11 Bewertungen

ManageEngine SupportCenter Plus

Webbasierte Kundenunterstützung

4,2 /5 (11 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Gesamtbewertung

4,2 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Funktionen
82%
haben diese Anwendung empfohlen
11 Bewertungen
Gerson M.
Gesamtbewertung
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Lots of features

Bewertet am 14.2.2018

Notification screen reminds me a social network message. That's good.

Vorteile

Lots of features. This is a super loaded solution for companies of any size. Self Service Portal, Knowledge Base, KPI's, Reports and dashboards. Easy to implement,

Aria S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Good but can be improved.

Bewertet am 13.5.2018

Vorteile

Support center plus offers a multi-channel support where you can view the customer interaction irrespective of the conservation mode they use. It also offers account and contact management with request tracking and automation. You can also make different business units which represent tasks differently. Every information of our help desk was provided through real time reports and Dashboards. Mobile access is also supported with multi-language support for those whose native language is not english with additional add-ons and integrations.

Nachteile

Despite of whatever service they offer the prices are too much high for support representatives and business units etc. The prices for their add-ons are also very high. No type of virtual assistants or API’s or chatbots are not their. Custom replies cannot be assigned to a ticket.Their customer support time is satisfactory. It is not terribly intuitive but it needs HTML email and it would be nice if the automatically generated emails would be little prettier.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Pharmazeutika
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Manage Engine Ticketing System

Bewertet am 15.1.2019

Vorteile

Manage correctly inserting all correctcs data (servers, groups, etc) is really a complete ticketing software that can be used for respect ITIL process systems

Nachteile

Probably because was not configure correctly, anywhere receive continue email about ticket is really a noise ...

Amir K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Very good experience i have with product, im satisfied.

Bewertet am 4.5.2018

Vorteile

Very easy to use and to admin the product, many feature and its a futuristic product that need to be use. very helpful.

Nachteile

The product is a complete one and all what I need has on it, don't change folks, continu your hard working.

Mark J.
Gesamtbewertung
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

AS a web based CRM solution, it doesnt get any easier

Bewertet am 25.6.2018

Vorteile

The ability to track and manage customer emails as tickets makes it that much easier to manage your calls. The reports we can pull based on Technician, user or problem is phenomenal.

Nachteile

You will need to have some form of training otherwise you will get lost. Other than that, there are hardly any cons.

Fazal A.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Manage and Engage with your Clients

Bewertet am 29.1.2021

Vorteile

We are managing our clients requests in a seamless manner and generate report and present it to the management of how the progress is going on monthly and quarterly basis.

Nachteile

its UI is not that much interactive and we cannot modify the dashboards according to our needs.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

One view of all your customers interactions

Bewertet am 27.11.2019

Very positive overall experience, and migrating colleagues to a new process and platform was very seamless

Vorteile

In the short time we have been using this software it has dramatically improved they way we view all customer interactions with whether it be via email, phone or Portal and even multichannel.

It has helped us streamline our incoming customer queries and respond to them more efficiently .

I look forward to using the many other features offered, but one step at a time

Nachteile

You need to spend a fair amount of time in the software to familiarise yourself with it, but after some time, it all 'just clicks'. great product

Siddik S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Bewertet am 28.1.2016

Jendra J.
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

Bewertet am 5.3.2019

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

this software is sooo complex and yet sooo simple to use

Bewertet am 3.1.2018

Vorteile

usability, lots of features that will need to take some time to review all of them but right now this software will give me everything i need right now

Nachteile

i didnt found any yet. i will update if i will find one. theres lots of settings to deal with that it will take some time

Angela B.
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

satisfies all my needs...

Bewertet am 2.4.2012

I was looking for an online help desk ticketing system that would satisfy all the needs of my business and help me to be more organized.... I have found that with ManageEngine!

Vorteile

Easy to use