Timely
Über Timely
Verwalte und erweitere ein erfolgreiches Geschäft von überall aus. Timely ist eine nutzerfreundliche Software für Unternehmen.
Timely läuft auf allen Geräten und ermöglicht so das Betreiben des Unternehmens von unterwegs aus.
Das Leben der Kunden wird mit Online-Buchungen und automatisierten SMS- und E-Mail-Terminerinnerungen erleichtert. Die Kundenbindung wird mit VIP-Rabatten und E-Mail-Marketing verstärkt Kundeninformationen können an einem Ort gespeichert werden, mit Notizen sowie automatisiertem Verkauf und Terminverfolgung.
Die Verwaltung von Teams wird mit Timely zum Kinderspiel. Festlegung von Mitarbeiterberechtigungen, Einschaltung der automatischen Tagesblätter und Gewissheit, dass das Team auch von seinen eigenen Geräten aus auf Timely zugreifen kann. Verwandlung in ein datengesteuertes Unternehmen mit Mitarbeiterverkaufs- und Produktivitätsberichten in Echtzeit.
Es ist möglich, Timely an dein Unternehmen mit Add-Ons wie Microsoft Outlook, Google Calendar oder Apple Calendar anzupassen. Anschluss von leistungsstarken Add-ons für Buchhaltung (Xero, MYOB, Quickbooks), Einzelhandel (Vend) und E-Mail-Marketing (MailChimp) ist möglich.
Das Einrichten eines Kontos ist einfach. Falls vorher ein anderes System benutzt wurde, steht ein dediziertes Migrationsteam bereit, um bei der Datenübertragung zu helfen. Das erstklassige Support-Team ist schnell und freundlich und über Live-Chat, E-Mail oder Telefon verfügbar.
Keine Verträge, versteckte Kosten oder Stornogebühren. Monatsabonnements ab 20 $.
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
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ZENOTI
Square Appointments
Ovatu
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- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great customer service, flexible plans to suit all our needs
Bewertet am 24.10.2017
Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book...
Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.
Vorteile
The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.
Nachteile
It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Timely Review
Bewertet am 20.9.2023
Very good software. You track all your tasks, all your windows. But then, it's quite possible to...
Very good software. You track all your tasks, all your windows. But then, it's quite possible to forget to turn it off. Plus, it would be nice to add an invoice delivery function.
Vorteile
Great for keeping track of the time you spend working. Plan and be alerted. When you're a freelancer like me, you don't have to waste time writing time reports.
Nachteile
I think all this data generated by the software can be used to develop other, cooler features. For example, it could be used to issue invoices directly when working at an hourly rate.
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Great look, easy to use, poor development
Bewertet am 8.6.2016
My background in using booking systems: 6 years at my own practice, using Genbook, Vagaro, Booker,...
My background in using booking systems: 6 years at my own practice, using Genbook, Vagaro, Booker, MindBody, Timely, and about 15 test drives of other programs.
Timely Pros:
- Clean
- Responsive
- POS system is nice
- Invoicing is nice
- Easy to use backend
- Easy to use frontend - my clients loved it
- Reports are easy to read, and nice graphs
- SMS and email reminders worked great
- Inexpensive
Timely Cons:
- Poor development - new items get the basics, and they do not move forward with improvements on an item until way down the road, or never. Gift certificates are a huge part of the salon and spa industry, let alone a ton of other industries, and what started out to be great, has never once seen a correction to its use. 3, no, 6, no, errr 9 months since the release of their gift certificates (vouchers) and not one correction on its use, not one suggested improvement from the community of Timely users. Why? I can't answer that, though I wish I had an answer.
- Community suggestions can take some time to get implemented, or never. Very slow on development. They ask for suggestions, but never a resolve.
- Client data doesn't always go in so smoothly (my export revealed a ton more issues than I ever thought I had)
- Poor support on add-ons (Xero, Quickbooks). Basically, do it yourself. My wife never could get an answer to some of her questions on why some invoices were never connected. I figured if they allowed the connection they knew something about the other programs...
If you need a basic system, then use this. I guess I was lead to believe it would be better sooner than much, much later. If you have a studio, a business where gift certificates mean a lot to your business, fork out some extra money to a much more involved system. Mindbody has it, but extremely poor customer service is hell to work with. Booker, for us, is our answer. It was our first, and now last, as they improved on a lot in 4.5 years.
- Branche: Logistik & Lieferkette
- Unternehmensgröße: 5 001–10 000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy way to rezervations
Bewertet am 29.7.2022
Timely offers a simple and easy-to-use interface. Thus, you can adapt quickly without any support....
Timely offers a simple and easy-to-use interface. Thus, you can adapt quickly without any support. Being easily accessible from mobile makes my job much easier. It makes the reservation process very practical for both me and my customers.
Vorteile
It has greatly reduced my manual workload. It really allows you to manage your time much more effectively. I especially love their reminders, the option to create reminders from multiple channels is very convenient. In addition, thanks to their reporting, I get rid of making reports one by one.
Nachteile
It has greatly reduced my manual workload. It really allows you to manage your time much more effectively. I especially love their reminders, the option to create reminders from multiple channels is very convenient. In addition, thanks to their reporting, I get rid of making reports one by one.
- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
The revolution of my business
Bewertet am 6.7.2023
The ability to send automatic reminders to my clients has greatly improved timeliness and reduced...
The ability to send automatic reminders to my clients has greatly improved timeliness and reduced last minute cancellations. Also, the service and product recommendation feature has helped increase my income by offering personalized suggestions to my customers.
Vorteile
I can't believe how it has revolutionized my business! What I like the most is its magnificent and customizable calendar. It's so easy to use and puts me in complete control of the customer experience! I no longer have to deal with those old paper booking methods, everything is digitized and impeccably organized!
Nachteile
My least favorite thing is that it can be a bit tricky to set up at times. Being a low-tech person, it took me a bit of time to understand all the features and customize the software to my specific needs.
Timely Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Timely.F. Welche Preispläne bietet Timely an?
Timely bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 39,00/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Timely?
Timely hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200
F: Welche Sprachen werden von Timely unterstützt?
Timely unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Timely mobile Geräte?
Timely unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Timely?
Timely kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Tag Manager 360, MYOB Business, Mailchimp, Meta for Business, QuickBooks Online Advanced, Stripe, WordPress, Xero, Zapier, authorize.net
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Timely an?
Timely bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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