Samepage

Samepage

Real-Time Collaboration und Aufgabenmanagement Software für Teams

4.8/5 (746 Bewertungen)

Samepage Übersicht

Was ist Samepage?

Samepage ist eine All-in-one-Kollaborationsanwendung für Geschäftsteams. Samepage erleichtert die Zusammenarbeit im Team durch die Zusammenstellung von Aufgabenlisten, Gruppen-Videochat, Sofortnachrichten, Dateien, Besprechungsagenda, Diskussionsthemen, Terminplanung und mehr auf einer Plattform. Samepage eignet sich für Organisationen jeder Art und Größe – einschließlich Marketingagenturen, Personalabteilungen, Bildungs- und Non-Profit-Organisationen – und kann in Teams von Mitarbeitern, Kunden, Beratern, Partnern und Anbietern implementiert werden. Dateien, Fotos, Videos, Karten, Gespräche und mehr werden auf einer Seite für alle Beteiligten zusammengestellt. Seiten in Samepage können mit jedem geteilt werden (vorbehaltlich der von Administratoren festgelegten Zugriffsrechte), um sie aktuell und synchron zu halten. Eine native mobile Anwendung bedeutet, dass Projekte auf Samepage für Teammitglieder von überall und von jedem Gerät aus zugänglich sind. Eine native Desktop-Anwendung macht es einfach, Samepage von Laptops und Desktops aus zugänglich zu halten. Auf Dropbox, Google Drive, OneDrive oder Box gespeicherte Dateien können auf einer Samepage-Seite eingebunden werden. Samepage lässt sich auch mit über 100 anderen populären Anwendungen über Zapier integrieren.

Samepage Übersicht

Preis

Beginnt ab
8,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Samepage Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Chinesisch (vereinfacht), Tschechisch, Englisch, Französisch, Deutsch und 5 weitere , Italienisch, Japanisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

Screenshots

Samepage Screenshot: Chat privately or in groups with coworkers, clients, vendors, and others outside of your organization, completely free. Chat via text, voice, or video. Share screens, attachments, emoji reactions, and more. Unlimited search & 3rd party integrations.
Samepage Screenshot: Chat privately or in groups with coworkers, clients, vendors, and others outside of your organization, completely free. Chat via text, voice, or video. Share screens, attachments, emoji reactions, and more. Unlimited search & 3rd party integrations. Samepage Screenshot: Switch from text to video chat in just one click. Everyone in the group will get notified automatically, no matter what device they're on. Samepage Screenshot: Fully-featured FREE unlimited group chat with apps available for iOS, Android, Windows, and Mac. Samepage Screenshot: Call anyone directly, or call via group chat for instant audio conferencing from any device. Samepage Screenshot: Pages are the ultimate team collaboration tool. Use them to plan and run projects & meetings, co-author notes, share files, assign tasks, manage calendar event details, & more, all in real time. Conversations happen next to your page for better context. Samepage Screenshot: Make comments on anything you share on a page. Comment on images, videos, maps, files, diagrams, tasks, calendar events, code, text, and more. Samepage Screenshot: Hold team video calls alongside the content you're working on together with just one click. Samepage Screenshot: Access and manage tasks across multiple teams and pages to get a birds-eye view of project status updates and upcoming deadlines. Samepage Screenshot: See a rollup of all calendar events and task deadlines within a team or project. Set recurrence and reminders. Invite coworkers, clients, vendors, etc. Integrate with your preferred external calendar, i.e. Outlook, Calendar for Mac, Google Calendar, etc. Samepage Screenshot: Share and synchronize files with your team for online and offline editing access. Files retain a complete revision history.

Samepage Bewertungen

Samepage Bewertungen

Gesamtbewertung
4.8
/
5 746 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
597

Sehr gut
137

Durchschnitt
9

Gering
2

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8
Funktionen
4.6
Bedienkomfort
4.7
Kundenbetreuung
4.8
98% haben diese Anwendung empfohlen
Kevin T.

Effective for small teams

Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).


Mit Google übersetzen
Linda G.

One-stop-shop

I've been able to create individual project teams for various career professionals who need collaboration for their goals and milestones. It's an intensive process my clients have to participate in, and using Samepage has made the projects and scope of services seamless. I've been able to save time and increase clients' project goals because of the ease-of-use.


Mit Google übersetzen
Kim B.

All-in-one project management solution

Very positive and their customer support team goes above and beyond my expectations.


Mit Google übersetzen
Carolyn S.

so simple to use

Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.


Mit Google übersetzen
Jared M.

Great Tool

Trying to collaborate with your team using 10 different tools can make things real difficult. This solved all of those things for me in just one easy to use program.


Mit Google übersetzen
Kevin T.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: Selbstständig
Mit Google übersetzen

Effective for small teams

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 3.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).

Vorteile

Some of the best features in Samepage are task management (ability to assign tasks, including participants), chatting and commenting directly with team members directly on the task/event/document in reference (rather than using email and having to explain what task/project/event/etc.), being able to collaborate on documents at the same time, and real-time audio/video conferencing (great for remote teams).

Nachteile

The way it is laid out, it is easy to duplicate tasks and events. It seems they are actively implementing improvements for this though.
The desktop app isn't responsive to older/irregular screen sizes (have to side scroll), but the browser/web version works great.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Linda G.
Branche: Personalwesen
Untern. Größe: Selbstständig
Mit Google übersetzen

One-stop-shop

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 13.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I've been able to create individual project teams for various career professionals who need collaboration for their goals and milestones. It's an intensive process my clients have to participate in, and using Samepage has made the projects and scope of services seamless. I've been able to save time and increase clients' project goals because of the ease-of-use.

Vorteile

Samepage is the one collaboration software that doesn't require integration for every need. It's the ability to have video calls, teams setups, project tracking, calendar sharing and more... no additional apps to choose from that integrate! It's all in one platform.

Nachteile

Being very transparent and I have no cons.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Kim B.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

All-in-one project management solution

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 14.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Very positive and their customer support team goes above and beyond my expectations.

Vorteile

I love the ease of use and being able to manage all of my team's communication all in one place. We create project plans, chat, share files, set up private communications with clients, and so much more.

Nachteile

It is hard to find something that I like least about Samepage. Since I've been using project management software for many years so the transition into using Samepage was easy for me. For newbies, there may be a steep learning curve at first to learn how Samepage manages content in teams instead of projects. Otherwise, I would say it was easy for me to get started with.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Carolyn S.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

so simple to use

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 30.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.

Vorteile

- the free option meets most of our needs adequately
- love that the chat & audio/video calling is integrated

Nachteile

- no date stamp on when tasks are completed is the single biggest negative for us
- no ability to have parent/child tasks or sub-tasks and individualise deadlines on those sub-tasks or have a timeline, the alternatives are to either create multiple tasks for something that is actually just one task with multiple stages involving multiple people, or to juggle names on the personal assigned responsibility field... so choose between clutter or messiness :(
- no ability to quickly and easily export content to have a backup (with the free version, users can easily accidentally or intentionally cause huge damage)

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jared M.
Branche: Eventservice
Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Great Tool

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 6.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Trying to collaborate with your team using 10 different tools can make things real difficult. This solved all of those things for me in just one easy to use program.

Vorteile

I had been searching for quite some time for a good collaborative program that I could have my team use. This was the only program that met my needs. Being able to chat, set up and assign tasks, upload shared documents, and calendar events were the things that got me using this program.

Nachteile

I honestly haven't been disappointed with anything.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
9.5/10
Basierend auf 746 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Samepage Preis

Samepage Preis

Beginnt ab
8,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5
Basierend auf 746 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Samepage Funktionen

Samepage Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Automatische Benachrichtigungen
Chat
Datei-Verwaltung
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Drag-and-Drop-Oberfläche
Gemeinsamer Arbeitsbereich
Genehmigungs-Management
Integration von Dritten
Kommentieren
Kundenspezifisches Branding
Prognosen
SSL-Sicherheit
Suchfunktion
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Workflow-Management
Zugriffskontrolle
Funktionen
4.6/5
Basierend auf 746 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Samepage Häufig gestellte Fragen

Samepage Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Samepage.

F. Welche Preispläne bietet Samepage an?

Samepage bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 8,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Samepage?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Samepage

F. Wer sind die typischen Nutzer von Samepage?

Samepage hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Samepage unterstützt?

Samepage unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Tschechisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Japanisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Samepage an?

Samepage hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Samepage mobile Geräte?

Samepage unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Samepage?

Samepage kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BugHerd, Dropbox, JIRA Software, LeadMaster, Marketo, SugarCRM, Twitter, Wordpress, Zendesk, Zoho CRM

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Samepage an?

Samepage bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen