Peek Pro

Über Peek Pro
Peek Pro ist ein Reservierungssystem, das mit und für Reiseveranstalter gebaut wurde. Jeder Schritt des kundenorientierten Buchungsprozesses wird optimiert, um Konvertierungen und Online-Umsätze zu steuern, und die Widgets sind anpassbar und werden direkt in die Website eines Unternehmens integriert. Live-Buchungen können auch direkt über eine geschäftliche Facebook-Seite aktiviert werden. Die Back-End-Funktionen umfassen leistungsstarke Berichterstattung, schnellen Zugriff auf Kundenmanifeste, abgestuften Zugriff für Leitfäden und Agenten, automatisierte E-Mails und vieles mehr. Das Back-End von Peek Pro umfasst die Integration mit marktführenden mobilen Apps, um Reservierungen zu verwalten, Verzichtserklärungen zu unterzeichnen und Zahlungen unterwegs zu tätigen.
Bilder



Du bist nicht sicher, ob Peek Pro das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
SimplyBook.me

Acuity Scheduling

PayPal

Setmore

Nutzerbewertungen
Hast du Peek Pro bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A wonderful Tour operator software
Bewertet am 7.1.2023
Peek is simple to use. They provide excellent customer support, which was very helpful when I was...
Peek is simple to use. They provide excellent customer support, which was very helpful when I was switching from my previous online booking provider.
Vorteile
I'm from India , and we searched for a tour operator software that would accommodate our trips and allow for quick and simple payment. As you are aware, it can be challenging to create a dependable system for our clients in our area. It was difficult for us here. No customers are expressing a desire to go, particularly to Wayanad. We chose Peek Pro because it is dependable, allows us to change the details of our tours in real time, pays us once the tours are completed, is actively developing new features that we can use in our company, and—most importantly—is run by people.. Having a decent tool to advertise our firm is a relief as we are now moving toward having a greater ROI.
Nachteile
Taxes are already included in the cost of our trips and rentals. But only put their fees in the "Taxes and Fees" section after that. I'm just being nitpicky when I say that I believe the checkout should be improved. The complexity of some of the screens varies, although not significantly.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Peek Pro for a Treck and Hikeing company
Bewertet am 4.1.2024
Vorteile
It was incredibly easy to use program with an awesome onboarding team. we where up and running in 2 weeks!! This software saves takes the headache out of scheduling. From a built in texting, emailing, and payment processing.
Nachteile
As with any software that is mostly pre packaged the amount of customization can feel limiting, but in the end was way more robust than I first expected.
In Betracht gezogene Alternativen
FareHarborGründe für den Wechsel zu Peek Pro
the services provided like the texting service, as well as the design elements made me fell like Peek Pro would be the better option for us.- Branche: Fischerei
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
NO Customer Service/ Always down!
Bewertet am 18.3.2024
Dissapointed and it will take alot to get us to remain a customer. I just hope others get to read...
Dissapointed and it will take alot to get us to remain a customer. I just hope others get to read this. But i doubt it because they redirect all negative reviews to make themselves look good.
Vorteile
Peek pro used to be amazing. Those days are gone. Customer service is non existent.
Nachteile
Customer service is absolutely unacceptable. And the lack.of reports and layout of calendar is so far behind other tecnology.
Antwort von Peek Travel
Hi Wendy, we appreciate you bringing these issues to our attention. We're sorry to hear that Peek Pro hasn't met your expectations. Your feedback is crucial in helping us identify areas for improvement. Don't hesitate to get in touch with our support team at [email protected], and we'll do our best to address your concerns promptly.
- Branche: Eventservice
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Excited to use Peek!
Bewertet am 21.2.2024
Vorteile
I just setup my business with Peek, and the onboarding supper I received from [sensitive content hidden] has been exceptional! Very grateful to work with a responsive company and excited to see how this platform helps us with our booking operations!
Nachteile
I put in a bunch of feature requests w/ [sensitive content hidden] that I'd love to have reviewed!
Antwort von Peek Travel
Hi Lilia, glad to hear you're pleased with the onboarding received from our account manager. We are delighted to work with you as well.
- Branche: Unterhaltung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A truly turn-key product!
Bewertet am 2.12.2023
Vorteile
The Peek Pro integration team is outstanding. They set up everything based on our needs and make changes as requested.
Nachteile
No cons at this time, this is our second business integration of the Peek Pro platform.
Peek Pro Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Peek Pro.F. Welche Preispläne bietet Peek Pro an?
Peek Pro bietet folgende Kostenpläne an:
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Peek Pro?
Peek Pro hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
F: Welche Sprachen werden von Peek Pro unterstützt?
Peek Pro unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch, Spanisch
F. Unterstützt Peek Pro mobile Geräte?
Peek Pro unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Peek Pro?
Peek Pro kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Braintree, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Workspace, Mailchimp, Meta for Business, PayPal, QuickBooks Online, Square Payments, Squarespace, Stripe, SurveyMonkey, TikTok, Twitter/X, Wix, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Peek Pro an?
Peek Pro bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Peek Pro gefundenen Softwarekategorien an.