Synder Erfahrungen
Synder
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246 Bewertungen
- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Needed to sync QBO and Stripe
Bewertet am 15.4.2019
Vorteile
I chose to use business payments because it offered a simple way to record my stripe payments in QBO. I accept payment through docusign and did not want to manually enter each payment, especially during my busy season. Business Payments offers great value and is easy to use.
Nachteile
I have not been able to figure out how to get the software to link to existing clients, so I do have some duplicate customers. Does not kill my productivity, so I am ok with it. will review when things slow down, as I am sure there is a solution.
- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Only app to use for Square transaction import into QBO
Bewertet am 4.2.2020
Vorteile
By far the best app to use when transfering square transactions into QBO. It imports sales, sales tax, tips, customers profiles, ect for you!! The customer service is par none as well. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was able to help me instantly with my questions today and guided me to a solution.
Nachteile
The only thing I've found that I disliked about the app is the ability to transfer cash payments into another account other then the general account that it pulls all transactions into.
- Branche: Philanthropie
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
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- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
review
Bewertet am 28.5.2019
bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs
bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs
Vorteile
The tool is very easy to use. I was up and running within minutes
Nachteile
nothing. I had a very successful time integrating the app into our normal bookkeeping records
- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Simple Time Saver
Bewertet am 7.5.2019
Importing/Posting Stripe activity into QBO for my client.
Importing/Posting Stripe activity into QBO for my client.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Time Saver
Bewertet am 18.4.2019
Saves time having to enter each transaction into Quickbooks. I love this product!
Saves time having to enter each transaction into Quickbooks. I love this product!
Vorteile
This product is a no brainer. Automatically syncs PayPal transactions to Quickbooks. Easy set up, then you don't need to touch it again!
Nachteile
I would like the software to also import the invoices.
- Branche: Logistik & Lieferkette
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Seamless
Bewertet am 26.6.2019
Vorteile
I love how easy the setup was. Its intergrates with my Quickbooks Online seamlessly.
Nachteile
Can't complain! I will continue to use this app.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Synder Review
Bewertet am 10.4.2020
Vorteile
Thanks [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for the quick service by the chat !
Nachteile
There is no french service available at this time.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Monatlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
It just happens
Bewertet am 23.12.2019
Vorteile
I love the set up of this software. You set it up, and forget it. I've yet to have an issue in 6 months where I needed to take action. I set it up, it monitors my stripe account and things 'just happen' for me
Nachteile
I can't say there is anything I like least about the software. I recall at the beginning being a little confused about the mapping, but this is not my usual area of bookkeeping. Once I understood it, no issues.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great simple to use product
Bewertet am 15.6.2019
The support agent helped very patiently to sort out a few problems I had.
The support agent helped very patiently to sort out a few problems I had.
Vorteile
Easy to configure, flexible and fantastic support.
Nachteile
Haven't found any yet and I hope they keep up their great support
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Monatlich für 1-5 Monate genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Rockstar Suppot
Bewertet am 30.12.2020
Vorteile
The support.
The software is very good. The support is incredible. Thank you [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for your detailed help.
Others have been just as helpful in the past too.
Nachteile
Onboarding is not hard but not intuitive. Just chat with a rep and they'll make it easier.
- Branche: Import und Export
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Worth every penny
Bewertet am 9.8.2021
Buy and setting up the product was extremely easy, support so far has been exceptional, but I am...
Buy and setting up the product was extremely easy, support so far has been exceptional, but I am also realizing that I am just scratching the surface on what Synder all can do for us. As our business grows, I am sure I'll find new/additional value add from the platform.
Vorteile
We currently primarily rely on Quickbooks for our administration but use Synder to consolidate sales from four platforms (Etsy, Amazon, Square, and Paypal) in to a single administration. Synder grooms the data before we receive it into Quickbooks. The product works really well and when I ran into problems (twice) tech support was really supportive and left no stone unturned to resolve my issues.
At first I was nervous to spend the money for our starting business but by now they have proven to be worth every penny.
Nachteile
The pricing for Synder is transaction based, which by itself is a pretty clever pricing model. As a new user I started syncing records before I had all the product mappings figured out. Now that I am deeper into the product I realize I need to go back and rerun historic transactions to resolve to the right products in QuickBooks Inventory management
- Branche: Schreiben & Editieren
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
I recommend Synder for Stripe Transactions
Bewertet am 13.2.2021
I am happy with the service and the application
I am happy with the service and the application
Vorteile
Once setup it helps transfer Stripe raw transaction data into Quickbooks Desktop software. It saves me a lot of time.
Nachteile
It took awhile to setup the app. However, I had great customer service from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. She helped me quite a bit to get things working.
- Branche: Sport
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Recommend Snyder for nonprofit accounting
Bewertet am 6.1.2022
The syncing has saved a lot of time, energy, and money for our nonprofit.
The syncing has saved a lot of time, energy, and money for our nonprofit.
Vorteile
Ease of syncing donations through Stripe to Quickbooks to make accounting and reconciliation easier.
Nachteile
Some of the settings can be tricky to perfect so the transactions show up how we want in Quickbooks. With time and some adjustments we have fixed the issues.
- Branche: Musik
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Synder review
Bewertet am 1.9.2021
Vorteile
This app syncs all of our Stripe payments into QBO in nearly real-time. Would recommend for that efficiency and accuracy alone.
Nachteile
The subscription price is high if you don't have a lot of transactions. Also, recently there's a fraud prevention charge added to every Stripe transaction, so if you have 100 syncs a month, that covers only 50 transactions, whereas before the fraud prevention charge was added, that would cover 100 transactions.
- Branche: E-Learning
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Intuit should be grateful this company exists
Bewertet am 12.2.2020
Compared to the desktop version, Quickbooks online is a hot mess. It is probably fabulous for a...
Compared to the desktop version, Quickbooks online is a hot mess. It is probably fabulous for a tiny business or individual entrepreneur. But our online educational non-profit is obviously far too complicated for their programmers. Our transactions are through PayPal, Square, and Stripe. With the online version of Quickbooks - you cannot get a good import from these major providers unless you purchase Synder. At least the programmers at Synder know how to get it done and get it done right. Every question I have asked has been immediately answered with the right information that I needed. The program itself works like a charm.
Vorteile
As I told [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] the last time I asked for his help importing PayPal and Stripe - This service is the only reason I'm not on tranquilizers while trying to work with Quickbooks online. The Synder app is logical, well thought out and works - in other words, everything that Quickbooks online is not.
Nachteile
At the moment I'm so grateful it exists I cannot think of a con.
- Branche: Personalwesen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Morris Interactive review
Bewertet am 22.9.2021
Vorteile
Having clients purchase products online has made our company function in a greater capacity.
Nachteile
Having a cap on monthly syncs as I sometimes could not predict monthly purchases.
- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Really great product
Bewertet am 20.5.2020
Love the app, works like a charm and makes my life so much easier. Their chat support is fantastic,...
Love the app, works like a charm and makes my life so much easier. Their chat support is fantastic, Thanks again [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for your quick responses!
Vorteile
Love the automatic Syncs and that you don't need to constantly check if it's working
Nachteile
Nothing it's great.
- Branche: Sport
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Synder - Great efficient Product
Bewertet am 2.6.2021
Great, keep up the great work.
Great, keep up the great work.
Vorteile
It's easy to use with great support. Website is easy to fololow.
Nachteile
Nothing to dislike, works very well. Easy to use.
- Branche: Computer-Hardware
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Good Sync System
Bewertet am 12.10.2022
Easy to use and setup and helps our accountant sync orders with sales etc. Would recommend this...
Easy to use and setup and helps our accountant sync orders with sales etc. Would recommend this system.
Vorteile
Great syncing app that syncs stripe sales and charges to Quickbooks
Nachteile
It would be good if you could buy add-hoc credits as and when you need them.
- Branche: Unterhaltung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Very Happy
Bewertet am 25.6.2019
Just fine. Very happy so far.
Just fine. Very happy so far.
Vorteile
The ability to hook into other platforms to be able to streamline the data input. The ease of doing that without aligning data fields has been a huge benefit. Everything goes where it is supposed to go and that helps!
Nachteile
Nothing that I have found at this time.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] makes this app a pleasure
Bewertet am 23.5.2020
Excellent experience
Excellent experience
Vorteile
I was having a very hard time and was going to give up. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] helped me to get the app working and now I am so happy I stuck with it. It is a great app. Once set up is easy to use.
Nachteile
I had trouble with set up. It was not clear how to link multi currency accounts.
- Branche: Musik
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Timesaver
Bewertet am 26.6.2019
I have pulled three months of Paypal and Stripe transactions data into Quickbooks. The app is easy...
I have pulled three months of Paypal and Stripe transactions data into Quickbooks. The app is easy to set up, and It’s doing a great job importing our Paypal and Stripe transactions automatically into Quickbooks online. Also, their customer support is excellent - the agents are knowledgable and patient.They responded quickly and were very helpful when I had some issues and questions.
Vorteile
Easy to set up. Saves hours of manual work. Excellent customer support.
Nachteile
I can't think of any cons apart from that if you roll back any syncs the account balance will not be restored. I had to roll back 3 months of transactions due to an issue with VAT and then pull the data again and it cost me about 1000 syncs.
- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Great Product for e-Commerce
Bewertet am 17.11.2021
It takes some patience and testing to get all of your rules set up (assume you're using different...
It takes some patience and testing to get all of your rules set up (assume you're using different revenue categories, classes, and locations), but once you get the rules set its awesome.
Vorteile
I really like that it captures the details of every transaction, integrates with QBO, and ensures accruacy of transaction level reporting. Love that it also supports multi-currency
Nachteile
I wish there was an easy way to do a one-time purchase of additional credits when importing multiple months' data when just starting.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Synder is awesome
Bewertet am 10.12.2021
Excellent
Excellent
Vorteile
The level of detail is fantastic very useful
Nachteile
Needs some additional information about the setup process to make it easier
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Synder rocks!
Bewertet am 29.5.2020
[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was the tipping point to me. She is well versed in her product and...
[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was the tipping point to me. She is well versed in her product and spent as much time on the phone as I needed.
Vorteile
I have tried many Stripe and QB Online integration. This one tops them all. Ease of use and technical support from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was second to none.
Nachteile
Fast setup and automation was a breeze.