Highrise CRM

Einfaches CRM für die Verfolgung von Leads und die Verwaltung von Follow-ups

4,5 /5 (124 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Highrise CRM Übersicht

Was ist Highrise CRM?

Highrise ist ein unkompliziertes und einfaches CRM, das eine Reihe von Grundfunktionen bietet, um dir zu geben, was du brauchst und NICHT, was du nicht brauchst.

Mit Highrise kannst du über eine zentrale Datenbank mit Kontaktprofilen Lead- und Kontaktinformationen speichern und mit deinen Teammitgliedern teilen. Du kannst Leads direkt aus Outlook, Gmail, Excel, MailChimp und anderen Anwendungen von Drittanbietern importieren.

Du kannst Highrise verwenden, um E-Mails direkt an Kund*innen zu senden und wichtige E-Mails zu speichern, indem du sie an Kontaktprofile anhängst, so dass du alle ihre Informationen an einem Ort hast. Du kannst auch wichtige Dokumente und Dateien sowie Verträge anhängen.

Mit Highrise kannst du Nachverfolgungen und Aufgaben erstellen, Teammitgliedern Aufgaben zuweisen, deine Aufgaben verfolgen und Erinnerungen per E-Mail oder SMS erhalten, um Aufgaben zu erledigen. Kolleg*innen können den Kontakten Notizen zur Überprüfung durch andere Teammitglieder hinzufügen. Mit den nutzerdefinierten Datenschutzeinstellungen kannst du entscheiden, welche Informationen du mit wem teilen möchtest.

Highrise CRM Übersicht

Kosten

Beginnt ab
24,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Highrise CRM Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China, Indien
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

See all of the latest activity at a glance
Prioritize and get stuff done with easy tasks and follow ups
View an entire lead or contact history on one page
Keep up even when you're on the go with our iOS and Android apps
Add notes and link follow ups and tasks to them as needed
Olark and Highrise integration is just one of our many integrations
Videos zu Highrise CRM Highrise CRM Screenshot: See all of the latest activity at a glance Highrise CRM Screenshot: Prioritize and get stuff done with easy tasks and follow ups Highrise CRM Screenshot: View an entire lead or contact history on one page Highrise CRM Screenshot: Keep up even when you're on the go with our iOS and Android apps Highrise CRM Screenshot: Add notes and link follow ups and tasks to them as needed Highrise CRM Screenshot: Olark and Highrise integration is just one of our many integrations

Highrise CRM Bewertungen

Highrise CRM Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
77

Sehr gut
36

Durchschnitt
6

Gering
5

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,4
91% haben diese Anwendung empfohlen
Blake B.

Great lightweight CRM software

Great! Store hundreds of contacts in a cloud based database and easily zip through them. They can be tagged however you imagine. The problem is that it takes a lot of time at the end of the day/week/month/cycle to go through and categorize them. I wish there were more automated workflows.


Mit Google übersetzen
Bismark D.

The most useful CRM I know. The features available are the most widely used. Powerful &...

I have been able to keep under control interactions with my customers regarding both sales and customer service. By using tasks, I never missed a follow up, an employee's birthday or anniversary. The software has given me a great sense of control and made it look simple.


Mit Google übersetzen
Maria lenin L.

Effective Task Delegation and Management for Remote Workers


Mit Google übersetzen
Kyle l. S.

The key system to making my business run smoothly. We'd be a disorganized mess without it.

Allows our team and clients easy access to all communication and orders with our accounts. Highrise is a screen always open and in constant use. It's a very easy to use and appealing CRM.


Mit Google übersetzen
Shirin E.

Excellent CRM platform for a startup that needs good collaboration and sharing.

Was able to see what the whole team was saying and emailing a client in a simple easy to navigate interface. It allowed us to tag clients for follow ups and to know exactly what vertical they were in and how we could best help them. It's very easy to organize your client data within this application .


Mit Google übersetzen
Blake B.
Branche: Metallabbau
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great lightweight CRM software

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 23.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Great! Store hundreds of contacts in a cloud based database and easily zip through them. They can be tagged however you imagine. The problem is that it takes a lot of time at the end of the day/week/month/cycle to go through and categorize them. I wish there were more automated workflows.

Vorteile

If you're ever skeptical that you need a heavy piece of software like Salesforce or Microsoft's CRM, you're probably right. This is lightweight, zippy, and constantly has new features that are coming out from the team behind Basecamp.

Nachteile

I wish there was an easier way to remind me of my follow ups. I don't like manually having to set the next follow up date. There's still a lot of human involvement in the software.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Bismark D.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

The most useful CRM I know. The features available are the most widely used. Powerful & Intuitive

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 7.3.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

I have been able to keep under control interactions with my customers regarding both sales and customer service. By using tasks, I never missed a follow up, an employee's birthday or anniversary. The software has given me a great sense of control and made it look simple.

Vorteile

I have been running two companies for the last ten years out of Highrise CRM. PROS: Only useful features included. I use ALL the features in highrise and feel that nothing is lacking. I can do sales, customer service out of the same database for two companies. The tags structure allows me to segment my contacts like no other system I have ever tried. The ability to now send mass emails to segments of or my entire database is extremely useful. The ability to create custom fields and then be able to search by them as well is simply amazing. Task management is very simple in Highrise, perhaps, the most intuitive I have ever seen. Deals and the search capabilities are the icing on the cake, but what truly sets this CRM apart from all its competition is how simple it is to use. You can start using it immediately. No videos to watch or learn. The system is that intuitive. I highly recommend this CRM to anyone running a small to mid size business.

Nachteile

From my perspective there are only two "cons" regarding Highrise. The first is the absence of a calendar, and second the inability to establish "relationships" between different objects in the database.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Maria lenin L.
Branche: Unternehmensberatung
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Effective Task Delegation and Management for Remote Workers

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 17.8.2018
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

What I like about Highrise is that all communication, attachment, employees, employee profile and notes are stored in Highrise. You can easily backtrack on employees profile, projects handled, commendation, areas for improvement for future promotion recommendation or to assess a resigned employee and wants to go back. Groups can be formed per project and you can add all emails of the employees within the group. Each group has its own designated high rise and each member will receive emails and important information or actions to be taken that should be addressed by the group to close a case. This is a cloud based application to track all open cases within a project to easily assign the action item to the person or group to accomplish tasks within given timeline.

Nachteile

The key here is to document everything in High rise and handle all open cases within a given time frame. However, each project or case should have a designated Team Leader to give directions per case and assign tasks within the group step by step and close the case if done. If no Leadership and delegation, still everyone can open the case if he/she is included in the team without knowing what needs to be done or who should be tapped in order for the case to move. Some cases should already been closed but was not tracked well. Some forget to put notes or document daily itinerary, progress and failures. If this happens, this software fails to achieve what the application was built for.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Kyle l. S.
Branche: Essen & Trinken
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

The key system to making my business run smoothly. We'd be a disorganized mess without it.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 7.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Allows our team and clients easy access to all communication and orders with our accounts. Highrise is a screen always open and in constant use. It's a very easy to use and appealing CRM.

Vorteile

Aesthetically, I find the website to be pleasing and easy to use. It's second nature to us now as we've been using Highrise for almost 7 years. All our accounts that used to live in my head are now neatly organized and accessible by my team and our clients. Amazing to be able to offer that transparency. We use the deals function and send out samples and orders. Highrise links with some other sites we use - mailchimp and easy insights to name a few. I love how you can set permissions and tailor each users view. When we were searching for a CRM we researched many options before settling on highrise. It's been critical to our growing business.

Nachteile

I haven't tried the app in awhile but it used to be abysmal. Creating a new user and assigning permissions is a huge chore for us. Creating a deal is very manual and there are lots of opportunity for human error.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Shirin E.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent CRM platform for a startup that needs good collaboration and sharing.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 4.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Was able to see what the whole team was saying and emailing a client in a simple easy to navigate interface. It allowed us to tag clients for follow ups and to know exactly what vertical they were in and how we could best help them. It's very easy to organize your client data within this application .

Vorteile

You quickly get an understanding of the overall situation between the firm and your client. If you have have multiple people in your organization interacting with a client for customer support you will get a very nice overall picture quickly. The layout for this and organization of data on the screen is excellent for this purpose. The history is very easy to see and it would allow an organization to work with clients without having to ask them to tell the story over and over to different departments.

Nachteile

While CRM is client relationship management, HighRise performs well. It's not as robust a tool for an outbound sales campaign for a sales rep. The task and calendar management functions are good but it's not as slick for planning a territory based on how you search against clients and firms. The tagging feature if creatively used can overcome this minor issue

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Nutzerempfehlung
8,8/10
Basierend auf 124 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Highrise CRM Preis

Highrise CRM Preis

Beginnt ab
24,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 124 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Highrise CRM Funktionen

Highrise CRM Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 124 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Highrise CRM Häufig gestellte Fragen

Highrise CRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Highrise CRM.

F. Welche Preispläne bietet Highrise CRM an?

Highrise CRM bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 24,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Highrise CRM?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Highrise CRM

F. Wer sind die typischen Nutzer von Highrise CRM?

Highrise CRM hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Non-Profit, Freie Mitarbeiter

F: Welche Sprachen werden von Highrise CRM unterstützt?

Highrise CRM unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Highrise CRM an?

Highrise CRM hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Highrise CRM mobile Geräte?

Highrise CRM unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Highrise CRM?

Highrise CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BookingLive, Direct Mail Manager, DirectIQ, FreshBooks, LiveAgent, LiveChat, Pipedrive, SnapEngage, TeamSupport, Tracks

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Highrise CRM an?

Highrise CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Video-Anleitungen