Über Sharpen

Zufriedenere Agents sorgen für glücklichere Kundschaft. Sharpen bietet deinem Kundenservice-Team eine Möglichkeit, ihre Warteschlangeninteraktionen und -Workflows zu vereinfachen, um Agenten zu stärken und eine positive Kundenerfahrung zu liefern.

Statte Agenten mit einer Plattform aus, um mit deiner Kundschaft über einen beliebigen Kanal über eine einzige Schnittstelle zu interagieren. Löse Micro-Learning- und Coaching-Module in Agentenwarteschlangen für höheres Wachstum und bessere Entwicklung aus. Gewinne außerdem tiefe Kundeneinblicke von einem einzigen Berichterstattungssystem aus, basierend auf den Kundenbeziehungen, die dein Team entwickelt. Wandle mit Sharpen jede Interaktion in eine Erfahrung um.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Kanada, Deutschland, Vereinigtes Königreich, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

See your calls, chats, Tweets, interaction history and more in a single interface.
Coach and train your agents inside their queue with in-line feedback on interactions.
Build an omnichannel IVR and trigger bots to perform tasks with simple, drag-and-drop tools.
Show agents their most important metrics (and their progress toward those metrics) with Sharpen Performance Tiles.
Report on what's happening in your contact center, no matter the channel customers and agents use to communicate.
Have a partner in service, not just a vendor. Work with a dedicated CSM to reach lucrative business goals through the life of your contract.
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Sharpen Screenshot: See your calls, chats, Tweets, interaction history and more in a single interface. Sharpen Screenshot: Coach and train your agents inside their queue with in-line feedback on interactions. Sharpen Screenshot: Build an omnichannel IVR and trigger bots to perform tasks with simple, drag-and-drop tools. Sharpen Screenshot: Show agents their most important metrics (and their progress toward those metrics) with Sharpen Performance Tiles. Sharpen Screenshot: Report on what's happening in your contact center, no matter the channel customers and agents use to communicate. Sharpen Screenshot: Have a partner in service, not just a vendor. Work with a dedicated CSM to reach lucrative business goals through the life of your contract.

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Sharpen: 68

  • API
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anruf-Tagging
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-ID
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Anrufüberwachung
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Aufzeichnung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Automatische Anrufverteilung
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Benchmarking
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Call-Center-Management
  • Chat/Messaging
  • Computergesteuerte Telefonintegration
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Chat
  • Einkauf & Empfang
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Gemischtes Call-Center
  • HIPAA konform
  • Hilfe Desk-Management
  • IVR / Spracherkennung
  • Inbound Callcenter
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Manuelles Wahlsystem
  • Mehrerer Parteien
  • Mehrfache Skripts
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Outbound-Callcenter
  • Planungs-Tools
  • Priorisierung
  • Programmierte Aufnahme
  • Progressives Wählersystem
  • SMS-Nachrichtenversand
  • SSL-Sicherheit
  • Social-Media-Integration
  • Stimmenanpassung
  • Suchen / filtern
  • Supportticket-Management
  • Telefon-Tasteneingabe
  • Umleitung der Anrufe
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verfügbarkeitsanzeige
  • Videokonferenzen
  • Voice-Mail
  • Volltextsuche
  • Warteschlangenmanagement
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Überwachung

Alternativen

LiveAgent

4,7
Nr. 1 Alternative zu Sharpen
LiveAgent ist eine webbasierte Helpdesk-Lösung, die die Verwaltung von Support-Tickets aus mehreren Kanälen,...

Five9

4,2
Nr. 2 Alternative zu Sharpen
Five9 ist eine Lösung für Kontaktcenter und Callcenter mit künstlicher Intelligenz. Die cloudbasierte Lösung bietet...

Zendesk

4,3
Nr. 3 Alternative zu Sharpen
Zendesk ist die weltweit führende Cloud-basierte Service-Software-Lösung, der über 40.000 Organisationen vertrauen....

VICIdial

4,7
Nr. 4 Alternative zu Sharpen
VICIdial ist eine Open-Source-Lösung für Call Center mit Predictive-Dialer-Funktion für ausgehende Anrufe zur...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(47)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
5/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,5/5

Hast du Sharpen bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 47 Bewertungen angezeigt
Todd C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Great Value and Support

Bewertet am 27.8.2015

Fathom is attentive to my needs and works quickly to resolve any issues that arise. They provide...

Fathom is attentive to my needs and works quickly to resolve any issues that arise. They provide good phone service at a great value. I recommend them for any small business owner!

Vorteile

Great value. My monthly service is much less than I paid previously. The support team is knowledgeable and easy to work with. They are quick to diagnose any issues (even those that are problems with my system and not theirs) and provide answers to resolve them.

Nachteile

It can be a little confusing to configure the system, but I can call the support team to help me out. Reports, such as call logs, could be better, but I almost never looked at them with my previous provider anyway. Once the system is configured, it works great.

Brian L.
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

One stop solution

Bewertet am 25.8.2015

We needed a system that could allow our remote teams to painlessly stay connected while providing...

We needed a system that could allow our remote teams to painlessly stay connected while providing core communications functionality. Lots of providers out there with pieces of what we needed, but struggled to find it all in one package that was affordable and actually worked right. Actually didn't get any complaints from the team.

Vorteile

Easy to use and provided the full suite of functions we needed. Remote access across the country was great. Option to use soft phone on laptop with Polycom phone on desk also great. Automated workflow for agents was superb and our service manager was able to set up, implement, and manage without a lot of training or consulting.

Nachteile

No real cons to speak of. Would love to see them come out with their own CRM, though the integration with salesforce has been great.

Dylan R.
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Mediocre

Bewertet am 24.9.2015

Overall: This system offers nothing outside of the norm of any other VOIP business phone system. ...

Overall: This system offers nothing outside of the norm of any other VOIP business phone system. The Web interface is slightly more intuitive than others, though it is difficult sometimes to know if a setting change has actually been accepted and changed. However, there is much to be desired in execution of calls. About a quarter of dialed calls will hang without ever connecting, then disconnect. There is no consistency with this issue as to the number being dialed. (One number may fail three times in a row, then connect on the fourth attempt. Others might fail once, then connect on the next attempt.) We have had an outstanding service issue since deploying last January which has yet to be resolved wherein any calls going to our after-hours support line generate two notification emails and two duplicate voicemails. While not critical, it is a nuisance, and the only time we receive updates on the status of the service case is when we ask for them.

Pros: Slightly easier to use and deploy than similar products. Slightly more intuitive web controls. Service department will respond when prompted.

Cons: Service could be much more pro-active in reporting status of cases back to clients. Call failures can be a headache.

Anastasia P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Cloud contact center platform

Bewertet am 11.2.2021

Sharpen can help to optimize customer service for the business.

Sharpen can help to optimize customer service for the business.

Vorteile

This cloud based solution can improve and helps to establish better relationships with customers. It has very useful call monitoring and call analytics.

Nachteile

There is no free trial version and it has just two pricing plans, one is for full contact center and another one for unified communications app. Both plans are expensive.

Christina D.
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Striving for Sucess

Bewertet am 25.9.2015

It's been a long winding road; however, I genuinely feel that Fathom Voice is trying to get better!...

It's been a long winding road; however, I genuinely feel that Fathom Voice is trying to get better! They give us some great features but some of the every day features that we expect & had for years are now not available.

Most recently I've truly missed the simple forwarding option. We've worked around it but it was laborious. To be able to just hit a fwd button + the extension in which to forward to... was great, when we had it.

I also miss the options our landlines had... like being able to speed up & slow down a message. This saved us from having to listen several times. We also had a simple keypad map that showed us how to move quickly and efficiently through steps to get where we needed. On the dashboard, I would love to also have a list of calls I've made (calls in and calls out, would be great descriptions).

We are not necessarily a large business but perhaps we act like one. :) Thus, there will always be issues or things that come up, esp. as changes occur. The Fathom Voice Crew always do their best to find a solution & never forget to get back with you... we appreciate this greatly!

5 von 47 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Sharpen Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Sharpen.

Sharpen bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab:
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

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Sharpen hat die folgenden typischen Kunden:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Sharpen unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Sharpen unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Sharpen kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Desk.com, Freshdesk, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Zendesk

Sharpen bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support

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