Humanity

Mitarbeitereinsatzplanung und Personalmanagement

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Humanity Übersicht

Was ist Humanity?

Humanity (ShiftPlanning) ermöglicht es Arbeitgebern, ihre Mitarbeiter mit seiner robusten Software für die Mitarbeitereinsatzplanung und das Personalmanagement einfacher als je zuvor zu verwalten. Wenn du immer noch Tabellenkalkulationen oder Stift und Papier zur Planung der Schichten deiner Mitarbeiter verwendest, verschwendest du kostbare Zeit, die du für die Leitung und Inspiration deines Teams verwenden könntest, anstatt es mit Mikromanagement zu verwalten.

Die cloudbasierte Humanity (ShiftPlanning)-Software steht sowohl Arbeitgebern als auch Arbeitnehmern jederzeit, entweder über einen Webbrowser, ein Tablet oder ein Smartphone, zur Verfügung. Die Software eignet sich perfekt für Dienstleistungsunternehmen wie Restaurants und Einzelhandel, kann aber auch für nahezu jede andere Branche eingesetzt werden. Humanity (ShiftPlanning) ist bei kleinen Unternehmen ebenso beliebt wie bei Großunternehmen und kann an die Bedürfnisse jeder Organisation angepasst werden.

Was du erhältst:

Online-Mitarbeitereinsatzplanung – Erstelle für dein Team absolut präzise Arbeitspläne in Minuten statt Stunden. Mach dir nie wieder Sorgen über Terminkonflikte. Erlaube deinen Mitarbeitern, selbstständig Schichttätigkeiten und Streichungen zu beantragen. Benachrichtige die Mitarbeiter, wenn ein neuer Plan veröffentlicht wird, und sende ihnen Schichterinnerungen per SMS und E-Mail. Erstelle jeden Monat absolut präzise Zeitnachweise, die einfach an die Gehaltsabrechnung gesendet werden können.

Zeit- und Anwesenheitsüberwachung – Die Mitarbeiter können mit Humanity (ShiftPlanning) ein- und ausstempeln, sodass du jede Woche perfekte Stundenzettel erhältst. Spare Zeit und verbessere gleichzeitig die Anwesenheit der Mitarbeiter und verringere Verspätungen.

Personalverwaltung – Bewahre deine Mitarbeiterinformationen und -aufzeichnungen an einem Ort auf.

Lohnverarbeitung – Erstelle jedes Mal perfekte Zeiterfassungsbögen. Vermeide die Über- oder Unterbezahlung deiner Mitarbeiter und erreiche eine saubere und genaue Buchführung.

Humanity Übersicht

Kosten

Beginnt ab
3,50 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Humanity Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Humanity Screenshot:
Humanity Screenshot: Humanity Screenshot: Humanity Screenshot:

Humanity Bewertungen

Humanity Bewertungen

Gesamtbewertung
4,3
/
5
Ausgezeichnet
142

Sehr gut
83

Durchschnitt
27

Gering
3

Schlecht
8

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2
Funktionen
4
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,2
86% haben diese Anwendung empfohlen
Edward V.

Great collective scheduling software

GREAT PRODUCT! I would recommend this to anyone who is short on time for scheduling. With text message and email communication, by just posting open shifts the schedule almost gets written by its self!


Mit Google übersetzen
Martin B.

Excellent value for money

As a Contact Centre, the allocation of the correctly skilled staff to the times of day and days of the week is critical to meeting our customers' KPI, service levels, customer service standards, financial and HR considerations, and overall staff morale. Humanity helps us achieve these - quickly, and consistently.


Mit Google übersetzen
Jeff G.

Works good - has a few issues which I have reported on several occasions but would require...

Providers can see all of their schedules in one place - I do over a hundred. They can sync with some third party calendar programs and check on their smartphones.
The software is not geared toward the healthcare industry, however. MD's work more than 1 position at a time. These should not conflict. Yet conflicts should show if they're mistakenly scheduled for a clinic at another location or for a meeting when they need to be in the clinic. This is a problem.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Work App Schedule

Overall, I love this app because it helps me to know when its time to work, it lets me pick my own hours, there's a schedule listed with the hours I chose and see upcoming shifts.


Mit Google übersetzen
Joseph G.

Employee Scheduling Software For Cloud Based

Overall it does the minimum we need it to as far as recording our employees time clock but the setup is too difficult for our admins and can provide misleading information.


Mit Google übersetzen
Edward V.
Branche: Sicherheit & Untersuchungen
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great collective scheduling software

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 15.1.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

GREAT PRODUCT! I would recommend this to anyone who is short on time for scheduling. With text message and email communication, by just posting open shifts the schedule almost gets written by its self!

Vorteile

Mostly, I like the communication within all individuals linked to humanity makes it easy to generate weekly/monthly schedules and find accommodations for call offs. As a scheduler, being able to switch between position view and employee view, enables me to allocate shifts efficiently.

Nachteile

The only "con" i can really say is it does take alittle time to get use to navegating through the site.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Humanity (Shiftplanning)

Hi, Edward,
Thank you for such enthusiastic feedback! We understand how managing schedules can be challenging in a large company such as yours, and we're glad our platform can bring you added value. For making the most of the app and helping employees with onboarding, please visit our Helpdesk page (https://helpdesk.humanity.com/), or reach out to us via 24/7 Live Chat on our homepage or app dashboard. We'll be glad to hear any additional suggestions you may have - you can send them to [email protected]

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Martin B.
Branche: Telekommunikation
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent value for money

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 25.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

As a Contact Centre, the allocation of the correctly skilled staff to the times of day and days of the week is critical to meeting our customers' KPI, service levels, customer service standards, financial and HR considerations, and overall staff morale. Humanity helps us achieve these - quickly, and consistently.

Vorteile

As a WFM tool, Humanity is excellent. The overall functionality and features, ease of use, ease of implementation and acceptance, excellent customer support, cost, adaptability, and "bang for bucks" is exceptional. Outweighs and out performs anything in its class, and gives the much more expensive competitors a serious challenge.

Nachteile

Scheduling of breaks can be a bit tiresome and fiddly. Thankfully Humanity have taken on board our (and I am sure other's) feedback and are moving to make this a better experience.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jeff G.
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 10.001+ Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Works good - has a few issues which I have reported on several occasions but would require updates.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 5.5.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Providers can see all of their schedules in one place - I do over a hundred. They can sync with some third party calendar programs and check on their smartphones.
The software is not geared toward the healthcare industry, however. MD's work more than 1 position at a time. These should not conflict. Yet conflicts should show if they're mistakenly scheduled for a clinic at another location or for a meeting when they need to be in the clinic. This is a problem.

Vorteile

I have the flexibility to set the software up the way I need to for efficient scheduling. My schedules are complex and I am able to create 'workarounds' to better utilize the software.

Nachteile

I have a few issues: I have many providers (employees) that work more that 1 position simultaneously. It would be wonderful if you could selectively check or uncheck a box for each position to determine whether the position will show if it conflicts with another position. (But not globally turn off the conflicting feature for all conflicts).

If an employee covers 2 positions simultaneously, it shows as a conflict. It would be nice if there was a `work around for this. If you could select/deselect a box to designate whether you want a position to show a conflict, this would be great. That way, some positions that are covered by an employee working another position would not show as a conflict every time.

For example, There are a few positions that staff are assigned to that they do in addition to their main assigned position - e.g. someone working MCH Attending will also cover the OB Dept. This is done on a rotation/alternating basis but changes often. Whenever a provider is working MCH Attending and also covering OB Backup, I have to adjust the time of the OB coverage so that a conflict does not show up. If I didn't, I would have twenty or more conflicts each month and, as you know, once you get in the habit of ignoring conflicts, you then ignore the one that is a `real conflict and a problem results.

The conflict feature is great, yet is sometimes a pain because I have to create 'workarounds' which are less than desirable.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Umweltdienstleistungen
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Work App Schedule

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 13.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, I love this app because it helps me to know when its time to work, it lets me pick my own hours, there's a schedule listed with the hours I chose and see upcoming shifts.

Vorteile

I like that it shows the time and hours that are available to a person to work. Another thing that is really like is that you are able to drop shifts if something else comes up etc.. I also like that it shows your hours through a Shift Planning schedule. I also really like that it notifies me 24 hours before I have work.

Nachteile

They could improve on adding Hawaii's time to Humanity, because of this app being made on the mainland somewhere makes the time off to when its time to work in Hawaii.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Joseph G.
Branche: Maritime Wirtschaft
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Employee Scheduling Software For Cloud Based

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 19.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall it does the minimum we need it to as far as recording our employees time clock but the setup is too difficult for our admins and can provide misleading information.

Vorteile

Clean layout and organized GUI, Cloud based time clock. You can view your work schedule and request time off and view in real-time who is clocked in or running late. Cool that it reminds you of employees birthdays to bring in the cake and ice cream

Nachteile

Some settings are displaying incorrect info. From what I understand it doesn't record accrue sick leave and paid vacation is saying 50 hours. It maybe a setting the Admin missed but as a user I'm provided false info. Also, this could be our mistake but lunch breaks doesn't work properly, we manually clock out and in, but we need to be in accordance to the state law of minimum 30 minutes.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Nutzerempfehlung
8,1/10
Basierend auf 263 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Humanity Preis

Humanity Preis

Beginnt ab
3,50 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Basierend auf 263 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Humanity Funktionen

Humanity Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bewerber-Tracking
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Berichterstattung
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Leistungsmanagement
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiter-Onboarding
Mitarbeiter-Self-Service
Mitarbeitermanagement
Mitarbeiterportal
Personalbeschaffungs-Management
Self-Service Portal
Funktionen
4/5
Basierend auf 263 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Humanity Häufig gestellte Fragen

Humanity Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Humanity.

F. Welche Preispläne bietet Humanity an?

Humanity bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 3,50 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Humanity?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Humanity

F. Wer sind die typischen Nutzer von Humanity?

Humanity hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Humanity unterstützt?

Humanity unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Humanity an?

Humanity hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Humanity mobile Geräte?

Humanity unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Humanity?

Humanity kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BambooHR, BambooHR, Bitium, Hubstaff, Namely, OnPay, RQ Retail Management, Square Point of Sale, Workday HCM, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Humanity an?

Humanity bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen