My Council Services Funktionen, Bewertungen & Alternativen

My Council Services

Your Council services at your finger tips

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My Council Services Übersicht

What is My Council Services?
My Council Services is a suite of products which enable your citizens and staff to report incidents, raise issues, make payments or complete applications remotely via their mobile devices or over the internet. This then feeds into your workforce planning or CRM systems, becoming a full customer engagement and communication platform.

Key features of the My Council Services platform

Completely customisable – you can automate whatever interactions you wish, from simple reporting of potholes through to more complex interactions such as paying bills or filling in application forms.

Fully synchronised and simple to deploy – My Council Services works on multiple platforms (including iOS, Android, Blackberry and Windows 8) but you only have to set up one central form for each process you’d like to automate. Once this is done, any changes you make are automatically reflected across all platforms

Integrates with your existing systems – data from either the web or mobile versions can feed straight into any back office database, such as a CRM or workforce planning system.

Just some of the ways My Council Services could benefit your organisation

Automate simple transactions, reducing traffic in contact centres and offering a quick self-service channel at very low cost

Improve the service you offer your customers by responding more quickly to their service requests

Reduce paperwork and overheads significantly

Improve the quality of information that your service delivery teams use, enabling more efficient and accurate planning

# Channel shift saves you time and money #

We have worked extensively with local government organisations and we know how important it is to offer citizens less expensive and more flexible channels of communication. When budgets are tight, such channel shifts mean significant cost and time savings whilst also providing quicker, more responsive service to customers.

Preis

Beginnt ab
$20
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Kostenlose Testversion
Abonnement

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika

Unterstützte Sprachen

Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Tschechisch, Dänisch und 22 weitere , Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Hebräisch, Ungarisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Taiwanisch, Thai, Türkisch, Ukrainisch

My Council Services Preis

Beginnt ab
$20
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Kostenlose Testversion
Abonnement

£19.98 per user / month

My Council Services Funktionen


  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichterstellung
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Benutzerdefinierte Formulare
  • Beurteilung-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datenspeicher-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Fall-Management
  • Geografische Karten
  • Kontakt-Datenbank
  • SSL-Sicherheit
  • Statusberichte
  • Störfallmanagement
  • Warnungen / Eskalation
  • Workflow-Management
  • Überwachung

Zusätzliche Informationen für My Council Services

Schlüssel-Features von My Council Services

  • Automate simple transactions
  • Completely customisable
  • Fully synchronised and simple to deploy
  • Integrates with your existing systems
  • Reduce paperwork
  • more efficient and accurate planning

My Council Services Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über My Council Services.

F. Welche Preispläne bietet My Council Services an?

My Council Services bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: $20

Preismodell: Abonnement

Kostenlose Testversion: Verfügbar

£19.98 per user / month

F. Was sind die Hauptfunktionen von My Council Services?

My Council Services bietet die folgenden Funktionen:

  • Automate simple transactions
  • Completely customisable
  • Fully synchronised and simple to deploy
  • Integrates with your existing systems
  • Reduce paperwork
  • more efficient and accurate planning

F. Wer sind die typischen Nutzer von My Council Services?

My Council Services hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von My Council Services unterstützt?

My Council Services unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Hebräisch, Ungarisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Taiwanisch, Thai, Türkisch, Ukrainisch

F. Welche Preispläne bietet My Council Services an?

My Council Services hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt My Council Services mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte My Council Services unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert My Council Services?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen My Council Services hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet My Council Services an?

My Council Services bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support