Zoho Desk

Zoho Desk

Die erste kontextsensitive Helpdesk-Software der Branche

4.5/5 (1586 Bewertungen)

Zoho Desk Übersicht

Was ist Zoho Desk?

Mit Zoho Desk werden Agenten produktiver, Manager wirkungsvoller und Kunden erhalten mehr Entscheidungsbefugnis. Es ist kundengerecht, bequem zu bedienen, und kostet kein Vermögen. Ein Teil der Zohos 30-köpfigen Suite von Business-Software, bietet dr Zoho Desk die Macht, den Kundendienst ins Herz deines Unternehmens zu setzen. Rette die Welt vor schlechtem Kundenservice! Setze den Kundendienst in den Mittelpunkt deines Unternehmens. Zoho Desk ist die erste kontextbezogene Helpdesk-Software der Branche, die Unternehmen hilft, sich auf den Kunden zu konzentrieren. Schließe die Tickets. Offene Fröhlichkeit. Zoho Desk gibt deinem Team die besten Werkzeuge an die Hand, um Kunden zu unterstützen und gleichzeitig häufige Aufgaben zu automatisieren, die sonst wertvolle Zeit in Anspruch nehmen. Nicht improvisieren. Verbessern. Mit Zoho Desk kannst du die richtigen Trends und Muster in den Bemühungen deines Teams erkennen, Verbesserungen vornehmen und eine bessere Leistung erzielen. Eine Firma. Eine Team. Zoho Desk hilft, Mitarbeiter aus allen Abteilungen zusammenzubringen, um Kunden ein wirklich einheitliches Kundenservice-Erlebnis zu bieten. Bequemlichkeit ist der Schlüssel. Wenn deine Kunden Kontakt aufnehmen möchten, stehen sie ihnen über eine Vielzahl von Kanälen zur Verfügung – E-Mail, Telefon, Live-Chat, Social Media und mehr. Selbsthilfe ist die beste Hilfe. Rüste deine Kunden so aus, dass sie selbst Antworten auf Fragen finden und ihren Kollegen im Geiste einer Gemeinschaft helfen können. Dein Helpdesk, wirklich deiner. Zoho Desk versteht die Einzigartigkeit deines Unternehmens und ermöglicht es dir, es umfassend anzupassen und mit anderen Anwendungen zu integrieren. Synchronisiere Kontakte und Benutzer. Füge deine Geschäftskontakte von Google Contacts zu Zoho Desk hinzu. Bleibe mit jedem Kontakt in Verbindung, indem du sie mit Google synchronisierst.

Zoho Desk Übersicht

Preis

Beginnt ab
12,00 $/Monat

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Kostenlos
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Preis-Leistungs-Verhältnis

Zoho Desk Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Kanada, China, Europa und 5 weitere , Indien, Lateinamerika, Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Chinesisch (vereinfacht), Englisch, Französisch, Deutsch, Japanisch, Spanisch

Screenshots

Zoho Desk Screenshot: ZIA - AI Assistance of Zoho Desk
Zoho Desk Screenshot: ZIA - AI Assistance of Zoho Desk Zoho Desk Screenshot: Reports & Dashboard Zoho Desk Screenshot: Call Center Help Desk Zoho Desk Screenshot: Embed Live Chat Widget Zoho Desk Screenshot: Unified Ticket Screen Zoho Desk Screenshot: Zoho Desk Mobile App Zoho Desk Screenshot: Blueprint Automation Zoho Desk Screenshot: Help Center Customization Zoho Desk Screenshot: Team Feed Zoho Desk Screenshot: Sentimental Analysis

Zoho Desk Bewertungen

Zoho Desk Bewertungen

Gesamtbewertung
4.5
/
5 1586 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
929

Sehr gut
551

Durchschnitt
90

Gering
11

Schlecht
5

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5
Funktionen
4.4
Bedienkomfort
4.4
Kundenbetreuung
4.3
93% haben diese Anwendung empfohlen
Verifizierter Rezensent

Awesome Software


Mit Google übersetzen
Peter F.

Great on its own, OUTSTANDING when synced with Zoho CRM


Mit Google übersetzen
Neha T.

Excellent CRM software with clean interface


Mit Google übersetzen
Joel B.

Basic but functional

Aside from a few odd issues (mentioned previously) Zoho Desk does its job well. I wouldn't call the software outstanding by any means, but it doesn't get in the way of my job.


Mit Google übersetzen
Leonard J.

Easy to use, but not enough features


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent
Mit Google übersetzen

Awesome Software

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 22.7.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Magnificent Software. Simplicity is under the most favorable conditions . The effortlessness to designing the product. Awesome method for working at the interface. Following of the ticket and the acceleration framework enables the organization to track and deal with the client issues on time .

Zoho Desk is a help work area stage that enables organizations to convey top quality client support to their customers with instruments that expansion operator profitability and examination and reports that empower supervisors to discover enter issues in specialist exhibitions so they can enhance their administration also settle on keen business choices. Clients can likewise profit by Zoho Desk as the product enables them to discover convenient and important help without going too far.

With Zoho Desk, organizations furnish their help groups with the best devices, various help channels, and assignment computerization so they can convey brisk and responsive help to their customers. This assistance work area stage assembles representatives from different divisions and engage them to give their clients an extremely brought together client benefit involvement.

This administration totally supplanted the method of association with email, telephone calls, visits, informal communication stages on a solitary stage. This totally disentangles the way toward getting a demand for client bolster, due to this we have turned out to be speedier to serve our clients. What's more, clients can gather tickets in their local dialects, since such an open door is available. Incorporation Zoho Desk with Zoho CRM was a standout amongst other things that we finished for the current year. Reconciliation was speedy and effortlessly. Two administrations are just made for each other and have great reconciliation. The help group is basically incredible. Much obliged to all the folks who helped us with incorporation and did everything in the most brief conceivable time. Coincidentally, they are neighborly and active - it's pleasant to manage the expert.

Nachteile

Being quite a while client ,I haven't had any genuine doubts with Zoho Desk. Still couple of isssues are here . Ticket can't be copied, dynamic fields are not made yet so you can not discrete or shroud fields relying upon the specialist/ticket needs.

We have not exactly made sense of how to sort everything like we were in our old framework. It is awesome to rearrange arranging capacities to evacuate spam. It would likewise be decent if the designers included programmed arranging of spam. A few associates grumbled that the interpretation into different dialects isn't great. We utilize the English form, so we don't have such issues.

There are a couple of things around detailing that still need taking a shot at, my primary complain being 'business hours'. You can set up business hours (the long periods of the day/week you're open as a business) anyway when you attempt and report in view of this control, it doesn't work… So we have a report for normal and aggregate reaction times however it incorporates over-night and end of the week's into these numbers influencing it to seem as though we are extremely moderate at reacting!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Peter F.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Great on its own, OUTSTANDING when synced with Zoho CRM

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 23.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The integration with Zoho CRM is game-changing. It's so simple to set up and gives our Sales + Customer Service teams complete transparency into what the other is doing.

It's really intuitive — of all the Zoho apps, Desk is the best for ease-of-use and straightforward UI. I like it even more than Zendesk.

Powerful automation features.

Love the customer portal + knowledge base, we use it every day.

Nice little features like snippets or copy-pasting knowledge base articles mean that ticket response is a breeze.

Nachteile

Sometimes some of the default email templates can be a little bit funky, but that was an easy fix.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Neha T.
Branche: Unternehmensberatung
Untern. Größe: 10.001+ Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Excellent CRM software with clean interface

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 19.6.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

What I like the most is that it really is very intuitive and easy to use. It helps to control the tracking of every ticket in a easy way. Also one can import its customers without any problem. It has many other tools that can be useful regardless the item which company is using on day to day basis. It can start a live chat with the user and can go straight creating a ticket from this internment. Ticket tracking and escalation matrix enables company to track and manages customer complaints on time.

Nachteile

This doesn’t come in language other than English, making a little more complicated. Tickets generated cannot be duplicated. Information cannot be customized/ sorted on multiple parameters It does not allow modifying the name of the company in the structure, after it has been created, which does not allow modifying the name of the same in the configuration of the emails.
It does not allow to place field to attach files in the advanced web form.
It does not allow adding or deleting fields in the response widget, they remain the same predefined for all cases.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Joel B.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Basic but functional

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 14.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Aside from a few odd issues (mentioned previously) Zoho Desk does its job well. I wouldn't call the software outstanding by any means, but it doesn't get in the way of my job.

Vorteile

Important functions are where they need to be, and not hidden beneath submenus of submenus. The site is responsive, and I haven't encountered any major bugs.

Nachteile

Zoho Desk acts normal when a user submits a ticket via email, but when I have to make one myself it starts acting somewhat strange. First, you need a contact assigned to the ticket. Reasonable enough, but the contact list is always empty. However, entering the user's email address will produce a prompt stating that there's already a contact with that address. Auto-filling a user's info this way is (as far as I know) the only way to properly assign a ticket to a user in Zoho Desk.

Once the ticket's created, there's no way to tell if it was made by the help desk or if it was submitted by the user. Since most of our tickets are submitted, this can result in some confusion when I have to make one myself and my co-worker assumes that the user wrote it.

Lastly, settings can be a bit confusing to navigate. I don't have to use them often, but it takes some feeling around to find what I need.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Leonard J.
Branche: Buchhaltung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Easy to use, but not enough features

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 3.7.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Zoho Help desk is easy to use and it has a nice search feature for going through your tickets. You're able to see other employees looking at your tickets and you're able to make comments on the fly. Its very basic and you can create different ticket systems for your clients as well. I found that Zoho was the easiest help desk service I have used to date. I would also like to add that Vault is a great password feature if you use Help Desk. They work with each other very well.

Nachteile

There are not a lot of features with Help Desk except creating tickets. Zoho has a plethora of options and apps available, but you'll have to use these services independently of the other. You aren't combining your time spent, your deducted hours spent on a project, and you can't classify something under a particular client unless you make an entire section for that client. I find it hard to manage if you have more than 20 different clients because it sums everything together. Its easy to use if you're company is smaller.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Nutzerempfehlung
8.5/10
Basierend auf 1.586 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
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Zoho Desk Preis

Zoho Desk Preis

Beginnt ab
12,00 $/Monat
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Kostenlos
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5
Basierend auf 1.586 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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Zoho Desk Funktionen

Zoho Desk Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kontakt-Historie
Kundenspezifisches Branding
Multi-Channel-Kommunikation
Priorisierung
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Support Ticket Management
Umfragen & Feedback
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4.4/5
Basierend auf 1.586 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Zoho Desk Häufig gestellte Fragen

Zoho Desk Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Zoho Desk.

F. Welche Preispläne bietet Zoho Desk an?

Zoho Desk bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 12,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Zoho Desk?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Zoho Desk

F. Wer sind die typischen Nutzer von Zoho Desk?

Zoho Desk hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Zoho Desk unterstützt?

Zoho Desk unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Englisch, Französisch, Deutsch, Japanisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Zoho Desk an?

Zoho Desk hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Zoho Desk mobile Geräte?

Zoho Desk unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Zoho Desk?

Zoho Desk kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Customer Thermometer, Workato, Zoho Analytics, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Flow, Zoho Forms, Zoho Projects, Zoho SalesIQ

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Zoho Desk an?

Zoho Desk bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen