7 Bewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Funktionen
100%
haben diese Anwendung empfohlen
7 Bewertungen
Caleb O.
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

FAQ Bot review

Bewertet am 16.3.2021

Great ease of use with brilliant customer support. Very easy to get support in order to navigate my way around a lack of understanding or optimal ways to achieve a goal.

The UI is very simple and makes sense with options not being hidden or placed where I would not expect them to be. The ease of use means I am exploring potential functions we have not implemented rather than looking for functions I feel should exist.

Vorteile

The ability to add a variety of questions straight from customer questions allowing us to capture a variety of ways in which an individual may talk to the FAQ bot.

Being able to test these conversations and see the potential responses before the FAQ bot is released into a live environment.

Nachteile

I would like to be able to be more selective about the content that I publish. Being able to choose which items I publish after testing would be ideal

Antwort von Theta Übersetzen auf: Deutsch

Super review Caleb! Good to hear FAQ Bot is working for you. And yes those ideas for improvements on the list to get done.

Nilesh B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
  • Weitere für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy and can just get on with it

Bewertet am 19.3.2021

Fast, simple response was the key to our success to get this Bot up and running and used on a regular basis.

We have been able to create this by simple approaches towards language that has been used but also the fact that we have the control that we can fully manage this ourselves.

Vorteile

When looking at a solution we needed to consider that we had business users that would be driving the updates and future developments of this product.

The FAQ Bot was easily picked up by our teams and also they had full control on reporting and updating the conversations to continue to understand and develop this system.

Nachteile

None at this stage, it works very well for our business.

Antwort von Theta Übersetzen auf: Deutsch

Thanks Nilesh! Great review. Makes the team very happy to see this!

Damon M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Easy solution

Bewertet am 9.3.2021

Easy to deploy, reliable, simple to administer.

Vorteile

Cost effective solution with the functionality we required and the organisation had a committed roadmap to evolve the features.

Nachteile

We were an early adopter so initially it was light on features (it has evolved since and now includes more features than we actually use).

Antwort von Theta Übersetzen auf: Deutsch

Thanks for the great review Damon. Really appreciate it.

Rebecca P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

DNCL FAQ Review - We Love Any!

Bewertet am 15.2.2021

Our overall experience with FAQ Bot has been great! We now have another employee to handle things while we focus on the more technical stuff!

Vorteile

The analytics are beneficial and give us an insight into whats been doing each month.

Nachteile

Nothing I dislike about the product but sometimes it makes you log back in when accepting a live chat. This happens randomly.

Antwort von Theta Übersetzen auf: Deutsch

Thanks for the great review Rebecca! The team really appreciate the feedback!

Lawrence D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Powerful platform, easy to integrate and great capabilities.

Bewertet am 16.2.2021

Enables us to provide timely responses for customers on our global websites. Integrates well with both Google Tag Manager and coded into the site.

Vorteile

Platform is user-friendly and fun to use with little IT knowledge required.

Nachteile

None as yet, we're still yet to make use of the full range of capability on offer.

Antwort von Theta Übersetzen auf: Deutsch

Thanks so much for your positive review Lawrence. Really appreciate it and looking forward to what we can do together with FAQ Bot in future.

Dannielle S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Freman Chat Bot

Bewertet am 17.3.2021

Inbound support queries from Customers.

Vorteile

Implementation was straight-forward and easy, the team were very supportive and explained everything in an easy to understand manner.

Nachteile

The design of [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], but that's a Mainfreight thing, not Theta :)

Antwort von Theta Übersetzen auf: Deutsch

Thanks Dannielle! Great feedback. Our team really appreciate it.

Christina E.
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

FAQ Bot

Bewertet am 16.3.2021

Vorteile

As an administrator editing and making improvement the to Bot is really simple and straight forward

Nachteile

There were some features that seemed to be missing that we had with our old provider but the team listened to our suggested and were able to make some improvements.

Antwort von Theta Übersetzen auf: Deutsch

Great feedback Christina! Thanks so much.