Bitrix24

4,2 (937)
Eine Bewertung schreiben
Eine vollständig kostenlose CRM-, Kollaborations- und Kommunikationstool-Suite

Gesamtbewertung

4,2 /5
(937)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,0/5
Kundenbetreuung
4,0/5

82%
haben diese Anwendung empfohlen
Sortieren nach

937 Bewertungen

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Sehr flexible Software

Bewertet am 15.11.2024

Vorteile

Bitrix24 ist sehr flexibel anpassbar an alle Erfordernisse.

Nachteile

Die Rechteeinstellungen der Benutzer ist sehr umständlich.

In Betracht gezogene Alternativen

SAP Business One

Warum Bitrix24 gewählt wurde

schlechte Anpassbarkeit, Eher Beta Status der Software. Schlecht programmiert.

Zuvor genutzte Software

Xentral Software

Gründe für den Wechsel zu Bitrix24

Preisunterschied

Antwort von Bitrix

Thank you for sharing your positive experiences and constructive feedback about Bitrix24

Oliver
Gesamtbewertung
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Gutes CRM Tool

Bewertet am 1.10.2024

Vorteile

Die Flexibilität und die Automatisierung

Nachteile

Das eine vorbereitete Mail nicht gespeichert wird, wenn versehentlich das Eingabefeld verlassen wird.

Antwort von Bitrix

Hi Oliver! Thank you for taking the time to share your thoughts and experiences with Bitrix24.

René
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

super CRM-Tool mit vielen Funktionen

Bewertet am 23.5.2023

sehr gut

sehr gut

Vorteile

Flexibilität und Anpassbarkeit, viele Funktionen und Updates. Der schnelle Support über Chat.

Nachteile

Die Auswertungen/Geschäftsanalytik ist nicht durchschaubar, Bitrix verfolgt hier eigene Sichtweisen, die nicht mit den Sichtweisen eines Unternehmens einhergehen müssen. Leider können diese nicht angepasst werden und führen zu "Falschaussagen".Unsere Kollegen findend das Tool teilweise überfrachtet, da in der Cloud wenig vom Administrator "vorgegeben" werden kann.

Maximiliano
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Tolle Software zur Teamführung

Bewertet am 17.2.2023

Vorteile

Übersichtliche Darstellung und einfache Handhabung mit veilen Möglichkeiten zur Team Steuerung.

Nachteile

Im Feed einige kleine Bugs bei der Erstellung von Feeds per Copy and Paste.

Sabina
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Hilfreiche Software

Bewertet am 25.12.2022

Insgesamt ist Bitrix24 super für Mitarbeiter, aber auch um Leads für den Vertriebschannel aufzubauen...

Insgesamt ist Bitrix24 super für Mitarbeiter, aber auch um Leads für den Vertriebschannel aufzubauen. Man kann mit dieser Software bis ins kleinste Detail alles dokumentieren, planen und verfolgen.

Vorteile

Am besten fand ich die direkte und schnelle Möglichkeit, mit dem Team in Kontakt zu kommen. Über die Chatfunktion und einen Überblick auf der rechten Seite kann man seine Kollegen schnell finden und anschreiben, telefonieren oder mit ihnen einen Videocall durchführen. So sind dringende Sachen schnell geklärt. Fast wie im Büro vor Ort. Als virtuelle Variante definitiv zu empfehlen. Was mir noch gut gefallen hat, war die Erstellung der Aufgaben. Es ging nichts mehr unter. Die Aufgaben kann man sogar in Teilaufgaben einteilen. Das ist ein großer Vorteil bei der Zielerreichung.

Nachteile

Per App kann man sich auch Sprachnachrichten schicken. Leider nicht über die PC-Version. Das fehlt definitiv, wenn man weder telefonieren noch tippen möchte. Ich wünsche mir zudem eine Möglichkeit, für Kollegen einen Abwesenheitstext sichtbar unter meinem Bild anzuzeigen oder eine Pushnachricht. Es kam häufig vor, dass ich als beschäftigt oder abwesend angezeigt wurde, es aber niemand wahrgenommen hat. Diese Funktion würde ich mir etwas präsenter wünschen.

Lukas
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Helferlein.

Bewertet am 6.1.2023

Vorteile

Das einfache Zeiterfassen und Task Management.

Nachteile

Nach Zeitumstellung die verschobenen Zeiteinträge.

Jasmin
Gesamtbewertung
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Unübersichtliche Handhabung der einzelnen Tools.

Bewertet am 20.1.2023

Fand die Nutzung eher kompliziert.

Fand die Nutzung eher kompliziert.

Vorteile

Zugriff für mehrere Nutzer ist relativ einfach und gut zu handeln.

Nachteile

Zeitliche Anordnung verschiedener Aufgaben ist relativ unübersichtlich und schwer zu überblicken.

Tichaona Redemptor
Tichaona Redemptor
Gesamtbewertung
  • Branche: Druck
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Digital business enterprise.

Bewertet am 9.2.2024

Exciting and mostly informative with all features

Exciting and mostly informative with all features

Vorteile

Bitrix24 often allows users to customize project workflows and set granular permissions. This flexibility enables organizations to tailor the platform to their specific project management needs and control access to sensitive information.

Nachteile

too many templets that has been used by other users of the platform

In Betracht gezogene Alternativen

Basecamp

Warum Bitrix24 gewählt wurde

Checking more project management tools that can assist business.

Zuvor genutzte Software

Basecamp

Gründe für den Wechsel zu Bitrix24

Automatically Growing Client Database: Whenever you receive an email, phone call, or message from a new contact, Bitrix24 can automatically add them to your CRM contact list. This ensures that your contact base keeps growing as you interact with clients

Antwort von Bitrix

Thank you for taking the time to leave a review. It's great to know you find the platform exciting and informative, and we're pleased that the automatic growth of your client database through our CRM has been beneficial for your business. Your decision to switch to Bitrix24 for more comprehensive project management tools is valued, and we're committed to supporting your business's success.

Tembi
Gesamtbewertung
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Bitrix24 provides a lot of features for your business

Bewertet am 11.4.2024

Vorteile

I liked the versatility of the features and having them all on one platform.

Nachteile

I feel as though Bitrix24 is not very user-friendly. It has wonderful features, but it is a little technical.

Antwort von Bitrix

Thank you for your review and for highlighting the versatility of Bitrix24, Tembi. We're proud to offer a comprehensive platform that meets a wide range of business needs. We understand your concerns about user-friendliness and acknowledge that the technical nature of our features can be challenging. We're committed to improving our platform's usability and providing resources to help users navigate our system more easily. Your feedback is crucial in guiding these improvements, and we're grateful for the opportunity to serve your business needs better. Thank you for choosing Bitrix24 as your all-in-one solution.

Cheryl
Gesamtbewertung
  • Branche: Alternative Medizin
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Does the job

Bewertet am 1.9.2024

Used for couple of years it has good functionality but not for a beginner

Used for couple of years it has good functionality but not for a beginner

Vorteile

It had good features and did what it needed to do

Nachteile

Not the most user friendly interface found it complex at times

Antwort von Bitrix

Thank you for your feedback, Cheryl! We understand that the interface can be complex at times, especially for beginners, and we appreciate your input as we work to improve the user experience.

Mahe
Gesamtbewertung
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Bitrix as a user

Bewertet am 24.10.2024

I really like about Bitrix24 is at it brings everything together in one place.
we can have chat...

I really like about Bitrix24 is at it brings everything together in one place.
we can have chat convesation with teammates can schedule meeting , we can even make our daily task and update there , what has been done at that day , it good for tracking . it has mobile access as well .

Vorteile

I really like about Bitrix24 is at it brings everything together in one place.
we can have chat convesation with teammates can schedule meeting . and it is easy to use .

Nachteile

Limited time for free version of bitrix 24

Antwort von Bitrix

Thank you for sharing your valuable insights and experiences with Bitrix24, Mahe! We're delighted to hear that the simplicity and unified platform design of Bitrix24 have met your expectations.

Mehmet
Gesamtbewertung
  • Branche: Welthandel & internationale Entwicklung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

One of the perfect

Bewertet am 18.3.2024

We are a team of 4 people, which is in different location and country. We chose Bitrix for its...

We are a team of 4 people, which is in different location and country. We chose Bitrix for its simplicity, multi-language and are used on android.

Vorteile

There are a maximum of options with an easy to use interface.

Nachteile

What I like about plsu is the application on android. I did not find an application that has other resemblance with the web version.

Francesco
Gesamtbewertung
  • Branche: Kunst & Handwerk
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

If you need a tool to make your business simple, look elsewhere

Bewertet am 23.9.2024

Bad, I've deleted my account after the trial since I had too many issues and lost time while...

Bad, I've deleted my account after the trial since I had too many issues and lost time while working on it

Vorteile

Surely it's full of features, basically anything a CRM can have.

Nachteile

Its price and assistance are very bad. It is very costly if you really want to use all of its feature and if you have just a simple problem and need to get in touch with the support team, it can be awful. Design can be better too.

In Betracht gezogene Alternativen

Flowlu und Asana

Gründe für den Wechsel zu Bitrix24

I didn't actually. I moved to anther CRM, Freedcamp.

Antwort von Bitrix

Thank you for taking the time to share your thoughts and experiences with Bitrix24. We truly value the feedback from our users as it helps us to continuously improve and better serve your needs.

Tameem
Tameem
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

My favorite CRM

Bewertet am 20.12.2023

I tried and worked with many CRM's before I stuck with Bitrix24

I tried and worked with many CRM's before I stuck with Bitrix24

Vorteile

So simple and collect all the tools for managing your leads together

Nachteile

When the connection goes wrong, we can lose so many unsaved updates

Huthayfa
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Bitrix24 is the best thing happened to me at work

Bewertet am 18.10.2023

I open my Bitrix24 account in the morning knowing that I have everything I need to make a remarkable...

I open my Bitrix24 account in the morning knowing that I have everything I need to make a remarkable progress at work.

Vorteile

Everything about Bitrix24 is awesome. It just makes doing work easier and more productive

Nachteile

Nothinh I dislike about Bitrix24. It's a must have for any busienss .. that's how I see it

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM und Odoo

Warum Bitrix24 gewählt wurde

Bitrix24 gave me everything I ever dreamed to have in my work

Zuvor genutzte Software

Pipedrive und monday.com

Gründe für den Wechsel zu Bitrix24

Price, scalablity, and complete functionality
Saskia
Saskia
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Solution for Effective Project Management

Bewertet am 8.8.2023

Our marketing team uses Bitrix24 to streamline communication and improve their approach to customer...

Our marketing team uses Bitrix24 to streamline communication and improve their approach to customer service. The setup is simple, and the program is easily integrated with others to streamline our processes. It's a really adaptable device. Therefore, this instrument should be effective for the client group.

Vorteile

Work process management is something I take pleasure in since it allows me to have a clear schedule, complete the most important tasks in a timely manner, and obtain prompt assistance when I need it. Furthermore, I am able to classify people according to their industry. Thus, you may establish how long a task will take and how the meeting's participants will divide and conquer in order to get the job done. The convenience of having everything in a one app is really appreciated. It offers a video conferencing feature in addition to helping with project management and team communication.

Nachteile

CRM, color scheme Landing page has to be more appealing than it is now by adding some lovely and attractive color and, if required, fixing the color presentation.

Connor
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Keeping everything in the same place; tasks, tools and teams.

Bewertet am 28.10.2024

Proven game changer tool for empowering team meetings to be more productive and professional.

Proven game changer tool for empowering team meetings to be more productive and professional.

Vorteile

I liked Britrix24 due to its simplicity, flexibility and power. It gives a clear view of who's doing what and what needs to get done. It keeps tasks in order, deadlines on track and team members aligned.

Nachteile

It is not desirable that changing pertinent information in the application can only be done by me as the administrator, this delayed most my work.

Antwort von Bitrix

Hi Connor! Thank you for sharing your positive experiences and constructive feedback about Bitrix24. We're here to support your continued success with Bitrix24 and are keen to make your experience even better.

Nsogbu
Gesamtbewertung
  • Branche: Landwirtschaft
  • Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Project Time Tracker: Bitrix24

Bewertet am 13.7.2024

Tracking time on projects, file sharing and instant messaging.

Tracking time on projects, file sharing and instant messaging.

Vorteile

Availability of an extended range of features in one place is what I like most about Bitrix24.

Tracking time on projects is automated which saves time for 24.7.

Nachteile

Bitrix24 barely offend me when using it to send messages and manage projects.

Antwort von Bitrix

Thank you for your review, Nsogbu! We’re delighted to hear that you appreciate the extensive range of features Bitrix24 offers, especially the automated project time tracking. Your feedback is invaluable to us.

Petras
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Streamlined options that make it effortless to create and manage tasks.

Bewertet am 21.8.2024

Team members can define, assign and track tasks based on milestones while keeping task files and...

Team members can define, assign and track tasks based on milestones while keeping task files and feedback all in one place. Overall, I would say Britix24 is robust enough to manage development sprints while remaining flexible to a variety of workflows.

Vorteile

Some of the features I like most about Britix24 are; helpful and responsive customer support team, highly customizable to suit various business contexts, user friendly and quick to learn and automated invoicing. Has a rich white boarding and brainstorming capabilities for generating ideas especially for the advanced version.

Nachteile

The advanced features require hirer tier plans and also I have experienced occasional performance issues with complex boards.

Antwort von Bitrix

Thank you for your review and for being a part of the Bitrix24 community, Petras! Your insights are valuable as we strive to enhance our platform.

Delly
Delly
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Provides comprehensive features for telemarketing

Bewertet am 28.1.2024

Overall, It's a great telemarketing service provider, I like it because it's not only limited to...

Overall, It's a great telemarketing service provider, I like it because it's not only limited to telemarketing but offers a variety of other services -It could be even more amazing if some improvements are made in sectors with poor performance and I might probably consider using it again in the future.

Vorteile

Bitrix24 is one of the best telemarketing tools that I've used so far, despite a few drawbacks, I still recommend its services for the following reasons:
-It's an integrated platform that provides a comprehensive set of telemarketing features like CRM, project management, and collaboration which are ideal for streamlining workflows and enhancing productivity all in one place.
-It endorses team collaboration and improves teamwork.
-It's cost-effective and I find it to be far way more affordable than some competitors
- It provides a great customer support. Bitix24 has dedicated support teams spread out across various countries including my country- a great way to serve customers.

Nachteile

Negative remarks with Bitrix24 are :
-Call volume is limited. There are limitations in the number of concurrent calls that can be handled which tremendously affects operations that require high-volume calls. For instance, we are used to making at least 700 phone calls daily.
-There is limited customization
-Call quality and reliability are highly affected by unstable internet connection, an issue we face in our country. Sometimes you're on the phone with a client and suddenly, you'll lose them due to network instability -It's mainly because of this factor that we had to switch to a different service provider.

Antwort von Bitrix

Thank you for your detailed review and for recommending Bitrix24 despite the challenges you've faced, Delly. We're thrilled to hear that our platform has been beneficial for your telemarketing needs, enhancing productivity and teamwork while being cost-effective. Your positive remarks about our customer support are greatly appreciated. We hope to have the opportunity to serve you again in the future with an even more robust solution.

Şenol
Şenol
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Bitrix24 CRM and Business Management System

Bewertet am 19.8.2024

We have structured our company and all its departments specifically for our company and we are...

We have structured our company and all its departments specifically for our company and we are using them.

Vorteile

I can effectively manage and control the entire company and its departments with a single screen and multiple jobs.

Nachteile

Everything is in its place, even thanks to Bitrix24 we are informed about technological developments, such as integrating artificial intelligence into the CRM system.

Antwort von Bitrix

Thank you for your insightful review and for choosing Bitrix24 as your CRM and business management system! Your feedback is invaluable as we continue to enhance our platform.

Nathalie
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A Powerful Tool You Need!

Bewertet am 16.4.2024

Vorteile

What I love most about Bitrix24 is that we only need one system to handle everything! I don't need 3 separate systems for accounting, CRM, task management- I only need just this one.

Nachteile

I've had plenty of time working with Bitrix24 to test out it's performance and it hasn't let us down! I have no dislikes.

Antwort von Bitrix

Thank you for your glowing review, Nathalie! We're delighted to hear that Bitrix24 has become your all-in-one solution for accounting, CRM, and task management. It's our goal to provide a powerful and reliable tool that meets all your business needs. Your satisfaction and success with Bitrix24 mean the world to us. Thank you for choosing us and for your trust in our platform.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The good Bitrix 24

Bewertet am 19.6.2024

Over all It was a very good software That all of us needs it. It’s also very interesting in most of...

Over all It was a very good software That all of us needs it. It’s also very interesting in most of the users of this app. You should try And see how amazing this Product is.

Vorteile

What I Liked most about bitrix 24 is the price of the software it was worth spending for for some users. It would be cheap. I can see it is really not budget friendly, but it is very user-friendly. It has free trial that you can try on and believe it or not. I swear you would love it. It has also some more features that every business needs.

Nachteile

I think what I liked least about it That sometimes it is very slow and has a bug, but it was resolved very quickly. The customer service is also responding very timely. I am asking for a better mobile features so that I can really enjoy using this software.

Antwort von Bitrix

Thank you for your review! We’re glad to hear that you find Bitrix24 user-friendly and valuable for your business needs. We are currently upgrading our mobile app to be fully featured, so stay tuned for improvements! Thank you for recommending Bitrix24!

CARLOS RODOLFO
CARLOS RODOLFO
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Hardware
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

monitoring of the employees with Bitrix24

Bewertet am 4.12.2023

It is ideal for large organizations, where Bitrix24 is adaptable for the company and for the...

It is ideal for large organizations, where Bitrix24 is adaptable for the company and for the different areas of the company.

Vorteile

we like Tracking projects, tasks and time spent. storage must be allowed by permission, its interface is similar to that of Facebook

Nachteile

The disadvantage of this tool is that it is not so well known in the market, and therefore it is not widely used. So they don't know its many benefits.

Kathryn
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Bitrix24 Review

Bewertet am 26.8.2024

Overall, I would recommend Bitrix24 to individuals and companies for the ease of use and functionali...

Overall, I would recommend Bitrix24 to individuals and companies for the ease of use and functionality of what the software offers.

Vorteile

Bitrix24 is an easy to use organizational software that allows companies to keep track of a number of items, including time recording for their employees. It is user friendly and very easy to submit time sheets.

Nachteile

Bitrix24 can be a little confusing to work for the first time but once you get the hang of it, there is no trouble.

Antwort von Bitrix

Thank you for your review and for recommending Bitrix24, Kathryn! We're glad to hear that you find our software user-friendly and effective for organizational tasks, including time recording. We understand that there can be a learning curve initially, and we appreciate your patience as you got accustomed to it. Thank you again for your valuable feedback and for being a part of the Bitrix24 community.