
Skedify
Online-Terminplanungssoftware für Unternehmen
4,4 /5 (18 Bewertungen) Eine Bewertung schreibenGesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Funktionen

- Branche: Bankwesen
- Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy to use
Bewertet am 2.1.2019
Vorteile
Works on efficiency. You minimize the time on planning an appointment with customers
Nachteile
The chance on less quality leads is higher. It's best to do a check by contact the customer after planning an appointment.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy and simple
Bewertet am 26.12.2018
Very positive, it supports us to service our customers in a smooth and professional way... Good job!
Vorteile
It's easy to use, there are very few errors and if there are, the customer support service is very helpful and acts fast. The slightest problem is dealt with within a few hours and the solution is tested thorougly... Super!
Nachteile
Nothing really. It would be nice if there was a '2 way link' between my calendar and skedify. If I make changes to the appointment in my calendar, this is not modified in skedify, which can be confusing for customers. But if we make te effort the also change it in skedify, the problem is solved.
Antwort von Skedify Übersetzen auf: Deutsch
Hi Catherine, thank you for the review. Concerning your remark on the 2-way communication, we need to develop an Outlook add-in. It is on the roadmap and will be released in the future after thorough testing! Our solution is constantly evolving and new features keep on coming constantly!
- Pieter, Customer Success Manager at Skedify
- Branche: Einzelhandel
- Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Skedify
Bewertet am 9.4.2019
Vorteile
It's positive that our clients can make their own oppointment online.
Nachteile
It's not so simple to work with, to change appointments, ....
Antwort von Skedify Übersetzen auf: Deutsch
Hi Yannice,
Thank you for your review. We take your remarks by heart and want you to have a complete and easy experience . We will reach out to you to give you some extra information and training materials. We strive to be a 5* company all the way.
- Branche: Einzelhandel
- Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Review Skedify
Bewertet am 9.4.2019
It's a short experience but so far so good.
Our company is looking to upgrade and adapt the tool to our needs.
I look forward to the evolution.
Vorteile
Easy to use. The tool speaks for itself.
It's easy to book a appointment.
It helps the communication with our client.
They get a textmessage so they wont forget the oppointment.
Because of the message less people are too late.
Nachteile
It's not integrated in Outlook.
Now i need to use 2 planning tools
Antwort von Skedify Übersetzen auf: Deutsch
Hi reviewer,
Thank you for your review of Skedify. We are happy to read that you are satisfied with the product.
Outlook integration however is possible with Skedify. It is an easy plug and play procedure. We would be happy to help you, Please provide your contact details to [email protected] so we can solve your constraint.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Untern. Größe: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
comfort
Bewertet am 2.1.2019
Good support and easy to use.
Vorteile
easy to use and very good and friendly support.
Nachteile
I would prefer more inter active options to use for evening hours
Antwort von Skedify Übersetzen auf: Deutsch
Hi Martin, thank you for your review. A new feature for even more interactive options is in development now and will be released very soon! I will keep you updated on this but I am convinced you will like it!
- Pieter, Customer Success Manager at Skedify
- Branche: Bankwesen
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Skedify
Bewertet am 20.12.2018
Once, we had a problem. The agenda was blokked and people could make an appointment. We called to Skedify and they fixed the problem instantely. So our expercience with Skedify is very good.
Vorteile
It's very usefull and not difficult to use. People can easily schedule an appointment onlind.
Nachteile
People make an appointment and they don't come without letting us know.
- Branche: Design
- Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
So far, so good
Bewertet am 2.4.2019
Vorteile
Every client is free to chose, withtout calling, any day and fix their own apointment on any day that suits them best.
Nachteile
cannot add a last min apointment myself without having to tell administrator, that has to add it to skedify.
Antwort von Skedify Übersetzen auf: Deutsch
Hi Engin,
Thank you for your review. Can you please explain what the pain is you had with the customer service? We want to learn out of the things we have could have done better, we are striving for an excellent experience for you.
From a functional point of view, you should be able to add last min appointments, we cannot interfere in your enterprize organisation.
- Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
- Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Review Marianne Impens Van Marcke Aartselaar
Bewertet am 10.4.2019
Vorteile
It's easy, the customer receives a confirmation e-mail and can adjust the appointment himself.
Nachteile
An email address is always requested, it would be a good thing if a phone number was enough in some cases. So the customer can receives a confirmation text message.
It would be easy if it were possible for the customer to enter his language. For example, I don't speak French and I can't help these customers any further.
Antwort von Skedify Übersetzen auf: Deutsch
Hi Marianne,
thank you for the review! We keep improving our product and value your feedback.
regards,
Pieter
- Branche: Einzelhandel
- Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
quick & easy
Bewertet am 3.4.2019
Every problem that has occured was fixed after 1 phone/email.
Vorteile
It sends an text or email to your appointment so they wouldn't forget time and date with a direct link to google maps to found your location.
Nachteile
It takes a minute to put in a appointment in the agenda because you have to make a 'profile' with every new customer.
Antwort von Skedify Übersetzen auf: Deutsch
Hi Michelle,
Thank you for your review.
We can intergrate with your CRM system so you do not have to create profiles for every customer. We have done this before and this is definately something we want to do with your company too!
Pieter
- Branche: Großhandel
- Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Agenda
Bewertet am 13.4.2019
Vorteile
It is handy to see all your collegues dates and when you note a date that they receive an email
Nachteile
You should get an email or note that you have finished your date.
Antwort von Skedify Übersetzen auf: Deutsch
Hi Sharon,
I don't really understand your note about receiving an e-mail when a date is finished. Can you please reach out to [email protected] so we can discuss how to make it more convenient for you?
We work a lot on usability, we are open to discuss to make it better for your enterprise!
- Branche: Einzelhandel
- Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
skedify
Bewertet am 4.4.2019
Happy to make the switch to skedify
Vorteile
- easy online access for our clients
- all the needed information is entered in the comment boxes so we know everything we need to know about the appointment
Nachteile
using the program now for 1 month, nothing so far
Antwort von Skedify Übersetzen auf: Deutsch
hi Gunter,
thank you for your review. I like reading you enjoy working with Skedify!
- Branche: Design
- Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
use of skedify
Bewertet am 12.4.2019
Vorteile
it's practical that our customers can book appointments in our agenda's
Nachteile
Sometimes it isn't very easy to access to agenda's of colleagues
Antwort von Skedify Übersetzen auf: Deutsch
Hi Jan,
Thank you for your review. We are happy to stay in touch if questions arise. Feel free to contact [email protected]
Pieter

- Branche: Finanzdienstleistungen
- Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
High quality product and service
Bewertet am 15.10.2018
Vorteile
The Skedify software is very straightforward and easy to use. Almost everything is customizable and can be applied very quickly.
Nachteile
we have been working with Skedify for 5 months and I can honestly say that we still have to encounter our first minus or bug.
- Branche: Design
- Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Skedify is the limit
Bewertet am 9.4.2019
Vorteile
Easy to work with it, complete with app to the customer
Nachteile
The look of the agenda, not so easy to see wat is written
Antwort von Skedify Übersetzen auf: Deutsch
thank you for your review Pierre! please contact [email protected] in order to give you a better look for the agenda.
- Branche: Baumaterial
- Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
easy breezy
Bewertet am 6.4.2019
easy and simple
Vorteile
it's fast, no thinking beyond required, input and done. Fast to handle with client in front of you.
Nachteile
didn' find any remarks on the software that isn't friendly in use
Antwort von Skedify Übersetzen auf: Deutsch
thank you Sabrina for your review!
- Branche: Schreiben & Editieren
- Untern. Größe: Selbstständig
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A Robust Omnichannel Scheduling Software
Bewertet am 6.12.2019
Skedify does a great job of alleviating the need to constantly chase clients over the phone to set up a meeting. Customers can schedule, reschedule, cancel or edit their appointment directly on the website as well as choose what topic they'd like to discuss beforehand.
Vorteile
The ability to look into the upcoming meetings from the main dashboard and easily manage all bookings from one place.
Nachteile
Nothing so far. Any issue I've encountered was quickly handled by the customer support team at Skedify who are responsive to say the least.

- Branche: Finanzdienstleistungen
- Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Top service for our clients and prospects !
Bewertet am 11.11.2018
Disponibility for client contacts optimised. Lean management of commercial agenda.
Vorteile
Easy to use
Disponibility for client contacts optimised.
Nachteile
nothing
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Why I like Skedify ?
Bewertet am 22.10.2018
Vorteile
Time saving, userfriendly, quick, easy,
Nachteile
installation of software and customization