6 Bewertungen

Re:Desk

Help desk software for eCommerce or multi-vendor stores

4,8 /5 (6 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Gesamtbewertung

4,8 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Funktionen
100%
haben diese Anwendung empfohlen
6 Bewertungen
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Öl & Energie
  • Untern. Größe: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Highly Functional for the Customer Service Department

Bewertet am 27.8.2018

Vorteile

Provides necessary communication pathway between our team and clients. The setup was easy. Tech support was great. Availability to major operating systems is a great plus. Re:Desk allowed our team to communicate with our clients as well. The alerts allowed us to be responsive with our clients. The multiple features of Re:Desk allowed our team to document customer feedback, to manage feedbacks and other features.

Nachteile

There are moments where the system is a bit laggy or slow, but this might be an internet A connection problem. So far, no other problems were faced by our team.

Antwort von Re:Desk Übersetzen auf: Deutsch

Glad to hear your response! You are welcome!

Alexey S.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great help desk service

Bewertet am 23.5.2017

Vorteile

Easiest to use and simple for understanding. All is clear for administrators. No a lot of loaded unnecessary features, just what is needed only for customer supporting for small business. Support is fast and always reply with fixes and helpful information. Thank you guys and good luck to you!

Antwort von Re:Desk Übersetzen auf: Deutsch

Thanks a lot! You are welcome and great to hear you like the software!

Ilya S.
Gesamtbewertung
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Using for my side project, easy to setup and easy to use, nice UI.

Bewertet am 29.3.2018

Vorteile

Lack of some features we need, and I was surprised how it's easy to extend. The price is very competitive and no recurring fees.

Nachteile

Support is a little bit laggy (but they will help you anyway). Also it would be great to have more frequent product updates.

Nikolay P.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Product Director, E-commerce & Analytics

Bewertet am 16.3.2018

Vorteile

Really helpful, easy to setup. We are using this software for about two years and can recommend it for all small teams.

Nachteile

We are need more reports, analytics. We would like to control our managers, response time, customer satisfaction.

Antwort von Re:Desk Übersetzen auf: Deutsch

Glad to hear new review. Thank you a lot!

Sergey P.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Using for communication between our clients and our support team.

Bewertet am 26.4.2018

Vorteile

This platform has useful integrations with social services like Facebook and Twitter. The UI is very easy and helpful.

Nachteile

We don't use all functionality of the product and we didn't find any cons properties. Everything seems good for us.

Sergey Z.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Must have software for any business. Recommend.

Bewertet am 23.3.2018

Vorteile

Really great and simple design and only essential features. Just what is needed for our online store.

Nachteile

No cons for us. The service provides all necessary features and tools for operating with our customers.

Antwort von Re:Desk Übersetzen auf: Deutsch

Thank you for review!