C-Desk

Cloud-based help desk software for customer support teams

4,7 /5 (27 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

C-Desk Übersicht

Was ist C-Desk?

C-Desk is a cloud-based help desk software that provides businesses with tools to manage service requests and facilitate communication across teams. Administrators can create multiple service categories, assign them to specific employees or departments, and receive notifications about overriding service-level agreements (SLAs).

Using C-Desk, organizations can grant access permissions to specific agents, create electronic logbooks for shift details, and retrieve users’ profiles from the database. It allows managers to generate support tickets for customer issues and verify the identity of end-users through Lightweight Directory Access Protocol (LDAP) and Active Directory integration. Users can also create tasks, assign them to multiple staff members, and generate performance reports related to employees or projects.

Administrators can use C-Desk to view upcoming events on a calendar, create photo albums, and upload files to file transfer protocol (FTP) servers for backup. Businesses can add study materials, organization forms, policy manuals, and more to the knowledge base, enabling agents to quickly access relevant information to help resolve clients’ queries. It allows managers to streamline the entire asset management lifecycle, from location and warranty tracking to repair and vendor management.

C-Desk Übersicht

Kosten

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C-Desk Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

C-Desk login
C-Desk manage service requests
C-Desk dashboard
C-Desk add comments
Videos zu C-Desk C-Desk Screenshot: C-Desk login C-Desk Screenshot: C-Desk manage service requests C-Desk Screenshot: C-Desk dashboard C-Desk Screenshot: C-Desk add comments

C-Desk Bewertungen

C-Desk Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
23

Sehr gut
3

Durchschnitt
0

Gering
0

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,7
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,5
96% haben diese Anwendung empfohlen
Augusto P.

A wonderful free tool for your organization


Mit Google übersetzen
Deepak T.

One Of the best Service Desk or Helpdesk Product I Have every Seen

Very very good


Mit Google übersetzen
Sunil G.

Below starter level

I tried it and repent wasting 30 minutes on this.


Mit Google übersetzen
Dickson M.

C desk appointment organiser

helpdesk software is so comprehensive and can work well across multiple departments especially at my workplace where there a several faculties. Meeting schedules becomes easy to manage and there are no clashes as these can be cancelled and rescheduled prior to meeting times.


Mit Google übersetzen
Ines F.

A knowledge base management tool for your organization


Mit Google übersetzen
Augusto P.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

A wonderful free tool for your organization

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 20.3.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

This app not only worksfor your IT deparment is also very useful for HR, Administration and Accounting, because you can manage users and permissions, so you can know who is related to which process, you can manage specific profile of your employees, manage the departments together or separated, make calendars, create searching modules and so on, you can do a lot of things with C-Desk.

Nachteile

For some employees it is very difficult to get used to this software, because they do not have any experience with it, but with a little practice, they are allow to work easily and to get the best of it.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Deepak T.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

One Of the best Service Desk or Helpdesk Product I Have every Seen

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Very very good

Vorteile

Many bundled features along with Helpdesk which can be used by every department in an organization, Like Asset Management, Events and Photo Gallery, Calenders, Knowledge Base, Projects and Tasks, Surveys and Forms, Cash Voucher Management System, Chat Etc.. Never seen a product like this, at lowest possible cost

Nachteile

Dashboards should have been more interactive

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Sunil G.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Below starter level

Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 19.10.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

I tried it and repent wasting 30 minutes on this.

Vorteile

Nothing is good. It needs a windows server and that is a big limitation in itself.

Nachteile

Bad interface, poor concept, unfriendly installation, buggy portal.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Dickson M.
Branche: E-Learning
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

C desk appointment organiser

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 5.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

helpdesk software is so comprehensive and can work well across multiple departments especially at my workplace where there a several faculties. Meeting schedules becomes easy to manage and there are no clashes as these can be cancelled and rescheduled prior to meeting times.

Vorteile

It is a completely free software and therefore does not add to the costs to the organisation but rather brings in flexibility in terms of meetings scheduling, makes life easy for the secretariat

Nachteile

so far i havent seen the real things i can say i dont like on c desk as most of the task that i want done are in most cases accomplished with very little challenges if any

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Ines F.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

A knowledge base management tool for your organization

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 5.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

This module of C-Desk is awesome because you can edit your website in HTML mode modifying the data that you publish and the topics, you can also linked elements between topics and subtopics, and create many elements deeply connected.

Nachteile

The tool is great but is very basis if you want to improve this particular topic of your business is better to use another application focus of HTML language.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,4/10
Basierend auf 27 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

C-Desk Preis

C-Desk Preis

Beginnt ab
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Preis-Leistungs-Verhältnis

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Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 27 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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C-Desk Funktionen

C-Desk Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeit-Analytik
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Multi-Channel-Kommunikation
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,7/5
Basierend auf 27 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Zusätzliche Informationen für C-Desk

Zusätzliche Informationen für C-Desk

Schlüssel-Features von C-Desk

  • Alerts
  • Alerts / Escalation
  • Asset Management
  • Call Center Management
  • Communication Management
  • Customer Complaint Tracking
  • Customer Database
  • Customizable Branding
  • Dashboard
  • Document Storage
  • Email Integration
  • Feedback Management
  • Forms Management
  • Issue Tracking
  • Knowledge Base Management
  • Routing
  • Self Service Portal
  • Survey Management
  • Surveys & Feedback
  • Workflow Management

C-Desk Häufig gestellte Fragen

C-Desk Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über C-Desk.

F. Welche Preispläne bietet C-Desk an?

C-Desk bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

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F. Was sind die Hauptfunktionen von C-Desk?

C-Desk bietet die folgenden Funktionen:

  • Alerts
  • Alerts / Escalation
  • Asset Management
  • Call Center Management
  • Communication Management
  • Customer Complaint Tracking
  • Customer Database
  • Customizable Branding
  • Dashboard
  • Document Storage
  • Email Integration
  • Feedback Management
  • Forms Management
  • Issue Tracking
  • Knowledge Base Management
  • Routing
  • Self Service Portal
  • Survey Management
  • Surveys & Feedback
  • Workflow Management

F. Wer sind die typischen Nutzer von C-Desk?

C-Desk hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von C-Desk unterstützt?

C-Desk unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet C-Desk an?

C-Desk hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt C-Desk mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte C-Desk unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert C-Desk?

C-Desk kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Microsoft Outlook

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet C-Desk an?

C-Desk bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support, Wissensdatenbank