Über Outreach

Outreach ist eine intuitive Verkaufsautomatisierungsplattform. Basierend auf „Sequenzen“ hilft die Anwendung Vertriebsteams, E-Mail-Kampagnen und Touchpoints einzurichten, basierend auf einer beliebigen Anzahl von Kriterien, die sie auswählen. Teams können eine Reihe von E-Mails und Anrufe erstellen, um jeden einzelnen Interessenten zu erreichen.

Outreach hilft Vertriebsteams, alle potenziellen Kunden kompetent zu handhaben, unabhängig davon, wie viele es gibt. Outreach benachrichtigt Verkaufsteams, wenn Leads auf Nachrichten antworten und plant sie für den nächsten Touchpoint oder Schritt in der Sequenz ein. Das Tool erkennt sogar die effektivsten Zeiten in der Woche, um E-Mails zu senden, und plant E-Mail-Kampagnen entsprechend.

Mit den Analysefunktionen von Outreach erhalten Vertriebsteams einen Überblick über ihre Aktivitäten und Leistung. Dank Outreachs Sequenzanalyse können Teammitglieder genau erfahren, wo sich jeder Interessenten im Kommunikationstrichter befindet und Manager können die Leistung jedes Teammitglieds überwachen.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Kanada, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

Sequence steps on Outreach
The activity of a prospect on Outreach
Send an email to a prospect with email templates on Outreach
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Videos zu Outreach
Outreach Screenshot: Sequence steps on Outreach Outreach Screenshot: The activity of a prospect on Outreach Outreach Screenshot: Send an email to a prospect with email templates on Outreach

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Outreach: 26

  • A/B-Tests
  • API
  • Aktionsmanagement
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anrufaufzeichnung
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Dashboard
  • Datenmanagement
  • Drip-Kampagnen
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Kontaktmanagement
  • Kundenprofile
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Leistungsmanagement
  • Management der Anruflisten
  • Meeting-Management
  • Mehrere Benutzerkonten
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Verbreitung von Inhalten
  • Verkaufsberichte
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Alternativen

Salesforce Sales Cloud

4,4
Alternative Nr. 1 zu Outreach
Kennst du Salesforce-Lösungen für kleine Unternehmen? Sales Cloud ist eine anpassbare CRM-Plattform, die mit deinem...

Zoho CRM

4,2
Alternative Nr. 2 zu Outreach
Zoho CRM ist eine web-basierte CRM-Anwendung, die Benutzern eine 360-Grad-Übersicht über Vertrieb, Marketing, Inventar,...

Pipedrive

4,5
Alternative Nr. 3 zu Outreach
Pipedrive ist ein CRM und Sales Pipeline-Management Tool für kleine bis mittelgroße Vertriebsteams, das von...

Freshworks CRM

4,6
Alternative Nr. 4 zu Outreach
Ein komplettes CRM für High-Velocity-Vertriebsteams mit integrierten Telefon- und E-Mail-Funktionen,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(227)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
4,2/5

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5 von 227 Bewertungen angezeigt
Nate E.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Best sales sequencing tool on the market, hands down

Bewertet am 31.1.2021

Overall, I'm a huge fan of Outreach. It's a tool that I'll look for in my next company or at least...

Overall, I'm a huge fan of Outreach. It's a tool that I'll look for in my next company or at least recommend. If you have a large SDR and Inside Sales force, it's just silly not to invest in this technology. I save so much time on my prospecting and it holds me accountable. The reports on your progress are easy and when I work with my SDR multi-threading into an account, we can see each other's activity so we don't overlap.

Vorteile

At first, Outreach can look a bit overwhelming, but once you get through some early training, it will become second nature and best friend for prospecting. We also use Outreach as our dialer. What I love most is the ability to make quality drip campaigns, email sequencing that can be combined with phone and LinkedIn messaging, along with integrating with SFDC. I'm also a big fan of using Snippets which is a great way to create short sentences or data that you want to include in emails, while not going overboard on boring templates.

Nachteile

Not much, other than there's a lot going on. There are account and prospect views that you can build reports on top of that I really never use, but I'm sure could be useful. If you can focus on core functionality, then it's really quite easy to use.

Florence B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Made our SDRs way more productive

Bewertet am 21.1.2021

Great experience. Smooth during the sales cycle. Connects well to other solutions, pulling in key...

Great experience. Smooth during the sales cycle. Connects well to other solutions, pulling in key data on prospects. Product roadmap is also exciting (i.e. prospect insights and intelligence improving over time with AI insights).

Vorteile

We moved across from Groove to Outreach and this was one of the best decisions we made. Outreach connects much better to other tools in our stack and the functionality is on another level. Outreach has enabled our SDRs to stop wasting time context switching between loads of tabs and focus on prospecting, maximizing their time prospecting. I am a big fan of Outreach!

Nachteile

It would be great if it were simple to include a profile picture without the weird needing to have an avatar process on another platform.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Outreach for Sales & Marketing

Bewertet am 31.3.2021

Great experience per my previous comments on ease of use and functionality. I love snippets and...

Great experience per my previous comments on ease of use and functionality. I love snippets and personalization features!

Vorteile

We used to use groove and outreach is a huge improvement. It is very easy to set-up sequences with personalization, linked content from highspot or direct url, and create snippets for dropping in different images or content features. I am able to set-up sequences for sales to support marketing programs and craft message and content used. I can look at reporting metrics within the sequence to see who is using, how many contacts are active/pending/paused and draw conclusions on effectiveness of the messaging.

Nachteile

I only create sequences for sales versus actually sending them, but I think there was some confusion on how to add contacts or to make them active in one sequence over another. We use contact list views in Salesforce to add contacts, which seems to work but not sure if there is another way that is less manual than building out the list views- like linking to campaign?

Brenda T.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Use of Outreach and support

Bewertet am 8.7.2019

Tired of being lied to, ignored, and being told the issues are ours when they aren't. It's just...

Tired of being lied to, ignored, and being told the issues are ours when they aren't. It's just one horrible mess after another. I get having growing pain for a company but your's seems to not be anywhere ready for widespread use! And learn to treat your customer's better. They are your bread and butter!

Vorteile

It's pretty easy to use and figure out. Not much help is needed to make it work.

Nachteile

Quality and support! Outreach experiences issues regularly. There's always something wrong with it. What's worse is when you put in a support ticket, they always give you some generic issue that its on the customer's side. That's not the case! You then later find out that they lied and are exeriencing an outage. Then you ask repeatedly for a call back because your manager is upset with them and they can't bother to do that! They won't even acknowledge your request!

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great, but not perfect

Bewertet am 26.6.2019

Overall Outreach is a great tool for scaling out productivity but it seems to lack features in...

Overall Outreach is a great tool for scaling out productivity but it seems to lack features in being able to automate follow ups on a one-off basis. You can schedule one email for further out but will have to actively remind yourself to continue following up which reduces the value automation can provide to a sales professional.

Vorteile

Outreach is a fantastic tool that enables me and my colleagues to be much more productive in our sales outreach. It's great to be able to schedule emails in advance and even put prospects into sequences for more extended outreach efforts (no pun intended) without the need to actively manage and pay attention to them.

It's also great at helping keep me organized in terms of tasks I need to follow up on like calls.

They're ability to track email opens and clicks is also extremely valuable in identifying which prospects are engaging most with the material I send over.

Outreach also has some other analytics that seem somewhat helpful as well, though haven't dug too much into these or really leveraged them to great extent for our team.

Nachteile

There are some features that leave me wanting though. There are instances where I'd like to add just a slight bit of personalization for a very select few members of a sequenced group but in order to do that, I either need to have a reminder to catch that scheduled email right before it sends out (which defeats the purpose of the automation) or create an entirely new sequence just for 1 or 2 people which can really bog up my sequence view.

Cheaper solutions like Yesware are able to allow for automated one-off sequences or email chains with a log built in to stop following emails if there's a response. Seems like it should be a fairly straight forward functionality but it's noticeably lacking in this platform.

5 von 227 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Outreach Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Outreach.

Outreach bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab:
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Outreach

Outreach hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Outreach unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Outreach unterstützt die folgenden Geräte:

Outreach kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Gmail, Microsoft 365, Salesforce Sales Cloud

Outreach bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Telefon-Support

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