FrontFace

Digitale Beschilderung, Kiosksoftware für Touch-Bildschirme

Gesamtbewertung

4,7 /5
(6)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
3,8/5

83%
haben diese Anwendung empfohlen
Sortieren nach

6 Bewertungen

Markus
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

Durch ein Windowsupdate leider keine voller Funktionsumfang mehr

Bewertet am 28.7.2020

War bis zu diesem Zeitpunkt des Windowsupdate zufrieden

Vorteile

Sie war einfach und gut zu bedienen. Wir haben nur die Grundfunktionen genutzt. War für uns ausreichend.

Nachteile

Nach eine Windowsupdate funktioniert das Plugin für das Wetter nicht mehr. Nun sollen wir ein Update kaufen, obwohl ich nur diese Version weiternutzen möchte. Ein Update für ein neue Release mit Neuerungen, dass verstehe ich, aber nicht bei Anpassungen innerhalb der Version. Sorry, das ist für mich nicht kundenfreundlich. Dieses hat nun einen negativen Eindruck bei uns im Hause hinterlassen.

Antwort von mirabyte

We are sorry for the inconvenience but specifically online features such as the live weather can be subject to changes to which we have no influence on. The same may also apply to issues caused by Windows updates. Therefore, we constantly provide updates to maintain the best experience for our products and to guarantee compatibility. Updates are available for all customers that have an active updates & support subscription (the first year after purchase is always free!). Without this subscription, you can of course still use the software "as is" since we offer a permanent license, but you will lose access to newer versions and updates.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 5 001-10 000 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Easy and friendly to use

Bewertet am 28.9.2021

Excellent

Vorteile

The features that allow me to customize presentations to suit different student needs

Nachteile

The new software updates take too long to download and integrate

Stuart
Gesamtbewertung
  • Branche: Industrieautomation
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Our Simple Answer to a Complex Need

Bewertet am 8.6.2020

We had a need to communicate team member schedules in 3 separate buildings for a work force that utilizes 3 shifts over 6 days per week. Having met with our computer consulting firm, we were coming up with options that would require some serious programing and, or, combining of several types of media to be successful. Then we "stumbled" on to Mirabyte's FrontFace Software and, we were pleasantly surprised at the ability of thios software to meet our needs at a very reasonable price.

Vorteile

If you are looking for a program that is simple to use for centralized control for posting of employee scheduling, as well as, notifications that can reach all team members located in multiple locations, at once, this is your best choice. At the same time, there are more complex features that are easy to learn and set up if your business model indicates them. The good news too, is the individual in charge of maintaining this software doesn't need any special programming qualifications or, computer skills. Improvements to the product are made often. Support responds quickly and, with clear answers.

Nachteile

The only negative I have experienced is the inability to contact software support through a phone call or, the ability to schedule a web session.

Adam
Gesamtbewertung
  • Branche: Regierungsbeziehungen
  • Unternehmensgröße: 501-1 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Judicial Learning Center TFE St. Louis MO

Bewertet am 28.9.2021

We are using it as a kiosk in our Judicial Learning Center at the Eagleton Federal Courthouse in St. Louis. We show a number of videos (oral histories, significant cases) that groups touring the building can access via the kiosk. We constantly get positive feedback on the media offerings and frontface has made this easy for me to manage and provide content.

Vorteile

I like frontface because it is intuitive, flexible, works great with ELO touch screens.

Nachteile

Once one is acclimated to the software it really is easy to use. I really have no serious complaints

Eric
Gesamtbewertung
  • Branche: Lebensmittelproduktion
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excellent On Premise Signage

Bewertet am 28.9.2021

Works great as on premise hosted digital signage.

Vorteile

The software works offline and doesn't require the cloud. Easy to create slides and layouts. Works great - I've been using this 24/7/365 for several years.

Nachteile

Support is limited, but not usually needed.

Kirk
Gesamtbewertung
  • Branche: Museen & Institutionen
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Very good product

Bewertet am 28.9.2021

good

Vorteile

The remote access is very good and I am glad it fixed the options for music

Nachteile

The Quiz game needs to be more interactive. i.e... after a answers is selected it needs to give the answers immediate and move to the next question and not wait till it cycle through. Visitors will not take the time to wait. This takes forever. this is seldom used for that reason. The paint software needs to be able have a printing option for visitors. almost everyone that uses it wants to be able to print the screen pf what they created to take home.