Agenty Erfahrungen
Gesamtbewertung
Filtern nach
Untern. Größe
Nutzungszeit
18 Bewertungen
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Support is really helpfull and fast
Bewertet am 5.7.2022
Vorteile
Software is very easy to use with chrome extension, but if you have any problem support will help you :)
Thanks [SENSITIVE CONTENT]!
Nachteile
no free package for small business. If you add free plan Agenty will be perfect!
Antwort von Agenty Analytics
Thanks Jan, happy to help!
- Branche: Welthandel & internationale Entwicklung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Agenty is the best RPA we've used!
Bewertet am 27.4.2023
The customer support is the BEST that I've ever encountered. Regardless of how good the feature set...
The customer support is the BEST that I've ever encountered. Regardless of how good the feature set is (and it is incredibly good!), the responsive and timely customer support is hands down the reason I keep using Agenty.
Vorteile
The feature set is robust - we are able to customize exactly what we need and how we need it.Also, Agenty has the BEST customer support that I've ever encountered for a global software company. It's amazing. I couldn't have done my job without Agenty's responsive support. Thank you!
Nachteile
The only suggestion would be to expand the knowledgebase with more topics, including entry level information - to build a broader audience, it might be helpful to create onramps for people with less coding skills (like me). The easier it is to use and learn, the more I will be willing to use it and the more I would pay for it.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
If you have any questions they will NOT help you
Bewertet am 3.5.2021
If I can give a tip. Do not become an Agenty partner!
If I can give a tip. Do not become an Agenty partner!
Vorteile
The concept itself is very useful, but its effects could be much better
Nachteile
-They don't help you even though we have the most expensive plan.
- The [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is very rude and will not help you
- We pay approximately $ 300 per month that includes customer service. We compose an email with questions for [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and he just answers "NO" not even a hello.
Antwort von Agenty Analytics
Hi Pavlos,
I don't see any ticket with your name, please contact me or [email protected] and we'll definitely help to fix your issues.
Thanks
Vikash
- Branche: Programmentwicklung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Agenty - is a great helper for process automation
Bewertet am 18.8.2023
Vorteile
Most of all I liked the automation. All in one place. Everything is convenient. Support that instantly responds and helps.
Nachteile
Sorting of triggers in the workspace does not work. Sometimes, if there are many projects, it is difficult to find. The checkbox - start the agent automatically in the Chrome browser add-on does not work. Maybe it's just me. Not all questions are answered in the section FAQ.
Antwort von Agenty Analytics
Hey Serafima,
Thanks for your review and feedback, we take this seriously and improve as per the feedback
Thanks
Vikash
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Couldn't do without them
Bewertet am 10.11.2022
Vorteile
Transparent dashboard, great support team!
Nachteile
Sometimes I would need to restart the agent because it couldn't finish scraping because of some error that has occurred
- Branche: Informationsdienst
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best user experience scraping tool
Bewertet am 12.4.2022
Vorteile
I have used many scraping tools in the past but this is the easiest to use. Very highly underrated tool and delivers great value for money, saves hundreds of dollars of engineering hours to get scraping jobs done. Constantly upgrading their features.
Nachteile
They need to add more tiers for their plans to accomodate different levels of usage.
Antwort von Agenty Analytics
Thank you very much Husam.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Cloud based Data Extraction Automation with an amazing customer service!
Bewertet am 10.11.2022
Amazing experience, looking forward to growing my business in connection with Agent.com.
Amazing experience, looking forward to growing my business in connection with Agent.com.
Vorteile
Customer service is absolutely brilliant! Always available to help and offer support. The fact this is a cloud based service makes it suitable for scalable enterprise solutions. Functionality, and features depending on plan are comprehensive and backed up by a very capable customer service team.
Nachteile
Can be a little tricky to setup complex data extractions, however, customer service have always been on hand to assist and resolve any queries I've had. So not really a negative.
Antwort von Agenty Analytics
Thanks Matt, customers like you inspire us to make better software and services.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Excellent Customer Service
Bewertet am 27.10.2023
Vorteile
[sensitive content hidden] was very helpful throughout the setup process.
Nachteile
The UI/UX needs more polish. Can make it easier to use.
Antwort von Agenty Analytics
Thanks Harvey for your feedback, we will definitely improve the UI/UX as per users feedback.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great Customer Support!
Bewertet am 16.9.2021
Vorteile
Loved the support we were given to ensure our scripting fit our needs and was further optimized for processing speed.
Nachteile
Seemed a little buggy at first, but support cleared up any issues we were having right away
Antwort von Agenty Analytics
Hi Zach,
Thanks for your review, it was nice to help you in your scraping agent.
Agenty 2.0 is coming soon with a lots of improvements to self-troubleshoot and debug scraping issues.
Thanks,
Vikash
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Very Useful Product
Bewertet am 17.9.2021
Extracting contacts
Extracting contacts
Vorteile
You can collect data from links within the original data.
Nachteile
Too many options for a novice user. It was difficult for me to digest the instructions.
Antwort von Agenty Analytics
Hi Adam,
Thanks for your review. Yup, Agenty has everything for complex scraping projects to handle everything comes in the way to scrape the data correctly!
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Awesome Web Scraper and Customer Support
Bewertet am 28.6.2022
Agenty's features are helping me to accelerate the development of a new data analytics app for...
Agenty's features are helping me to accelerate the development of a new data analytics app for small business owners.
Vorteile
After maintaining several puppeteer scripts for years, I've finally found a robust web scraper that runs in the cloud, is easy to use, and has excellent customer support!
Nachteile
I haven't found anything yet that I do not like about Agenty. :-)
Antwort von Agenty Analytics
Thanks Stephen
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
The support is really good
Bewertet am 29.6.2022
overall very good. I have not connected to the support but they saw I was struggling and proactively...
overall very good. I have not connected to the support but they saw I was struggling and proactively helped me thank you
Vorteile
ABout the data extraction from different sites
Nachteile
the css part but all good now. aside from this all is good
Antwort von Agenty Analytics
Thanks Mariane, we are so glad you liked Agenty
- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great product
Bewertet am 23.2.2022
Vorteile
It does what is needs to do and whenever you have a problem the helpdesk is superb
Nachteile
Only minor thing is that difference between packages is too big. Our current plan is too small, next plan is too big.
Antwort von Agenty Analytics
Thanks Eric, happy to help always!
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Amazing customer service!
Bewertet am 2.7.2022
[SENSITIVE CONTENT] was very helpful!
[SENSITIVE CONTENT] was very helpful!
Vorteile
Customer service, easy to explain and [SENSITIVE CONTENT] actioned right away
Nachteile
None that I could find, very easy to chat with customer service
Antwort von Agenty Analytics
Thanks Michael
- Branche: Marktforschung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Good Customer Service
Bewertet am 17.11.2022
Vorteile
The tutorials are really informative. Good Features overall.
Nachteile
GZIP compressed feature. Would much prefer CSV download option throughout.
- Branche: Marktforschung
- Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
- Weitere für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
The worst administration possible
Bewertet am 16.4.2021
1. Management doesn't have the decency to communicate to stakeholders
2. Extremely bad leadership
3....
1. Management doesn't have the decency to communicate to stakeholders
2. Extremely bad leadership
3. Worst sales team ever
Vorteile
Absolutely nothing. They boast of robustness but fail
Nachteile
1. Pathetic experience in case of competition
2. Worst management possible
Antwort von Agenty Analytics
Hi Sreeraj,
I don't see any ticket with your name, please contact me or [email protected] and we'll definitely help to fix your issues.
Thanks
Vikash
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Review
Bewertet am 21.4.2022
Vorteile
Pretty easy to use, have only ever had one issue and support was really helpful and fixed the issue.
Nachteile
Pretty happy with it all, maybe the user interface appearance could be updated slightly
Antwort von Agenty Analytics
Thank you Caroline, happy to help!
- Branche: Unternehmensberatung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
I'm very satisfied
Bewertet am 26.7.2022
Vorteile
very easy to use, support is excellent, big time saver
Nachteile
nothing I can think of
Antwort von Agenty Analytics
Thank you so much Heiko for writing a review. Loved to help you in using Agenty.