Über HubSpot Sales Hub

HubSpot Sales ist eine E-Mail-Verfolgungsanwendung, die Echtzeit-Benachrichtigungen sendet, wenn jemand auf deine E-Mails klickt oder sie öffnet oder die zugehörigen Anhänge herunterlädt. Die Software zeigt an, wann sie die E-Mail angesehen haben, wie oft sie sie angesehen haben, wo sie waren, als sie sie geöffnet haben und von welchem Gerät aus.

HubSpot Sales enthält auch Empfängerprofile direkt in deinem Posteingang. Diese Profile zeigen den beruflichen Werdegang der Kontakte, ihre Adresse, gegenseitige Kontakte und die E-Mail-Historie und bieten einen nützlichen Kontext für die Benutzer. Mit der Möglichkeit, zukünftige E-Mails zu planen, stellt HubSpot Sales sicher, dass du nicht vergisst, E-Mails zu versenden oder dass deine E-Mails zu einem bestimmten Zeitpunkt versendet werden.

Mit HubSpot Sales kannst du Anrufe aus deinem Browser heraus tätigen und mit nur einem Klick Anrufe direkt in dein CRM protokolliert oder aufzeichnet. HubSpot Sales lässt sich mit HubSpot CRM, HubSpot Marketing, Salesforce, Gmail, G Suite, Microsoft Outlook und Microsoft Office 365 integrieren.

Preisoptionen ab:

$ 50,00/Monat

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Die 5 Top-Alternativen zu HubSpot Sales Hub

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Australien, Belgien, Brasilien, Kanada, Deutschland, Dänemark, Spanien, Finnland, Frankreich, Vereinigtes Königreich, Sonderverwaltungsregion Hongkong, Irland, Japan, Mexiko, Malaysia, Niederlande, Norwegen, Neuseeland, Philippinen, Schweden, Singapur, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Japanisch, Portugiesisch, Spanisch

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Die 5 Top-Alternativen zu HubSpot Sales Hub

Bilder

HubSpot Sales Hub Software - 1
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von HubSpot Sales Hub: 47

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotserstellung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anrufmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Chancenmanagement
  • Chat / Messaging
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Erinnerungen
  • Für Startups
  • Gebietsmanagement
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kampagnenanalysen
  • Klick-Tracking
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Lead Scoring
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Meeting-Management
  • Pipeline-Berichte
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Priorisierung
  • Sales Automation
  • Sales-Pipeline-Management
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsprognose
  • Workflow-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternativen

Pipedrive

4,5
Nr. 1 Alternative zu HubSpot Sales Hub
Pipedrive ist ein CRM-Pipeline-Management-Tool für kleine und mittlere Vertriebsteams, das hilft, sich auf wichtige...

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 2 Alternative zu HubSpot Sales Hub
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

Zoho CRM

4,2
Nr. 3 Alternative zu HubSpot Sales Hub
Zoho CRM ist eine cloudbasierte CRM-Software, mit der Unternehmen jeder Größe Geschäfte intelligenter, besser und...

Intercom

4,5
Nr. 4 Alternative zu HubSpot Sales Hub
Intercom ist die erste Conversational-Relationship-Plattform, die es Unternehmen ermöglicht, über eine einheitliche...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(306)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,4/5

Hast du HubSpot Sales Hub bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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5 von 306 Bewertungen angezeigt
Bart M. Bart M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marktforschung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Wish we had started using Hubspot earlier

Bewertet am 25.9.2020

I wish I had moved from our previous tool (Streak) before. Hubspot is intuitive, just works and it...

I wish I had moved from our previous tool (Streak) before. Hubspot is intuitive, just works and it generates good results.

Vorteile

1) Grows with you
Although it offers a gazillion features and possibilities, just like Facebook, it just grows with you and how you use it. I tend to discover some additional possibilities along the way, even after +6 months of using it, but it always gets better for my use cases.

2) Easy sequences & follow-up
The sequences in Hubspot just work. Once set up - which is easy - I can add users one by one, tailor the message a bit and send out. Every mail sent is a mail I otherwise would have not gotten the time for to send it and just gives back results. It's more a sequence praise than Hubspot per se, but Hubspot's approach just works for me.

3) All-in-one
The fact that the landing pages can be created very easily, that you can send marketing emails, have chat on your website etc is a major plus.

4) Community
The fact they are big makes for a slew of Fiverr guys ready to help me out when in need.

Nachteile

1) Only community
Although I consider the fact they have a large community as a plus, the fact that you sometimes have to rely on the community to upvote features makes that my 'personal' impact on the roadmap is low. Even with a lot of upvotes there is no guarantee that Hubspot will alter the product.

2) Constant changes in pricing & feature lists
I have recommended others to use Hubspot for their features in a specific pack I use. However, pricing & features change so I sometimes mistakenly try to get people on board whilst pricing has gone up or features are missing for the acceptable pricing.

3) The neverending upsell
It makes sense that with more needs, more tools can be of assitance. But in Hubspot's case, there is a lot where we can still grow and where they can still charge me more. An acceptable all-in-one pricing would be welcome, because for now I do not use some features because of the big pricing gap.

In Betracht gezogene Alternativen

Customer.io und Intercom

Warum HubSpot Sales Hub gewählt wurde

Streak was perfect as a Gmail add-on. But it missed some features such as sequences (repeat emails).

Zuvor genutzte Software

Streak

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Sales Hub

We had a startup pricing benefit via our collaboration with an accelerator which lured us in. Knowing what I know, even the full pricing would have been well worth it.
Juan M. Juan M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

The go-to-CRM for startups growing from small to medium fast

Bewertet am 31.8.2021

Hubspot is a robust CRM that can take SMB sales operations a long way.
Keeps things simple and...

Hubspot is a robust CRM that can take SMB sales operations a long way.
Keeps things simple and easy to use. For advance sales analytics and marketing automation you may have to look for additional tools.

Vorteile

Intuitive, easy to use, and it is effortless to customize. Hubspot sales and marketing modules complement effectively with each other. Workflows features allow to automate marketing efforts, allowing to scale operations smoothly.
It integrates smoothly with Gmail suite products, and mainstream business tools.

Nachteile

It does not count with advance lead scoring tools. Lead interaction tracking is limited. Workflow automation faces the same problem. As you start sophisticating your sales and marketing operations Hubspots tools may start falling short.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM und Salesforce Sales Cloud

Warum HubSpot Sales Hub gewählt wurde

Nimble was not easy to use and suffer from limited functionalities. Hubspot was a mainstream, well-known reliable and proven CRM.

Zuvor genutzte Software

Nimble

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Sales Hub

Hubspot was well known and cheaper
Meredith B. Meredith B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Quickly Scale Up Your Sales Team

Bewertet am 4.11.2021

We are able to track what our sales team is doing and report on it in a way that is easy for...

We are able to track what our sales team is doing and report on it in a way that is easy for leadership and the team to understand
We are able to track goals, hit rate, forecast, and more

Vorteile

HubSpot has increased our close rate, sales volume, and contact database. It has been a huge value add to our organization and we have much more accurate and usable data.

Nachteile

It does require a dedicated person to implement but their support team is incredible

In Betracht gezogene Alternativen

SugarCRM und Salesforce Sales Cloud

Warum HubSpot Sales Hub gewählt wurde

Act was not able to handle our business needs and is not user-friendly or geared towards modern operations

Zuvor genutzte Software

Act!

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Sales Hub

Price and overall offering. Best capabilities for our neds.
Simon F. Simon F.
Gesamtbewertung
  • Branche: Rechtsberatung
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Awesome product, absolutely terrible onboarding experience

Bewertet am 22.3.2021

HubSpot Sales Hub is a great platform, but their onboarding process is probably the worst I've...

HubSpot Sales Hub is a great platform, but their onboarding process is probably the worst I've experienced from a SaaS provider. So I'd advise you against using the software if you want their help in getting the software up and running quickly.

Vorteile

Ease of use and automation capabilities.

Nachteile

The onboarding experience. They insist on charging for onboarding support, but don't really give you the support you need and completely lack ownership over the process.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM und Pipedrive

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Sales Hub

Ease of use and level of automation by design in the system.
Steve T. Steve T.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Great For Certain People

Bewertet am 9.9.2021

Their customer service is no good to put it simply. Because of that and the high cost of their...

Their customer service is no good to put it simply. Because of that and the high cost of their services when I need to grow and have more capability I will be looking elsewhere.

Vorteile

The features of HubSpot are nearly unmatched. You can do just about anything on their platform - for a price. But I'll get to that later.

I use HubSpot for the CRM and emailing leads etc. and for that it is all free which is amazing. I couldn't be happier with the fact that I get this much capability for free. The fact that I can not only track if they opened the email but get a notification exactly when they opened it, how many times, and more is amazing.

Also the ability to save 5 templates and getting automatic suggestions in my email builder is fantastic!

I can also add a good size team all without having to pay anything.

I also love the ability to switch between multiple companies very quickly, though doing that often times gives me an error page and I have to reload but thats not a big deal.

Overall I am very happy with HubSpot but there have been some pretty big annoyances.

Nachteile

For me the customer service and big cost for paid options is a HUGE drawback. I just had an issue where all my emails were getting sent to spam but only if I sent them from Hubspot. I tried Mac mail, saleshandy, SalesBlink, FindThatLead etc. and it all worked just fine but when I sent from Hubspot - straight to spam.

So I contacted them about it but kept getting sent to their sales team and all the sales team did was send me links to articles asking if I had tried this or that. They never offered any real help and when I asked to speak to technical support of course I had to be a paying customer, which I understand to a degree. But with something like this it was clear it was a Hubspot issue. So I took to the forums and found 4 different posts of people with the same problem and in each post Hubspot blamed it on the persons email not being secure and offered suggestions to make the email itself more trustworthy.

However, myself and all these other people did not send big campaigns so there's no real reason our email addresses should be getting flagged as spam.

So I figured out that when I turned on 2 factor authentication to sign into my Hubspot account the problem was completely fixed.

So for me the second I need more capability for a bigger team I am going to be looking elsewhere because of their poor service and high prices.

In Betracht gezogene Alternativen

Zendesk Sell

Warum HubSpot Sales Hub gewählt wurde

Hubspot is free and Zendesk Sell isnt. Pretty much that simple.

Zuvor genutzte Software

Zendesk Sell

Gründe für den Wechsel zu HubSpot Sales Hub

I had been using Zendesk Sell since they were called Base. Because of that I do have a free account and honestly its an amazing platform and I love it. Used it for years! But once Zendesk acquired Base and turned it into Zendesk Sell a lot of the free options were no longer free such as teams/users. So thats really the only reason I switched to Hubspot was so I could add more users for free but once I need to have more capability Im switching back to Zendesk Sell.
5 von 306 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

HubSpot Sales Hub Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über HubSpot Sales Hub.

HubSpot Sales Hub bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: $ 50,00/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

HubSpot Sales Hub hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

HubSpot Sales Hub unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Japanisch, Portugiesisch, Spanisch

HubSpot Sales Hub unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

HubSpot Sales Hub kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Gmail, Google Workspace, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Microsoft 365, Microsoft Outlook

HubSpot Sales Hub bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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