
Über LeadSquared
LeadSquared ist ein Anbieter von CRM- und Marketing-Automatisierung, der Zielgruppen in einer Vielzahl von Branchen auf der ganzen Welt anspricht. Mit mehr als 1.000 Kunden weltweit ist es schnell zum bevorzugten Vertriebs- und Marketingtool für viele Unternehmen geworden.
Tausende von Benutzern, Millionen von Leads und Tausende von Aktivitäten werden mit LeadSquared bearbeitet und von einer Vielzahl von Branchen auf der ganzen Welt genutzt.
Es ermöglicht dir, deinen Verkaufsprozess von dem Zeitpunkt an, zu dem ein Lead in dein System eintritt, bis zum Zeitpunkt, zu dem es ein Kunde wird, und sogar später noch zu verfolgen. Automatisierte Lead-Erfassung, einfache Verteilung, Vertriebsverfolgung, E-Mail- und SMS-Marketing sowie Automatisierungsworkflows sind nur einige der Funktionen, die LeadSquared auszeichnen. Dazu kommt eine umfassende Analysefunktion. Auf diese Weise kannst du verfolgen, was in deinem Unternehmen passiert und woher deine Einnahmen kommen.
LeadSquared verfügt außerdem über leistungsstarke Integrationen mit anderen Business-Tools, um eine nahtlose Nutzung zu gewährleisten. Vor kurzem wurde auch eine Entwicklerplattform entwickelt, auf der du deinen eigenen Code entwerfen und schreiben kannst. Du kannst damit deine eigene benutzerdefinierte Geschäftslogik erstellen.
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Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Brilliant tool for Lead Automation - helping Marketing and Campaigns
Bewertet am 14.12.2015
I have been very impressed with LeadSquared - that we had chosen amongst a plethora of tools...
I have been very impressed with LeadSquared - that we had chosen amongst a plethora of tools available for the purpose - but none was as useful and easy to use as LeadSquared. We were doubly impressed with the depth of thinking that had gone in thinking each feature and how to make it the most useful for actual users. My sales and marketing team are quite excited by the effectiveness of the tool - and our witnessed business growth is a strong testimonial. As a decision maker, I get quick and intuitive reports which helps in aligning our strategy to our business goals and keeps team performance high. LeadSquared team has been exceptional in providing support and promptly resolving our queries in minutes. I strongly recommend LeadSquared.
Vorteile
1. Can be used even by Junior staff with minimal training - very intuitive product.
2. Has all the features that help us in our sales/marketing automation.
3. Landing page feature helps us creating mini sites and getting effective metrics.
4. Strong reliable support.
5. Good pricing options - value for money!
I would strongly recommend the reader to take LeadSquared tour and try it - you shall definitely find it worth your business value!
Nachteile
Granularity of access for lists for campaigns can be improved.
Antwort von LeadSquared
Thank you so much for sharing your experience with us. We really appreciate you taking the time to share your rating with us. Please do not hesitate to contact us at [email protected]. Best regards, Team LeadSquared.

- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Best Marketing Automation and CRM Software
Bewertet am 17.7.2019
My overall experience with LeadSquared is amazing, I like their dashboard and reporting features...
My overall experience with LeadSquared is amazing, I like their dashboard and reporting features the most.
Vorteile
I like everything about LeadSquared but mostly I like their simple CRM interface. I like the way we are able to create different camping for different members and shoot an email at one go. like their dashboard and report feature the most, they are very accurate and informative.
Nachteile
There is one thing that I want to say about it that I dislike about it and that is their price is a little bit expensive compared to others, but I can say that it is worth to spend on it.
Antwort von LeadSquared
Thank you so much for sharing your experience with us. We really appreciate you taking the time to share your rating with us. Please do not hesitate to contact us at [email protected]. Best regards, Team LeadSquared.
- Branche: Computer-Vernetzung
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
A one-stop solution for our sales team!
Bewertet am 22.8.2022
LeadSqaured is not yet at the level of the established CRMs but it is a great mid-tier CRM tool.
LeadSqaured is not yet at the level of the established CRMs but it is a great mid-tier CRM tool.
Vorteile
After implementing LeadSquared, our lead management process is streamlined and the communication with prospects/customers is effective.
The dashboards are pretty great and can generate customized reports. Cost-effective for the offerings provided, simple to use and integrations make this perfect for our business.
Turnaround time was reduced drastically & lead management was much easier.
Nachteile
Adopting LeadSquared took a little longer than expected, the onboarding experience can be made a little more user-friendly.
Updates should be synced in real-time, we experienced some delays with key feature requests.
Antwort von LeadSquared
Thank you so much for sharing your experience with us. We really appreciate you taking the time to share your rating with us. Please do not hesitate to contact us at [email protected]. Best regards, Team LeadSquared.
- Branche: E-Learning
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Review by an Admin for Sales CRM, Marketing Automation
Bewertet am 24.2.2023
Overall, my experience is great with Leadsqaured so far and it's helping me in optimizing my daily...
Overall, my experience is great with Leadsqaured so far and it's helping me in optimizing my daily process and operations.
Vorteile
1. Marketing Automation2. The process designer3. Activity Reports 4. The smart views for more efficiency5. The daily reports
Nachteile
1. More Marketing solutions can be built into the CRM2. The dashboards are very limited for the use cases. Must have more options

- Branche: E-Learning
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
One stop solution for storing lead information
Bewertet am 28.8.2018
Vorteile
ease of use
lead engagement score helps in shortlisting good leads
availability of a lot of filters allows us to simply squeeze the best leads out of the lot
support for sms and calling lead directly saves time and efforts
Nachteile
Email editor is not that impressive and needs a lot of improvements
Responsive Landing page editor user experience
sometimes due to server issues call recordings are not available which causes difficulties in tracking and follow up
Antwort von LeadSquared
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LeadSquared Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über LeadSquared.F. Welche Preispläne bietet LeadSquared an?
LeadSquared bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 25,00/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von LeadSquared?
LeadSquared hat die folgenden typischen Kunden:
51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
F: Welche Sprachen werden von LeadSquared unterstützt?
LeadSquared unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch, Hindi, Indonesisch, Vietnamesisch
F. Unterstützt LeadSquared mobile Geräte?
LeadSquared unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert LeadSquared?
LeadSquared kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Acuity Scheduling, Adobe Commerce, Ameyo, BigCommerce, CallRail, Freshdesk, Gmail, GoTo Webinar, Google Analytics 360, Instapage, LiveChat, Meta for Business, Microsoft Outlook, Olark, Salesforce Sales Cloud, Shopify, SuperReceptionist, Twitter/X, Unbounce, WordPress, Zapier, Zendesk Suite
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet LeadSquared an?
LeadSquared bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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- Sales Force Automation Software
- Predictive Lead Scoring Software
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- CRM Software für das Gesundheitswesen
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- Hochschulsoftware
- Kundenengagement Software
- Patienten-Terminplanung
- Absatzplanung Software
- Call Tracking Software
- Patientenmanagement Software
- Immatrikulationssoftware
- Patientenportale