Synder

4,8 (246)
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Intelligentes Management von E-Commerce-/Onlinezahlungen in der Buchhaltung

Gesamtbewertung

4,8 /5
(246)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,7/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,9/5

97%
haben diese Anwendung empfohlen
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246 Bewertungen

Nicole
Nicole
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Needed to sync QBO and Stripe

Bewertet am 15.4.2019

Vorteile

I chose to use business payments because it offered a simple way to record my stripe payments in QBO. I accept payment through docusign and did not want to manually enter each payment, especially during my busy season. Business Payments offers great value and is easy to use.

Nachteile

I have not been able to figure out how to get the software to link to existing clients, so I do have some duplicate customers. Does not kill my productivity, so I am ok with it. will review when things slow down, as I am sure there is a solution.

Jamie
Jamie
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Only app to use for Square transaction import into QBO

Bewertet am 4.2.2020

Vorteile

By far the best app to use when transfering square transactions into QBO. It imports sales, sales tax, tips, customers profiles, ect for you!! The customer service is par none as well. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was able to help me instantly with my questions today and guided me to a solution.

Nachteile

The only thing I've found that I disliked about the app is the ability to transfer cash payments into another account other then the general account that it pulls all transactions into.

jadon
Gesamtbewertung
  • Branche: Philanthropie
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

review

Bewertet am 28.5.2019

bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs

bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs

Vorteile

The tool is very easy to use. I was up and running within minutes

Nachteile

nothing. I had a very successful time integrating the app into our normal bookkeeping records

Michael
Michael
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Simple Time Saver

Bewertet am 7.5.2019

Importing/Posting Stripe activity into QBO for my client.

Importing/Posting Stripe activity into QBO for my client.

Vorteile

The ease of setup. The fact you can import past transactions to save hours of time.

Nachteile

I have not found anyting yet - just started using.

In Betracht gezogene Alternativen

Zapier und Stripe

Gründe für den Wechsel zu Synder

Import past transactions
Bonnie
Bonnie
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Time Saver

Bewertet am 18.4.2019

Saves time having to enter each transaction into Quickbooks. I love this product!

Saves time having to enter each transaction into Quickbooks. I love this product!

Vorteile

This product is a no brainer. Automatically syncs PayPal transactions to Quickbooks. Easy set up, then you don't need to touch it again!

Nachteile

I would like the software to also import the invoices.

Chris
Chris
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Seamless

Bewertet am 26.6.2019

Vorteile

I love how easy the setup was. Its intergrates with my Quickbooks Online seamlessly.

Nachteile

Can't complain! I will continue to use this app.

Elizabeth
Elizabeth
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Synder Review

Bewertet am 10.4.2020

Vorteile

Thanks [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for the quick service by the chat !

Nachteile

There is no french service available at this time.

Paul
Paul
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

It just happens

Bewertet am 23.12.2019

Vorteile

I love the set up of this software. You set it up, and forget it. I've yet to have an issue in 6 months where I needed to take action. I set it up, it monitors my stripe account and things 'just happen' for me

Nachteile

I can't say there is anything I like least about the software. I recall at the beginning being a little confused about the mapping, but this is not my usual area of bookkeeping. Once I understood it, no issues.

Yogesh
Yogesh
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great simple to use product

Bewertet am 15.6.2019

The support agent helped very patiently to sort out a few problems I had.

The support agent helped very patiently to sort out a few problems I had.

Vorteile

Easy to configure, flexible and fantastic support.

Nachteile

Haven't found any yet and I hope they keep up their great support

Jared
Jared
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Rockstar Suppot

Bewertet am 30.12.2020

Vorteile

The support.

The software is very good. The support is incredible. Thank you [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for your detailed help.

Others have been just as helpful in the past too.

Nachteile

Onboarding is not hard but not intuitive. Just chat with a rep and they'll make it easier.

Michael
Gesamtbewertung
  • Branche: Import und Export
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Worth every penny

Bewertet am 9.8.2021

Buy and setting up the product was extremely easy, support so far has been exceptional, but I am...

Buy and setting up the product was extremely easy, support so far has been exceptional, but I am also realizing that I am just scratching the surface on what Synder all can do for us. As our business grows, I am sure I'll find new/additional value add from the platform.

Vorteile

We currently primarily rely on Quickbooks for our administration but use Synder to consolidate sales from four platforms (Etsy, Amazon, Square, and Paypal) in to a single administration. Synder grooms the data before we receive it into Quickbooks. The product works really well and when I ran into problems (twice) tech support was really supportive and left no stone unturned to resolve my issues.
At first I was nervous to spend the money for our starting business but by now they have proven to be worth every penny.

Nachteile

The pricing for Synder is transaction based, which by itself is a pretty clever pricing model. As a new user I started syncing records before I had all the product mappings figured out. Now that I am deeper into the product I realize I need to go back and rerun historic transactions to resolve to the right products in QuickBooks Inventory management

Michael
Gesamtbewertung
  • Branche: Schreiben & Editieren
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

I recommend Synder for Stripe Transactions

Bewertet am 13.2.2021

I am happy with the service and the application

I am happy with the service and the application

Vorteile

Once setup it helps transfer Stripe raw transaction data into Quickbooks Desktop software. It saves me a lot of time.

Nachteile

It took awhile to setup the app. However, I had great customer service from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. She helped me quite a bit to get things working.

Colleen
Gesamtbewertung
  • Branche: Sport
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Recommend Snyder for nonprofit accounting

Bewertet am 6.1.2022

The syncing has saved a lot of time, energy, and money for our nonprofit.

The syncing has saved a lot of time, energy, and money for our nonprofit.

Vorteile

Ease of syncing donations through Stripe to Quickbooks to make accounting and reconciliation easier.

Nachteile

Some of the settings can be tricky to perfect so the transactions show up how we want in Quickbooks. With time and some adjustments we have fixed the issues.

Michele
Gesamtbewertung
  • Branche: Musik
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Synder review

Bewertet am 1.9.2021

Vorteile

This app syncs all of our Stripe payments into QBO in nearly real-time. Would recommend for that efficiency and accuracy alone.

Nachteile

The subscription price is high if you don't have a lot of transactions. Also, recently there's a fraud prevention charge added to every Stripe transaction, so if you have 100 syncs a month, that covers only 50 transactions, whereas before the fraud prevention charge was added, that would cover 100 transactions.

Enid
Gesamtbewertung
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Intuit should be grateful this company exists

Bewertet am 12.2.2020

Compared to the desktop version, Quickbooks online is a hot mess. It is probably fabulous for a...

Compared to the desktop version, Quickbooks online is a hot mess. It is probably fabulous for a tiny business or individual entrepreneur. But our online educational non-profit is obviously far too complicated for their programmers. Our transactions are through PayPal, Square, and Stripe. With the online version of Quickbooks - you cannot get a good import from these major providers unless you purchase Synder. At least the programmers at Synder know how to get it done and get it done right. Every question I have asked has been immediately answered with the right information that I needed. The program itself works like a charm.

Vorteile

As I told [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] the last time I asked for his help importing PayPal and Stripe - This service is the only reason I'm not on tranquilizers while trying to work with Quickbooks online. The Synder app is logical, well thought out and works - in other words, everything that Quickbooks online is not.

Nachteile

At the moment I'm so grateful it exists I cannot think of a con.

Morgan
Gesamtbewertung
  • Branche: Personalwesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Morris Interactive review

Bewertet am 22.9.2021

Vorteile

Having clients purchase products online has made our company function in a greater capacity.

Nachteile

Having a cap on monthly syncs as I sometimes could not predict monthly purchases.

Paul
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Really great product

Bewertet am 20.5.2020

Love the app, works like a charm and makes my life so much easier. Their chat support is fantastic,...

Love the app, works like a charm and makes my life so much easier. Their chat support is fantastic, Thanks again [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for your quick responses!

Vorteile

Love the automatic Syncs and that you don't need to constantly check if it's working

Nachteile

Nothing it's great.

Tony
Gesamtbewertung
  • Branche: Sport
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Synder - Great efficient Product

Bewertet am 2.6.2021

Great, keep up the great work.

Great, keep up the great work.

Vorteile

It's easy to use with great support. Website is easy to fololow.

Nachteile

Nothing to dislike, works very well. Easy to use.

Paul
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Hardware
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Good Sync System

Bewertet am 12.10.2022

Easy to use and setup and helps our accountant sync orders with sales etc. Would recommend this...

Easy to use and setup and helps our accountant sync orders with sales etc. Would recommend this system.

Vorteile

Great syncing app that syncs stripe sales and charges to Quickbooks

Nachteile

It would be good if you could buy add-hoc credits as and when you need them.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Very Happy

Bewertet am 25.6.2019

Just fine. Very happy so far.

Just fine. Very happy so far.

Vorteile

The ability to hook into other platforms to be able to streamline the data input. The ease of doing that without aligning data fields has been a huge benefit. Everything goes where it is supposed to go and that helps!

Nachteile

Nothing that I have found at this time.

Holly
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] makes this app a pleasure

Bewertet am 23.5.2020

Excellent experience

Excellent experience

Vorteile

I was having a very hard time and was going to give up. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] helped me to get the app working and now I am so happy I stuck with it. It is a great app. Once set up is easy to use.

Nachteile

I had trouble with set up. It was not clear how to link multi currency accounts.

Angel
Gesamtbewertung
  • Branche: Musik
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Timesaver

Bewertet am 26.6.2019

I have pulled three months of Paypal and Stripe transactions data into Quickbooks. The app is easy...

I have pulled three months of Paypal and Stripe transactions data into Quickbooks. The app is easy to set up, and It’s doing a great job importing our Paypal and Stripe transactions automatically into Quickbooks online. Also, their customer support is excellent - the agents are knowledgable and patient.They responded quickly and were very helpful when I had some issues and questions.

Vorteile

Easy to set up. Saves hours of manual work. Excellent customer support.

Nachteile

I can't think of any cons apart from that if you roll back any syncs the account balance will not be restored. I had to roll back 3 months of transactions due to an issue with VAT and then pull the data again and it cost me about 1000 syncs.

lisa
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Great Product for e-Commerce

Bewertet am 17.11.2021

It takes some patience and testing to get all of your rules set up (assume you're using different...

It takes some patience and testing to get all of your rules set up (assume you're using different revenue categories, classes, and locations), but once you get the rules set its awesome.

Vorteile

I really like that it captures the details of every transaction, integrates with QBO, and ensures accruacy of transaction level reporting. Love that it also supports multi-currency

Nachteile

I wish there was an easy way to do a one-time purchase of additional credits when importing multiple months' data when just starting.

Marc
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Synder is awesome

Bewertet am 10.12.2021

Excellent

Excellent

Vorteile

The level of detail is fantastic very useful

Nachteile

Needs some additional information about the setup process to make it easier

Paul
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Synder rocks!

Bewertet am 29.5.2020

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was the tipping point to me. She is well versed in her product and...

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was the tipping point to me. She is well versed in her product and spent as much time on the phone as I needed.

Vorteile

I have tried many Stripe and QB Online integration. This one tops them all. Ease of use and technical support from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was second to none.

Nachteile

Fast setup and automation was a breeze.