9 Bewertungen

Kapture CRM

Cloud-based CRM solution for businesses of all sizes

4 /5 (9 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Gesamtbewertung

4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Funktionen
78%
haben diese Anwendung empfohlen
9 Bewertungen
Muheeb P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

CRM Review

Bewertet am 12.11.2020

Very fast and accurate resolutions

Vorteile

Managing tickets was a headache for us and what helped us in managing the smooth flow is Kapture CRM. with their self-service portal and omnichannel presence it's really easy for us to manage and organize the ticket flow today. Thanks to them we have zero ticket backlogs and higher customer satisfaction.

Nachteile

Nothing noticed as such in my association with Kapture team

Prabhat S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Konsumgüter
  • Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

best for any business

Bewertet am 20.2.2017

It gives us one place to manage all of client, vendors and all activity in one platform with various features that work for our need. Very friendly and easy to use interface. And best part is we customise it in many ways.

Ken L.
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

absolute Mess

Bewertet am 4.2.2020

Managing customer data and tracking sales.

Vorteile

The marketing looked great, customizable

Nachteile

Implementation was a mess, they could not get minor changes made, workflows kept getting messed up and their team changed multiple times. Eventually got an unusable system, with the wrong workflows and zero data used.

Shivani A.
Gesamtbewertung
  • Branche: Animation
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

excellentt

Bewertet am 18.6.2018

Vorteile

As a sales manager, I was able to monitor my sales team location on field. This software is very helpful.

Nachteile

Sometimes, the attendance may not get captured because of a minor bug. But, it has been fixed.and once fixed then the problem dont come again

Mohit J.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Nice experience

Bewertet am 1.10.2018

Vorteile

The chat system has helped me improve my ticket resolution rate and has also shown promise in lead generation

Nachteile

I would like to see more options in the chat templates. I would have liked capture to offer the telephony integration instead of making me find another vendor for it.

Rajeeb K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Best in the Industry

Bewertet am 28.7.2016

The platform is nice, easy very user friendly , what i most liked about it is the support desk this platform has , lot of unique features as well to go with over all great product . would certainly recommend

Sagar V.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Weitere für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Never do business with Kapture CRM

Bewertet am 9.6.2020

We’re a small tourism start up based out of Portblair, Andaman, we run our operations out of Bangalore Office. We happen to have done business with Kapture CRM and we had a bad experience dealing with Kapture CRM(Adjetter Media), and here is our honest feedback/review/rant!
During the ordeal, people at Kapture CRM were made false promises, walked backed words, sidestepped when asked questions, ignore our email. Even after no services were delivered, they didn’t refund claiming they’ve worked on, so they can’t refund. Before we took the decision to do this we were very patient, tried asking politely, but the response so poor, we thought we will have to do this. Here’s the story with the timeline and screen captures from email interaction.

https://www.kapturecrmreview.com/post/kapture-crm-review-by-sagar

Vorteile

Actually nothing, UI sucks. They don't even know what a dashboard is. Zoho and Freshworks have way better UI. And they claim all the features and deliver none.

Nachteile

We happen to have a really bad experience with them and this is an honest review of the ordeal.

Tani C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best Software

Bewertet am 28.9.2018

Vorteile

Excellent. I’ve been using it for a year now….thought I would drop a review….highly recommended.......

Nachteile

The contact center management is great, my ticket resolution rate has gone up and the report analytics gave me a great way to train my support team to meet my standards. Love it.

Abhishek M.
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Nice and Easy

Bewertet am 16.5.2016

Great API , Easy Interface ....Overall very good experience....