Hiveage

Online-Fakturierungs- und Rechnungsstellungssoftware für kleine Unternehmen.

4,9 /5 (49 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Hiveage Übersicht

Was ist Hiveage?

Hiveage hilft kleinen Unternehmen und Freiberuflern, Rechnungen und Kostenvoranschläge zu versenden, Online-Zahlungen zu akzeptieren, Zeit und Kosten zu verfolgen und Abonnementgebühren abzubuchen. Nutzer können professionelle Online-Rechnungen mit benutzerdefiniertem Branding versenden und es den Kunden erleichtern, ihre Zahlungen fristgerecht zu tätigen. Füge einfach Daten hinzu und versende Rechnungen mit einem Klick oder beginne mit einem Kostenvoranschlag. Dieser kann in Sekundenschnelle in eine Rechnung umgewandelt werden.

Mit Hiveage können Nutzer unbegrenzt Rechnungen an eine unbegrenzte Anzahl von Kunden senden und Online-Zahlungen mit mehr als einem Dutzend beliebter Zahlungsgateways wie PayPal, Stripe und Braintree akzeptieren. Nutzer können außerdem Kostenvoranschläge/Angebote senden, Zeit, Ausgaben und Kilometerstand nachverfolgen, wiederkehrende Rechnungen automatisch abrechnen, automatisch für Abonnementgebühren abbuchen sowie mehrere Unternehmen und Teams mit unterschiedlichen Zugriffsrechten mit einem einzigen Konto verwalten.

Mit den eindeutigen Rechnungsstatusetiketten von Hiveage können Nutzer nachverfolgen, welche Rechnungen als Entwürfe gespeichert, an den Kunden gesendet, von einem Kunden angezeigt werden oder vollständig oder teilweise beglichen wurden. Spare mit Hiveage unbegrenzt Steuern, Versandkosten und mit Rabatten, sowohl als Prozentsätze als auch als Festbeträge, und füge diese Rechnungsposten oder Zwischensummen hinzu. Hiveage sendet automatisch Zahlungserinnerungen und -belege, unabhängig davon, ob sie einen Kunden an eine Zahlung erinnern oder sich für die fristgerechte Zahlung einer Rechnung bedanken.

Hiveage Übersicht

Kosten

Beginnt ab
0,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Hiveage Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Chinesisch (vereinfacht), Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch und 7 weitere , Finnisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Japanisch, Portugiesisch, Spanisch

Screenshots

Hiveage Screenshot: Hiveage's invoices list
Hiveage Screenshot: Hiveage's invoices list Hiveage Screenshot: An example of invoice in Hiveage Hiveage Screenshot: Hiveage's tracking tools Hiveage Screenshot: Hiveage's client invoicing tool

Hiveage Bewertungen

Hiveage Bewertungen

Gesamtbewertung
4,9
/
5
Ausgezeichnet
45

Sehr gut
3

Durchschnitt
1

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9
Funktionen
4,6
Bedienkomfort
4,9
Kundenbetreuung
4,9
98% haben diese Anwendung empfohlen
Bernard B.

Awesome little invoicing tool!

If you're in the market for a simple and streamlined invoicing tool for your small business, Hiveage is the best and most thorough program out there!! We use this not only for billing, but keeping a handle on our businesses checks and balances. We get everything we need in one convenient place and for one low monthly rate. Customer service is always fast and friendly and our customers like the professional look and clear breakdown of what they are purchasing. From all of us at Senchant's Art of Teaching, Thank You Hiveage!!


Mit Google übersetzen
Shauna H.

Does everything we need

We were wasting a lot of time with our previous system. Hiveage has helped us recoup a lot of wasted time and energy.


Mit Google übersetzen
Theric K.

Where is the customer support team?!

I had high hopes and want to continue using their service and vouch for their service but with the lack of customer service response on issues that affect our usage I can't recommend anyone using this if they rely on this service for their day-to-day operation. Should be as glitch-free as possible and even if there are glitches any customer service help we need should be responded back within a few days max whenever possible.

I'm currently waiting at 7 weeks and counting with no reply back and that's unacceptable!


Mit Google übersetzen
Jill B.

Easy to use, even for a novice like me


Mit Google übersetzen
Lance S.

Straightforward Billing/Invoicing Solution for Professionals and Small Businesses

I've been using the service since 2011 while it was still called CurdBee and haven't turned back since. I've tried many other providers including a custom-made invoicing solution before (and alongside Hiveage), but because of how easy it is to use and how Hiveage streamlines our billing (and expense tracking) workflow – switching completely to Hiveage was an easy choice to make.


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Bernard B.
Übersetzen auf: Deutsch

Awesome little invoicing tool!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.11.2016
Quelle der Bewertung: GetApp

If you're in the market for a simple and streamlined invoicing tool for your small business, Hiveage is the best and most thorough program out there!! We use this not only for billing, but keeping a handle on our businesses checks and balances. We get everything we need in one convenient place and for one low monthly rate. Customer service is always fast and friendly and our customers like the professional look and clear breakdown of what they are purchasing. From all of us at Senchant's Art of Teaching, Thank You Hiveage!!

Vorteile

Ease of creating clear and concise invoices that look professional. Ability to create income and expenses and export for tax purposes. Very inexpensive and great customer support.

Nachteile

Default payment button attached to invoices is sometimes confusing for our clients. We do not have this feature setup and would just prefer the button not be there.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Shauna H.
Branche: Viehwirtschaft
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Does everything we need

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 20.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We were wasting a lot of time with our previous system. Hiveage has helped us recoup a lot of wasted time and energy.

Vorteile

Ease of use, customization and customer support. The customer support is excellent, hard to beat.

Nachteile

Expense for our needs. At this time there are many features that we aren't taking advantage of but we're paying for. In the future I foresee us using many more of the features but for now it's mainly a reference resource for our deliveries and customers. If there were a more basic plan that enabled us to utilize more basic features and pay a smaller monthly fee that would be helpful.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Theric K.
Branche: Sportartikel
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Where is the customer support team?!

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 19.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I had high hopes and want to continue using their service and vouch for their service but with the lack of customer service response on issues that affect our usage I can't recommend anyone using this if they rely on this service for their day-to-day operation. Should be as glitch-free as possible and even if there are glitches any customer service help we need should be responded back within a few days max whenever possible.

I'm currently waiting at 7 weeks and counting with no reply back and that's unacceptable!

Vorteile

One thing I like about the software is that it has multi-currency invoicing which we need and an app where we can issue quotations and invoices on-the-go. Overall it should suffice for most businesses out there.

Nachteile

The lack of customer service response and also sometimes the platform is glitchy (e.g. you have a product preset and it doesn't pull up when you try add to an invoice, and if you add a new customer during the invoicing stage it doesn't add that new customer details to that invoice after you've entered all the necessary customer details and save those details).

These are sporadic issues and becomes an annoyance after a while.

They also pitched a custom domain option (which is one of the reasons we've signed up for this) and it worked initially and now doesn't work at all and says the feature is a beta feature (which was never mentioned on their website). When we have an issue with this and contacted customer service we get no response back and when they do they don't reply back. Live chat = non-existent. Email = no reply back.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Vesess

Regarding the custom domain feature mentioned in this review: Hiveage continues to support custom domains, and the experimental feature that was discontinued was SSL support on custom domains (which was not promoted publicly). We were one of the few, if not the only, invoicing software to try this feature, but at the moment we do not have an ETA for re-introducing it.

As a policy we refrain from publicly commenting on matters specific to individual customers.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 2.0/10

Jill B.
Branche: Einzel- & Familiendienstleistungen
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch

Easy to use, even for a novice like me

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 25.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

So easy to use, does everything I want it to do. I can track expenses and link them to invoices which makes record-keeping a breeze. I love that I can download pdf versions of my invoices if I need to and that it tracks all invoice activity.

Nachteile

I would like to be able to see the list of outstanding invoices on the app version dashboard - it states the total outstanding and how many invoices but you can't click to see those particular invoices the way you can on the desktop version.

Also, can it be linked to HMRC in the UK to make self-assessment easier?

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Lance S.
Branche: Grafikdesign
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Straightforward Billing/Invoicing Solution for Professionals and Small Businesses

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 25.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I've been using the service since 2011 while it was still called CurdBee and haven't turned back since. I've tried many other providers including a custom-made invoicing solution before (and alongside Hiveage), but because of how easy it is to use and how Hiveage streamlines our billing (and expense tracking) workflow – switching completely to Hiveage was an easy choice to make.

Vorteile

Ease of use and setup. Modularity is a great plus, it doesn't drown you with too many things to setup. You can easily enable modules you need and just not deal with everything else. Team access is also a great feature. The recent addition of a fully working phone app is also a plus.

Nachteile

Lack of useful and customisable dashboard reports/charts.
Limited customisation on the layout of invoices sent out.
A bit pricey compared to mainstream providers with the same offering - but I still think it is value for money.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,4/10
Basierend auf 49 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Hiveage Preis

Hiveage Preis

Beginnt ab
0,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Basierend auf 49 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Hiveage Funktionen

Hiveage Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Finanzanalyse
Integration in die Buchhaltung
Integration von Dritten
Kostenverfolgung
Mehrere Währungen
Rechnungsführung
Rechnungsmanagement
Rechnungsverarbeitung
Workflow-Management
Funktionen
4,6/5
Basierend auf 49 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Hiveage Häufig gestellte Fragen

Hiveage Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Hiveage.

F. Welche Preispläne bietet Hiveage an?

Hiveage bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 0,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Hiveage?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Hiveage

F. Wer sind die typischen Nutzer von Hiveage?

Hiveage hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Hiveage unterstützt?

Hiveage unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Japanisch, Portugiesisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Hiveage an?

Hiveage hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Hiveage mobile Geräte?

Hiveage unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Hiveage?

Hiveage kann in folgende Anwendungen integriert werden:

2Checkout, Authorize.net, CallTrackingMetrics, LeadMaster, ProjectManager.com, Retently, Stripe, VisitorTrack, Xero, clockodo

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Hiveage an?

Hiveage bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support