Über Smartsupp live chat

Mit Smartsupp kannst du ein persönliches Gespräch mit deinen Besuchern beginnen und daraus zufriedene Kunden machen.

Dies ist mit 54.000 aktiven Kunden einer der weltweit beliebtesten E-Commerce-Chat. Nutze erweiterten Funktionen wie automatische Nachrichten, Besuchererfassung oder detaillierte Statistiken.

Deine Kunden sind gerade auf deiner Website unterwegs. Erstelle ein KOSTENLOSES Konto für immer und beginne noch heute mit ihnen zu chatten.

Preisoptionen ab:

$ 10,00/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Andorra, Albanien, Österreich, Australien, Ålandinseln und 57 weitere , Bosnien und Herzegowina, Belgien, Bulgarien, Brasilien, Belarus, Kanada, Schweiz, China, Zypern, Tschechien, Deutschland, Dänemark, Estland, Spanien, Finnland, Färöer, Frankreich, Vereinigtes Königreich, Guernsey, Gibraltar, Grönland, Griechenland, Kroatien, Ungarn, Irland, Isle of Man, Indien, Island, Italien, Jersey, Japan, Liechtenstein, Litauen, Luxemburg, Lettland, Monaco, Republik Moldau, Montenegro, Nordmazedonien, Malta, Mexiko, Niederlande, Norwegen, Polen, Portugal, Rumänien, Serbien, Russland, Schweden, Slowenien, Svalbard und Jan Mayen, Slowakei, San Marino, Türkei, Ukraine, Vereinigte Staaten, Vatikanstadt

Unterstützte Sprachen

Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Italienisch und 6 weitere , Niederländisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Tschechisch, Ungarisch

Preisoptionen ab:

$ 10,00/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Bilder

Smartsupp live chat Software - 1
Smartsupp live chat Software - 2
Smartsupp live chat Software - 3
Smartsupp live chat Software - 4
5 weitere anzeigen
Videos zu Smartsupp live chat
Smartsupp live chat Software - 1 Smartsupp live chat Software - 2 Smartsupp live chat Software - 3 Smartsupp live chat Software - 4

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Smartsupp live chat: 27

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Chat / Messaging
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Echtzeitüberwachung
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Geotargeting
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Mobiler Zugriff
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Transfer / Weiterleitung
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Umfragen & Feedback
  • Vorformulierte Antworten
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Wissensbasis-Management

Alternativen

Zendesk

4,4
Nr. 1 Alternative zu Smartsupp live chat
Zendesk ist die weltweit führende Cloud-basierte Service-Software-Lösung, der über 40.000 Organisationen vertrauen....

LiveChat

4,6
Nr. 2 Alternative zu Smartsupp live chat
LiveChat: Die Kunden geben positives Feedback. Bei mehr als 27.000 Unternehmen im Einsatz. Bereitstellung von Antworten...

LiveAgent

4,7
Nr. 3 Alternative zu Smartsupp live chat
LiveAgent ist eine webbasierte Helpdesk-Lösung, die die Verwaltung von Support-Tickets aus mehreren Kanälen, einschließl...

INSIDE

4,6
Nr. 4 Alternative zu Smartsupp live chat
INSIDE ist eine Kundenengagement-Plattform für Unternehmen, mit der du mithilfe von personalisierten Chats, SMS,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(257)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,5/5

Hast du Smartsupp live chat bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 257 Bewertungen angezeigt
Luca N.
Gesamtbewertung
  • Branche: Möbel
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

GREAT WEB CHAT

Bewertet am 4.10.2019

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

Vorteile

Low prices, good customer support, video recording on the site.

Nachteile

Missing the possibility to send attachments or more integration with the cms (example prestashop)

In Betracht gezogene Alternativen

Zendesk

Antwort von Smartsupp

Hello, Luca, thanks a lot for your review. We are glad you have been with us for 2 years now and we hear your concerns.
The file-sharing option will be ready in the new chat widget, which should be out this month. You can read more about what new chat widget brings here: www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/
We became an official partner of prestashop and the integration is available. You can find it here: https://www.smartsupp.com/help/#integrations

All the best, Michaela

Krystian P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Eisenbahnbau
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

3 in 1 program - it's great if it's possible with you

Bewertet am 8.9.2019

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever...

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever been in contact with these types of programs will be able to handle it without any problem. However, I would like to ask you about the possibilities and future integration in this program ????. That is why I will ask the question as in the title of the opinion. Is it possible for Smartsupp live chat to have additional calling options, e.g. callpage.io, we also have it in use, and pop-up messages, now marketing number 1, it works well with us. That is why we would like to have such a platform so that everything is in one place so as not to litter the website and not slow down the operation on the web. ??

Vorteile

I like statistics, customer search image, it gives us the opportunity to improve our ads and in particular the information that the customer needs about a given production so that he can read in detail and know what he is buying.

Nachteile

Everything is fine and I have no objections to the program and its work.

In Betracht gezogene Alternativen

CallPage

Warum Smartsupp live chat gewählt wurde

There were no such options as in the smartchat

Zuvor genutzte Software

LiveChat

Gründe für den Wechsel zu Smartsupp live chat

I have them all and we use them all, that's why integration or creating a 3 in 1 system is an idea for the future, we would love to use it and it would certainly be a perfect solution for all users.

Antwort von Smartsupp

Hello, Krystian, thank you very much for your positive review!

Currently we are not planning to add any calling options to Smartsupp, because we believe you are able to help your customers more effectively via chat, using screenshots and links.

Regarding the pop-up messages, you can use our automatic messages: https://www.smartsupp.com/help/automatic-messages/.
Currently, they open the whole chat window, but in the new chat widget they will show up as pop-up messages, you can see the example in this article and read some more about the new widget: https://www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/

All the best, Michaela

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Fantastic live chat service

Bewertet am 23.9.2021

We use Smartsupp for two separate domain websites. Mainly, we wanted to use a live chat to provide...

We use Smartsupp for two separate domain websites. Mainly, we wanted to use a live chat to provide additional support for people browsing our site. It so far has far exceeded our expectations. Within the first week, we helped facilitate nearly a dozen orders and interacted with over 100 people on both of our websites.

Vorteile

Of course, the free account version may be the best one out there. The plan is limited to 100 chats per month, but users should be able to gauge any ROI by that point to justify increasing their plan (which is very reasonable compared to other chat services). Conversations work great! Since it is a browser-based chat, set-up time for multiple CSR's was very low. Detailed visitor information is a fantastic feature as well. Automatic messaging also helps spur conversation when visitors land on certain pages, etc.

Nachteile

Some of the UI and settings can sometimes be wonky. Compared to other chats, there are far fewer features that can be utilized, making it more of a bare-bones chat to use (which isn't really a bad thing). Their company is based in Europe, so you need to keep that in mind when using their customer support.

In Betracht gezogene Alternativen

LiveChat, Social Intents und HappyFox Help Desk

Gründe für den Wechsel zu Smartsupp live chat

Price point was the main reason. A lot of the chat software that I saw makes you pay for every agent. Pricing racks up fast if you're adding 3-6 agents to facilitate two websites. Smartsupp includes 3 agents for free and allows for agent jockeying if someone is out.

Antwort von Smartsupp

Hello.

Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us. We are glad that you have a great experience with Smartsupp. :)

If you have any questions or suggestions for improvement, don't hesitate to contact us at [email protected] We'll be happy to hear from you.

Have a great day!

Maros P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Maritime Wirtschaft
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Unreliable

Bewertet am 28.10.2020

Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works

Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works

Vorteile

Imagine, that you open your website one day and the chat has changed.
The functionalities have changed, so that everything works different.
The email notifications have changed and are sent from a different email address. You lose a couple of days until you realize what has happened.
Smartsupp has changed stuff in the past without notice, but in Oct 2020, they just replaced the whole product for a clone of the competition without any warning.

The fact that you can't rely on anything is the main issue. Otherwise, the price is affordable and if you don't need support (a bot would probably do a better job of helping with anything).

If you don't like an unreliable product without efficient support, look elsewhere.

Nachteile

Unreliable
Rigid and hard to adjust behavior

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Live chat made easy

Bewertet am 30.7.2021

Absolutely satisfied, thank you

Absolutely satisfied, thank you

Vorteile

Easy to deploy, versatile features (text shortcuts, chatbot), decent pricing

Nachteile

I am not fan of being constantly messaged, even if I see the upside of live chat. Smartsupp makes life in this respect just that much easier, though.

In Betracht gezogene Alternativen

tawk.to

Gründe für den Wechsel zu Smartsupp live chat

I wanted to give this one a try first
5 von 257 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Smartsupp live chat Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Smartsupp live chat.

Smartsupp live chat bietet folgende Kostenpläne an:

Smartsupp live chat hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Smartsupp live chat unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Tschechisch, Ungarisch

Smartsupp live chat unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Smartsupp live chat kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BigCommerce, CS-Cart, Drupal, Google Analytics, Instapage, Jimdo, Joomla, LightCMS, Lightspeed Retail, Magento Commerce, OpenCart, PrestaShop, QuickSilk, Shopify, Shoplo, Squarespace, Unbounce, Weebly, Wix, WiziShop, WooCommerce, WordPress

Smartsupp live chat bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Smartsupp live chat gefundenen Softwarekategorien an.