Über MyTime

MyTime ist eine vollständig integrierte Plattform für Terminplanung, Point of Sale und Kundenengagement für Ketten und Franchiseunternehmen mit mehreren Standorten, die Unternehmen dabei unterstützen, den Kundenstamm auszubauen, Kunden zu planen und zu binden.

MyTime bietet in einer Anwendung alle Tools, die Unternehmen benötigen: einen umfassenden Terminplaner, einen Client Relationship Manager (CRM), E-Mail-Marketing, Online-Werbung und Anwesenheitsmanagement, Point of Sale und mehr. MyTime eignet sich für Unternehmen jeder Größe, von Einzelhändlern bis hin zu nationalen Franchiseunternehmen. Nutzer können auf MyTime im Web oder unterwegs mit iPhone- und Android-Apps zugreifen.

Die Planungs- und Geschäftsplattform von MyTime integriert sich auch in den beliebten Marketplace, in dem Millionen von Kunden nach lokalen Unternehmen suchen, Bewertungen, Beschreibungen und Preise sehen und in Echtzeit buchen können. MyTime arbeitet auch mit Google, Facebook, YP.com, Local.com und anderen zusammen, sodass Unternehmen leichter sichtbar und leichter für neue Kunden zu finden sind.

Preisoptionen ab:

$ 74,00/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

$ 74,00/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Bilder

MyTime Software - 1
MyTime Software - 2
MyTime Software - 3
MyTime Software - 4
MyTime Software - 5
MyTime Software - 6
MyTime Software - 7
MyTime Software - 8
MyTime Software - 9
MyTime Software - 10
MyTime Software - 11
12 weitere anzeigen
Videos zu MyTime
MyTime Software - 1 MyTime Software - 2 MyTime Software - 3 MyTime Software - 4 MyTime Software - 5 MyTime Software - 6 MyTime Software - 7 MyTime Software - 8 MyTime Software - 9 MyTime Software - 10 MyTime Software - 11

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von MyTime: 91

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Nachbestellung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Automatisierung
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Bewertungen
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Dokumentenmanagement
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeit-Planung
  • Einzelhandel-Management
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Email-Einladungen und Erinnerungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Für Salons und Spas
  • Geschenkkarten-Management
  • Gruppen-Terminplanung
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kassensysteme für Einzelhandel
  • Klassenterminplanung
  • Kreditplanung
  • Kundenbefragungen
  • Kundendatenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Kundenprofile
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Lohn- und Gehaltslisten & Kommissionen
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobile Kunden-App
  • Mobile Pflege
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Preismanagement
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Reservierungs-Management
  • Ressourcen-Planung
  • Retourenmanagement
  • Rückgaben nachverfolgen
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Service-Katalog
  • Social-Media-Integration
  • Standvermietungs-Management
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Touch-Screen
  • Treueprogramm
  • Umsatzsteuer-Management
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Editor
  • Wartelisten-Management
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungsabwicklung
  • Zimmerbuchung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Alternativen

Vagaro

4,7
Nr. 1 Alternative zu MyTime
Vagaro ist eine webbasierte Lösung für Besitzer*innen von Salons und Fitnesscentern, um ihr Geschäft zu bewerben,...

Marketing 360

4,7
Nr. 2 Alternative zu MyTime
Marketing 360 ist ein Marketing-Software-Unternehmen, das eine Kombination aus integrierter Software und professionellen...

WellnessLiving

4,4
Nr. 3 Alternative zu MyTime
WellnessLiving ist eine All-in-one-Lösung für Online-Buchung, Ressourcenplanung, Lead-Generierung und Berichterstattung...

ClinicSoftware.com

4,6
Nr. 4 Alternative zu MyTime
ClinicSoftware.com ist eine All-in-one-Verwaltungslösung für Kliniken, Spas und Salons, die eine 360-Grad-Ansicht auf...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(110)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du MyTime bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 110 Bewertungen angezeigt
Fiona noelle H.
Gesamtbewertung
  • Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The Best Salon Software Ever!

Bewertet am 26.5.2021

The porting over of our data was quick and seamless and we have 99% of what we need. It made our...

The porting over of our data was quick and seamless and we have 99% of what we need. It made our lives so much easier.

Vorteile

Very user-friendly! We can text clients, send scheduled and automated emails. Collect reviews, etc. Love the simple interface.

Nachteile

Time stamps on notes, tracking of packages more easily and extension of expiration dates

In Betracht gezogene Alternativen

Booker

Warum MyTime gewählt wurde

Unhappy with service and price

Zuvor genutzte Software

Booker

Gründe für den Wechsel zu MyTime

Hands down MyTime is more User-friendly and complete plus the price is a lot better too
Jen S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

MyTime saves my time... and my money!

Bewertet am 1.9.2016

I started using MyTime when it was just an online scheduling tool, but now it is so much more. I...

I started using MyTime when it was just an online scheduling tool, but now it is so much more. I use it for product sales, as a time sheet for my employees, to track sales, to communicate with customers, and for all of my online marketing! If you are a new user, MyTime can replace so many different services that you are probably paying for separately, and save you a ton of money at the same time. If you are a veteran user (like me), keep an eye on all of the extra services that are constantly being added, like the reputation manager and email marketing campaigns.

Vorteile

It literally replaces what I was using on 6 different subscription services, and at a fraction of the cost. I can keep all of my info in one place instead of having communications in my phone, email marketing on another site, scheduling on yet another site, and so on. Everything works together seamlessly now.

Nachteile

I can't really think of anything. All of my suggestions or feedback that I send to MyTime relating to the software are actually addressed and they let me know when the changes are complete.

Helina B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

Shady business practices, unknowledgeable staff, glitchy system

Bewertet am 11.12.2018

The sales rep was extremely pushy when convincing me to subscribe to MyTime and was so confident...

The sales rep was extremely pushy when convincing me to subscribe to MyTime and was so confident that it would suit my needs after describing in precise detail what I needed. They should have never taken me as a client because it doesn't function well at all for what we need. I would be fine with the workarounds that were suggested to me if they worked, but they don't. Services that should be available becasue I have it set up perfectly will just randomly disappear. My clients see our marketing dollars at work and call wanting to sign up, but say that it looks like the appointments are booked up. The sales rep convinced me to sign up during my high season, promising that I wouldn't get charged until I actually started using the system. And promised that if I decided it wasn't a good solution for me, he'd have "no problem" getting me out of the contract. I started getting charged for MyTime LONG before I was ready to even begin setting it up. And I reached out to that sales rep for help, and he was no longer with the company. Not only did the MyTime staff not hold up the promises of their sales rep they employed, but they also agreed that I made a terrible mistake by believing him. The customer service is terrible and the system is glitchy. They don't care that they've cost my business thousands of dollars..... just awful.

Vorteile

I like the look and user friendliness of the widget on our website.

Nachteile

The system is glitchy. Doesn't have the functionality promised by sales rep. It's complicated.

Antwort von MyTime

We apologize for the experiences that you've had with our software. We take customer feedback seriously and are always striving to improve.

We hope that providing 17 locations to you for the price of one and crediting 2 months of your subscription to help you through your slow season is a show of goodwill.

We have thousands of locations successfully using MyTime and will offer you continued support to hope to count you in that group.

Jaret L.
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Love this company!

Bewertet am 20.11.2015

I've been with MyTime for about a month now and have been thoroughly impressed with this company. ...

I've been with MyTime for about a month now and have been thoroughly impressed with this company. Their customer service is phenomenal! They have a quick link to send feedback on the app/software that makes it easy to either report an issue or suggest a feature. I've submitted several ideas and had a couple of glitches and have been pleasantly surprised to either receive a response by email or even a telephone call! MyTime has literally called me four or five times to discuss either my ideas or understand a small issue I'm experiencing. Who does that anymore?! I love it! I have direct phone numbers and email address to real people who answer the phone. Awesome.

I could go on forever about the customer service but I actually love the software and app as well!

App: We have tried several different scheduling software options only to find that none of them could form to what we need for our home based business or they didn't have a mobile app to use on the go. We own an on the go business with no store front so 100% of our customer interaction is in their homes or through technology. With the app we can schedule appointments and input client information, call and message clients and check out analytic info.

The software adds that much more to the software possibility. You can customize automatic, and professional looking emails/text messages to be sent as reminders or thank yous. You can ask for reviews automatically. You can check on the customers profile to see what type of communication they've received through the app. You can also schedule employees and easily manage their time.

I don't know a lot about how this works, but each time you schedule on MyTime it helps with SEO. They do stuff to help you show up better in the search engine...I don't know all the details but it sounded really good for small business trying to get their names out there :)

There's plenty more that can be said, but just experience it for yourself. You wont be disappointed!

Vorteile

User friendly. App runs pretty quickly for scheduling. Reschedule button, quick call and mapping at the touch of a button. Message customers from app. Exceptional customer service.

Nachteile

I would love a widget to see my calendar at a glance (they said they are in the process of creating this) and It would be awesome to color coordinate appointments by type and color coordinate blocked out time.

Peter W.
Gesamtbewertung
  • Branche: Hochschulbildung
  • Untern. Größe: 501-1 000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

One of the best time management applications out there

Bewertet am 30.11.2018

Vorteile

I've been using My Time for as long as I can remember to manage everything from work to personal life.
Its very easy to use, both as a newbie and an experienced user.
Brilliant price point, compared to other applications that offer similar features this is a steal!
My Time also integrates very well with other applications, such as Google and Facebook, allowing me to sync contacts across services.
Both the desktop and mobile applications work very well, offering basically the same user-experience across various devices.

Nachteile

Over time some of the free features of My Time have been moved to only be available to premium users.
The frequency in which they release bug fixes is pretty terrible, there are some bugs that were reported some time ago that still haven't been fixed!

5 von 110 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

MyTime Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über MyTime.

MyTime bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: $ 74,00/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

MyTime hat die folgenden typischen Kunden:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

MyTime unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

MyTime unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

MyTime kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Facebook for Business, Google Calendar, Google Maps, Instagram, Microsoft Outlook, Quickbooks Online

MyTime bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für MyTime gefundenen Softwarekategorien an.