Über Front

Front ist der gemeinsame Posteingang für Teams, der die gesamte Unternehmenskommunikation in einer einzigen kollaborativen Plattform vereint. Teams in den Bereichen Kundendienst, Vertrieb, Betrieb, IT und Marketing können support@, sales@ und andere Gruppen-E-Mail-Adressen, Facebook, Twitter, Chat und SMS an einem zentralen Ort verwalten, ohne zwischen mehreren Tools wechseln zu müssen.

Konzipiert für die Team-Zusammenarbeit: E-Mails und Nachrichten im gemeinsamen Posteingang können Teamkollegen zugewiesen werden, um zu verdeutlichen, wer für das Beantworten verantwortlich ist. Die Kollisionserkennung verhindert mehrere Antworten auf dieselbe Nachricht. Du kannst Teammitglieder direkt erwähnen, um Nachrichten und Entwürfe zu teilen und zu besprechen, bevor Du eine Antwort an einen Kunden sendest. Mit E-Mail-Vorlagen kann man schnell auf häufig gestellte Fragen antworten.

Verbessert die Team-Produktivität: Front funktioniert wie ein E-Mail-Client, ist jedoch leistungsstärker als Google Mail oder Outlook. Mit Funktionen wie internen Kommentaren, Follow-up-Erinnerungen, Lesebestätigungen, Seriendruck, E-Mail-Sequenzen und vordefinierten Antworten kann man 2-3x schneller auf Kunden reagieren. Mobile Apps für iOS und Android sind verfügbar, um unterwegs zu antworten und zu triagen. Die umfassenden Analysen von Front zeigen Deine Antwortzeit, Nachrichtenvolumen und vieles mehr, um Deine Produktivität zu messen.

Integriert sich in alle Apps: Front funktioniert mit vielen anderen Software-Anwendungen, die man bereits verwendet - Salesforce, Slack, Trello, GitHub, Intercom, Asana und mehr, so dass man auf diese Informationen zugreifen und diese in Front synchronisieren kann. Mithilfe der API können benutzerdefinierte Integrationen für spezifischen Geschäftsanforderungen entwickelt werden.

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Front

4,5 (253)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

$ 19,00
Monat
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Preisoptionen

Kostenlose Version
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Funktionen

200
198

Integrationen

72
26

Bedienkomfort

4,5 (253)
4,0 (17 826)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,1 (253)
4,0 (17 826)

Kundenservice

4,4 (253)
4,1 (17 826)

Alternativen

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 1 Alternative zu Front
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

Acuity Scheduling

4,8
Nr. 2 Alternative zu Front
Acuity ist eine 24/7-Online-Terminplanungssoftware, mit der Kunden Termine oder Kurse online selbst buchen, nutzerdefini...

Help Scout

4,6
Nr. 3 Alternative zu Front
Help Scout ist eine Kundenservice-Helpdesk-Software für Unternehmen jeder Größe. Nutzer können abteilungsübergreifend...

Kustomer

4,5
Nr. 4 Alternative zu Front
Kustomer ist die Kundenmanagementplattform der nächsten Generation, die Agenten befähigt, personalisierte Kundenerlebnis...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(253)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,4/5

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Zeigt 5 von 253 Bewertungen
Laurens
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltungselektronik
  • Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Front, a must need in your business!

Bewertet am 27.6.2020

I strongly recommend using Front. Not only is the program / email-client very good, but the...

I strongly recommend using Front. Not only is the program / email-client very good, but the employees at Front are also equally capable. Through the e-mails they send and the experience I've had with their customer service, I noticed they really care about their program and what the consumer thinks of it. If you have any questions, they will answer it properly. If you have any suggestions, they will sincerely think about it.

Front has impacted my work, by making my work easily manageable. I can clearly see incoming e-mails being divided into different inboxes. Everyone can have different rights, so not everyone can see how cases are handled. Furthermore I can easily search my sent e-mails, even by using formula's such as ‘from:’ or ‘to:’, which makes searching older conversations or e-mails for bigger cases very easy. This can be very though in other e-mail clients.

I can conclude that my overall experience with Front is very good!

Vorteile

I like how everything is organized and therefore is easy to see. I can clearly see the divided inboxes on the left, making it easy to see how much work still needs to be done. Also, the e-mail conversations itself are shown like they are in e.g. iMessage or Whatsapp. This feels really familiar and makes it easy to read really long conversations.

Moreover, there are many settings, which can make the difference for various different users. For example, I use the 'Paste as text' setting, so everything I paste is stripped of its formatting. I know some of my colleagues dislike this, but I love it.

Furthermore, shortcuts are easy to learn and this makes it possible to work even faster.

Overall, I think Front feels very intuitive, it is easy to learn, and makes e-mailing a lot easier.

Nachteile

At the moment, there is but 1 thing I dislike. When you’ve just sent a new e-mail, it takes a while to show up in the ‘sent’ folder. We used to be able to see that immediately. Because of the way we work, we copy and paste the text of the sent e-mail in our other systems. This delay, especially when one sends many e-mails, is particularly annoying. This is the only minor thing I think can be improved.

John
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

Great Software, Terrible Billing and Support Policies

Bewertet am 31.7.2020

Vorteile

It has a number of very good features for helping teams work together for sales and support. The abilities to share, assign, comment on, snooze and resurface issues makes zero inbox possible. Keeps clutter down and focus on what is most important at the moment. We really like the 'product'.

Nachteile

-Front's Billing policies are absurd. If one signs up for an annual plan adding a user even if only temporarily for a day or a month while transitioning employees results in a charge for as much as a full year for that seat.

-During the sales process, you will experience significant personal, real-time communications. Once the sales process is over, don't hope to EVER be able to have a real-time conversation with anybody. Regardless of the severity or complexity of the issue, the only option is email that often takes days to get a response which can be a real problem when the platform is down since it is the only way to contact them. They had a chat ability for a while but turned it off apparently because customer expectations for a timely response were too high.

-Don't bother making suggestions. Although they have what appears to be a strong attitude towards involving customers, suggestions get a pat on the head and swept into a 'we'll pass that on' basket. No methods or interest to surface ideas and suggestions in a way that other end-users can expand upon or upvote/prioritize.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Medienproduktion
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Buggy and slow product, with lack of attention to detail

Bewertet am 6.5.2018

Ability to respond to and manage emails as a team.

Ability to respond to and manage emails as a team.

Vorteile

I can share and comment on threads with the rest of my team. As an admin, I also have granular control over users' access permissions to email inboxes.

Nachteile

The disregard the little details over and over again in favor of new updates. The app (iOS especially) makes me wait a lot of times when it shouldn't, making it feel slow in stark contrast to other mail apps. Things don't load instantly. Contacts aren't cached. Their UI designers blatantly disregard Android / iOS / Mac / web design conventions (which are there for a reason) in favor of their own convoluted system. Their release notes are boring and they make me update my app even when it's perfectly usable (this condescending attitude is particularly annoying). Many of these small glitches have actually led to catastrophic disasters within my team like unwittingly sending followup emails ("sequences") to 200+ recipients. My advice to them: focus on stabilizing your current, buggy product rather than trying to introduce a million features that don't work 100%.

Felipe
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great Experience with Front

Bewertet am 15.4.2022

I love Front. It's a great tool, very easy to implement, teach and use. The communication between...

I love Front. It's a great tool, very easy to implement, teach and use. The communication between teams is great and we can track and talk to our customers in a great way.

Vorteile

The interface and how is easy to teammates collaborate and organize conversations with customers.

Nachteile

Language only in English
Some features were thought exclusive for emails and we use a lot WhatsApp and Chat channels (custom channels) that not might work that great
API Rate Limit for custom channels that we always talked that would be our main channel and after purchasing, we discovered this "limitation"

In Betracht gezogene Alternativen

Freshdesk, MessageBird, Intercom und Zendesk Suite

Warum Front gewählt wurde

We didn't like Zendesk layout and support

Zuvor genutzte Software

Zendesk Suite

Gründe für den Wechsel zu Front

Layout, features, support, sales proccess, pricing.
Celeste
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Front Is a Team-Saver

Bewertet am 6.5.2020

Vorteile

My team uses Front to save face. We can send and see emails from our team address in one place easily. When one team member is out sick, we can easily find that thread and pick up without missing a beat. I also love that we can share threads without showing the recipient all of our personal email addresses by using the chat function and the tagging function. This helps us keep all the incoming emails going into the preferred email channel since we don't have to share our personal address to prospects or clients.

Nachteile

I do not have a con that I can think of.

In Betracht gezogene Alternativen

Calendly

Gründe für den Wechsel zu Front

We chose Front over Calendly because it solved our initial problem of scheduling, as well as another problem we didn't know we had — consistent communication.
5 von 253 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Front Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Front.

Front bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 19,00/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Front hat die folgenden typischen Kunden:

11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Front unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Front unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Front kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Aircall, Asana, AskNicely, CallHippo, Caravel, Census, ChargeDesk, Chatdesk Teams, Chatra, Clearbit, ClickUp, CloudTalk, Delighted, Dialpad, Dialpad Meetings, Doorbell.io, Drift, Dropbox Business, Fivetran, Flow.ai, FormCrafts, Forumbee, FullContact, Gainsight CS, GitHub, Gmail, Google Drive, HelpCenter.io, HelpDocs, Herald, HipChat, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Influx, Instabug, Instagram, Intercom, Jira, JustCall, Make, Meta for Business, Microsoft 365, Miuros, Nicereply, Olark, Outreach, PagerDuty, Parabola, Pipedrive, Retool, Salesforce Sales Cloud, Shipamax, Shopify, Slack, Smooch, Stitch, Stonly, Talkdesk, Toky, Trello, Twilio, Twitter/X, Upscope, Vyte, WhatsApp, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM, Zoho CRM Plus, Zonka Feedback, Zoom Meetings, monday.com

Front bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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