Über FuseDesk

FuseDesk is a support ticketing solution for Infusionsoft and powerful case management that provides a multi-user ticketed support tracking system. Easy to use, powerfuly insightful for business owners and seamless for customers, this solution will help you handle your customers' emails in a more efficient way.

Preisoptionen ab:

39,00 $/Monat

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Hauptvorteile von FuseDesk

  • Access all of your Infusionsoft templates with FuseDesk and reply quicker and easier to all your customers.
  • Avoid multiple usernames and passwords: your FuseDesk login is the same as your Infusionsoft login.
  • View each history of emails, notes and calls in Infusionsoft and FuseDesk.
  • Track all key customer support metrics to measure how well you're doing.
  • Take care of your customers with full transparency.

  • Geräte

    Unternehmensgröße

    K M G

    Märkte

    Australien, Kanada, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten

    Unterstützte Sprachen

    Englisch

    Preisoptionen ab:

    39,00 $/Monat

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    Bilder

    Integrated Live Chat connects deeply to your CRM empowering your team to win more customers and delight existing customers.
    Powerful FuseDesk Automation for Case Routing and Integrated Infusionsoft/Keap Automation
    Instantly login to FuseDesk with your CRM credentials helping your customer support and sales teams to have one less login!
    Easily transfer or escalate support cases between team members right in FuseDesk so the right team members get the right cases.
    FuseDesk's suite of reports help your management get the insights they need to make key decisions.
    Saved Searches in FuseDesk allow your team to quickly find exactly the cases they need based on dates, tags, departments, and more!
    Organize your FuseDesk Email and Note Templates by category giving your team access to the right template at the right time!
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    Videos zu FuseDesk
    FuseDesk Screenshot: Integrated Live Chat connects deeply to your CRM empowering your team to win more customers and delight existing customers. FuseDesk Screenshot: Powerful FuseDesk Automation for Case Routing and Integrated Infusionsoft/Keap Automation FuseDesk Screenshot: Instantly login to FuseDesk with your CRM credentials helping your customer support and sales teams to have one less login! FuseDesk Screenshot: Easily transfer or escalate support cases between team members right in FuseDesk so the right team members get the right cases. FuseDesk Screenshot: FuseDesk's suite of reports help your management get the insights they need to make key decisions. FuseDesk Screenshot: Saved Searches in FuseDesk allow your team to quickly find exactly the cases they need based on dates, tags, departments, and more! FuseDesk Screenshot: Organize your FuseDesk Email and Note Templates by category giving your team access to the right template at the right time!

    Funktionen

    Gesamtzahl der Funktionen von FuseDesk: 60

    • API
    • Administrative Berichterstattung
    • Aktivitäts-Dashboard
    • Aktivitäts-Verfolgung
    • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
    • Anpassbare Berichte
    • Anpassbare Felder
    • Automatische Antworten
    • Automatisiertes Routing
    • Berichterstattung / Analyse
    • Berichterstattung und Statistik
    • Berichterstattung über Anrufe
    • CRM
    • Call-Center-Management
    • Chat/Messaging
    • Daten-Import / -Export
    • Drittanbieter-Integration
    • E-Mail-Benachrichtigungen
    • E-Mail-Management
    • Echtzeit-Analytik
    • Echtzeit-Chat
    • Echtzeit-Chat für Kunden
    • Echtzeitüberwachung
    • Filesharing
    • Hilfe Desk-Management
    • IT-Asset-Management
    • Kundendatenbank
    • Kundenerlebnis-Management
    • Kundenspezifisches Branding
    • Leistungskennzahlen
    • Live-Chat
    • Makros/Antwortvorlagen
    • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
    • Mehrere Abteilungen / Projekte
    • Mobiler Zugriff
    • Multi-Channel-Kommunikation
    • Offline-Formular
    • Proaktiver Chat
    • Produktivitätsanalyse
    • Remote-Zugriff/-Kontrolle
    • Retention Management
    • Rollen-basierte Genehmigung
    • Self-Service Portal
    • Social-Media-Integration
    • Supportticket-Management
    • Terminverwaltung
    • Ticket-Management
    • Transfer / Weiterleitung
    • Transkripte/Chatverlauf
    • Umfragen & Feedback
    • Verfolgen von Support-Tickets
    • Verfolgung von Interaktionen
    • Vorformulierte Antworten
    • Warnungen / Eskalation
    • Warteschlangenmanagement
    • Websitebesucher-Nachverfolgung
    • Wissensbasis-Management
    • Workflow-Konfiguration
    • Workflow-Management
    • Zugriffskontrollen/Berechtigungen

    Alternativen

    LiveAgent

    4,7
    Alternative Nr. 1 zu FuseDesk
    LiveAgent ist eine webbasierte Helpdesk-Lösung, die die Verwaltung von Support-Tickets aus mehreren Kanälen,...

    Zendesk

    4,3
    Alternative Nr. 2 zu FuseDesk
    Zendesk ist die weltweit führende Cloud-basierte Service-Software-Lösung, der über 40.000 Organisationen vertrauen....

    DeskPRO

    4,6
    Alternative Nr. 3 zu FuseDesk
    Deskpro ist eine Multi-Channel-Helpdesk-Software, die in der Cloud oder selbst gehostet werden kann. Die...

    Zoho Desk

    4,5
    Alternative Nr. 4 zu FuseDesk
    Zoho Desk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bei der Verwaltung des Kundenservice...

    Nutzerbewertungen

    Gesamtbewertung

    4 /5
    (4)
    Preis-Leistungs-Verhältnis
    3,7/5
    Funktionen
    4,5/5
    Bedienkomfort
    3,8/5
    Kundenbetreuung
    4,3/5

    Hast du FuseDesk bereits?

    Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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    5 von 4 Bewertungen angezeigt
    Jeremy S.
    Gesamtbewertung
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung
    • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

    Bewertet am 11.7.2016

    Verifizierter Rezensent
    Gesamtbewertung
    • Branche: Verlagswesen
    • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
    • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung
    • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

    Great Infusionsoft add-on for customer service

    Bewertet am 29.10.2018

    Fusedesk integrates well with Infusionsoft and all the cases can be viewed from within...

    Fusedesk integrates well with Infusionsoft and all the cases can be viewed from within Infusionsoft. Fusedesk has simplified the way we respond to customer support requests.

    Vorteile

    I love it that you can have a central support email for customer service and the cases can be easily divided up among several staff members.

    Nachteile

    If the customer is marked as unsubscribed in Infusionsoft, you cannot respond to their support request via Fusedesk. This is likely nothing Fusedesk can do about, but it nevertheless can be a pain.

    Kirsten T.
    Gesamtbewertung
    • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

    FuseDesk does the trick but I like other help desk platforms better.

    Bewertet am 5.12.2017

    Vorteile

    The notifications are on point. The functionality is there. I like that it is easily integrated with Infusionsoft and you can set up templates for responding to tickets.

    Nachteile

    I find FuseDesk to be incredibly glitchy and it bothers me because closing tickets that aren't cases, pulling up templates and even reassigning cases can take multiple attempts, thus wasting valuable time.

    Tom H.
    Gesamtbewertung
    • Weitere für 1-5 Monate genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung

    Help handle customer's emails quickly and professionally viewing history of emails, notes and...

    Bewertet am 16.3.2018

    Vorteile

    I like that they provide a free trial. I liked that I could view key customer metrics so I could better serve my customers more quickly.

    FuseDesk Häufig gestellte Fragen

    Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über FuseDesk.

    FuseDesk bietet folgende Kostenpläne an:

    • Beginnt ab: 39,00 $/Monat
    • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
    • Gratis Testen: Verfügbar

    FuseDesk pricing is $39-$59/seat/month depending on your plan. Get started with a Free FuseDesk app or schedule a free demo with our team. Easily upgrade or downgrade at any time, no long term contracts required!

    Wir haben keine Informationen über die Funktionen von FuseDesk

    FuseDesk hat die folgenden typischen Kunden:

    Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

    FuseDesk unterstützt die folgenden Sprachen:

    Englisch

    FuseDesk unterstützt die folgenden Geräte:

    FuseDesk kann in folgende Anwendungen integriert werden:

    ActiveCampaign, Facebook, Keap, Slack

    FuseDesk bietet folgende Optionen für Kundensupport:

    E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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