Über Time Tracker

Time Tracker ist eine voll funktionsfähige App zur Zeiterfassung und Rechnungsstellung, die auf jedem Gerät sowohl offline als auch online funktioniert. Die App kann von Mitarbeitern verwendet werden, um abrechenbare und nicht abrechenbare Stunden aufzuzeichnen, und Manager können Zeiteinträge von ihren Smartphones, Laptops, Tablets und sogar über MS Outlook genehmigen und verfolgen. Mitarbeiter können ihre Stunden mit einem integrierten Timer erfassen und diese Stunden dann zur Genehmigung einreichen.

Time Tracker bietet dir einen Überblick über alle Zeiteinträge von einem zentralen Dashboard aus, sodass du alle erforderlichen Änderungen vornehmen kannst, bevor du Einträge in Rechnungen umwandelst oder für die Gehaltsabrechnung exportierst. Du kannst auch eine Übersicht über alle ausstehenden, eingereichten und genehmigten Zeiteinträge erhalten. Time Tracker bietet die Tools zur Zusammenarbeit mit deinem Team und zu dessen Verwaltung mit Erinnerungen an Zeiteinträge, Aufgabenzuweisungen und internen Nachrichten. Du kannst auch verschiedene Teammitglieder unterschiedlichen Kunden zuordnen, sodass du verfolgen und darüber berichten kannst, wie viel Zeit die Mitarbeiter für unterschiedliche Kunden ausgeben. Mit der Auftragskostenkalkulation kannst du die Rentabilität nach Kunde und Projekt anzeigen.

Die von Time Tracker angebotene automatische Zwei-Wege-Synchronisierung mit QuickBooks, Xero, ZenPayroll und Concur macht die Abrechnung und Gehaltsabrechnung reibungsloser und genauer. Die App bietet auch ein zusätzliches Rechnungsmodul, mit dem du professionell erstellte Rechnungen automatisch aus abrechenbaren Stunden und Ausgaben erstellen kannst. Du kannst die Integration mit Stripe verwenden, um Kreditkarten-Zahlungslinks zu deinen Rechnungen hinzuzufügen. Darüber hinaus bietet Time Tracker eine Reihe gesetzlicher Abrechnungs-Tools wie ABA-Codes, LEDES-Fakturierung und einen Konflikt-Checker, der Anwälten hilft, ihre abrechenbare Zeit zu verwalten.

Preisoptionen ab:

$ 9,00/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu Time Tracker

Typische Kunden

  • Freie Mitarbeiter
  • Kleine Unternehmen (2–50)
  • Mittelgroße Unternehmen (51–500)
  • Großunternehmen (500 und mehr)

Einsatz

  • Cloudbasiert
  • On-Premise (vor Ort)

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland , Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Deutsch, Englisch, Spanisch

Preisoptionen ab:

$ 9,00/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu Time Tracker

Bilder

Time Tracker Software - 1
Time Tracker Software - 2
Time Tracker Software - 3
Time Tracker Software - 4
Time Tracker Software - 5
Time Tracker Software - 6
Time Tracker Software - 7
Time Tracker Software - 8
Time Tracker Software - 9
9 weitere anzeigen
Time Tracker Software - 1
Time Tracker Software - 2
Time Tracker Software - 3
Time Tracker Software - 4
Time Tracker Software - 5
Time Tracker Software - 6
Time Tracker Software - 7
Time Tracker Software - 8
Time Tracker Software - 9

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Time Tracker: 56

  • API
  • Abrechenbare & nicht abrechenbare Stunden
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsportal
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Rechnungen
  • Automatische Zeiterfassung
  • Bedarfsplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Biometrische Erkennung
  • Dokumentenmanagement
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Erstattungs-Management
  • Für Buchhalter
  • GPS
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kostenverfolgung
  • Kundenmanagement
  • Mehrere Abrechnungstarife
  • Mehrere Währungen
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiter-Standortverfolgung
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeiterzeiterfassung
  • Mobile Zahlungen
  • Mobile Zeiterfassung
  • Mobiler Zugriff
  • Offline-Zeiterfassung
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • Online-Zeiterfassung
  • Online-Zeiterfassung
  • Prognosen
  • Projekt-Abrechnung
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Rechnungshistorie
  • Stempeluhr
  • Stündliche Fakturierung
  • Terminplanung
  • Textnachrichtenversand
  • Timer
  • Timesheet Management
  • Urlaubsverfolgung
  • Urlaubsverwaltung
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Zeit & Anwesenheit
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeiterfassung pro Kunde
  • Zeiterfassung pro Projekt
  • Zeitverfolgung
  • Überstunden-Berechnung

Alternativen

Toggl Track

4,7
Nr. 1 Alternative zu Time Tracker
Toggl ist ein unglaublich einfaches Zeiterfassungs-Tool. Die Software ist für jeden gedacht, der eine einfach zu...

Trackabi

4,7
Nr. 2 Alternative zu Time Tracker
Gamified time tracking, time reports, screenshot capturing, employee leave management, invoice generation, & payment...

Timesheets.com

4,7
Nr. 3 Alternative zu Time Tracker
Verfolge die Stundenzeiten deiner Mitarbeiter und die Projekte, an denen sie arbeiten, mit der webbasierten Zeiterfassun...

Paylocity

4,3
Nr. 4 Alternative zu Time Tracker
Paylocity ist eine webbasierte Lösung für Gehaltsabrechnung und Personalwesen für kleine, mittlere und große Unternehmen...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(2 572)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,1/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,3/5

Hast du Time Tracker bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 2 572 Bewertungen
Ansh
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy To Use Time Tracker To Improve Efficiency And Revenue of Business

Bewertet am 27.10.2021

It is the best time tracking software that will transform our business. With online time tracking,...

It is the best time tracking software that will transform our business. With online time tracking, billing we will literally spend less time on administration and more on making money. It is an affordable solution for our business to track time and reduce expenses in a professional manner. Time Tracker is a web based time management and billing system that allows to track employees time, view reports on their activity, send invoices electronically and control billing from a single location. Time Tracker is a simple and easy to use time tracking and invoicing software. It's ideal for freelancers, consultants and small companies looking to keep track of their time and turn hours into money. Time Tracker allows us to quickly and efficiently bill our clients by email so no more lost paper trail or having to call clients for an update on their progress. We can invoice through the program or export entries into the software of our choice including Quickbooks, Sage One,NetSuite and many others.

Vorteile

It is a cloud based time tracking and billing solution that increases profitability, reduces administration. It's easy to manage projects, employees and clients from one central location. Useful for all in one timekeeping, billing, payroll and accounting solution for firms of any size. It tracks employee time with GPS accuracy. It can be used as a standalone solution to track time, invoice clients and run payroll or it can be integrated with QuickBooks. eBillity Time Tracker lets us manage our business online, on the phone or on the go through our GPS tracking app helping to increase revenue, reduce administration costs and improve profitability.

Nachteile

Time Tracker is the best way to track our business work and easy to manage client project tasks. Sometimes clients pay according to time So it is easy to manage work reports on time. We can schedule our our and no issue face with this software.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Time Tracker

Bewertet am 13.11.2018

I don't have to come up with my own method of tracking employee and contractor hours. Integration...

I don't have to come up with my own method of tracking employee and contractor hours. Integration with Quickbooks now with the web client is seemless. Things pretty much work well now.

Vorteile

Multi-platform with ease of use. Flexibility to allow you to record multiple days and hours in a single line-item or (like me) track each individual day separately so that I can report to my customers exactly what was done when I was there billing hourly. No save button the stuff is automatically saved when you tab past and entry in the web client. Mobile clients for Android and iPhone are very functional.

Nachteile

Screen handling is sometimes buggy. Every once in a while you end up with two lines per entry which typically happens on a larger screen. I have a 4K display and sometimes when I make the screen size large enough to fit the entire width of the screen the second line pops in which makes no sense. I would also like more flexibility in enlarging sections of the screen, and the ability to eliminate fields that I don't use, but that's just cosmetic things. The program works great. Andriod and iPhone clients don't capitalize the first word in a sentence for some reason even though it does that in other applications. This causes editing issues later for me when I bill the customer. I get statements from my workers like "i moved sue's computer" and typically if I dictate in other applications it comes out like "I moved Sue's computer" -- I'm not sure why they don't use the typical text processors on the platform

Antwort von eBillity

Thank you very much for your business and your time with Time Tracker by Ebillity. We greatly appreciate the feedback, and the review you have taken the time to write here on Capterra.

I would appear you encountered some technical difficulties when using Time Tracker.
If you ever have any comments, questions, or concerns, please call us at 800-851-0992. Thank you again!

Fritz
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

I never needed any customer support and I don't know how much the software costs.

Bewertet am 16.7.2018

Paid.

Paid.

Vorteile

It's the only computer software I have never needed help with. It keeps it simple.

Nachteile

That I have to fill out my timesheet on a computer -- period. I'm just pure old-school. I have no complaints, and want no gift or future surveys.

Arthur
Gesamtbewertung
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Good Product and concept WHEN it works but POOR Customer service when it doesnt!

Bewertet am 16.10.2018

If I cant create invoices then it is useless to me. Fix your software and get appropriate support.

If I cant create invoices then it is useless to me. Fix your software and get appropriate support.

Vorteile

The software is good for time tracking and then it syncs with Xero so that I do not have to do any double entries. I am a single freelance user and it saves me time WHEN it works. When there are issues, and there will be, trying to fix them is time consuming. Customer service is practically non existent.

Nachteile

Poor customer support - When there are issues, and there will be, trying to fix them is time-consuming. I am currently on hold to the telephone support and have been for 23 minutes now. I have been called one (yes 1) in the queue for all that time. Seems they have no one on the support desk to actually take the phone call. Also waiting for the online support person to answer my question for the last 20 minutes as well.
Trying to create an invoice for a client. Have over $1,500 in work to bill out but the create invoice function seems to only be picking up the last two entries and wants to create an invoice for only $39. Can't figure out why. All the entries are approved and fall within the selected date range. Last time I tried to an create invoice I had the same issue and support couldn't figure out why and just created the invoice for me but never fixed the issue. Guess what, the very next invoice I tried to create I have the same issue. Now its been 30 minutes and still on hold. Also, the online chat function disconnected "because it was idle for too long" while I waited patiently for a representative to respond. The representatives are probably overworked and handling too many issues at once I suspect.

Antwort von eBillity

Hello Arthur.

Thank you for leaving your feedback here on Capterra. I apologize for the lack of proper customer support. We are better than that and there is no excuse. We are available Monday through Friday, beginning at 10am. Feel free to contact me directly at 800-851-0992 Ext 108 .

Martin
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Expenses and Invoices are better tracked by Time Tracker.

Bewertet am 30.9.2019

All of our invoices, receivable payments and our expenses can easily manage without ant effort. It...

All of our invoices, receivable payments and our expenses can easily manage without ant effort. It also allow me to create and make the best templates of expenses and recurrent invoices with also manage them properly. I can better track the time of billing and expenses and then receive the payments online. The invoices options and billing designs are so flexible by Time Tracker.

Vorteile

With the help of Time Tracker software, it is so easy for us to better manage all of our invoices by tracking the time billing and to create the customize invoices to get the payment transaction online in faster manner. It is a fully accounting and invoices software because it automatically manage our bank accounts and bank balance sheets assets. We are also able to send all of our invoices with payments to our customers. By Time Tracker, the scheduling of our payments with invoices and expenses are so great because we have a lot of controls about the information of our invoices. So, it is very easy to set up our operations, sales and inventory payments by this efficient software. The dashboards features really told me about my accounts conditions with excellent invoices and billing. If you receive your payment and send within a second, then you must need Time Tracker software.

Nachteile

The main drawback of Time Tracker software is that it does not have the ability to remind about the pending payments, sending invoices and receiving payments. It also does not provide the records of all the previous payments, contacts and store invoices but it has the ability to store the customer information for upcoming invoices, payments and accounts schedules.

5 von 2 572 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Time Tracker Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Time Tracker.

Time Tracker bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 9,00/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Time Tracker hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Time Tracker unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Spanisch

Time Tracker unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Time Tracker kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ADP Workforce Now, Clio, Gusto, MYOB Business, Paychex Flex, QuickBooks Online Advanced, Reckon One, SAP Concur, Sage 50cloud Accounting, Sage Intacct, Xero

Time Tracker bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Time Tracker gefundenen Softwarekategorien an.