Über Avaza

Avaza ist eine Business-Management-Lösung, die Funktionen für Projektmanagement, Ressourcenplanung, Online-Zeiterfassung, Ausgabenmanagement, Online-Rechnungsstellung, wiederkehrende Rechnungsstellung, Angebote und Rechnungen und mehr umfasst. Avaza kann auch in Plattformen von Drittanbietern integriert werden, um Arbeitsabläufe zu optimieren. Avaza ist eine integrierte Cloud-Lösung für professionelle Dienstleistungsunternehmen, die für Tablets und mobile Geräte optimiert ist.

Nutzer können ihr gesamtes kundenorientiertes Geschäft in Avaza abwickeln, sodass sie Projekte effizient und mit Unterstützung von Ressourcenmanagement, Projekt- und Aufgabenverfolgung, Zeit- und Ausgabenmanagement, Angebotserstellung, Rechnungserstellung und Online-Zahlungen durchführen können. Stelle deine Kunden mit Online-Projektzusammenarbeit zufrieden. Du kannst Aufgaben und Dateien per Drag-and-Drop-Funktion ablegen. Lass Aufgaben in der Listenansicht, in Kanban-Boards oder in Gantt-Diagrammen anzeigen.

Avaza hilft Unternehmen, Zeit zu sparen, indem es die Zeit- und Ausgabenverfolgung vereinfacht und die Bezahlung mit Online-Zahlungen direkt aus den Rechnungen beschleunigt. Leistungsstarke Berichterstattung basierend auf Kennzahlen wie Schätzungen nach Status, Finanztransaktionen, Ausgaben nach Kunden und mehr, um Geschäftsinformationen zu liefern.


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Avaza

4,6 (419)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

$ 11,95
Monat
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

180
135

Integrationen

39
21

Bedienkomfort

4,6 (419)
4,0 (607)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,7 (419)
4,0 (607)

Kundenservice

4,7 (419)
4,2 (607)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Kantata

4,2
Nr. 1 Alternative zu Avaza
Mavenlink ist eine moderne Software-Plattform für professionelle und Marketing-Services-Organisationen, die hilft,...

Professional Services Cloud

4,0
Nr. 2 Alternative zu Avaza
FinancialForce Accounting ist eine skalierbare Cloud-Buchhaltungsanwendung für wachsende Vertriebs- und Dienstleistungsu...

Forecast

4,1
Nr. 3 Alternative zu Avaza
Forecast organisiert den Zeitplan deines Teams als visuelle Pläne, mit denen du deine anstehenden Projekte abbilden und...

ServiceM8

4,6
Nr. 4 Alternative zu Avaza
ServiceM8 ist eine cloudbasierte Lösung, die Außendienstorganisationen bei der Verwaltung ihrer Geschäfte unterstützt....

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(419)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Avaza bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 419 Bewertungen
Santiago
Santiago
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

More than a program, it is an experience for the management of your projects.

Bewertet am 13.4.2019

The internal organization is fundamental to be able to fulfill our own goals, and at the same time,...

The internal organization is fundamental to be able to fulfill our own goals, and at the same time, with the clients that believe in our commercial offer. Thanks to Avaza we have managed to engage efforts that were not identified to achieve the internal goals, since we implemented it, our level of communication has reached the best levels of communication, which translates into a reduction of time in activities that in the past They took days or even weeks. Since we worked with Avaza there are no missing links of information, we have reached a point that without Avaza it would take years to achieve.

Vorteile

One of the things that I liked most, is the interface that they offer to all their users, it is the best for those of us who are more visual when working. Another aspect that many do not know but that I love, is to be able to integrate Avaza with other platforms so that the reach is greater, I have managed to move from one platform to the other without losing time or reducing the value that Avaza gives me. Also, the commercial offer they offer is the most competitive, because you can start your venture without sacrificing all the capital with which you account, and being stable you can know the available improvements so that you achieve new goals within your company. Another functionality that I like, is to be able to have a great integration with email, apart, it allows me to monitor all projects and important events for the company, it is a vital support that greatly improves performance.

Nachteile

It would be unfair to identify negative aspects, because the capabilities that you offer for your work on anything happens, I have reviewed the platform for a long time and to date, I have not found anything that changes my positive perception about Avaza.

Cameron
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great Project Management Tool for small teams

Bewertet am 23.6.2019

I found Avaza through G Suite, and I am sooooo glad I did! It is a VERY well full feature applicatio...

I found Avaza through G Suite, and I am sooooo glad I did! It is a VERY well full feature application for small teams for the cost. Unfortunately, I no longer have the G Suite account, but I still use Avaza...was NOT about to let it go!
The features are rich, it does a lot, allows for customization and flexibility...and I am sure I still haven't discovered other things it is capable of doing because it was so easy to get in and start keeping track of projects...I honestly haven't had time to go in-depth with other features.
I have a very small company with my partner and it is great. Clients (who do not have PM app experience or technical knowledge) were able to easily get in and understand what they needed to do....it is great!

Vorteile

Ease of use, flexibility, features, customization options.

Nachteile

Add-on costs...I still don't understand how it is that if I add an additional administrator, why they are not part of the Scheduling User as well. If they are an Admin, they should be everything as well. It seems odd.

In Betracht gezogene Alternativen

Teamwork.com, Airtable, Wrike und Podio

Warum Avaza gewählt wurde

Avaza keeps things more organized and has more features for the price.

Zuvor genutzte Software

Trello

Gründe für den Wechsel zu Avaza

Cost for the features and ease of use
Tarun
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

A tool which need enhancements to cope up with the new technology changes!

Bewertet am 27.11.2019

It was a good tool but not meeting our expectations. We switched to a different product.

It was a good tool but not meeting our expectations. We switched to a different product.

Vorteile

Ease of use.
Have a mobile app. You can complete your tasks on the go.
Reports

Nachteile

User Interface is old and laggy.
They need to upgrade there app for iOS devices. It hangs up a lot.

Antwort von Avaza Software

Hi Tarun,

We are glad to inform you that we have recently rolled out our native Time Tracking app, soon to be followed by the Expense Management app.

We are also about to introduce significant improvements to the main Avaza app.

Please feel free to reach out to our 24/7 support team via chat or email ([email protected]) with your suggestions.

Kristin
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Incredibly intuitive and efficient

Bewertet am 11.10.2022

We needed a tool that our operations people and other team members could use to enter their time,...

We needed a tool that our operations people and other team members could use to enter their time, create estimates, projects, and invoices, and communicate easily between workers and approvers. This program was built by people who understand what is needed to support a proper project management workflow. Absolutely no complaints.

Vorteile

We can move smoothly from estimate to projects/tasks to invoicing in a click. Everything is obvious, smooth, uncluttered. Nothing is hidden behind nested menus or un-obvious navigational labels. Best project management software I've tested, and I've tested dozens.

Nachteile

Nothing. And if we ever have a question or issue, customer support is fantastic.

Lauren
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Streamlining studio processes

Bewertet am 26.9.2019

Before we discovered Avaza, we were seriously looking into designing and developing our own...

Before we discovered Avaza, we were seriously looking into designing and developing our own software because we just couldn't find one programme that did everything we needed. It's early days, but I'm very optimistic that Avaza is going to save us from having to take on that huge project!

Vorteile

As a young company, we are learning every day. We want the software we use to have a wealth of features, so that our team members only need to have one window open. Previously, we were having to use slack for one thing, 10,000ft for another, and excel to track timesheets. It just wasn't streamlined. We're only very new to Avaza, but so far it looks as though it might be the answer to all our previous issues.

Nachteile

This isn't a con of the software, as such, but we're used to how we used to do things and now we're having to learn something new, around our actual jobs! So, the change is currently causing extra work, but that will settle down.
As a design studio, we are mostly visual people, so I do find the schedule views quite hard to follow. The team view is actually easier for me, but as a user I don't have access to that. Also, we collaborate daily, so being able to see what everyone is working on would just be an added benefit.

5 von 419 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Avaza Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Avaza.

Avaza bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 11,95/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Avaza hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Avaza unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Spanisch

Avaza unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Avaza kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveCampaign, ActiveCollab, Asana, Basecamp, Constant Contact, Dropbox Business, Evernote Teams, GetResponse, GitHub, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, Gravity Forms, HubSpot CRM, Insightly, Jira, Mailchimp, Microsoft To Do, PayPal, Payoneer, Pipedrive, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, Stripe, Todoist, Trello, Typeform, Wave Accounting, WooCommerce, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, monday.com

Avaza bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support, Chat

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