2 Bewertungen

Gesamtbewertung

5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Funktionen
100%
haben diese Anwendung empfohlen
2 Bewertungen
Tim A.
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Untern. Größe: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy Integration for Communication Scrubbing

Bewertet am 18.11.2020

We had effortless communication with the Nightfall team. They were quick to listen to our needs and respond with direction and help. They provide top-notch service.

Vorteile

The web service integration and documentation was very easy. We had a functioning integration setup in a few hours with the ServiceNow platform.

Nachteile

At first, we couldn't use the custom filters built our security team to scrub specific data out of communications. This has since been resolved due to the fast response from the development team.

Ajai P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bankwesen
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

NightFall just works.

Bewertet am 1.12.2020

Overall great experience using Nightfall, once setup it just works.

Vorteile

Nightfall is simple to setup without any complexities. The alerting is awesome and can be tweaked to reduce noise. Overall great experience using Nightfall.

Nachteile

Haven't come across any cons, the product just works.