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Nutzungszeit
8 Bewertungen
- Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Very pleased
Bewertet am 28.5.2021
We have been able to bring our KPI of open topics from 30% down below 15% in less than one year after launching RoofTop in our After Sales Service department.
I get contentious remarks from team members of the ease of use and remarks of 'how did we work before?'
Vorteile
Improved proactive follow-up & productivity.
More detailed analysis on closure delay of tasks & other details.
Nachteile
Speed of the internal search engine needs improvement.
Mobile app functions can be improved with push notifications to function more like a mailbox for persons on the move.
It would be nice to have a more After Sales Service approach with functions like machine ID tags & checklists for team members.
In Betracht gezogene Alternativen
Jira, Vision Helpdesk, SolarWinds Service Desk, monday.com, Keap und WrikeGründe für den Wechsel zu Rooftop
User Interface - easy to use and quick start up Local company with quick service supportAntwort von EASI Übersetzen auf: Deutsch
Hi Preston, thank you so much for your review and for your precious feedback!
- Branche: Maschinerie
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Mon quotidien a changé
Bewertet am 31.5.2021
Expérience plus que positive vu que mon travail au quotidien a largement été améliorer grâce à Rooftop
Vorteile
L'utilisation de Rooftop dans le département de service après-vente dont je fais partie a radicalement changé mon travail au quotidien: rapidité, amélioration du suivi des dossiers, clarté. Mon travail a largement gagné en efficacité. L'interface est conviviale et facile à utiliser
Nachteile
Le chargement de certaines tâches est parfois lent dû probablement à la quantité d'information à charger.
- Branche: Pharmazeutika
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Most of the options are really useful, this app allows a very professional customer support
Bewertet am 1.6.2021
Vorteile
Clarity, the fact that any user can have access to all the email, and especially the attachements (this is very important in technical fields). The fact that anyone can answer the emails, this help us to have quick feedbacks and professional supports.
Nachteile
Waiting time when charging a discussion.
- Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Bon outil
Bewertet am 28.5.2021
Mais en générale il fonctionne très bien , et très pratique pour gérer des emails
Vorteile
simplicité, efficacité. bon support technique
Nachteile
petit bug parfois , après les mises a jour parfois il y a des données ou choses manquante
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
.
Bewertet am 1.6.2021
Vorteile
- Facilité d'utilisation
- Interface web
- Evolution du logiciel dans le temps
Nachteile
Rien pour l'instant
- Branche: Lagerung
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Rooftop, Is it for you?
Bewertet am 13.8.2021
This was one of our first experiences with this type of software. overall we were happy with this choice and it taught us a lot about what we needed so we were able to increase our workflow and keep everyone up to speed.
Vorteile
All liked that I could see all of my email accounts in one simple application. I like how you can set it up so every time you send an email to a particular client you can also automatically send it internally to only the people you need it to go to without all that cc and bcc. That really helped to streamline our flow of information.
Nachteile
It can be a little slow to load and I would like it to have more mobile function
- Branche: Maschinerie
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Overall it is quite useful, but sometime it maybe quite slow.
Bewertet am 31.5.2021
No comment from me, it is very useful overall
Vorteile
The product is easy to use and the most important, me and my colleague will able to look at the same topic while we are having discussion.
Nachteile
Some time it might very slow in terms of loading
- Branche: Maschinerie
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Great tool to capture every step of the journey
Bewertet am 29.5.2021
Ability to track interactions with clients and quickly revert to previous discussions or promises.
Vorteile
One location to stare and document your daily interaction with clients
Nachteile
Find that the dates do not reflect properly when making changes.