Über HubSpot Sales Hub

HubSpot Sales ist eine E-Mail-Verfolgungsanwendung, die Echtzeit-Benachrichtigungen sendet, wenn jemand auf deine E-Mails klickt oder sie öffnet oder die zugehörigen Anhänge herunterlädt. Die Software zeigt an, wann sie die E-Mail angesehen haben, wie oft sie sie angesehen haben, wo sie waren, als sie sie geöffnet haben und von welchem Gerät aus.

HubSpot Sales enthält auch Empfängerprofile direkt in deinem Posteingang. Diese Profile zeigen den beruflichen Werdegang der Kontakte, ihre Adresse, gegenseitige Kontakte und die E-Mail-Historie und bieten einen nützlichen Kontext für die Benutzer. Mit der Möglichkeit, zukünftige E-Mails zu planen, stellt HubSpot Sales sicher, dass du nicht vergisst, E-Mails zu versenden oder dass deine E-Mails zu einem bestimmten Zeitpunkt versendet werden.

Mit HubSpot Sales kannst du Anrufe aus deinem Browser heraus tätigen und mit nur einem Klick Anrufe direkt in dein CRM protokolliert oder aufzeichnet. HubSpot Sales lässt sich mit HubSpot CRM, HubSpot Marketing, Salesforce, Gmail, G Suite, Microsoft Outlook und Microsoft Office 365 integrieren.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, Deutschland, Vereinigtes Königreich und 3 weitere , Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Japanisch, Portugiesisch, Spanisch

Bilder

Manage your deal pipeline in HubSpot Sales
Use personalization tokens and contact & company details from HubSpot CRM or Salesforce to tailor the emails in your sequence
Automate follow-ups and send a series of timed, tailored emails to prospects
Use email tracking data to identify which sequences are working best, then share these with team members to scale efficiency
View prospect contact information, social media profiles, company information and more, right alongside emails
View prospects' recent interactions with your emails
Access contact and company records in HubSpot CRM or Salesforce right from inbox profiles
Let prospects automatically book meetings on your calendar with HubSpot Sales' Meetings feature, which syncs with Google or Office 365 calendars
Use notifications to follow up as soon as a lead opens an email, downloads an attachment, and more
Schedule automated, tailored follow-up emails
Get a real-time view of which companies are visiting your site
Sort prospects using filtering criteria such as geography, company size, and more
Set up daily email digests and notifications for the team
Prioritise sales calls with data from CRM systems
Place and record calls from within the browser window
Automatically log calls in CRM systems
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HubSpot Sales Hub Screenshot: Manage your deal pipeline in HubSpot Sales HubSpot Sales Hub Screenshot: Use personalization tokens and contact & company details from HubSpot CRM or Salesforce to tailor the emails in your sequence HubSpot Sales Hub Screenshot: Automate follow-ups and send a series of timed, tailored emails to prospects HubSpot Sales Hub Screenshot: Use email tracking data to identify which sequences are working best, then share these with team members to scale efficiency HubSpot Sales Hub Screenshot: View prospect contact information, social media profiles, company information and more, right alongside emails HubSpot Sales Hub Screenshot: View prospects' recent interactions with your emails HubSpot Sales Hub Screenshot: Access contact and company records in HubSpot CRM or Salesforce right from inbox profiles HubSpot Sales Hub Screenshot: Let prospects automatically book meetings on your calendar with HubSpot Sales' Meetings feature, which syncs with Google or Office 365 calendars HubSpot Sales Hub Screenshot: Use notifications to follow up as soon as a lead opens an email, downloads an attachment, and more HubSpot Sales Hub Screenshot: Schedule automated, tailored follow-up emails HubSpot Sales Hub Screenshot: Get a real-time view of which companies are visiting your site HubSpot Sales Hub Screenshot: Sort prospects using filtering criteria such as geography, company size, and more HubSpot Sales Hub Screenshot: Set up daily email digests and notifications for the team HubSpot Sales Hub Screenshot: Prioritise sales calls with data from CRM systems HubSpot Sales Hub Screenshot: Place and record calls from within the browser window HubSpot Sales Hub Screenshot: Automatically log calls in CRM systems

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von HubSpot Sales Hub: 51

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotserstellung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Besucher-Nachverfolgung
  • CRM
  • Chancenmanagement
  • Chat/Messaging
  • Computergesteuerte Telefonintegration
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Erinnerungen
  • Gebietsmanagement
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kampagnenanalysen
  • Klick-Tracking
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundendatenbank
  • Lead-Pflege
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Meeting-Management
  • Microsoft-Outlook-Integration
  • Personalisierung
  • Pipeline-Berichte
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Priorisierung
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsprognose
  • Vertriebsautomatisierung
  • Website-Analytik
  • Workflow-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternativen

Zoho CRM

4,2
Alternative Nr. 1 zu HubSpot Sales Hub
Zoho CRM ist eine web-basierte CRM-Anwendung, die Benutzern eine 360-Grad-Übersicht über Vertrieb, Marketing, Inventar,...

Salesforce Sales Cloud

4,4
Alternative Nr. 2 zu HubSpot Sales Hub
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

amoCRM

4,5
Alternative Nr. 3 zu HubSpot Sales Hub
amoCRM ist eine Sales- und Lead-Management-Lösung für KMUs. Mit einer interaktiven Pipeline können Anwender die...

Salesflare

4,7
Alternative Nr. 4 zu HubSpot Sales Hub
Salesflare ist ein intelligentes CRM für kleine und mittlere B2B-Unternehmen, die mit weniger Arbeit mehr verkaufen...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(285)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,4/5

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5 von 285 Bewertungen angezeigt
Bart M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marktforschung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Wish we had started using Hubspot earlier

Bewertet am 25.9.2020

I wish I had moved from our previous tool (Streak) before. Hubspot is intuitive, just works and it...

I wish I had moved from our previous tool (Streak) before. Hubspot is intuitive, just works and it generates good results.

Vorteile

1) Grows with you
Although it offers a gazillion features and possibilities, just like Facebook, it just grows with you and how you use it. I tend to discover some additional possibilities along the way, even after +6 months of using it, but it always gets better for my use cases.

2) Easy sequences & follow-up
The sequences in Hubspot just work. Once set up - which is easy - I can add users one by one, tailor the message a bit and send out. Every mail sent is a mail I otherwise would have not gotten the time for to send it and just gives back results. It's more a sequence praise than Hubspot per se, but Hubspot's approach just works for me.

3) All-in-one
The fact that the landing pages can be created very easily, that you can send marketing emails, have chat on your website etc is a major plus.

4) Community
The fact they are big makes for a slew of Fiverr guys ready to help me out when in need.

Nachteile

1) Only community
Although I consider the fact they have a large community as a plus, the fact that you sometimes have to rely on the community to upvote features makes that my 'personal' impact on the roadmap is low. Even with a lot of upvotes there is no guarantee that Hubspot will alter the product.

2) Constant changes in pricing & feature lists
I have recommended others to use Hubspot for their features in a specific pack I use. However, pricing & features change so I sometimes mistakenly try to get people on board whilst pricing has gone up or features are missing for the acceptable pricing.

3) The neverending upsell
It makes sense that with more needs, more tools can be of assitance. But in Hubspot's case, there is a lot where we can still grow and where they can still charge me more. An acceptable all-in-one pricing would be welcome, because for now I do not use some features because of the big pricing gap.

Philip R.
Gesamtbewertung
  • Branche: Chemikalien
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Happy CRMing

Bewertet am 19.8.2020

For the Free cost it excellent. When business picks up I will buy into the payable version. Not...

For the Free cost it excellent. When business picks up I will buy into the payable version. Not invoicing any one right now. It been over 4 months with NO INCOME!!!

Vorteile

Ease of use and great interface and how it integrates with other software i.e. Freshbooks

Nachteile

Text messaging is a huge part of our business and having to add texting is labor-intensive. When setting a new task. It doesn't create the next step in the sales process

Morganne M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Erneuerbare Energien & Umwelt
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Simple and Robust CRM

Bewertet am 18.2.2021

We use Hubspot for multiple things. However, for a CRM system, it's much easier to use and teach...

We use Hubspot for multiple things. However, for a CRM system, it's much easier to use and teach than most other CRM systems. I think for sales reps, it's simple enough to use and it's helpful to have the marketing tools partnered with it that are simple.

Vorteile

I personally prefer Hubspot for Sales over marketing any day. For a CRM it's much more user-friendly than that of Salesforce or Sugar. It's easy to connect to your emails to track progress of leads and if you really dive into it, then there's a lot of features to make your overall sales process easier like workflows, segmented lists, etc.

Nachteile

Uploading documents can get lost in deals, contact, or company. If you're missing a contact for a company, things can get messy. They also do a lot of updates which causes the site to crash a lot.

Simon F.
Gesamtbewertung
  • Branche: Rechtsberatung
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Awesome product, absolutely terrible onboarding experience

Bewertet am 22.3.2021

HubSpot Sales Hub is a great platform, but their onboarding process is probably the worst I've...

HubSpot Sales Hub is a great platform, but their onboarding process is probably the worst I've experienced from a SaaS provider. So I'd advise you against using the software if you want their help in getting the software up and running quickly.

Vorteile

Ease of use and automation capabilities.

Nachteile

The onboarding experience. They insist on charging for onboarding support, but don't really give you the support you need and completely lack ownership over the process.

Milena M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The Sales + CRM Hub that helped us optimize and grow our Business

Bewertet am 11.1.2021

Great experience so far!

Great experience so far!

Vorteile

The integrated solutions. HubSpot can be easily integrated with so many other Apps and solutions that ease automation and help small bur savvy teams like ours to grow and optimize operations.

Nachteile

That the automations are included only in the professional plans, this is a barrier for some of out clients to adquiere the solution, since many of the other similar products already have automations in their basic plans.

5 von 285 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

HubSpot Sales Hub Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über HubSpot Sales Hub.

HubSpot Sales Hub bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 50,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von HubSpot Sales Hub

HubSpot Sales Hub hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

HubSpot Sales Hub unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Japanisch, Portugiesisch, Spanisch

HubSpot Sales Hub unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

HubSpot Sales Hub kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Gmail, Google Workspace, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Microsoft 365, Microsoft Outlook

HubSpot Sales Hub bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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