Gesamtbewertung

4 /5
(1)
Preis-Leistungs-Verhältnis
0/5
Funktionen
4/5
Bedienkomfort
4/5
Kundenbetreuung
0/5

100%
haben diese Anwendung empfohlen

Filtern nach

Gesamtbewertung
Untern. Größe
Nutzungszeit
Sortieren nach

1 Bewertungen

Anette
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Our Kindly chatbot is great

Bewertet am 2.12.2021

Vorteile

We chose Kindly as our Chatbot provider for their excellent language technology and their easy intergration. They were hands-on when building the chatbot, and helped us get it up and running in just four weeks! The chatbot now plays a vital role in our customer support, and allows us to help our users 24 hours a day.

Nachteile

When we went live with the chatbot we wanted a lot more data on how the chatbot was doing. This was not accessible to us, but Kindly is a fast growing company and they continue to come up new features and better data tracking.