
Gesamtbewertung
Filtern nach
Untern. Größe
Nutzungszeit
120 Bewertungen
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Love this platform!
Bewertet am 28.7.2022
Thus far, I have loved using Gladly. I have had the chance to use it as an agent where I was...
Thus far, I have loved using Gladly. I have had the chance to use it as an agent where I was constantly using the emailing/texting/etc. to now using it as a manager doing more reporting and agent tracking on a day to day basis.
Vorteile
Gladly is such an easy platform to use. They are constantly listening to the customers and feedback and looking for new ways to improve the product.
Nachteile
There are certain integrations and reporting that could be improved or implemented to make the platform better.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Glad to use Gladly!
Bewertet am 29.12.2022
I love that all channels feed into this one location so you have all ways that a customer has...
I love that all channels feed into this one location so you have all ways that a customer has reached out all in one profile and the more you build the profile the better it works and is more helpful to support staff and most importantly the customer!
Vorteile
The ability to have the customer as the focus and centralized around them is fantastic, it is the best system for customer support that I have used in 20 years
Nachteile
The ONLY complaint I have is how pending tasks sometimes do not show over in the left hand side of your inbox and the green notification bars that show at the top of the program block out some of the important information of the customer that you are currently working on
- Branche: Möbel
- Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Good
Bewertet am 14.1.2022
Vorteile
Easy to get information and view the messages
Nachteile
Customer not able to see us writing them back
- Branche: Bekleidung & Mode
- Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Highly Recommended
Bewertet am 18.1.2023
It pretty much made dealing with customers much easier. I have worked with a similar tool in the...
It pretty much made dealing with customers much easier. I have worked with a similar tool in the past but does not really compare to how efficient this one work with its easy navigation system and all information provided on its from page
Vorteile
My top Favorite about this tool is the easier navigation of keys for and you'd be able to find pretty much every conversation under one ticket with just a few scroll!
Nachteile
The only thing I did not like about this tools is the intergration of other useful tools at work such us Grammarly which would help save much time.
- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Love Gladly!
Bewertet am 29.11.2022
Conversations flow smoothly and it's very easy to use. Great reporting features too!
Conversations flow smoothly and it's very easy to use. Great reporting features too!
Vorteile
Gladly is very to use and has taken our customer's experience to a whole new level. We're able to personalize interactions a lot more!
Nachteile
They were missing some integrations that are important to use, but are very open for feedback and are slowly working towards them.
- Branche: Bekleidung & Mode
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Good!
Bewertet am 15.1.2023
Vorteile
Easy to use and very helpful in every task. There is no way for you to miss any task as it will always update on time.
Nachteile
System errors sometimes and logged when full of tasks
- Branche: Outsourcing/Offshoring
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Gladly Feedback
Bewertet am 15.1.2023
I am using gladly to communicate with the people who need help with solving their issues with the...
I am using gladly to communicate with the people who need help with solving their issues with the service that our company offers and so far, it is very helpful and makes our job easier.
Vorteile
What I like the most about Gladly is that we can back-read the previous conversation without any hassle. Gladly is user-friendly.
Nachteile
I have been using Gladly for almost a year now and so far, Gladly is very easy to use.
- Branche: Outsourcing/Offshoring
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Gladly, One of the most efficient tools that should not be missed out!
Bewertet am 22.1.2023
My overall experience with gladly has been very great, nothing is perfect, but needless to say, my...
My overall experience with gladly has been very great, nothing is perfect, but needless to say, my nitpicks about gladly is not a really huge issue, considering it is already good for what it offers, while it can certainly improve in some areas, I can confidently say that it is definitely one of the best software or platforms out there.
Vorteile
The user interface of gladly and how it is easy to navigate unlike most similar platform.
Nachteile
The ability to not be able to send emails or leave notes on the ticket, without having to merge.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
GLADLY REVIEW - The new trend
Bewertet am 11.1.2023
Vorteile
Gladly is one of the easiest tools to navigate that I have used. The instructions are very clear and concise.
Nachteile
The design is not that appealing but I believe Gladly is always looking for ways to better their services.
- Branche: Möbel
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Gladly Review
Bewertet am 3.1.2023
has made my job much easier
has made my job much easier
Vorteile
like being able to easily search for customers and past contacts
Nachteile
cannot see all contacts closed in a shift, merging customer profiles is difficult because of customer #s not being consistent
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Gladly - Easy to understand tool for everyone
Bewertet am 21.9.2022
Overall, I will really recommend Gladly compared to other tools since this tool gives more...
Overall, I will really recommend Gladly compared to other tools since this tool gives more confidence to users that helps improve productivity daily.
Vorteile
I like how easy to understand the feature of this software in a way that the training team can easily be trained for them to share the knowledge with Agents. I also like the functions they can offer to us like SMS+Chat and Social media messages.
Nachteile
So far, the reporting part has incomplete functions /filters that can be added so that it can improve the way reporting works.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 5 001–10 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Work in Progress
Bewertet am 13.1.2022
Mostly good.
Mostly good.
Vorteile
It seems to be adaptable to our needs. Sometimes there are too many features that we don't use.
Nachteile
Occasional glitches (need to reboot) but that is rare.
- Branche: Bekleidung & Mode
- Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Gladly keeps things organized!
Bewertet am 11.7.2022
Vorteile
As a customer service employee, Glady is excellent at organizing customer information and keeping all interactions in one place from email/chat/text/call history, and ability to make notes and create tasks for other teams so each team member is on the same page if the customer reaches back out and each employee can pick up where the other left off easily.
Nachteile
Small complaint honestly, but I wish I could edit the appearance and ring tone as I prefer to work on screens in dark mode and the ring tone is not pleasing when you hear it 50+ times a day.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Gladly thoughts
Bewertet am 13.1.2022
I like gladly because Its easy to connect with our customers. All the information is in one place
I like gladly because Its easy to connect with our customers. All the information is in one place
Vorteile
I like that all the information is in once place. Makes my job way easier!
Nachteile
You can't unmerge a customer once accidentally linked or merged
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Gladly is the BEST CRM
Bewertet am 31.5.2022
Vorteile
Streamlined multi-channel communication and recordkeeping, allowing our team to work efficiently and keep our promises to members.
Nachteile
It would be nice if pinning items worked chronologically instead of in the order pinned, that is legitimately the only flaw I can find.
- Branche: Konsumgüter
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
The most functional software to keep tabs closed
Bewertet am 30.6.2022
We're definitely accessing more customers at a quicker pace with Gladly! It has streamlined our...
We're definitely accessing more customers at a quicker pace with Gladly! It has streamlined our workflow significantly compared to previous softwares
Vorteile
Gladly offers so much within its interface, and it removes the need to have multiple tabs open! The interface is extremely user friendly
Nachteile
There are small learning curves with the different options that are provided with Gladly, some of which can be difficult to find instructions for online
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Traci's review
Bewertet am 15.1.2022
I think it is easy to use and very dependable.
I think it is easy to use and very dependable.
Vorteile
It's easy to use and to make phone call with. I also like that you can create templates for emails.
Nachteile
I don't have any complaints, maybe more search options to make it easier to find customers.
- Branche: Bekleidung & Mode
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Jillian Gladly review
Bewertet am 13.1.2022
Overall Gladly has been great. Everything in one place is so convenient
Overall Gladly has been great. Everything in one place is so convenient
Vorteile
Easy to use, intuitive, everything we need is in one place
Nachteile
Some issues with the phone feature glitching and not being able to answer calls
- Branche: Konsumgüter
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Gladly is great! Convenient, simple to use, and extremely beneficial to agents such as myself!
Bewertet am 12.11.2022
I'm glad I used this tool! It's extremely efficient and allows us to serve our members with the...
I'm glad I used this tool! It's extremely efficient and allows us to serve our members with the greatest possible customer service!
Vorteile
Apart from the simplicity this tool provides, all aspects of it are streamlined and organized.
Nachteile
Sometimes when there is an update, the software just blackens and it affects the work even for a minute since we do live channels.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
great software!
Bewertet am 18.5.2022
Vorteile
Mostly easy to use for emails, chats, and calls. some areas could have improvement
Nachteile
adding in a customer profile or going on breaks could be easier.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Gladly is great
Bewertet am 13.1.2022
Vorteile
I love the fact it is soooo easy to use Gladly.
Nachteile
Being able to connect the retail location with the customer we are talking with.
- Branche: Bekleidung & Mode
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
I love Gladly
Bewertet am 11.3.2022
Vorteile
it's very easy to use, easy to learn and organized
Nachteile
sometimes the answer feature glitches and won't show the full answer
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Review
Bewertet am 13.1.2022
Vorteile
Being able to quickly access customer data
Nachteile
Lagging and inconsistency with customer account mergers
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best Product Ever (B.P.E)
Bewertet am 28.3.2022
Vorteile
I like how they have added the features to cancel and refund within the website instead of access the student's accounts on a different website
Nachteile
I do not like that the website crashes sometimes but that only happens once in a lifetime.
- Branche: Möbel
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
gladly is ease to use
Bewertet am 13.1.2022
it's great and easy to use
it's great and easy to use
Vorteile
I love that you can create a task to keep you on track with the customer
Nachteile
I dislike when you are trying to merge a call you have to press the hang-up button then it gives you the option to merge.