eDesk

Der einzige eigens für E-Commerce entwickelte Helpdesk

4,5 /5 (44 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

eDesk Übersicht

Was ist eDesk?

xSellco ist der Helpdesk für E-Commerce. Kundenanfragen aus deinem Webstore, Marktplätzen wie Amazon, eBay und deinen Social Media werden in einem Dashboard zentralisiert. Kundeninformationen, Bestelldetails, frühere Einkäufe, Lieferinformationen und Konversationsverlauf werden automatisch an jede eingehende Nachricht angehängt, sodass du mit wenigen Klicks schnelle, personalisierte Nachrichten senden kannst. Dank der einzigartigen automatischen Übersetzungsfunktion kannst du auch auf internationale Märkte expandieren, ohne ein mehrsprachiges Team einstellen zu müssen.

xSellco wurde für den E-Commerce entwickelt und hilft dir dabei, mehr mit einer besseren Kundenerfahrung zu verkaufen, während du dich auf das Wachstum deines Unternehmens konzentrieren kannst. Mit einem umfassenden Überblick über deine Kunden, zahlreichen zeitsparenden Funktionen und aussagekräftigen Berichten, mit denen du Verbesserungsbereiche identifizieren kannst, macht xSellco den Verkauf auf mehreren Kanälen so einfach wie den Verkauf auf einem.

eDesk Übersicht

Kosten

Beginnt ab
35,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

eDesk Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Spanisch

Medien

xSellco automatically sorts incoming messages to the relevant folders, so you can prioritize and assign messages to your teammates. See exactly what type of query you're dealing with at a glance, and attend to urgent queries like cancellations at once.
Get a complete view of your customers and their order details built into each message. Product, order details, delivery information and previous communications are automatically attached to every incoming query.
xSellco analyzes trends in your customer support queries, so you can focus on areas that need improvement. View ticket volume by store, language, query type and create templates to help speed up these responses.
xSellco automatically translate queries from international customers and translate your reply before sending. Xsellco opens up opportunities for businesses of all sizes to sell more on international markets without needing a multilingual support team.
Videos zu eDesk eDesk Screenshot: xSellco automatically sorts incoming messages to the relevant folders, so you can prioritize and assign messages to your teammates. See exactly what type of query you're dealing with at a glance, and attend to urgent queries like cancellations at once. eDesk Screenshot: Get a complete view of your customers and their order details built into each message. Product, order details, delivery information and previous communications are automatically attached to every incoming query. eDesk Screenshot: xSellco analyzes trends in your customer support queries, so you can focus on areas that need improvement. View ticket volume by store, language, query type and create templates to help speed up these responses. eDesk Screenshot: xSellco automatically translate queries from international customers and translate your reply before sending. Xsellco opens up opportunities for businesses of all sizes to sell more on international markets without needing a multilingual support team. eDesk Screenshot: eDesk Screenshot:

eDesk Bewertungen

eDesk Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
26

Sehr gut
14

Durchschnitt
3

Gering
1

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2
Funktionen
4,1
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,3
91% haben diese Anwendung empfohlen
Verifizierter Rezensent

Excellent customer support software


Mit Google übersetzen
Rob P.

Has made our help desk much more streamlined.

Streamlined our customer service team role by providing the right information with the tools to action it.


Mit Google übersetzen
Rachel K.

It used to be so good

Overall, we are disappointed with the product and the service.


Mit Google übersetzen
Ryan S.

Does a great job of providing support for eBay and Amazon

Amazon requires prompt response to customer inquiries, as does eBay. Customer questions, return requests, etc. all come into one easy inbox so it keeps the customers happy, and it keeps our selling channels happy with us.


Mit Google übersetzen
Russell R.

Great System - used for a couple years


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent
Branche: Einzelhandel
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent customer support software

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 7.2.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Plugs and integrates into all the various channels we need to plug into and provides customer information and data within the help desk ticket. Being able to provide Multi-lingual support in our native language is a fantastic feature as is the ability to utilize response templates. Feedback mechanism works very well and easy to customize to our assorted needs.

Nachteile

Needs to offer an integrated and customizable knowledge base. Ticket numbers are difficult to find. In general, reporting is good but simplistic and needs to be enhanced.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Rob P.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Has made our help desk much more streamlined.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 13.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Streamlined our customer service team role by providing the right information with the tools to action it.

Vorteile

It has taken all of our marketplace messages, from eBay to our website and combined them all into one easy to understand message inbox, it is ordered so your always replying to the most urgent messages first no matter which marketplace the message has come from, it also has a count down timer next to each message so you know how long each message has been waiting, particularly important when Amazon requires a reply in 24 hours.
One of the main advantages is that most if not all messages sent from a customer will import into one message thread, so if a customer is trying to play customer services off different representatives it is great for reading back through what has or hasn't been said, both by the customer and your own customer services. There are a number of other features such as auto reply's and folder sorting an flagging that we haven't used, but they seem like very useful features for some business.
One area that has helped greatly save time is the template feature that drags in customer information, allowing you to have a list of predetermined reply's but the emails are still personalised to the customer, with names, addresses, usernames etc all importable to a message.
Xsellco are always developing the platform and adding new features, live chat is something we plan to explore further in the future, all in all a great bit of software.

Nachteile

From a set up point of view, having to attach each market place individually for each country you sell in can be a long process, given the Amazon integration requires a little more work than the eBay sites also, that is more to do with Amazon and eBay, rather than Xsellco though.
Their is a lot too Xsellco also and option can be hidden in menus you'd not think to look in.
I think an ability to have a test environment within Xsellco would be beneficial for automated reply testing and generally helping you test templates etc.
The live chat does need fleshing out a bit, but as previously stated, they are updating all the time.
Overall not many negatives.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Rachel K.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

It used to be so good

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 29.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, we are disappointed with the product and the service.

Vorteile

When "eDesk" was "xsellco" it actually worked, so that was nice.

Nachteile

It doesn't work. You have to close out the software sometimes to get it to refresh. You will occasionally not be able to open attachments, use snippets, or copy/paste. You will check all folders to make sure there are no overdue messages and then come in the next day to several messages that spontaneously appeared overnight. The "To Do" folder will say one number but then there is not that number of messages in the folder, so the information it displays isn't correct. Every time we try to talk to customer service, they tell us how to sort the messages within the folder, which is not even the complaint we have (though the filters do reset every single time you leave the folder, so you have to re-organize all of your filters every time). Overall it is a terrible site that took away all of the functionality that it previously had. They claim that it is six times faster to answer emails, but it takes twice as long. It reformats your snippets in messages to add extra spaces that need to be taken out every time. It is all ridiculous, especially because it USED to work.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Ryan S.
Branche: Automotive
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Does a great job of providing support for eBay and Amazon

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 16.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Amazon requires prompt response to customer inquiries, as does eBay. Customer questions, return requests, etc. all come into one easy inbox so it keeps the customers happy, and it keeps our selling channels happy with us.

Vorteile

Not many competing help desk services do a good job of combining eBay and Amazon support into one inbox to create trackable tickets that can be handled by a team.

Nachteile

It is pricy, especially when combined with other XSellco products. They all work very well, but the monthly or yearly costs really add up. At the end of the day, we continue using them so it must be worth it :)

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Russell R.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great System - used for a couple years

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 12.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Multi Channel functionality and to be onboard with a growing company who are actively investing and improving the platform on a noticeable timescale... When we first started using the platform we thought it was great value and did a good job, although there were a few naff bits. However through feedback and their own growth the platform has grown to match all and now offer more features than the more renowned systems.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Nutzerempfehlung
8,6/10
Basierend auf 44 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

eDesk Preis

eDesk Preis

Beginnt ab
35,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Basierend auf 44 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

eDesk Funktionen

eDesk Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Vorlagen
Auftragsmanagement
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Content-Management
Daten-Import / -Export
Drag-and-Drop-Oberfläche
E-Commerce-Management
Elektronische Zahlungen
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Kundenspezifisches Branding
Produktkatalog
SEO-Management
Social-Media-Integration
Suchfunktion
Vorlagen-Management
Website-Management
Funktionen
4,1/5
Basierend auf 44 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

eDesk Häufig gestellte Fragen

eDesk Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über eDesk.

F. Welche Preispläne bietet eDesk an?

eDesk bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 35,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von eDesk?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von eDesk

F. Wer sind die typischen Nutzer von eDesk?

eDesk hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von eDesk unterstützt?

eDesk unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet eDesk an?

eDesk hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt eDesk mobile Geräte?

eDesk unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert eDesk?

eDesk kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BigCommerce, ChannelAdvisor, Facebook, Instagram, Linnworks, Magento Commerce, PrestaShop, Shopify, Twitter, WooCommerce

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet eDesk an?

eDesk bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank