Zoho CRM Erfahrungen
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6913 Bewertungen
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
ZOHO CRM - Das Flaggschiff der CRM Software
Bewertet am 9.11.2023
Erst kennt man ZOHO nicht. Beschäftigt man sich, dann ist man Fan. Absolut empfehlenswert.
Erst kennt man ZOHO nicht. Beschäftigt man sich, dann ist man Fan. Absolut empfehlenswert.
Vorteile
Alles ist vollkommen frei zu konfigurieren. In der Standardversion zu Anfang läuft alles glatt. später kann man sich "sein" CRM so bauen, wie man es für den täglichen Bedarf braucht.
Nachteile
Der größte Vorteil ist der größte Nachteil: es gibt SO viele Möglichkeiten, dass man anfangs überfordert ist, wenn man nicht Schritt für Schritt, am besten mit Unterstützung, voran geht. Sonst ist der (geniale) Berg der möglichen Einstellungen und Konfigurationen so groß, dass er einen erschlägt und man gar nicht anfängt.
Manches ist nicht perfekt auf Deutsch übersetzt. Der Support ist Englisch.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Starkes CRM
Bewertet am 2.12.2024
Zoho macht das Leben einfacher. In der kostenlosen Version wenig anpassbar, aber das ist schlussendl...
Zoho macht das Leben einfacher. In der kostenlosen Version wenig anpassbar, aber das ist schlussendlich der Preis, den man stattdessen bezahlen muss. Für uns funktioniert es dennoch sehr gut.
Vorteile
Die Übersichtlichkeit ist super. Die Verzahnung der einzelnen Stammdaten und Auftragsdaten ist hervorragend gelöst und spart Klicks.
Nachteile
Die Begrenzung der anzulegenden Datensätze ist in unserem Fall zu wenig. Dies "zwingt" einen über kurz oder lang in die Bezahlversion.
Gründe für den Wechsel zu Zoho CRM
Funktionen, die uns interssierten, waren einfach abbildbar Leichte Übersichtlichkeit Kostenfreie Variante- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Eine Katastrophe
Bewertet am 2.2.2024
Ein grosses Gebastel, das nicht funktioniert. Völlig unprofessionell, für Business nicht brauchbar.
Ein grosses Gebastel, das nicht funktioniert. Völlig unprofessionell, für Business nicht brauchbar.
Vorteile
Ich kann, ausser des Preises, nichts finden, was positiv wäre.
Nachteile
Automatisierungen funktionieren nicht.
CRM- und Projektmanagementsoftware sind ein billiger Abklatsch von grossen Unternehmen.
Keine Software (wir hatten 12 von Zoho im Einsatz) war professionell brauchbar.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
Die Wollmilchsau unter den CRM Tools mit vielen Baustellen und unterirdischem Support
Bewertet am 23.8.2022
Eine eierlegende Wollmilchsau zum Billigpreis?!
Jein, allerdings wie so oft
"wer alles kann, kann...
Eine eierlegende Wollmilchsau zum Billigpreis?!
Jein, allerdings wie so oft
"wer alles kann, kann nichts so richtig!"
Der Umfang ist schier unglaublich, was gleichzeitig auch der größte Nachteil ist, es bedarf sehr viel zeit sich da rein zu arbeiten und schnell stößt man überall an die Grenzen der Tools.
Propagiert es zum Beispiel den Ersatz für Calendly, Zoom, Google Drive, Zapier zu bieten, ja auf den ersten Blick schon auf den zweiten Blick stellt sich heraus, nein Zuverlässigkeit, Qualität und Support sind meist mangelhaft.
Vorteile
Der Umfang an Tools ist der beste Vorteil, gleichzeitig auch Nachteil.
Man kann schnell starten und findet eigentlich fast alles, was es online braucht um Marketing zu betreiben.
Für den Umfang ist es Billig, anders kann man das nicht sagen... Allerdings spiegelt sich der Preis auch in der Leistung wieder...
Man kann sehr viel selbst reinprogrammieren, was einem fehlt. Dafür benötigt man allerdings entweder viel Zeit oder Kapital um es machen zu lassen.
Nachteile
Viele Tools sind zu einfach gehalten und es fehlen essenzielle Einstellungen.
Schnittstellen funktionieren nicht, auf Nachfragen wird nicht reagiert, erst die Frage bei der anderen Seite der Schnittstelle ergab, dass dort seit Monaten die Rechnung von Zoho für die API nicht bezahlt wurde und daher die API deaktiviert ist. Das ist der Punkt gewesen, an dem ich dann Zoho verlassen habe!
Vom „Kundenservice“ nach nun 2 Wochen immer noch keinerlei Reaktion seitens Zoho dazu.
Viele Tools stecken noch in den Kinderschuhen und BUGs zu melden sollte man öfters einplanen.
Einmal installierte Tools kann man nicht mehr deaktivieren und so entsteht nach anfänglichen Tests ein enormes Durcheinander. Nicht mal der Support hat die Möglichkeiten ungenutzt überflüssige Tools aus der App Übersicht zu entfernen.
Gründe für den Wechsel zu Zoho CRM
Günstiger und umfangreicher im Nachgang ein Fehler der mich viel Zeit/Nerven gekostet hat. Nun gehe ich wieder auf einzelne Lösungen, ich mag es, wenn alles funktioniert und der Support 5 Sterne Niveau hat.- Branche: Bibliotheken
- Unternehmensgröße: 5 001–10 000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Zoho CRM: Customer Insight
Bewertet am 26.9.2024
Analyzing the various features of Zoho CRM one must tell that in terms of functionality, it offers...
Analyzing the various features of Zoho CRM one must tell that in terms of functionality, it offers all the benefits of a modern CRM system. The lead tracking and customer interaction tools of the platform have enhanced our communication capabilities by far.
Vorteile
To the best of my knowledge, Zoho CRM has a unique feature, which is an artificial intelligence known as Zia that can analyze future sales trends and trends in general.
Nachteile
We have noted that switching between two different modules is not easy and may sometimes even appear imprecise, especially if it is being done by a novice.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
An integral part of my business
Bewertet am 20.11.2024
One of my favorite things is the reporting and analytics. The insights we get are super helpful for...
One of my favorite things is the reporting and analytics. The insights we get are super helpful for making better decisions, and I feel like we’re always one step ahead of the game. The mobile app is also a huge plus—I can keep up with everything on the go, which is a lifesaver.
Vorteile
I've been using Zoho CRM for a while now, and I have to say, it's been a game changer for my business. The interface is super easy to navigate, and I love how customizable everything is. It’s really easy to set up the system the way I need it, and that’s made a huge difference in how my team manages leads and tracks sales.
Nachteile
Nothing to report as a negative as it is very user friendly.
- Branche: Konsumgüter
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
I don't like the UX
Bewertet am 5.3.2024
Vorteile
Zoho CRM emerges as a powerful tool for businesses, offering seamless management of sales, marketing, and customer support operations. While its intuitive interface facilitates navigation, I found it slightly less familiar compared to other platforms. However, its customization options and overall effectiveness make it a standout choice for boosting productivity and efficiency in business workflows.
Nachteile
The interface, while intuitive, may initially feel unfamiliar, requiring some time for users to fully adapt. Additionally, while the customization options are extensive, some users may find them overwhelming or complex to set up initially. Despite these drawbacks, Zoho CRM remains a strong contender in the CRM market, particularly for businesses willing to invest the time to unlock its full potential.
Zuvor genutzte Software
HubSpot CRM- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Great balence between easy to use and customizable
Bewertet am 24.10.2024
Zoho CRM has been a great tool for managing my customer relationships. It’s packed with features,...
Zoho CRM has been a great tool for managing my customer relationships. It’s packed with features, but it’s still pretty easy to navigate once you get the hang of it. Setting up workflows and tracking leads has helped me stay on top of things and keep my sales pipeline organized. It’s not the simplest CRM out there, but the learning curve is worth it because of all the customization options and integrations. Overall, it’s a solid platform that’s helped me streamline my business processes.
Vorteile
One of the best things about Zoho CRM is how customizable it is. I can tailor it to fit my exact needs, whether it's creating custom fields, layouts, or automating workflows.
Nachteile
The support is not always great, sometimes it can take a while to get back a response that is worth while.
Gründe für den Wechsel zu Zoho CRM
Cheaper and filled our needs. Salesforce tends to be complicated.- Branche: Rundfunkmedien
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A fantastic CRM for growing teams
Bewertet am 1.12.2024
Vorteile
I like it’s user friendly design and flexible customization options that have simplified our workflow.
Also it is great with task management.
Nachteile
It is a unique software that is worth exploring, nothing to dislike.
- Branche: Tiefbau
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
It's been so wondrous with lead tracking and distribution.
Bewertet am 9.12.2024
Superb and marvelous integration to slack for efficient collaboration.
Does incredibly with lead...
Superb and marvelous integration to slack for efficient collaboration.
Does incredibly with lead tracking and distribution.
Vorteile
User friendly making is easy to navigate.
Slack integration for remote collaboration.
Nachteile
Great CRM for boosting sales and got no complaints.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
If you want to Forecast Sales accurately ,this is the tool !
Bewertet am 15.1.2025
Overall my experience with Zoho CRM has been very positive. There are many positive aspects that...
Overall my experience with Zoho CRM has been very positive. There are many positive aspects that can help any team excel . The AI powered Atomated Sales Assistant Zia is also a great feature
Vorteile
Two things I liked the most about Zoho CRM is the AI powered Sales Assistant Zia which has helped me analyze quicker and second the way I was able to Analyze and find a pattern on my member's interaction at multiple touchpoints
Nachteile
I was not able to perform a lot of customization probably because I have not explored all the customizations that is possible.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excellent for customer service
Bewertet am 27.11.2024
Overall my experience till date is excellent and easy of use and navigation.
Overall my experience till date is excellent and easy of use and navigation.
Vorteile
As a pre-sales consultant its easy for my find the my leads option and day today task.
Nachteile
All is good, but scheduling a reminder calls sometimes i get frustrated because when we done the calls everytime they ask how much the duration of calls like they ask minutes or seconds until we put manually
- Branche: Rundfunkmedien
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
My day to day usage with Zoho CRM
Bewertet am 21.11.2024
Vorteile
I like it’s intuitive interface that has helped us to manage leads, sales and contacts processes efficiently.
Also it’s customer support is the best.
Nachteile
Personally I didn’t find any downside, it’s simply the best.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Pretty decent
Bewertet am 14.1.2025
overall it was decent for the price compared to other options
overall it was decent for the price compared to other options
Vorteile
I like the simplicity of the service and variety of tools
Nachteile
I least liked the customer service as there limited chat or call support
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Looking for endless possibilities to elevate your business? Let me hook you up with Zoho CRM
Bewertet am 2.9.2024
We are grateful to have shifted from mundane spreadsheets into Zoho CRM. It has propelled our sales...
We are grateful to have shifted from mundane spreadsheets into Zoho CRM. It has propelled our sales operations and enabled us to interact and connect with our customers without any hitches
Vorteile
It is the dream of every business to have a tool or rather software that streamlines and optimizes daily operations. Zoho CRM is our go to tool. At an unbeatable price and with no hidden charges we get to enjoy its intuitive UI and sturdy features. During implementation and deployment of Zoho CRM I realized that the migration of our customer,sales and business data from our then solution to Zoho CRM happened soo effortless and with just a few clicks we were done. Even while an of our teams is working remotely, Zoho CRM ensures that there are no challenges of accessing customer information. It ensures boundless access to customer data at any time from their mobile devices and that way it keeps them on the go to continue with business proceeds and close those deals. Zoho CRM brings the two main business processes into a single place ie customers and sales management which has enabled us to optimize these operations meaningfully. Zoho CRM is adorned with reliable and highly advanced security features which protect our data from unauthorized access. Encryptions and audit logs have been very invaluable and convenient
Nachteile
Zoho CRM delivers impeccable customization possibilities, ease of use, excellent battalion of customer support and a reliable and functional feature range.
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
ZOHO CRM experience in Construction industry
Bewertet am 10.7.2024
Overall, my experience with Zoho CRM has been positive. The platform's customizability and...
Overall, my experience with Zoho CRM has been positive. The platform's customizability and integration capabilities make it a robust choice for businesses looking to streamline their customer relationship management. While there are areas that could benefit from improvement, particularly in customer support and mobile functionality, Zoho CRM's extensive feature set and cost-effectiveness make it a compelling option for organizations of all sizes
Vorteile
Zoho CRM offers a lot of customization options allowing business to tailor it based on needs. This included extra fields, layouts, modules, and reports. It has a user-friendly interface that can be easily configured with easy accessibility to all information with simple clicks. It has good integration capabilities with other applications with free and paid add-ons.
Cost is acceptable compared to other competitive software and has variety of options based on the level of functionalities needed.
Nachteile
Some advanced features are not easy to implement and require certain knowledge and skills to be configured.
Based on the license level, some customer support is not the best experience you look for in a cloud solution.
Mobile app is missing some of the main features that are needed to have access to CRM information.
Warum Zoho CRM gewählt wurde
In-house solution was not reliable anymore and needs a major technology update while other competitive products were either missing a lot of functionalities or more expensiveZuvor genutzte Software
monday CRMGründe für den Wechsel zu Zoho CRM
Needed functionalities with an affordable and reasonable price- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Zoho Fits Our Business Needs
Bewertet am 28.2.2024
Overall Zoho CRM has been a game changer for our small business. We would not be able to get the...
Overall Zoho CRM has been a game changer for our small business. We would not be able to get the same level of functionality out of many other platforms at this price range. Our industry needs can be specific, and most of the time it's difficult to find systems that can provide what we need at the base level configuration, so editing is usually always required. For us, Zoho's editing capabilities are what really sell the system since we can pretty much make it fit our requirements.
Vorteile
Zoho CRM makes it easy to manage basically an entire database for our business. The editing features are extensive, allowing you to tailor-make just about anything to fit your needs. We've altered most of the pre-set sections to fit our industry-specific programs which has massively increased the effectiveness of our business.
Nachteile
Because it offers so much flexibility there is a fairly large learning curve to setting it up how you'd like it to be, and some aspects can get a little finicky. For example, it takes a lot of tweaking to get the visuals and functionality correct on specialized views if you've done a lot of editing.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A CRM to consider for SMB's on a budget
Bewertet am 14.10.2024
Vorteile
For us, this is one of the most complete CRM platforms available. We usually recommend tis platform to SMB's who need a CRM platform, but still are not big enought to get Salesforce for example (and in some case this is all they'll ever need)
Nachteile
Maybe time needed to do the initial set-up, as everything needs to be changed and the default options are not always useful. The UI sometimes feel a bit clunky.
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot Marketing HubWarum Zoho CRM gewählt wurde
Better integrations, better customer service and better overall value for moneyGründe für den Wechsel zu Zoho CRM
Cost was the biggest difference we found.- Branche: Fotografie
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The Backbone of My Business
Bewertet am 15.12.2023
Vorteile
As a Zoho One user, I love the combination of more than a dozen business tools that I've used in pieces before. Now, they are all connected and integrated. The list of functionality and critical features is so long... This is truly the backbone of my photography studio. I thought I'd just get a CRM but with the automation and interconnection between the suite components, I just dove in!
Nachteile
The main gripe comes with the slow implementation of some bug fixes and shortcomings. The forums are filled with users' requests for some of the industry-standard features, to which we keep hearing "in progress" or "no timeline". Some of such discussions take months and even years... It could be that the company bit more than it could chew, as the resources on some projects surely run thin, while other projects thrive.
Warum Zoho CRM gewählt wurde
Costs and breadth of services. Zoho is unbelievably affordable for the smallest of businesses, offering all they need.Zuvor genutzte Software
Salesforce Platform- Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Zoho CRM - a middleware to cloud usage review
Bewertet am 22.8.2024
So I was in a middleware team at builder.ai. The product on which I worked used to gather customer...
So I was in a middleware team at builder.ai. The product on which I worked used to gather customer data where they used to customise there own software. This customer data use to flow from our middleware to clouds like Salesforce, Netsuite, Zoho CRM. So here we had Zoho, this had implied rules for the data to enter in and get stored on any cloud. We had ticketing as well for customer service
Vorteile
I like the way the UI is designed, the way it is curated to address scenarios where the user is a non coder, has no or basic coding ability. I like the GUI based workflow management and its ticketing system
Nachteile
The costing is slightly high, implementing it requires skilled professionals and some training. The forms can be more expressive and features can be improved
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Why struggle with clients relationships and you can use Zoho CRM.
Bewertet am 6.9.2024
Our overall experience with Zoho CRM has been exactly as we had hoped for. It has kept its promise...
Our overall experience with Zoho CRM has been exactly as we had hoped for. It has kept its promise of ensuring we have the best experience managing our clients. Zoho CRM has helped us build up resilient and long lasting relationships with our clients by properly managing all their data and interactions.
Vorteile
Using Zoho CRM has always been easy for us and it was equally easy to customize it to fit what we were looking for. The instant chatting and online meeting communication functions in Zoho CRM which offers us a quick way to interact with our clients. It makes it easy to analyze our clients engagements which help us come up with ways to strengthen our relationships.
Nachteile
No cons experienced from Zoho CRM. Our usage experience has been very smooth.
- Branche: Bekleidung & Mode
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Advanced Online CRM Software
Bewertet am 27.2.2024
Overall Zoho CRM is quite helpful and advanced software for any company. It can use any staff of a...
Overall Zoho CRM is quite helpful and advanced software for any company. It can use any staff of a company who knows computer operating, no need for any special training.
Vorteile
The sales and purchase - accounting parts of the software is very helpful. Its very easy to use. And its a online base software so we can use the software multiple computer on multiple places.
Nachteile
Production monitoring process for a company of this software are not so updated and its quite complicated in use.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Zoho CRM: The Ultimate CRM Revolution for Modern Enterprises
Bewertet am 7.8.2024
Overall, Zoho CRM is a powerful CRM solution that has helped me in scaling business. Its rich...
Overall, Zoho CRM is a powerful CRM solution that has helped me in scaling business. Its rich features and strong integration capabilities have made it an essential part of my business operations. The customer support and complexity of implementation can be significant considerations but the benefits far outweigh these concerns.
Vorteile
Zoho CRM provides a comprehensive and flexible customer relationship management solution that has significantly streamlined my business process. It has a user-friendly interface that can be easily configured with easy accessibility to all information with simple clicks. Zoho offers a lot of customization options ,this ability to customize it to your needs makes it much easier to slot into your existing processes. It helps me to create various dashboards stats and see how their performance is for a particular time duration. Also a thing that i like about zoho is that it integrates seamlessly with a wide range of third-party applications which allows us to connect various systems and helps in enhancing overall productivity.
Nachteile
So far, I don't have any dislike about Zoho CRM but a thing i would like to add on is that some features are not easy to implement it requires some time and learning, which could be a challenge for new users and businesses with limited resources. Also the free and lower-tier plans offer basic functionality, which might not be sufficient for growing businesses.
- Branche: Pharmazeutika
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great way to manage data
Bewertet am 15.5.2024
I enjoyed it you can communicate with fellow employees who are and aren’t remote it js a simple yet...
I enjoyed it you can communicate with fellow employees who are and aren’t remote it js a simple yet intricate system to analyze and manage data
Vorteile
I love Zoho I found it really easy once you know how to do it to customize and build the most effective CRM for managing data. The amount of work you can accomplish once you know how to effectively use Zoho and if you use everything it has to offer is great.
Nachteile
I think the ability to reverse mass updates that aren’t done properly was frustrating
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A wholesome sales tool that help cultivate for helpful relationship with customers.
Bewertet am 30.7.2024
Zoho CRM has inspired and motivated us to run our sales operations effectively and to build up very...
Zoho CRM has inspired and motivated us to run our sales operations effectively and to build up very strong relationships with all our customers. It has given us an incredible space to collaborate and work together through our customers journey. Zoho CRM is giving us the most memorable experience that cannot be traded with anything else.
Vorteile
There are very useful task automations in Zoho CRM which has helped us get our work done easily and more accurately. It also has powerful analytical functions for generating insightful performance reports that help optimize our customer engagements during sales. Zoho CRM team collaboration tools help us to work together on our customer journey.
Nachteile
All features in Zoho CRM are perfect. We have not come across anything about Zoho CRM to dislike.