
Über HappyFox Chat
Mit HappyFox Chat kannst du zu deiner Website Live-Chat hinzufügen. In weniger als einer Minute installieren – HappyFox Chat kopieren und das Javascript Snippet auf deiner Website einfügen – schon kann es losgehen. HappyFox Chat ist intuitiv gestaltet und schnell.
Die Tarife von HappyFox Chat umfassen unbegrenzte Chats, vordefinierte Antworten, Integration mit Slack, Wordpress, Google Analytics, Shopify, Pipedrive und HappyFox Help Desk. Pläne ab 14,99/Monat/Agent.
Preisoptionen ab:
29,99 $/Monat
- Gratis Testen
- Abonnement
Vergleich mit beliebten Alternativen
Geräte
Unternehmensgröße
Märkte
Unterstützte Sprachen
Preisoptionen ab:
29,99 $/Monat
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Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von HappyFox Chat: 19
- API
- Alarmfunktion / Benachrichtigungen
- Berichterstattung / Analyse
- Chat/Messaging
- Drittanbieter-Integration
- Echtzeit-Berichterstattung
- Echtzeit-Chat für Kunden
- Feedback-Management
- Filesharing
- Geotargeting
- Kundenspezifisches Branding
- Mobiler Zugriff
- Offline-Formular
- Proaktiver Chat
- Transfer / Weiterleitung
- Transkripte/Chatverlauf
- Vorformulierte Antworten
- Webseitenintegration
- Websitebesucher-Nachverfolgung
Alternativen
Comm100 Live Chat

DeskPRO

User.com

LiveAgent

Nutzerbewertungen
Hast du HappyFox Chat bereits?
Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
Eine Bewertung schreiben
- Branche: Internet
- Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Great tool, with a small lack of features
Bewertet am 4.12.2018
Vorteile
HappyFox Chat is slightly over-priced for its availability. Once we spoke to a very kind sales-man from them, we were pleased with the integration of dozens of APIs with other platforms. The interface is certainly appealing.
Nachteile
HappyFox chat lacks certain features such as keeping both support members when transfering a chat until one takes over. We also found a slight issue with scheduling more than 1 language on the interface.
- Branche: Psychische Gesundheitsfürsorge
- Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Brilliant to have unlimited agents
Bewertet am 22.7.2020
HappyFox has been easy to integrate into our services, the agents prefer its versatility to the old...
HappyFox has been easy to integrate into our services, the agents prefer its versatility to the old platform we are using and the ability to have unlimited agents is a lifesaver for us!
Vorteile
Having unlimited agents is such a relief. We switched from another chat function platform because they charged for each additional agent. We have saved a lot of money in the long run and we're so glad to have made the move! The system is a much sleeker version than we had before, with some cleaver features that have really helped improve our service.
Nachteile
The analytics aren's as comprehensive as the platform we are using before, but they do show the basic info of how many chats we have on certain days.

- Branche: Einzelhandel
- Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
Fatal issue on Android and they couldn't fix it in 30 days.-
Bewertet am 9.11.2018
Vorteile
Well, it's fairly easy to use and fairly affordable compared to competition.
Nachteile
They had a problem with smaller Android devices where user couldn't basically send a message using the chat as the text typed wasn't showing. Told about the problem to the company, and they were not able to solve it in 26days (as of now). So you've got a fatal error with like 30% of the devices and you're not all red flag trying to solve the problem?
Not good.
- Branche: Bildungsmanagement
- Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
So easy!
Bewertet am 9.2.2021
Overall this has been a great product so far and we look forward to using it for a long time!
Overall this has been a great product so far and we look forward to using it for a long time!
Vorteile
This is one of the easiest chat features to implement. We just started using it this week, but it's very user friendly and is helping us with our technology work tickets. We started organically by not advertising, but people are starting to see the chat button and use it for their quick questions.
Nachteile
We don't have any complaints so far. I suppose it would be nice if it integrated into our ticket system so it was easy to create a ticket right from the chat.
- Branche: Telekommunikation
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Helped Konnekt sell more seniors video phones in the first 2 weeks
Bewertet am 25.6.2019
HappyFoxChat helps Konnekt with customers who don't like to telephone us to enquire about seniors...
HappyFoxChat helps Konnekt with customers who don't like to telephone us to enquire about seniors video phone, and who need instant answers (which email doesn't provide).
It also helps our customers in other time zones where they don't want to be on the phone so early/late (because they might be typing from their bedroom or a shared living area).
It also helps with customers whose first language is not English.
It is gaining Konnekt more seniors video phone sales and leads, and allowing us to help more customers who have an elderly parent who struggles with loneliness, social isolation, memory loss or who simply can no longer use a tablet or phone.
Vorteile
Great support.
Automatic translation.
Works with CRM, WordPress, Google Analytics, MailChimp, etc etc.
Android app available.
When I'm busy, I can either show no chat available, or have an offline email-only "mode".
Nachteile
I would've liked the live chat preview to be included in the cheaper product option, but this is really a minor issue or a "wish". We love the product and use it daily.
HappyFox Chat Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über HappyFox Chat.F. Welche Preispläne bietet HappyFox Chat an?
HappyFox Chat bietet folgende Kostenpläne an:
- Beginnt ab: 29,99 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Was sind die Hauptfunktionen von HappyFox Chat?
Wir haben keine Informationen über die Funktionen von HappyFox Chat
F. Wer sind die typischen Nutzer von HappyFox Chat?
HappyFox Chat hat die folgenden typischen Kunden:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+
F: Welche Sprachen werden von HappyFox Chat unterstützt?
HappyFox Chat unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt HappyFox Chat mobile Geräte?
HappyFox Chat unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert HappyFox Chat?
HappyFox Chat kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Bigcommerce, Google Analytics, HappyFox Help Desk, Magento Commerce, Mailchimp, Mixpanel, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Segment, Shopify, Slack, SugarCRM, WooCommerce, WordPress, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet HappyFox Chat an?
HappyFox Chat bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support, Chat
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