
Gesamtbewertung
Filtern nach
Untern. Größe
Nutzungszeit
113 Bewertungen
- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Would not use any other Platform
Bewertet am 22.9.2022
Great! This helps us be more efficient and put our customers first.
Vorteile
It creates a great Omni-channel experience for our team. We can work seamlessly through all of our channels and understand how everything is performing.
Nachteile
Not anything I would call out. I have been an Admin for years across two companies and have no complaints.
Zuvor genutzte Software
Zendesk SuiteGründe für den Wechsel zu Gladly
I felt Gladly would be more scalable, made sense with price and would be more efficient.- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 501-1 000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Feedback
Bewertet am 16.9.2022
Overall very good compared to using Zendesk. This is better than Zendesk and makes the reps jobs easier and faster. You are on the right track but if you could fast track into incorporating some great features of Zendesk into your solid product- I think you would get more Zendesk clients
Vorteile
Having all members interaction in 1 thread is heaven sent! no need to find previous tickets/conversations of the member which will eat up precious time
Nachteile
for chat- one cannot tell if the member left the chat already. If this was available then one can send the idle spiels or a follow up email rather than waiting. quickly pasting screenshots in the chat box or SMS box or email rather than just attaching would make your product way better. These 2 features are what I miss the most in Zendesk
- Branche: Möbel
- Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Good
Bewertet am 14.1.2022
Vorteile
Easy to get information and view the messages
Nachteile
Customer not able to see us writing them back
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Efficient
Bewertet am 6.10.2022
I'm overall satisfied with Gladly since we can easily go through members' previous contacts. Because of this, it's easier to look for a solution.
Vorteile
The members' contacts are streamlined and it's not difficult to check the members' previous concerns. Also, I liked the option to loop another department/people in the comment section of the task.
Nachteile
We cannot attach a document or a screenshot in the comment section of the task. It would be better if we can attach a screenshot.
- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 501-1 000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Love Gladly!
Bewertet am 29.11.2022
Conversations flow smoothly and it's very easy to use. Great reporting features too!
Vorteile
Gladly is very to use and has taken our customer's experience to a whole new level. We're able to personalize interactions a lot more!
Nachteile
They were missing some integrations that are important to use, but are very open for feedback and are slowly working towards them.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great hollistic customer service interface.
Bewertet am 13.12.2022
It is helping us distribute the interaction load between several departments, tiers and agents, also the addition of a digital calling interface that cannot be tampered with.
Vorteile
The way the system integrates tasks, comments, notes and pings to be able to fully assist a customer, even between various different departments to finish the interaction properly and timely.
Nachteile
I think that Liveboards could be improved regarding the refresh rate of the several statuses of logged in agents, specially when it is about "idle" times that could impact operations in a meaningful way.
- Branche: Möbel
- Unternehmensgröße: 5 001-10 000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Most useful communication tool for customer service
Bewertet am 13.12.2022
It is a very good customer service tool which i would recommend to anyone
Vorteile
It allows us to communicate with our customers efficiently
Nachteile
We could have more customization for the users
- Branche: Möbel
- Unternehmensgröße: 501-1 000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
gladly review
Bewertet am 2.1.2023
i love it it is so easy to use and so helpful
Vorteile
very easy to use this software. convenient to use
Nachteile
wish u can take way more notes for each person and customer
- Branche: Möbel
- Unternehmensgröße: 5 001-10 000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Friendly Software
Bewertet am 3.1.2023
very friendly
Vorteile
How emerge all the data into one software
Nachteile
something how the interactions dissapear
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Quick and effective tool for customer support
Bewertet am 20.1.2023
My experience was very smooth, in all channels.
Vorteile
The easy view on all the transactions from a specific customer.
Nachteile
I cannot think of any as of now since I am satisfied with the current set up.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Love this platform!
Bewertet am 28.7.2022
Thus far, I have loved using Gladly. I have had the chance to use it as an agent where I was constantly using the emailing/texting/etc. to now using it as a manager doing more reporting and agent tracking on a day to day basis.
Vorteile
Gladly is such an easy platform to use. They are constantly listening to the customers and feedback and looking for new ways to improve the product.
Nachteile
There are certain integrations and reporting that could be improved or implemented to make the platform better.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Gladly - Easy to understand tool for everyone
Bewertet am 21.9.2022
Overall, I will really recommend Gladly compared to other tools since this tool gives more confidence to users that helps improve productivity daily.
Vorteile
I like how easy to understand the feature of this software in a way that the training team can easily be trained for them to share the knowledge with Agents. I also like the functions they can offer to us like SMS+Chat and Social media messages.
Nachteile
So far, the reporting part has incomplete functions /filters that can be added so that it can improve the way reporting works.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 5 001-10 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Work in Progress
Bewertet am 13.1.2022
Mostly good.
Vorteile
It seems to be adaptable to our needs. Sometimes there are too many features that we don't use.
Nachteile
Occasional glitches (need to reboot) but that is rare.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Functional Customer Service Platform
Bewertet am 16.1.2022
Vorteile
The ability to see all customer interactions with those also on Gladly. The ability to add notes and tasks related to each customer helps keep things organized and the customer served.
Nachteile
The search feature produces results in an order that is not chronological so it makes finding previous emails challenging
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
So Glad I was trained on Gladly!
Bewertet am 12.10.2022
Gladly makes it easier for us to analyze data and manage our numbers with all the readily available reports that we can even customize according to our needs and focus.
Vorteile
Gladly plays a very vital part of our daily operations on chat, email and phone. We are able to communicate with our customers thru Gladly and this is crucial because Our customers are the lifeblood of our business.
Nachteile
Since it is mainly dependent on internet connection when you are working at home and you don't have good and reliable service - you experience lagging and freezing which affects productivity.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Gladly Revieww
Bewertet am 9.8.2022
So far so good.
Vorteile
Easy to use and user-friendly. The email and call distribution is just right.
Nachteile
There are instances that tickets may not appear in real time but if you try to wait for a couple of seconds, they will appear on your task list.
- Branche: Konsumgüter
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
The most functional software to keep tabs closed
Bewertet am 30.6.2022
We're definitely accessing more customers at a quicker pace with Gladly! It has streamlined our workflow significantly compared to previous softwares
Vorteile
Gladly offers so much within its interface, and it removes the need to have multiple tabs open! The interface is extremely user friendly
Nachteile
There are small learning curves with the different options that are provided with Gladly, some of which can be difficult to find instructions for online
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 1 001-5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Traci's review
Bewertet am 15.1.2022
I think it is easy to use and very dependable.
Vorteile
It's easy to use and to make phone call with. I also like that you can create templates for emails.
Nachteile
I don't have any complaints, maybe more search options to make it easier to find customers.
- Branche: Bekleidung & Mode
- Unternehmensgröße: 1 001-5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Jillian Gladly review
Bewertet am 13.1.2022
Overall Gladly has been great. Everything in one place is so convenient
Vorteile
Easy to use, intuitive, everything we need is in one place
Nachteile
Some issues with the phone feature glitching and not being able to answer calls
- Branche: Konsumgüter
- Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Gladly is great! Convenient, simple to use, and extremely beneficial to agents such as myself!
Bewertet am 12.11.2022
I'm glad I used this tool! It's extremely efficient and allows us to serve our members with the greatest possible customer service!
Vorteile
Apart from the simplicity this tool provides, all aspects of it are streamlined and organized.
Nachteile
Sometimes when there is an update, the software just blackens and it affects the work even for a minute since we do live channels.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
great software!
Bewertet am 18.5.2022
Vorteile
Mostly easy to use for emails, chats, and calls. some areas could have improvement
Nachteile
adding in a customer profile or going on breaks could be easier.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 1 001-5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Gladly is great
Bewertet am 13.1.2022
Vorteile
I love the fact it is soooo easy to use Gladly.
Nachteile
Being able to connect the retail location with the customer we are talking with.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 5 001-10 000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Gladly, I am so glad to have this tool for my daily job.
Bewertet am 3.11.2022
overall is pretty good because I am able to handle all my customer interactions in one place, I just would like it can be better match customers, sometimes the same person have multiple profiles.
Vorteile
to have all my cs data in one place is more than great
Nachteile
not be able to consolidate the same customer.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 1 001-5 000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best Product Ever (B.P.E)
Bewertet am 28.3.2022
Vorteile
I like how they have added the features to cancel and refund within the website instead of access the student's accounts on a different website
Nachteile
I do not like that the website crashes sometimes but that only happens once in a lifetime.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 1 001-5 000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Gladly review 2022
Bewertet am 17.1.2022
Easy to navigate and communicate with my colleagues.
Vorteile
Ease of use. It's an intuitive platform that takes little prior knowledge to navigate.
Nachteile
I don't have any complaints about the software at this time. I find it very useful.