Über Outreach

Outreach ist eine intuitive Verkaufsautomatisierungsplattform. Basierend auf „Sequenzen“ hilft die Anwendung Vertriebsteams, E-Mail-Kampagnen und Touchpoints einzurichten, basierend auf einer beliebigen Anzahl von Kriterien, die sie auswählen. Teams können eine Reihe von E-Mails und Anrufe erstellen, um jeden einzelnen Interessenten zu erreichen.

Outreach hilft Vertriebsteams, alle potenziellen Kunden kompetent zu handhaben, unabhängig davon, wie viele es gibt. Outreach benachrichtigt Verkaufsteams, wenn Leads auf Nachrichten antworten und plant sie für den nächsten Touchpoint oder Schritt in der Sequenz ein. Das Tool erkennt sogar die effektivsten Zeiten in der Woche, um E-Mails zu senden, und plant E-Mail-Kampagnen entsprechend.

Mit den Analysefunktionen von Outreach erhalten Vertriebsteams einen Überblick über ihre Aktivitäten und Leistung. Dank Outreachs Sequenzanalyse können Teammitglieder genau erfahren, wo sich jeder Interessenten im Kommunikationstrichter befindet und Manager können die Leistung jedes Teammitglieds überwachen.

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Typische Kunden

  • Freie Mitarbeiter
  • Kleine Unternehmen (2–50)
  • Mittelgroße Unternehmen (51–500)
  • Großunternehmen (500 und mehr)

Einsatz

  • Cloudbasiert
  • On-Premise (vor Ort)

Märkte

Australien, Kanada, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

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Bilder

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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Outreach: 53

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Angebotsmanagement
  • Anrufaufzeichnung
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Audio- / Videoaufnahmen
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Chancenmanagement
  • Content Delivery
  • Dashboard
  • Datenmanagement
  • Dealmanagement
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Engagement-Tracking
  • Erinnerungen
  • Für Vertriebsteams/ -organisationen
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Leistungsmanagement
  • Management der Anruflisten
  • Meeting-Management
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Prädiktive Analytik
  • Quellen-Nachverfolgung
  • Terminplanung
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsberichte
  • Vertriebs-Onboarding und -Schulung
  • Vertriebsaktivitätsmanagement
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management

Alternativen

Woodpecker.co

4,6
Nr. 1 Alternative zu Outreach
Woodpecker is an intuitive cold email tool for lead generation, sales & recruitment professionals. It helps you to...

HubSpot Marketing Hub

4,5
Nr. 2 Alternative zu Outreach
HubSpot Marketing Hub ist eine skalierbare All-in-one-Plattform für Inbound-Marketing, die Content-Marketing, Marketing...

Mailshake

4,7
Nr. 3 Alternative zu Outreach
Mailshake ist eine Vertriebsengagementplattform für moderne Vertriebsteams. Sende personalisierte Kaltakquise-E-Mails...

Freshsales

4,6
Nr. 4 Alternative zu Outreach
Ein komplettes CRM für High-Velocity-Vertriebsteams mit integrierten Telefon- und E-Mail-Funktionen, Benutzerverhaltensv...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(276)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
4,1/5

Hast du Outreach bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 276 Bewertungen
Abhinav
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 1 001-5 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Outreach solves your purpose of everything related to Sales activities and reachout

Bewertet am 14.10.2022

It has been a great experience working on outreach when you can schedule you tasks and tracks...

It has been a great experience working on outreach when you can schedule you tasks and tracks reports accurately

Vorteile

1. Ease of usage
2. Loads of features
3. Scheduling of tasks
4. Inbuilt phone calls
5. Automation scheduling of emails

Nachteile

1. Phone numbers not available for APAC region
2. Impossible to opt in any of the opt out contact so you have to manually send emails directly through gmail to all opt out contacts

Nate
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Best sales sequencing tool on the market, hands down

Bewertet am 31.1.2021

Overall, I'm a huge fan of Outreach. It's a tool that I'll look for in my next company or at least...

Overall, I'm a huge fan of Outreach. It's a tool that I'll look for in my next company or at least recommend. If you have a large SDR and Inside Sales force, it's just silly not to invest in this technology. I save so much time on my prospecting and it holds me accountable. The reports on your progress are easy and when I work with my SDR multi-threading into an account, we can see each other's activity so we don't overlap.

Vorteile

At first, Outreach can look a bit overwhelming, but once you get through some early training, it will become second nature and best friend for prospecting. We also use Outreach as our dialer. What I love most is the ability to make quality drip campaigns, email sequencing that can be combined with phone and LinkedIn messaging, along with integrating with SFDC. I'm also a big fan of using Snippets which is a great way to create short sentences or data that you want to include in emails, while not going overboard on boring templates.

Nachteile

Not much, other than there's a lot going on. There are account and prospect views that you can build reports on top of that I really never use, but I'm sure could be useful. If you can focus on core functionality, then it's really quite easy to use.

Jacob
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Good engagement platform

Bewertet am 15.11.2022

Overall the platform is great for everyday use and, considering I spend most of my day in there,...

Overall the platform is great for everyday use and, considering I spend most of my day in there, it's no hassle.Reporting is ok to monitor team performance without going into too much depth.

Vorteile

Once you've got your head around using it, it's generally very easy.There's good email tracking and integration with SalesForce and Gmail.Never had a fault with the call recording which filter straight into Allego too.

Nachteile

There's just a bit of intuitiveness missing from it that you get with the likes of Hubspot and Salesloft.Extremely irritating at times that you have to get spelling of names etc perfect and can't search for part of names as it'll return no results.A "similar to your search" would be helpful

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Misled, big time.

Bewertet am 22.12.2021

My AE was good, he did his job the way an AE should. Everything are yet I signed the contract was...

My AE was good, he did his job the way an AE should. Everything are yet I signed the contract was just below the bar.

Vorteile

Looks pretty, cheaper than some products but still expensive.

Nachteile

I spent 12 months trying to troubleshoot issues I was having with my signature pictures not sending through, I went back and forth with their support being asked to try all these different things that genuinely never worked. What’s the MOST disappointing this about all of this is I asked on numerous occasions if this issue was happening with any of outreaches other clients using outlook and outreach together, I was told definitively that it was not happening with ANY integrations and it was only my business that the issues were occurring. I’ve now moved to another company that use Outreach, and of course, the issue with the signature happens again. It’s clear that integrity is low in the business, I was made to believe that our case was so so rare, and I spent hours and hours trying to fix it. It may seem like such a simple thing, a picture in a signature not sending though, but the way I work and the standard the business sets, we looked low tied to new prospects with sloppy email looks.

The editing tool for templates and snippets is way behind the times, and it actually blew me a way how difficult it was to use, spacing, character size, and general format NEVER looked the way it needed to looks.

In Betracht gezogene Alternativen

Mixmax und SalesLoft

Gründe für den Wechsel zu Outreach

Pricing, and MixMax did not have an integration with Outlook.
Florence
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Made our SDRs way more productive

Bewertet am 21.1.2021

Great experience. Smooth during the sales cycle. Connects well to other solutions, pulling in key...

Great experience. Smooth during the sales cycle. Connects well to other solutions, pulling in key data on prospects. Product roadmap is also exciting (i.e. prospect insights and intelligence improving over time with AI insights).

Vorteile

We moved across from Groove to Outreach and this was one of the best decisions we made. Outreach connects much better to other tools in our stack and the functionality is on another level. Outreach has enabled our SDRs to stop wasting time context switching between loads of tabs and focus on prospecting, maximizing their time prospecting. I am a big fan of Outreach!

Nachteile

It would be great if it were simple to include a profile picture without the weird needing to have an avatar process on another platform.

In Betracht gezogene Alternativen

SalesLoft

Warum Outreach gewählt wurde

Groove was clunky and the support wasn't up to scratch.

Zuvor genutzte Software

Groove

Gründe für den Wechsel zu Outreach

Industry standard. Connectivity. Great UX.
5 von 276 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Outreach Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Outreach.

Outreach bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab:
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Outreach hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Outreach unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Outreach unterstützt die folgenden Geräte:

Outreach kann in folgende Anwendungen integriert werden:

6sense, Chili Piper, Demandbase One, Dialpad, Drift, Gmail, Gong.io, HubSpot CRM, LeadIQ, LinkedIn Sales Navigator, Microsoft 365, Okta, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Seismic, Sendoso, Terminus, Vidyard, ZoomInfo SalesOS

Outreach bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support

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