
BenchmarkONE
Über BenchmarkONE
Hatchbuck ist eine integrierte Marketing-Automation- und CRM-Plattform, die Nutzer*innen hilft, potenzielle und bestehende Kund*innen effektiver zu verfolgen und zu pflegen. Mit den Tools für CRM, E-Mail-Marketing und Marketing-Automation in einer App können Nutzer*innen mehr Geschäfte tätigen, Kontakte organisieren, Reaktionsraten steigern und ihren Fortschritt auf einen Blick sehen. Hatchbuck hat zum Ziel, sicherzustellen, dass dir keine dieser hart umkämpften Möglichkeiten entgeht.
Im Gegensatz zu anderen CRM- und Marketing-Automation-Lösungen, die an kleine Unternehmen verkauft werden, ist Hatchbuck einfach zu erlernen und zu bedienen, selbst für vielbeschäftigte Kleinunternehmer*innen. Die Software ist innerhalb von wenigen Stunden einsatzbereit. Und sie ist auch für kleine Unternehmen erschwinglich.
Dein Geschäft unterliegt straffen Abläufen, sodass du bei Problemen sofort Hilfe benötigst. Das Support-Team ist immer für dich da. Sprich mit einer echten Person und vermeide, dass du in der Warteschlange stecken bleibst.
Bilder









Du bist nicht sicher, ob BenchmarkONE das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen

BenchmarkONE
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Salesforce Sales Cloud

Zoho CRM

Insightly

HubSpot CRM

Nutzerbewertungen
Hast du BenchmarkONE bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
CRM made simple
Bewertet am 27.2.2018
Great for small scale companies.
Great for small scale companies.
Vorteile
Very user friendly, easy to use and implement. You need to setup marketing campaigns and templates for the tool to work properly for you. This tool helps you send periodic marketing efforts to your CRM contacts.
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Hands down, the best CRM system I've ever used.
Bewertet am 12.6.2017
We previously had three systems holding three separate sets of data: Zoho CRM, Membrain, and...
We previously had three systems holding three separate sets of data: Zoho CRM, Membrain, and MailChimp. Now that our data is all together, we're already starting to make it work for us, instead of us working with it. As we're further into the program as well, and we've executed some campaigns and targeted emails, we're getting to know our database. The tag feature is amazing, and helps to give a more real-time picture of where our prospects are at, whether they've been browsing the website, what pages they've visted (and multiple times), etc.
Vorteile
The support, hands down. The team at Hatchbuck is amazing, and has answered all of my questions promptly, and helped me to think creatively about how best to use the software. I also love the automation available - the ability to trigger emails, campaigns, tasks, reminders, and deals based on contact actions. The new built-in advanced filtering system is great and makes it easier than ever to segment our database based on location, tags, whether they have an email address or not, and more. We've also used the email reporting to our advantage, helping us to get to know our contacts - what they interact with, what they click on, what they do and don't care about - our database has new life!
Nachteile
As we've been in the system more, we're finding that we're not using the "deals" tracker tool as effectively as we could, simply based on the fact that for our specific line of business, we could easily use 3-4 pipelines separately. (We are M&A Advisors/Business Brokerage Advisors, and so we have separate pipelines for Sellers, Buyers, Clients doing Exit Planning, and Valuations). If we were given the ability to have multiple Deals pipelines, it would immediately enable us to keep track of that pipeline.
Additionally, if I could change a couple things, like the ability to automate contact notes within the record the same way that other things can be automated, I would, but this is such a minor thing that I wouldn't count it as a dislike.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 4.0 /10
Good features, poor customer service
Bewertet am 2.6.2017
Vorteile
- Easy to use
- Great user interface
- Robust email tracking and reporting
- Social media integration allows you to put a face with a name
Nachteile
After being promised excellent customer service, we've received anything but that. There is never an available rep to answer the phone, and it's difficult to get customer support to validate any bugs or errors you are receiving. It takes multiple emails to the support address to get updates on pending issues, if you get a response at all. Our team has had to troubleshoot more issues than we've actually been helped with, and none of our requests and suggestions on improvements have been taken seriously.
- Branche: Pharmazeutika
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excellent CRM for small company
Bewertet am 5.12.2019
Lead tracking, prioritization, campaigns, nurturing
Lead tracking, prioritization, campaigns, nurturing
Vorteile
I really love Hatchbuck. It has transformed my company in terms of lead tracking and management. It's so easy to set up and use, and is extremely well-priced.
Nachteile
The interface to send emails to clients is a bit clunky, and I'd value greater options. There are a few bugs with creating new emails, and formatting. It's hard to see what clients you've communicated with that day.
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot CRMWarum BenchmarkONE gewählt wurde
needed a full CRMGründe für den Wechsel zu BenchmarkONE
Value for money- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
A great CRM and marketing system for small businesses.
Bewertet am 15.7.2018
Vorteile
The application offers user-friendly graphical user interface. The customer service is very knowledgeable and responsive. Based on the actions of your contact, you can automate trigger emails and reminders. One of the best features is that you can see who all open your emails and the email marketing gets you know about what the users click on. You can track the progress of your campaigns and how well they were received. You can easily merge your contacts from your earlier CRMs. You can categorize the application for clients from several industries. The application does great contact management and is well integrated with social media.
Nachteile
It's quite difficult to get used to the email templates. the application, in comparison to other similar CRM systems, does not provide many plugins. Reporting capabilities and tags management require improvement. The absence of advanced features. It is very difficult to make edits or copy the campaigns.
BenchmarkONE Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über BenchmarkONE.F. Welche Preispläne bietet BenchmarkONE an?
BenchmarkONE bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 49,00/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von BenchmarkONE?
BenchmarkONE hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200
F: Welche Sprachen werden von BenchmarkONE unterstützt?
BenchmarkONE unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt BenchmarkONE mobile Geräte?
BenchmarkONE unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert BenchmarkONE?
BenchmarkONE kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Acuity Scheduling, Alchemer, BigCommerce, Bookafy, Chargify, Eventbrite, FluidSurveys, Formstack Forms, FreshBooks, FullContact, Gmail, GoTo Meeting, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Contacts, Google Drive, Gravity Forms, HappyFox Chat, HubSpot CRM, KickoffLabs, LiveChat, Microsoft Outlook, PayPal, Pure Chat, QuickBooks Online Advanced, Re:amaze, Rezdy, Shopify, Slack, Stripe, Sumo, SurveyMonkey, Twitter/X, Typeform, Unbounce, WooCommerce, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoom Meetings, appointlet
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet BenchmarkONE an?
BenchmarkONE bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für BenchmarkONE gefundenen Softwarekategorien an.