eDesk

4,4 (71)
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Der einzige eigens für E-Commerce entwickelte Helpdesk

Über eDesk

xSellco ist der Helpdesk für E-Commerce. Kundenanfragen aus deinem Webstore, Marktplätzen wie Amazon, eBay und deinen Social Media werden in einem Dashboard zentralisiert. Kundeninformationen, Bestelldetails, frühere Einkäufe, Lieferinformationen und Konversationsverlauf werden automatisch an jede eingehende Nachricht angehängt, sodass du mit wenigen Klicks schnelle, personalisierte Nachrichten senden kannst. Dank der einzigartigen automatischen Übersetzungsfunktion kannst du auch auf internationale Märkte expandieren, ohne ein mehrsprachiges Team einstellen zu müssen.

xSellco wurde für den E-Commerce entwickelt und hilft dir dabei, mehr mit einer besseren Kundenerfahrung zu verkaufen, während du dich auf das Wachstum deines Unternehmens konzentrieren kannst. Mit einem umfassenden Überblick über deine Kunden, zahlreichen zeitsparenden Funktionen und aussagekräftigen Berichten, mit denen du Verbesserungsbereiche identifizieren kannst, macht xSellco den Verkauf auf mehreren Kanälen so einfach wie den Verkauf auf einem.


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Startpreis

$ 0,00
Monat
€ 0,01
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

75
101

Integrationen

25
20

Bedienkomfort

4,4 (71)
4,7 (7)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,1 (71)
4,7 (7)

Kundenservice

4,4 (71)
5,0 (7)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

CM.com Communications Platform

4,9
Nr. 1 Alternative zu eDesk
Engagieren Sie Ihre Kunden mit ihren bevorzugten Kanälen und verbessern Sie somit das Kundenerlebnis. Mit der Kommunikat...

Freshsales

4,5
Nr. 2 Alternative zu eDesk
Ein komplettes CRM für High-Velocity-Vertriebsteams mit integrierten Telefon- und E-Mail-Funktionen, Benutzerverhaltensv...

Replyco

4,7
Nr. 3 Alternative zu eDesk
Replyco ist dein erschwinglicher eCommerce-Helpdesk, mit dem du alle Kundennachrichten in einen intuitiven Posteingang...

Zendesk Suite

4,4
Nr. 4 Alternative zu eDesk
Die vollständig anpassbare Servicelösung von Zendesk wächst mit deinem Geschäft und ermöglicht Unternehmen die einfache...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(71)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,4/5

Hast du eDesk bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 71 Bewertungen
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great chat support

Bewertet am 4.2.2022

Vorteile

Clean easy to use User Interface, snap shot view, grouping priority messages based on smart AI messaging.

Nachteile

Nothing to mention at present everything works as it should do.

Jerry
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy to use, effective, effecient

Bewertet am 29.8.2023

Utilize for all customer support uses. Saves time and allows for small support team.

Utilize for all customer support uses. Saves time and allows for small support team.

Vorteile

Best help desk software out there. Excellent automation, easy to set up, good reporting, able to integrate to all channels, multi-language support,

Nachteile

Nothings comes to mind as eDesk solves all our needs

In Betracht gezogene Alternativen

Freshdesk, Gorgias und Zendesk Suite

Warum eDesk gewählt wurde

Better product, easier to use, ability to integrate to all channels natively vs needing assorted plugins which did not work for us

Zuvor genutzte Software

Zendesk Suite

Gründe für den Wechsel zu eDesk

Considered eDesk the best all in one solution
Frank
Frank
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

eDesk Review: Poor Communication and Overbilling Issues

Bewertet am 19.9.2023

As the CEO of a small business, I regretfully have to advise others to steer clear of eDesk based...

As the CEO of a small business, I regretfully have to advise others to steer clear of eDesk based on our experiences.Multiple Plans Added to Cart:The very first problem arose during the checkout process. We had initially placed the Professional plan into our cart but reconsidered and chose the Performance+ plan the following day. However, the checkout process didn't give us a chance to review our cart, and we were unknowingly billed for both plans.Customer Service's Misstep:During the setup, we sought assistance through eDesk’s customer support feature. The customer service representative informed us that we were running two plans simultaneously and offered to remove one. Assuming it was a system glitch possibly related to a trial we used previously, we agreed. To our surprise, they removed the less expensive Performance+ plan that we had intended to use.Misleading Ticket Counts:Adding to the confusion, eDesk claimed that we had 130 support tickets when we actually had no more than 5. They used this claim to justify not allowing us to switch to the more suitable Performance+ plan. After a strenuous review of the Json file ourselves, it became clear that their ticket count included emails processed even before we had an eDesk account.Lack of Accountability:When we confronted eDesk's Customer Success Manager, about these egregious errors, they stated that they had no understanding of how their own billing or ticket system works or ticket system works.

Vorteile

It centralized our messages and the AI feature, although extremely limited by comparison to most other program's, did organize our inbox somewhat automatically.

Nachteile

Glitchy check out, I was shopping their website one day, and decided to come back to it the next day. I did not realize I had their more expensive program in our "cart" as I was now on a new tab. When I went to check out the program most fitting for us, it checked out both services which we didn't know until several days laater.

In Betracht gezogene Alternativen

Zendesk Suite

Antwort von xSellco

Dear Frank,

We greatly appreciate you taking the time to provide feedback on your experience with eDesk. Your insights are invaluable to us, and we are committed to addressing any concerns you have raised.

Regarding the points you've mentioned in your review:

Plan Selection Clarification: We understand that there may have been some confusion during the plan selection process, and we'd like to provide further clarification. You initially trialed our user-based plan, and when you decided to make a purchase, our system retained your selection of the user-based plan with the optional AI add-on. Upon clicking "Pay with this card," which you registered with us, our system processed the purchase accordingly. It's important to note that customers who try our user-based plans do not have the option to switch to ticket-based plans on the subscription page. Therefore, the selection of both plans simultaneously would not have been possible.

Customer Support Interaction: We apologize for any misunderstanding during your interaction with our customer support team. Providing clear and accurate assistance is a top priority for us, and we genuinely appreciate your feedback. We have conducted an internal review of your case and, aside from the need for improved communication clarity, we could not identify any other issues.

We would like to express our gratitude for your initial response to our Chief Customer Officer. However, we have not received a response from you in the past few days, and we would like to continue our conversation. Your satisfaction is important to us, and we are here to assist you further.

Best,
Eamon

Andrew
Gesamtbewertung
  • Branche: Textilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Has saved us time and money

Bewertet am 6.12.2021

Vorteile

Brings all customer queries from all platforms into a single mailbox. Templates are great and the system has saved us so much time. When I had a problem with messages not sending I contacted the chat and spoke to Aine whom was very helpful.

Nachteile

There was an update and now the AI suggestions are difficult to select. You have to hover and try and select the response which can be tricky. In the past before the update you could click on the option easier.

In Betracht gezogene Alternativen

Replyco

Gründe für den Wechsel zu eDesk

Quicker sending and receiving messages. Less glitches.
Dylan
Gesamtbewertung
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Honestly, eDesk just works

Bewertet am 30.8.2023

Vorteile

Don't miss a customer inquiry ever again. eDesk has helped me keep tabs on customer correspondence and has put our team into the category of companies that take care of their customers.

Nachteile

I don't know if I have found it yet, but we need some automatic programming tools.Preset programs that will sort customer emails based on eDesk users already use.

5 von 71 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

eDesk Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über eDesk.

eDesk bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 0,00/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

eDesk hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

eDesk unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Spanisch

eDesk unterstützt die folgenden Geräte:

eDesk kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Adobe Commerce, AfterShip, Aircall, BigCommerce, Brightpearl, ChannelAdvisor, ChannelEngine, Gmail, Instagram, Linnworks, Meta for Business, Microsoft Outlook, Mirakl, PrestaShop, ShipStation, Shippingbo, Shopify, StoreFeeder, Twitter/X, Veeqo, Volo, WhatsApp, Wix, WooCommerce, Yahoo Mail

eDesk bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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