to be complete first help me to expedite my work load and keep everything is in order within the time frame. It has help with my time managing and i would love to recommend Todoist to every team to try it.

Vorteile

Using Todoist to managing daily task and to-do list and to automatically notify me of my pending task is very easy to do with this software. Todoist really simplifying my work process and letting me to planning my work and task for the next 7 days. Delegating task in project to my team members can be done simply by giving them access to the project.

Nachteile

I will be ineffective to execute a complex project with Todoist, as they are missing some critical project management feature like agile kanban board that i need for collaborating project cross department. The emojis in the chat is not necessarily useful and should be replace with other useful feature.

Alexi
Gesamtbewertung
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Never Forget a Thing and Get it Done

Bewertet am 16.2.2022

Vorteile

I love how intuitive and pretty the interface is, meaning, that I am not discouraged or afraid to open the software. The most important feature is definitely the natural language processing that is extremely intuitive and understand what I try to do.

Nachteile

If you are bilingual or write tasks in multiple languages, the software may become confused.

In Betracht gezogene Alternativen

Asana

Warum Todoist gewählt wurde

Todoist has a card view which redeems Trello useless as it isn't very different.

Zuvor genutzte Software

Trello

Gründe für den Wechsel zu Todoist

Simpler and has a free tier to get started.
Khazianah
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Help me tracking task progress

Bewertet am 25.2.2021

Me and my colleague really glad that we are changing to Todoist as our main to-do list software. None of our task is left behind because we forgot to do it, as this software will remind us for any task that is unfinished and has past its due date.

Vorteile

All my task that i created in this software are track-able which really helps in managing my work list and my personal to-do list. Setting reminder to my event using the calendar can be integrated to my google calendar, as i usually using google calendar as my main scheduler.

Nachteile

Storing and sharing my document internally using Todoist is not easy as they promoted. I prefer to integrate it with other storing services that has not limit on the file size.

Michael
Gesamtbewertung
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The best “to do” tracker around!

Bewertet am 29.11.2019

I used to use Evernote and Omnifocus to track my tasks. Both are great products, but don’t hold a candle to ToDoIst. I can’t recommend it enough!

Vorteile

Using natural language to input to do’s is a game changer. Simply speaking or typing as you would natural speak create as a to do that is tracked, attached to a project, and scheduled couldn’t be easier. Plus the fun “Karma” level tracker that allows you to “level up” as you complete tasks is a fun diversion.

Nachteile

I wish using the app was as easy as using the web site. If you want to move multiple tasks to a project when you are cleaning out your inbox (and using Getting Things done methodology) you have to select and move them individually. In the web browser you can use CTRL to select multiple tasks. Other than this, ToDoIst is the perfect tracker!

Mohammed
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Helped me get over my difficulties with delegation

Bewertet am 1.7.2021

Because it integrated quite effortlessly with most of our other associated tools, it didn't take too much convincing to get all team members to take to it. Being able to make entries directly via email was probably one of the most convenient features for me; allowing me to input comments and entries right from my mail inbox. And most importantly, delegation became very simple because I could easily break down huge tasks into smaller bits on the board, and therefore better estimate how far my individual efforts could go.

Vorteile

Assigning priority levels to my task entries really helped improve my productivity considerably. The few minutes or seconds I spend deciding on where each item should be ranked ends up saving me a few extra hours every day by making me much more clinical in the use of my time. Also, the user interface feels very welcoming.

Nachteile

The reporting features can be improved quite a bit. There should be options for quantifying performance and output of team members. And also some advanced graphic options for comparing the individual outputs of members assigned different subtasks on the same project.