René N.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

A great Symfony powered system!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 28.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

It has a clean code base and it makes fun to customize this CRM. I understand OroCRM as a construction kit for building well suited solutions for our customers.

Nachteile

Some marketing features are still missing or rudimentary implemented (campaign management) . And there is no support for projects.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Marloes V.
Mit Google übersetzen

Everything you need!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 21.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

OroCRM has all the features you could want from a CRM. It gives you the best 360 view of your customers and allows you to do specific target marketing. Brilliant!

Nachteile

The software can be quite complex to configure at first, but once you get it configured it will be totally worth your time.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Verifizierter Rezensent
Mit Google übersetzen

We are users and resellers of the product. We just find it ok for our needs

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 21.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

It is easy to use and customize. End user experience is great. Its multichannel capabilities are a must for today's business.

Nachteile

Lack of complete Italian localization. It is not a problem for us, but some our customers are not english speakers.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Verifizierter Rezensent
Mit Google übersetzen

We converted from another CRM system to ORO recently. Could not be happier with the results.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 23.1.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Better lead management, lower costs, improved time efficiency

Vorteile

The open source nature of ORO allowed us to completely customize a tool that met our needs.

The team at ORO is top notch. Quality development, timely and great communication.

ORO is much more cost effective than what we were using & other tools we explored

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Paul B.
Branche: Internet
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Oro gives amazing B2B flexibility

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 21.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The integration of CRM and eCommerce functionality cannot be overestimated. We also like the ability to adapt not only content, but, workflows to segments and groups of users. Having multiple checkout processes depending on whether the user is a dealer, a large distribution partner, or just an occasional buyer are fantastic.

Nachteile

We had to customize some of the features including the Case Management system (think Zendesk functionality) to use them on the eCommerce front end.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Internet
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

A good fit for companies with both B2B sales teams and B2B eCommerce

Weitere für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 1.8.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

oroCRM offers the best user experience and the best interface for sales teams who use the direct channel and the online channel to get rewarded for their closed sales. To flip statistics and customer data from one to another channel is so easy as click on a button. There is no need to implement an eCommerce portal or a CRM standalone solution because OROCRM has an extended solution called oroCommerce and you can cover both areas with that extension.

Nachteile

Maybe it is a bit late for them in market timing, as the landscape is full of CRM solutions and B2B eCommerce solutions well proven and already extended in big and mid sized companies.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Samir H.
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

OroCRM is very flexible and well organized. I would recommend OroCRM to anyone.

Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 21.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

You can see all the needed data and information at a glance. OroCRM is easy in use and helps you to anticipate customer needs.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Mark M.
Mit Google übersetzen

Great product

Bewertet am 5.1.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

You get the best value for your money and can use this software with ease. Has a lot of extra handy functions too

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung