Gesamtbewertung

4,7 /5
(214)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,5/5

94%
haben diese Anwendung empfohlen
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214 Bewertungen

Daniela
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Gute Betreuung, einfaches Handling für Kunde und Unternehmen

Bewertet am 11.7.2023

Vorteile

Die wichtigsten Einstellungen, um das Buchungstool an den eigenen Unternehmensauftritt anzupassen, sind bereits vorbereitet, so dass keine Programmierkenntnisse erforderlich sind. Ebenfalls läuft der technische Support im HIntergrund - es passieren also fast keine Pannen. Und wenn doch hilft der Kundenservice blitzschnell, freundlich und kompetent, so dass es für mein Klientel rund um die Uhr möglich ist Termine zu buchen, wann und wo sie wollen, mit der Möglichkeit sofort mit dem Zahlungsmittel ihrer Wahl zu bezahlen oder auch erst direkt bei mir vor Ort :-)

Nachteile

Laut Kundenaussage funktioniert manchmal die Zustellung der Erinnerungs-SMS nicht, lässt sich jedoch beheben, wenn ich beim Support anrufe. Meine KundInnen verlassen sich jedoch darauf, dass sie erinnert werden, das ist manchmal etwas ungünstig, wenn die SMS vorher nicht kommt.Einigen Kunden ist der email Ansturm, wenn sie online buchen zu viel.Und ich persönlich würde sehr gerne die Möglichkeit haben einen speziellen Kundenkreis aus der Datenbank anzuschreiben. Bisher ist mir das jedoch noch nicht gelungen, so dass ich mir die Kundendatenbank exportieren muss, dann aussortieren und danach erst die emails versenden kann - das ist etwas umständlich. Aber im zweiten Schritt kann ich diese emails auch nur dann so personalisieren, wie ich es mir vorstelle. Das könnte eventuell verbessert werden, ist jedoch jammern auf hohem Niveau...

Silvia
Gesamtbewertung
  • Branche: Kosmetik
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Sehr positive Erfahrungen

Bewertet am 19.4.2023

Sehr zufrieden für mich und Kunden

Sehr zufrieden für mich und Kunden

Vorteile

Gut strukturierte und praktische Onlinterminierung

Nachteile

Alles in Ordnung und keine Reklamationen

Laura
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Would recommend

Bewertet am 21.2.2019

I use this as my go to diary. It works wwell for me and my salon.

I use this as my go to diary. It works wwell for me and my salon.

Vorteile

Ease of use
Sends customer reminders via text

Nachteile

Difficult for customers to pay via treatwell if already booked via pay at salon.
I wish it had a pay at salon option where they can pay via card

Antwort von Treatwell

Hi Laura,

Thanks so much for taking the time to leave us a review. We are so pleased to hear that you find Treatwell Connect easy to use and like our customer reminders.

Good news, we do have a pay at salon option where customers can pay via card. Take a look here for more details https://www.treatwell.co.uk/business-info/sumup/. If you are interested, speak to your Account Manager, they will be more than happy to help get your salon set up.

Best,
Treatwell

Marilyn
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Fantastic booking system which generates new clients!

Bewertet am 21.2.2019

We are being able to fill in last minute slots with new clients booking via Treatwell. It also...

We are being able to fill in last minute slots with new clients booking via Treatwell. It also allows clients to book in without needing to contact us directly which reduces admin. Taking pre-payment also ensures less cancellations and no shows.

Vorteile

The software is user friendly and also a widget can be inserted into your own website and on facebook to take people to your calendar.

Nachteile

The fact that you can't run numerous discounts on the same services to run at different times.

Antwort von Treatwell

Hi Marilyn,

Thanks for taking the time to leave us a review. We are so pleased to hear that you find the software easy to use and are making use of the widget.

Thanks for being a great Treatwell partner.

Best,
Treatwell

Emily
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Awful!

Bewertet am 25.1.2022

The more and more I keep using treatwell the more and more I get frustrated. Bearing in mind salons...

The more and more I keep using treatwell the more and more I get frustrated. Bearing in mind salons are their main source of income which would make you think they would listen to you, help you. Nooooo all they care about is getting their money. I will definitely look at moving to Fresha who are partner orientated and not money orientated. I was told by 5 different members of staff that clients can’t leave a review after a 1 month period. A client then leaves a review after 3 months, I contact the review team to tell them this is not fair because if someone is really unhappy they wouldn’t wait for 3 months and why would you allow it. He said they policy has always been the same. Honestly the team definitely need some training as they don’t know what they’re doing. The give false information on many different occasions as I’ve witnessed this. They Always side with the clients and they said that this is their policy. Clients can write whatever they like ( a client threatened us ) and this was allowed. There’s definitely no regulations as no one takes it seriously. Treatwell should not be allowed to be run like this, it’s damaging businesses!

Vorteile

The lovely clients you can create, you can add your own clients

Nachteile

The staff / booking system / review department.

Nauman
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Amazing Platform

Bewertet am 27.2.2019

Overall we are very happy with Treatwell

Overall we are very happy with Treatwell

Vorteile

Treatwell booking system is amazing. You can check your clients history, rebook them, sending your campaigns and lots of other functions. Web chat is always avilable when you need a quick response. The good thing you can approach online calendar anywhere in the world and see what's going on in your venue.

Nachteile

Treat the returning customers as a repeat customers even If they don't turn up within a year

Oliver
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Quality Company is Treatwell.

Bewertet am 21.2.2019

Great booking service and are very helpful to resolve any problems which may arise.

Great booking service and are very helpful to resolve any problems which may arise.

Vorteile

Fantastic systems for Internet & Phone apps So easy to read and make adjustments to appointments if any customer //client which to reschedule if necessary .

High quality software. Software for ease of use

Nachteile

I do not think there is at present any hick cup with the existing and new software. I am sure there will be additions and perhaps they may not be as useful as it is now.

Some of Treatwell clients change their details and this is very hard to recognise that they are customers who have used our services and are not new.

Andreea
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great for business

Bewertet am 21.2.2019

Best thing ever , made my salon visible on the market from the beginning. Is only in your hands to...

Best thing ever , made my salon visible on the market from the beginning. Is only in your hands to keep up your ratings

Vorteile

Easy to use , very easy to access it from phone or laptop .

Nachteile

Can’t block clients , preventing the to rebook if you don’t want them in your salon

Antwort von Treatwell

Hi Andreea,

Thanks so much for taking the time to leave a review. We are so pleased that you find the software easy to use and enjoy the visibility that Treatwell gives you.

Thanks for being a great Treatwell partner.

Best,
Treatwell

Louise
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Amazing

Bewertet am 21.2.2019

Vorteile

I have been with treatwell since the very beginning when it was wahanda and then treatwell I can only say what a great efficient company to put my business on

Nachteile

Nothing it’s all great I can work the software with confidence

Antwort von Treatwell

Hi Louise,

Thanks so much for taking the time to leave us a review. We are so pleased that you are enjoying using the software and that you have been a partner with us for so long.

Thank you for being a great Treatwell partner.

Best,
Treatwell

Kirsty
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

I’m loving the connect app

Bewertet am 24.2.2019

I really enjoyed having the income boost in January. Just liking the clarity and simplicity

I really enjoyed having the income boost in January. Just liking the clarity and simplicity

Vorteile

Very easy to use and access. Can use so many features in one place, if I need to contact a client or Treatwell staff it’s quick and simple. Can also send out e-blasts and manage my schedule any time I need to

Nachteile

Sometimes it’s not easy to find a precise time when using the app on a mobile.

Antwort von Treatwell

Hi Kirsty,

Thanks for taking the time to leave a review. We are so pleased to hear that you find Treatwell easy to use and that it is helping to boost your income.

Thanks for being a great partner.

Best,
Treatwell

Karishma
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great

Bewertet am 21.2.2019

It been a good experience since over started. The live chat people are very helpful, and I’ve had...

It been a good experience since over started. The live chat people are very helpful, and I’ve had no issues

Vorteile

It’s easy to navigate around. Treatwell connect does everything for me like text and email reminders which I don’t have time for, so it’s very handy for me.

Nachteile

N/A the only thing that is a con is when the system goes down, but that happens to most softwares. It’s resolved very quickly so no issue there.

Antwort von Treatwell

Hi Karishma,

Thanks so much for taking the time to leave us such a lovely review.

We are so pleased that you are finding the software easy to use.

Thanks for being a great partner.

Best,
Treatwell

Warangkana
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Easy to use

Bewertet am 3.3.2019

- easy to use.
- Better to let the users organise gaps time between each treatment individual as...

- easy to use.
- Better to let the users organise gaps time between each treatment individual as well (cleaning room time). Because when someone book for 2 treatments, we always loose our time for this gap with nothing.
- I cancel treatwell widget software because the staff gave me different information quite often. Someone say “yes” someone say “no” in the same question. This is very confusing me.
- My friends told me that they didn’t see my business on treatwell market. Then I try to search from my husband’s mobile and I didn’t see as well. But it show on my mobile ?

Vorteile

This software is very easy to use!! (Only widget that I need their team to help)

Nachteile

- when someone book 2 treatments continues, I can’t delete or reduce cleaning time between each treatment. And it made loose a chance for more appointment.

Caroline
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Treatwell Connect

Bewertet am 21.2.2019

Treatwell Connect has definitely increased clients to my salon which was the aim in getting it....

Treatwell Connect has definitely increased clients to my salon which was the aim in getting it. However the cost has crept up just recently and a monthly fee over and above commissions was not what I signed up for, and would have made me think differently.

Vorteile

It's ease of use. Easy to see appointments.

Nachteile

There are some things I can't do myself on my page and so have to contact Treatwell Customer Services.

Antwort von Treatwell

Hi Caroline,

Thanks so much for taking the time to leave us a review. We are so pleased that you find the software easy to use and that we have helped you get new clients.

Sorry to hear that you feel that Treatwell has become more expensive. Our commission model was changed as a result feedback from salons wanting to pay different commission for new and repeat bookings. This means that you don't have to pay for customers who you have worked hard to keep coming back. If you want to talk through how you can make the most out of our new commission model, please contact your Account Manager.

Best,
Treatwell

Suman
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

very easy to use but have very high fees for new clients

Bewertet am 21.2.2019

Treatwell is a good platform for gaining new clients however their customer service is quite poor...

Treatwell is a good platform for gaining new clients however their customer service is quite poor and their fees are very high

Vorteile

Very easy to use and understand. The dash board is very easy to use and has great features

Nachteile

I find creating the treatment menu difficult and time consuming

Antwort von Treatwell

Hi Suman,

Thank you so much for taking the time to leave a review. We are so pleased to hear that you find Treatwell Connect easy to use.

We are sorry to hear that you find the treatment menu difficult to create, if you reach out to your Account Manager, they will be more than happy to walk you through this.

Best,
Treatwell

Jade
Gesamtbewertung
  • Branche: Kosmetik
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Happy

Bewertet am 21.2.2019

Vorteile

Easy to use, easy to keep track of appointments

Nachteile

Always crashes when wanting to reschedule appointments

Antwort von Treatwell

Hi Jade,

Thanks so much for taking the time to leave us a review. We are so pleased that you find the software easy to use.

We are sorry to hear that your software sometimes crashes, if you get into contact with your Account Manager and provide further detail we will investigate this issue for you.

Best,
Treatwell

Lara
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Beauty Fusion

Bewertet am 20.2.2019

Overall easy to use when your on the go
Quick software
Holds lots of information

Overall easy to use when your on the go
Quick software
Holds lots of information

Vorteile

Easy to use
Great stock take
Good report system

Nachteile

Sometimes freezes
Errors sometime appear in the screen

Antwort von Treatwell

Hi Lara,

Thanks so much for taking the time to leave us a review. We are so pleased you find the software easy to use and good on the go.

Thanks for being a great partner.

Best,
Treatwell

Kara
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

User-friendly

Bewertet am 20.2.2019

Super easy and convenient to use very little training needed straight forward and very user-friendly

Super easy and convenient to use very little training needed straight forward and very user-friendly

Vorteile

That it is simple and easy to use

Convenient not complicated and easy to add new staff members in and get using the system
We love it

Nachteile

I don’t have any concerns about the software I have never had a problem

Antwort von Treatwell

Hi Kara,

Thank you for taking the time to leave us a review. We are so pleased that you find the software convenient and easy to use.

Thank you for being a great Treatwell partner.

Best,
Treatwell

Harsimran
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Brilliant

Bewertet am 21.2.2019

Vorteile

Easy to use, easy for clients to make bookings

Nachteile

There is nothing I do not like about treatwell

Antwort von Treatwell

Hi Virdee,

Thanks for taking the time to leave us a review. We are delighted that you are enjoying using the software and that you and your clients find it easy to use.

Thanks for being a great Treatwell partner.

Best,
Treatwell

Skirmante
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Treatwell user for the past 5 years

Bewertet am 20.2.2019

Vorteile

Very user friendly, good customer support

Nachteile

Missng some functions, but very minor inconvenience

Antwort von Treatwell

Hi Skirmante,

Thank you for taking the time to leave us a review. We are so pleased that you are enjoying using our software.

Thank you for your continued support as a Treatwell partner.

Best,
Treatwell

Aruna
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Is good to get customers n marketing

Bewertet am 21.2.2019

Good experience n good service

Good experience n good service

Vorteile

It good customer can find us on treatwell.

Nachteile

Can’t find any problem... is good n easy

Antwort von Treatwell

HI Aruna,

Thanks so much for taking the time to leave us a review. We are so pleased you find Treatwell helpful for getting new customers and marketing.

Best,

Olivia

William
Gesamtbewertung
  • Branche: Alternative Medizin
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Treatwell Connect is the best app to be on top of your business

Bewertet am 2.3.2019

getting immediate update regards booking, payments, therapists, amazing

getting immediate update regards booking, payments, therapists, amazing

Vorteile

easy to use, full of useful functions, I have my business in my palm,

Nachteile

all perfect really just when I switched from WiFi to 4 G it asking me to log in again,

Alina
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Treatwell Connect

Bewertet am 25.2.2019

Vorteile

Super easy to use! The best part: possible to block out the slots without providing details of customer and the treatment provided

Nachteile

I wish it worked when i dont have internet connection

Anna
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Treatwell connect

Bewertet am 25.2.2019

Treatwell connect is perfect for me. Everything I have in one place.

Treatwell connect is perfect for me. Everything I have in one place.

Vorteile

Very easy to use. Everything I have in one place in my phone.

Nachteile

For me everything is perfect. No need nothing better.

Sarah
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

B~Browns review

Bewertet am 21.2.2019

Improved my business

Improved my business

Vorteile

Easy of use. Customers ability to book online. Review ratings for clients to see

Nachteile

Customers can cancel with less than 24 hours notice

Kristina
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Zoraza

Bewertet am 21.2.2019

Very satisfied

Very satisfied

Vorteile

Very helpfull, to organize bookings. Reminders to clients

Nachteile

Last minute cancelations, and no show bookings