Über BenchmarkONE

Hatchbuck ist eine integrierte Marketing-Automation- und CRM-Plattform, die Nutzer*innen hilft, potenzielle und bestehende Kund*innen effektiver zu verfolgen und zu pflegen. Mit den Tools für CRM, E-Mail-Marketing und Marketing-Automation in einer App können Nutzer*innen mehr Geschäfte tätigen, Kontakte organisieren, Reaktionsraten steigern und ihren Fortschritt auf einen Blick sehen. Hatchbuck hat zum Ziel, sicherzustellen, dass dir keine dieser hart umkämpften Möglichkeiten entgeht.

Im Gegensatz zu anderen CRM- und Marketing-Automation-Lösungen, die an kleine Unternehmen verkauft werden, ist Hatchbuck einfach zu erlernen und zu bedienen, selbst für vielbeschäftigte Kleinunternehmer*innen. Die Software ist innerhalb von wenigen Stunden einsatzbereit. Und sie ist auch für kleine Unternehmen erschwinglich.

Dein Geschäft unterliegt straffen Abläufen, sodass du bei Problemen sofort Hilfe benötigst. Das Support-Team ist immer für dich da. Sprich mit einer echten Person und vermeide, dass du in der Warteschlange stecken bleibst.

Preisoptionen ab:

39,00 $/Monat

  • Gratis Testen
  • Kostenlose Version
  • Abonnement

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Kanada, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

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Bilder

Watch cold leads become engaged prospects and new sales opportunities on the marketing dashboard.
The sales dashboard gives salespeople and managers insight into progress and activity.
Track your tasks so you never let a hot lead fall through the cracks.
Reports provide insight into valuable metrics.
The email library is stocked with predesigned templates. You're just a few clicks away from sending your next newsletter or promotion.
Drag and drop email editor makes it easy to build emails from scratch, or to modify existing templates.
See a detailed history of every relationship and take action in contact profiles.
Nurture new and existing leads with the campaign builder.Use emails, tasks, notifications and more to intelligently automate follow-up.
Manage contacts in the simple to use CRM database.
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von BenchmarkONE: 67

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Aktivitätsmanagement
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Benachrichtigungen
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Verteilung
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Etikettierung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kampagnenplanung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Pflege
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Pipeline-Berichte
  • Pipeline-Management
  • Priorisierung
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Editor
  • Web-Formulare
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zielseiten / Web-Formulare

Alternativen

Zoho CRM

4,2
Alternative Nr. 1 zu BenchmarkONE
Zoho CRM ist eine web-basierte CRM-Anwendung, die Benutzern eine 360-Grad-Übersicht über Vertrieb, Marketing, Inventar,...

User.com

4,6
Alternative Nr. 2 zu BenchmarkONE
User.com ist eine Marketing-Automation-Plattform, die das Engagement erhöht und die Konversionen verbessert, indem eine...

ActiveCampaign

4,6
Alternative Nr. 3 zu BenchmarkONE
Erhalte eine bessere Rendite aus Deinen Marketing- und Vertriebsprozessen, indem Du auf eine automatisierte Plattform...

Mailchimp

4,5
Alternative Nr. 4 zu BenchmarkONE
Mehr als 15 Millionen Kunden weltweit nutzen MailChimp zum Versenden von Marketing-E-Mails, automatisierten Nachrichten...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(151)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du BenchmarkONE bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 151 Bewertungen angezeigt
George G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The happy lil' secret in the automated marketing world!

Bewertet am 25.7.2018

Allows a small marketing outfit to punch above its weight and focus follow-on efforts on the more...

Allows a small marketing outfit to punch above its weight and focus follow-on efforts on the more high-valued prospects.

Vorteile

Hatchbuck is great. What? I need to write more? ok. It allows you to create or upload documents, you can include them as well as links into emails, and then combine emails into campaigns where they are delivered at preset times. But that's far from all! Hatchbuck monitors the customer's interactions with your email and awards score points (defined by you) for various activities like visting your website, reading an email, downloading a document or clicking on a link. So when you open Hb you can review the current scores and follow up with the prospects who are raising their hands the furthest. But, there's more! Where Hb 'really' excels is in the logic of these campaigns. For example... if you have a campaign for general interest which you are sending to a generic group and a customer evinces particular interest in your offering (clicks or downloads a lot) Hb logic can detect this and move him to a more aggressive sales campaign. Hb can notify you for any specific buying signal. Hb can send the customer (again, automatically) additional materials based on actions ("oh, you like case studies, eh, take a look at this one") . If you do the campaigns correctly Hb is really a 'fire and forget' homing missile. It has a tremendous number of features (searching and segmentation are awesome) and because of its price structure, it really allows a small company to punch waaaay above its weight class. I'm happy!

Nachteile

A few things. I'm not crazy about the HTML design tool. (Or, perhaps, I'm a lousy designer?) It seems too old-fashioned. You can get false positives from the lead score system -- especially if you email to high security places like financial institutions whose bots click on everything to test your email for spy/malware. Its awkward to try to call a super high scoring customer who 'appears' fascinated with your content only to learn that he left 6 months ago and the bots are still screening his email. :-(

Peter P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Hatchbuck hits a sweet spot

Bewertet am 6.2.2020

Sales engagement and qualification

Sales engagement and qualification

Vorteile

Very good value for the money. The scoring is very helpful in qualifying prospects and interest.

Nachteile

Not much. It hits the highlights and is affordable.

Christoph K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Product Update 2017: untested, too many bugs, makes customers lose credibility as features...

Bewertet am 18.5.2017

Also, the relaunch did not bring the features which were somewhat announces, e.g. imap integration...

Also, the relaunch did not bring the features which were somewhat announces, e.g. imap integration only possible for gmail as of now.

Vorteile

Very nice people in service, easy to use. Pricing is all right, looks nice, has some nice dashboard eye candy

Nachteile

Simply not reliable anymore, after the relaunch earlier this year, there are too many incidents where you are not in control of what hatchbuck is doing: e.g. unsubscribe doesn´t work: no confirmation that a user unsubscribed and campaigns do not stop, so unsubscribing users might get more emails from you. Embarrassing? Yes. Potentially causing credibility and even legal problem? yeah.

Also, automations set for users who subscribe sometimes do not properly work. Conditions are unclear. e.g. Opt-in process: an online form might be set on option in - but that doesn't mean that it actually triggers the necessary steps. Embarrassing? Yes. Potentially causing credibility and even legal problem? yeah.

Search (contacts) doesn't find contacts.

And - this made me really re-evaluate other options: there was this bug which made other customers´ dashboard appear in my log-in. So I saw all activities going on from another company which also is a hatchbuck user. this made me ask myself if other hatchbuck users at the same time see my stuff/ activities/ personal data of my customers....Again: Embarassing? Yes. Potentially causing credibility and even legal problem? yeah.

I do understand that there might be some issues after releasing a relaunch - however when it comes to processes which involve my leads/ customers and make us as a company look unprofessional (no opt-in, no unsubscribe, potential abuse of personal data of leads....) this is beyond any acceptable level and an absolute no-go. We are located in Germany and people are very sensitive about data protection and laws are very strict - we could get sued for each of the three points mentioned above.

Dana D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great tool for starting your SaaS business

Bewertet am 27.1.2021

Vorteile

Ease of use, ability to get it set up without engineers
The tasks and campaigns are also AWESOME

Nachteile

Would love if you could text from the platform to customers

Pat K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Haven't had a bad experience with it yet, awesome CRM

Bewertet am 1.11.2018

Amazing experience, software is easy to use. The support team is awesome, anytime I have a question...

Amazing experience, software is easy to use. The support team is awesome, anytime I have a question they respond quickly and politely. They make me feel like one of their top clients, even though I'm nowhere near that.

Vorteile

Email Drop Campaigns
Email Templates Provided
Easy to Use

Nachteile

The only gripe (it's small) that I have is that you can't have a more broad view of your customer database. It only allows 100 per page and wish it could zoom out more, so I could see more customers in front of me at once.

5 von 151 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

BenchmarkONE Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über BenchmarkONE.

BenchmarkONE bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 39,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von BenchmarkONE

BenchmarkONE hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200

BenchmarkONE unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

BenchmarkONE unterstützt die folgenden Geräte:

BenchmarkONE kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Acuity Scheduling, Alchemer, Bigcommerce, Bookafy, Chargify, Eventbrite, FluidSurveys, Formstack Forms, FreshBooks, FullContact, Gmail, GoToMeeting, GoToTraining, GoToWebinar, Google Contacts, Google Drive, Gravity Forms, HappyFox Chat, HubSpot CRM, KickoffLabs, LiveChat, PayPal, Pure Chat, QuickBooks Online Advanced, Re:amaze, Rezdy, Shopify, Slack, Stripe, SumoMe, SurveyMonkey, Twitter, Typeform, Unbounce, WooCommerce, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk, Zoom Meetings & Chat, appointlet

BenchmarkONE bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support

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