7 Bewertungen
MYT SaaS

MYT SaaS

Cloud based solution to create, manage and market tours

4,3 /5 (7 Bewertungen)
Gesamtbewertung
4,3
/
5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2
Funktionen
3,5
Bedienkomfort
4,1
Kundenbetreuung
4,4
100% haben diese Anwendung empfohlen
7 Bewertungen
Jose A.
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Good solution for what i was needing

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 6.4.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Now it is easier to build my itineraries, make a quotations and our reservations.
Also i can manage all my accounting.

Vorteile

faster and easier than another software

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Johanna O.
Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

overall good product - in some part there is too much steps to get what we want - but beside that ie

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 28.8.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

the biggest + on this software is that everything i need for group trip is in one place - something that i didnt have before

Vorteile

the easiest and friendly features - the customer support is really good and available for you - the accounting part is actually easy

Nachteile

The schedule building - and the additional of the supplier - yes each part is easy but is has a lot of steps and click to actually doing every task

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Ronnie L.
Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Satisfactory, but there is a room for improvement in software flexibility

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 9.4.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Version changes are often made and this makes it difficult for daily work.
The support services are good, there are basic things missing such as the link between invoice and receipt.

Vorteile

the option of remot working

Nachteile

There are changes while the trip is going on, the software can not adjust itself once the vouchers are issued

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Lior S.
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Friendly to use after you know all the features.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 12.9.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Once you learn how to use the different features, work becomes easier and faster. Processing new customers and trips, is much better. In the accounting we have a better image of our payments and balance.

Nachteile

Some features are not relevant for our office and causes time. Some issues are not solved yet (i.e. flights..)

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Lauren N.
Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

good the proper monitoring and rapidity

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 30.8.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

rapidity
less error

Vorteile

I think that the software is very simple and intuitive. My life changes thanks this software :) Research very fast.

Nachteile

We can see all the products of the competitors... and we can't extract our quote
There are tabs what we don't use

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Shay P.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Shorashim Experience

Weitere für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 31.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

The main aspect that the system helps with is the contact with the supplier that isnt through different tons of mails.
Also the ability for everybody to be up to date with the current status with the tags and the different statuses bars

Vorteile

The framework was very conveniant, I could easily navigate through different windows and get things done.

Nachteile

There wasn't any coherence between the itinerary changes to the Reservations page

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Benjamin R.
Übersetzen auf: Deutsch

Tour guide

Bewertet am 31.5.2015
Quelle der Bewertung: Capterra

Really easy to use. Powerfull tool

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung