Über Agile CRM

Agile CRM ist eine All-in-One-Plattform mit dedizierten Vertriebs-, Marketing- und Servicefunktionen.

All-in-One: automatisierte Vertriebs-, Marketing- und Servicefunktionen in einer zentralen, einheitlichen Plattform, um Datenlecks zu verhindern und für ein konsistentes Messaging zu sorgen.
Erschwinglich: Moderne Funktionen und Integrationen, einfache Implementierung und großartige Unterstützung zu einem erschwinglichen Preis für kleine und wachsende Unternehmen.
Cloudbasierter SaaS-Dienst, der mobil, schnell und einfach zu verwenden ist.

Agile bietet eine schlüsselfertige, benutzerfreundliche Lösung, um die Ineffizienzen und technischen Herausforderungen bei der nahtlosen Integration von Vertriebs-, Marketing- und Serviceanstrengungen zu überwinden. Integriert in über 60 führende Anwendungen von Drittanbietern.
Agile CRM zentralisiert Kundendaten in Echtzeit und macht sie für alle Teams zugänglich und umsetzbar.
Vollständige Telefonintegration neben Marketingunterstützung für das Versenden von E-Mail-Newslettern, sozialen Kampagnen und SMS-Texten. Agile CRM automatisiert das Web-Engagement mit kundenorientierten Nachrichten, Popups, Angeboten, Umfragen und Anmeldeformularen.

Agile CRM verfügt über umfangreiche Analyse- und Berichtsfunktionen zur Überwachung der Geschäftsleistung.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko

Unterstützte Sprachen

Englisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

Bilder

Agile CRM's drag&drop dashboard
Drill-down reporting in Agile CRM
Agile CRM's contact management timeline
Agile CRM's project management timeline
Create periodic triggers with Agile CRM. These can be customized to fit specific goals
Generate reports in Agile CRM
Track deals, move milestones, and check ongoing deals from Agile CRM's mobile app
Create and manage tasks and events in the Agile CRM mobile app
Integrate the Agile CRM mobile app with Google Calendar
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Agile CRM Screenshot: Agile CRM's drag&drop dashboard Agile CRM Screenshot: Drill-down reporting in Agile CRM Agile CRM Screenshot: Agile CRM's contact management timeline Agile CRM Screenshot: Agile CRM's project management timeline Agile CRM Screenshot: Create periodic triggers with Agile CRM. These can be customized to fit specific goals Agile CRM Screenshot: Generate reports in Agile CRM Agile CRM Screenshot: Track deals, move milestones, and check ongoing deals from Agile CRM's mobile app Agile CRM Screenshot: Create and manage tasks and events in the Agile CRM mobile app Agile CRM Screenshot: Integrate the Agile CRM mobile app with Google Calendar

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Agile CRM: 75

  • A/B-Tests
  • API
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anrufaufzeichnung
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Aufgabenmanagement
  • Automatische Antworten
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Automatisierte Verkäufe
  • Benutzerdefinierte Formulare
  • Benutzerdefinierte Zielseiten
  • Berichterstattung und Statistik
  • Computergesteuerte Telefonintegration
  • Dokumentenmanagement
  • Drag-and-Drop-Oberfläche
  • Drip Marketing
  • E-Mail-Benachrichtigungen
  • E-Mail-Integration
  • E-Mail-Marketing
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Engagement-Analytik
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Follow-up von Terminen
  • Gamification
  • Hilfe Desk-Management
  • Integration von Dritten
  • Kalender-Synchronisierung mit Google
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Klick-Tracking
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakt-Historie
  • Kontaktmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Konversionsraten-Optimierung
  • Kundensegmentierung
  • Lead Scoring
  • Lead-Generierung
  • Lead-Pflege
  • Lead-Zuordnung
  • Leadmanagement
  • Mehrere Kampagnen
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Multichannel-Management
  • Multichannel-Marketing
  • Newsletter-Management
  • Planungs-Tools
  • Prognosen
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektmanagement
  • ROI-Analyse
  • Rechnungsmanagement
  • Social-Media-Integration
  • Supportticket-Management
  • Terminverwaltung
  • Umfragen & Feedback
  • Veranstaltungskalender
  • Verfolgen von Support-Tickets
  • Verhaltens-Tracking
  • Verkaufsanalyse
  • Verkaufsberichterstattung
  • Verkaufsprognose
  • Voice-Mail
  • WYSIWYG-Editor
  • Web-Analyse
  • Web-Formulare
  • Webseitenintegration
  • Widgets
  • Workflow-Management
  • Zeitplanmanagement
  • Zielseiten-Vorlagen
  • Überwachung

Alternativen

Zoho CRM

4,2
Alternative Nr. 1 zu Agile CRM
Zoho CRM ist eine web-basierte CRM-Anwendung, die Benutzern eine 360-Grad-Übersicht über Vertrieb, Marketing, Inventar,...

TeamSupport

4,5
Alternative Nr. 2 zu Agile CRM
TeamSupport ist eine für Business-to-Business-Kundenbetreuung entwickelte Helpdesk-Software. Vollständige Sichtbarkeit...

Insightly

3,9
Alternative Nr. 3 zu Agile CRM
Kurbel dein Geschäft noch stärker an, indem du mit Insightly stärkere Kundenbeziehungen aufbaust, Verkaufschancen...

Copper

4,4
Alternative Nr. 4 zu Agile CRM
ProsperWorks CRM hilft dir, Vertriebskontakte und -chancen zu identifizieren, zu verfolgen und zu optimieren. Verwalte...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,2 /5
(398)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,1/5
Kundenbetreuung
4,1/5

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5 von 398 Bewertungen angezeigt
Erik R.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Agile CRM is a Great First Step into the CRM World

Bewertet am 17.4.2018

Vorteile

I used this platform for a solid year and put in hundreds if not thousands of contacts into this CRM. I liked how many categories there were to define a lead or a contact, the system that you set up to see how much potential revenue you had to win based on your leads was helpful, and the price is unbeatable. I mean truly, you can use this platform for free for up to 50,000 contacts. That's pretty amazing.

Nachteile

There's a reason why I call this particular platform a good "first step." Agile CRM says it offers marketing automation, gamification, and project management - but this is a far from complete product. In the free version you can only create so many marketing automation blocks before it makes you pay, but even if I did upgrade I'm not sure the platform could handle the sales process I wanted to have set up. Something else to mention about this platform is there customer service. I'm fairly certain the CEO is their only customer service rep. Every time I had a problem with the platform (roughly 1-2 times a month) it was the same man who picked up the phone - and when my problem was solved he made me delete the Tweet I sent out when I asked for help, and then made me publicly thank him. I found that very strange. Overall you should try this platform out if you're just starting out, but upgrade to something like Infusionsoft if you're really looking to up your game.

Guillermo G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

All I need to work in one place

Bewertet am 19.7.2019

The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do...

The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Vorteile

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch.
Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way.
I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more.
I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time.
Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Nachteile

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Tom G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Good CRM but with some major ongoing bugs that they will not resolve

Bewertet am 30.11.2020

I have been using since 2008 - connecting JSON nodes to read data directly from Google sheets. I...

I have been using since 2008 - connecting JSON nodes to read data directly from Google sheets. I know more about Agile then most of their own staff. I have brought this exact issue many times.... and no change.

So beware of this company, and the stupid bugs they refuse to fix.

Vorteile

Emails are cheap to send -- JSON node is very powerful allowing high levels of integration and automation.

Nachteile

Bug when trying to "copy" a campaign.
It just gets stuck after adding the word "copy" to the start of the campaign name, and a pop up saving "saved" does not show. If you don't realise you did not see the popup, then you then think it has made the copy.... but you are still working in the old campaign. Many times this has lead us to overwrite our original campaign.

Right now, I simply need to copy the campaign so send another our email for Black Friday.
After 30min trying everything, including restarting my computer. I still have this bug and cannot complete a very simple task --- which now is proving very costly.

Antwort von Agile CRM

Hi Tom,
We are really sad that you had a bad experience with Agile CRM. We have always been a customer focused company and constantly endeavor to deliver the best services. Our product team also focuses on regularly rolling out more advanced and robust features. However, in this process, there remains certain features which are more complex to operate or have a bigger learning path. I recommend you to contact our customer success team for a personalized training so that you can get a better understanding on how to use them more efficiently.
Thank you

Brandon D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Agile Review

Bewertet am 6.10.2020

Agile as mentioned provides a reliable service, and geared toward small-mid sized businesses....

Agile as mentioned provides a reliable service, and geared toward small-mid sized businesses. Larger companies would find better options.

Vorteile

Agile provides a reliable database for all things from quality findings to ECO change implementations. Customized reports are a nice feature and searching is made easy.

Nachteile

Agile has some limitations with ERP features, two different softwares are utilized due to needs of each department. Preference would be for a one stop shop.

Javier S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great Customer Support and Features

Bewertet am 29.1.2020

Vorteile

Their customer support is great as the hability to send personalized bulk emails.

Nachteile

User interface and report customization.

5 von 398 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Agile CRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Agile CRM.

Agile CRM bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 8,99 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Agile CRM bietet die folgenden Funktionen:

  • A/B E-Mail- & Landingpages-Tests
  • Terminplanung
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Automatische Antworten
  • Automatische Lead-Bewertung
  • Verhaltens-basierte Segmentierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kalender-Synchronisierung mit Google
  • Gesprächs-Aufzeichnung
  • Anruf-Scripting
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kampagnenplanung
  • Click-Through-Tracking
  • Computer-Telefonie
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktverwaltung
  • Konversion-Optimierungstools
  • Konversions-Tracking
  • Benutzerdefinierte Landingpages
  • Benutzerdefinierte Pop-Ups
  • Benutzerdefinierte Registrierungsformen
  • Kundensegmentierung
  • Anpassbare Vorlagen
  • Dokument-Management
  • Drag & Drop Oberfläche
  • Drip-E-Mail-Marketing
  • Email-Benachrichtigungen
  • Email-Benachrichtigungen
  • E-Mail-Vorlagen
  • Email-Tracking
  • Verpflichtungs-Analytik
  • Veranstaltungskalender
  • Ereignisausgelöste Aktionen
  • Ereignisausgelöste E-Mail
  • Follow-up von Terminen
  • Prognose
  • Gamification
  • Help-Desk
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungen
  • Vorlagen für Einstiegsseiten
  • Lead-Zuordnung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Management
  • Lead-Pflege
  • Lead-Prognosen
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Multi-Kampagne
  • Multichannel-Management
  • Multichannel-Marketing
  • Newsletter-Management
  • Projektmanagement
  • Projektverfolgung
  • ROI-Analyse
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Berichterstattung und Statistik
  • SMS-Marketing
  • Verkaufsanalyse
  • Umsatzprognosen
  • Verkaufsberichterstattung
  • Verkaufszeitleisten-Management
  • Geplante E-Mails
  • Social-Media-Integration
  • Umfragen und Feedback
  • Aufgabenmanagement
  • Integration von Dritten
  • Voicemail-Drops
  • WYSIWYG Email-Editor
  • Web-Analyse
  • Web-Formulare
  • Webseitenintegration
  • Workflow-Management

Agile CRM hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

Agile CRM unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

Agile CRM unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

Agile CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Akita, Clearlogin, ClicData, Help Scout, Kissflow Digital Workplace, ProjectManager.com, SimplyCast, Tidio, Workato, Zendesk

Agile CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank, Häufig gestellte Fragen

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