Agile CRM

4,1 (521)
Eine Bewertung schreiben
Vertriebs- und Marketing-CRM für kleine Unternehmen

Über Agile CRM

Agile CRM ist eine All-in-One-Plattform mit dedizierten Vertriebs-, Marketing- und Servicefunktionen.

All-in-One: automatisierte Vertriebs-, Marketing- und Servicefunktionen in einer zentralen, einheitlichen Plattform, um Datenlecks zu verhindern und für ein konsistentes Messaging zu sorgen.
Erschwinglich: Moderne Funktionen und Integrationen, einfache Implementierung und großartige Unterstützung zu einem erschwinglichen Preis für kleine und wachsende Unternehmen.
Cloudbasierter SaaS-Dienst, der mobil, schnell und einfach zu verwenden ist.

Agile bietet eine schlüsselfertige, benutzerfreundliche Lösung, um die Ineffizienzen und technischen Herausforderungen bei der nahtlosen Integration von Vertriebs-, Marketing- und Serviceanstrengungen zu überwinden. Integriert in über 60 führende Anwendungen von Drittanbietern.
Agile CRM zentralisiert Kundendaten in Echtzeit und macht sie für alle Teams zugänglich und umsetzbar.
Vollständige Telefonintegration neben Marketingunterstützung für das Versenden von E-Mail-Newslettern, sozialen Kampagnen und SMS-Texten. Agile CRM automatisiert das Web-Engagement mit kundenorientierten Nachrichten, Popups, Angeboten, Umfragen und Anmeldeformularen.

Agile CRM verfügt über umfangreiche Analyse- und Berichtsfunktionen zur Überwachung der Geschäftsleistung.


Bilder

Agile CRM Software - 1
Agile CRM Software - 2
Agile CRM Software - 3
Agile CRM Software - 4
Agile CRM Software - 5
Agile CRM Software - 6
Agile CRM Software - 7
Agile CRM Software - 8
Agile CRM Software - 9
12 weitere anzeigen
Videos zu Agile CRM
Videos zu Agile CRM
Videos zu Agile CRM
Agile CRM Software - 1
Agile CRM Software - 2
Agile CRM Software - 3
Agile CRM Software - 4
Agile CRM Software - 5
Agile CRM Software - 6
Agile CRM Software - 7
Agile CRM Software - 8
Agile CRM Software - 9

Du bist nicht sicher, ob Agile CRM das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Agile CRM

4,1 (521)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

$ 8,99
$ 15,00
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

220
104

Integrationen

38
231

Bedienkomfort

4,0 (521)
4,3 (6 058)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,1 (521)
4,2 (6 058)

Kundenservice

4,0 (521)
4,4 (6 058)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

HubSpot Marketing Hub

4,5
Nr. 1 Alternative zu Agile CRM
HubSpot Marketing Hub ist eine skalierbare All-in-one-Plattform für Inbound-Marketing, die Content-Marketing, Marketing...

Insightly

4,0
Nr. 2 Alternative zu Agile CRM
Das CRM für das, was du am meisten schätzt. Steigere dein Geschäft schneller als je zuvor, indem du im Laufe der Zeit...

OnePageCRM

4,7
Nr. 3 Alternative zu Agile CRM
OnePageCRM hat die Komplexität des Vertriebs in eine einfache Aufgabenliste umgewandelt, damit du Leads in Kundschaft...

Marketo Engage

4,3
Nr. 4 Alternative zu Agile CRM
Adobe Marketo Engage ist ein zentraler Marketing-Hub für die Orchestrierung und Ausführung von Cross-Channel-Kampagnen,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,1 /5
(521)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Funktionen
4,1/5
Bedienkomfort
4,0/5
Kundenbetreuung
4,0/5

Hast du Agile CRM bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 521 Bewertungen
Sunitha
Sunitha
Gesamtbewertung
  • Branche: Programmentwicklung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy to use and integrate

Bewertet am 26.2.2023

I have found it to be a great tool for managing customer relationships, automating marketing tasks...

I have found it to be a great tool for managing customer relationships, automating marketing tasks and tracking leads. It is easy to use and has a lot of features that make it a great choice for small businesses.

Vorteile

Agile CRM is an ideal CRM for small business owners and professionals looking for an easy-to-use tool to help manage their customer relationships. Its user-friendly design and array of features, such as email marketing, sales automation, customer service, and a mobile app, make it an ideal choice for streamlining workflow and maximizing customer interactions. Additionally, its reporting feature allows me to track customer relationships and sales performances, which is invaluable to any business.

Nachteile

One of the main drawbacks of Agile CRM is its limited customization options. The software is designed to be used in a specific way, and customizing it to fit your business requirements can be a challenge.

Jennifer
Gesamtbewertung
  • Branche: Vorstandsbüro
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Easy to Use, Configure, and Implement

Bewertet am 5.5.2022

I have used and recommended Agile CRM for many years. It is very easy to use and configure and the...

I have used and recommended Agile CRM for many years. It is very easy to use and configure and the cost is low compared to other CRM systems.

Vorteile

It is very user friendly. You can add custom fields and setup pipelines without the need of a developer.

Nachteile

Having to add DNS records to synch email makes it difficult to setup email with agile.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM

Gründe für den Wechsel zu Agile CRM

The UI and functionality is just better than Zoho
Alex
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Calendar in Military Time

Bewertet am 30.8.2019

Experience is actually very horrible overall, but you get what you pay for.

My next solution will...

Experience is actually very horrible overall, but you get what you pay for.

My next solution will be Keap or GoHighLevel.

Vorteile

The price of the software is nice, the features from a glance look really good but once you start using them is when you are in for a surprise.

Nachteile

The scheduling calendar is completely worthless. I would never in my life send a prospective customer to schedule an appointment as the time is in military time.

As a programmer myself, this is rather a simple fix. I brought it to their attention and even supplied code examples to apply that could remedy this.

The fact that they fail to provide a solution to the calendar shows that they disregard their customers and are completely lazy to provide a simple fix.

Why even a launch calendar like this? It is very sad actually, if you google it, requests has been made years ago by several customers! This is like installing a door but not putting a door knob on it. This is like taking a shower but failing to use soap or clean water.

The company is lazy and could care less about their customers. I have bad service by other companies but these guys take lazy to another level.

All the other features are half-usable (exit popups, push notification, etc).... if they put a little extra effort into things, this could be a nice piece of software.

If I was to wrap what I think about this software into one word... I would LAZY.

Antwort von Agile CRM

Hi Alex,
Thank you for sharing your review with us. Our product features are driven by the inputs given by our customers. Agile CRM is just designed to solve all the three purposes on a single platform. This could a small feature and may not be considered on first priority. But, we will take this into consideration. We at Agile CRM are open to the user's feedback and suggestions and have been working on the same which really helped us scale to where we are now. Also, we are coming up with 500apps.com which is an ALL-IN-ONE Suite of apps and Schedule.ly is the one that can be used for calendar and scheduling. If you would like to try this new app, please share your acceptance with our support team at [email protected] so that we can share the same with you.

Prudencia
Prudencia
Gesamtbewertung
  • Branche: Forschung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Easy to use

Bewertet am 13.3.2023

Vorteile

It was easy to set up and I was able to customize it to my needs. It had a wide range of features, from lead management to customer service. I also liked how it had a built-in marketing automation feature, which made it easy to follow up with leads and customers. The customer service team was also very helpful when I had questions.

Nachteile

I haven't had any negative experiences with Agile CRM

Dennis
Dennis
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Extremely Worthwhile Investment - Time & Money || We tried them all, and picked Agile ||

Bewertet am 13.7.2017

Vorteile

FEATURES: Pretty much every feature under the sun for automation (even correlating user behavior on website into triggers for a campaign is an effective tool due to how well the cookies work).

ON-BOARDING: We've been able to schedule meetings with our on-boarding team who've been great in giving us real world usage scenarios and helping us settle into the product the right way and waste time looking for a way to do something or figuring out best practices from scratch. This is HUGE, very few solutions actually have something like this available to you.

CUSTOMER SERVICE: Top. Notch. The chat support is great, they're patient and will stick around answering your questions all day, they even pass suggestions to the development team who actually implement them as new features moving forward if it's something you really need. Which is mind-blowing.

OVERALL: It's complex and takes effort to learn what the product offers and how to use it. You're going to have to put the effort in, or it's going to be useless. That being said, once you put the effort in - Agile CRM gives you super powers compared most of your competition (because it takes effort, and requires learning).

BOTTOM LINE:
Imagine being in an iron man suit hovering above your competitors firing automated marketing missiles of lead-capturing/qualifying/scheduling sales quota destruction!

Nachteile

Very much a DIY experience, not enough 'sane defaults'.
Needs better testing/preview options for different campaign segments.

But these are something all these 'all-in-one' CRMs need.

5 von 521 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Agile CRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Agile CRM.

Agile CRM bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 8,99
  • Preismodell: Kostenlose Version
  • Gratis Testen: Verfügbar

Agile CRM hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Agile CRM unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

Agile CRM unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Agile CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Adobe Commerce, Braintree, ClickDesk, CreateForm, Drupal, Drupal Commerce, FreshBooks, FullContact, Gravity Forms, Help Scout, Joomla, JoomlaLMS, Leadpages, LinkedIn for Business, LiveHelpNow, Mailchimp Transactional Email, Meta for Business, Plivo, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, RingCentral Contact Center, SendGrid, SendGrid, Shopify, Stripe, Stripe Billing, Tidio, Twilio, Twitter/X, Unbounce, UserVoice, WebMerge, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite

Agile CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Agile CRM gefundenen Softwarekategorien an.