Front Übersicht

Was ist Front?

Front ist der gemeinsame Posteingang für Teams, der die gesamte Unternehmenskommunikation in einer einzigen kollaborativen Plattform vereint. Teams in den Bereichen Kundendienst, Vertrieb, Betrieb, IT und Marketing können [email protected], [email protected] und andere Gruppen-E-Mail-Adressen, Facebook, Twitter, Chat und SMS an einem zentralen Ort verwalten, ohne zwischen mehreren Tools wechseln zu müssen.

Konzipiert für die Team-Zusammenarbeit: E-Mails und Nachrichten im gemeinsamen Posteingang können Teamkollegen zugewiesen werden, um zu verdeutlichen, wer für das Beantworten verantwortlich ist. Die Kollisionserkennung verhindert mehrere Antworten auf dieselbe Nachricht. Du kannst Teammitglieder direkt erwähnen, um Nachrichten und Entwürfe zu teilen und zu besprechen, bevor Du eine Antwort an einen Kunden sendest. Mit E-Mail-Vorlagen kann man schnell auf häufig gestellte Fragen antworten.

Verbessert die Team-Produktivität: Front funktioniert wie ein E-Mail-Client, ist jedoch leistungsstärker als Google Mail oder Outlook. Mit Funktionen wie internen Kommentaren, Follow-up-Erinnerungen, Lesebestätigungen, Seriendruck, E-Mail-Sequenzen und vordefinierten Antworten kann man 2-3x schneller auf Kunden reagieren. Mobile Apps für iOS und Android sind verfügbar, um unterwegs zu antworten und zu triagen. Die umfassenden Analysen von Front zeigen Deine Antwortzeit, Nachrichtenvolumen und vieles mehr, um Deine Produktivität zu messen.

Integriert sich in alle Apps: Front funktioniert mit vielen anderen Software-Anwendungen, die man bereits verwendet - Salesforce, Slack, Trello, GitHub, Intercom, Asana und mehr, so dass man auf diese Informationen zugreifen und diese in Front synchronisieren kann. Mithilfe der API können benutzerdefinierte Integrationen für spezifischen Geschäftsanforderungen entwickelt werden.

Front kostenlos in einer 14-tägigen Testversion testen.

Front Übersicht

Kosten

Beginnt ab
9,00 $/Monat

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Preis-Leistungs-Verhältnis

Front Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Manage email, chat, social media, SMS in one place
Assign messages to your teammate for clear accountability and ownership
Direct mention teammates to internally discuss messages and leave comments
Connect to other apps, like Salesforce, to access and sync information in Front
Track and analyze your message volume and response times to improve performance over time
Android mobile app to respond on the go
iOS mobile app to respond on the go
Videos zu Front Front Screenshot: Manage email, chat, social media, SMS in one place Front Screenshot: Assign messages to your teammate for clear accountability and ownership Front Screenshot: Direct mention teammates to internally discuss messages and leave comments Front Screenshot: Connect to other apps, like Salesforce, to access and sync information in Front Front Screenshot: Track and analyze your message volume and response times to improve performance over time Front Screenshot: Android mobile app to respond on the go Front Screenshot: iOS mobile app to respond on the go

Front Bewertungen

Front Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
130

Sehr gut
46

Durchschnitt
8

Gering
6

Schlecht
3

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,4
91% haben diese Anwendung empfohlen
Marjolaine L.

Best email software ever

We have a shared inbox and we had trouble to avoid double answers and we had to forward the emails to each other or CC them on our replies so they could get informed of a conversation


Mit Google übersetzen
Arielle B.

Love Front- Would Recommend

Great experience. Sales Rep was educated, nice, responsive and a pleasure to work with. Then the product was easy to use and solved what we needed.


Mit Google übersetzen
Justin B.

Communication Between Departments and Easy Automation

Experience with Front App has been great. All the way from Pre-Sales, Implementation, Deployment, and ongoing support.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

One of the worst email applications I've ever used


Mit Google übersetzen
John F.

Great Software, Terrible Billing and Support Policies


Mit Google übersetzen
Marjolaine L.
Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Best email software ever

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 12.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We have a shared inbox and we had trouble to avoid double answers and we had to forward the emails to each other or CC them on our replies so they could get informed of a conversation

Vorteile

Sharing emails without having to forward them, being able to have internal conversations within an email, plenty of integrations

Nachteile

When I need to speak to all the team, I have to create a discussion and add them all, one by one.
I'd rather have the possibility to @team within an email or a discussion to make sure they are all included.
I also whish we could find a slack inbox where we could find all the channels we have and avoid having to switch between the two softwares.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Arielle B.
Branche: Versicherung
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Love Front- Would Recommend

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 19.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Great experience. Sales Rep was educated, nice, responsive and a pleasure to work with. Then the product was easy to use and solved what we needed.

Vorteile

It is incredibly easy to use. We transitioned to this from HubSpot support and we were concerned about a learning curve, it is about as basic and intuitive as it comes. We budgeted 2 weeks to implement and it took us less than 2 days to transfer everything over and learn how to use it for its core functions.

Nachteile

I may be doing this incorrectly- but the Slack integration doesn't always work correctly. I think it would've been helpful in the integrations section to have a troubleshooting guide if it doesn't work. For us we filled out all fields and appropriate slack channels but the messages were not sent there. (Again could be our error)

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Justin B.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Communication Between Departments and Easy Automation

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 28.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Experience with Front App has been great. All the way from Pre-Sales, Implementation, Deployment, and ongoing support.

Vorteile

The ability to simply @mention someone in an email thread helped smooth out efficiency with our external communications.

Before using FrontApp, we would either have to forward email threads or link to email threads in Slack. Now, if our teams need assistance from other departments, they can use an @mention to give immediate context to the helping party.

Creating Rules using conditions is a breeze and is powerful using their rules editor.

Nachteile

Some of the "Comment" features were lacking--rich text formatting needed to be in markdown format, no pinned comments, closing edited comments. That being said, they had a recent update that completely addressed all those issues.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

One of the worst email applications I've ever used

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 2.4.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

The overall look of Front is simple, which is nice.

The snooze function on emails.

The support staff were friendly and quick to answer.

Nachteile

My company switched my team over to Front after a couple people who shared an inbox had issues with managing it. I didn't have a shared inbox, but struggled with the lack of functionality for just personal inboxes.

There are so many missed functionalities to Front it made my job incredibly inefficient. I found myself spending more time doing my job which consists of heavy emailing because of Front problems.

1. No calendar. Cannot make appointments, set up meetings, etc.

2. Unable to edit messages in a previous thread. Say someone sends you a list of questions. You cannot just answer next to their list in the previous email and say "see below."

3. Archiving messages... when we first switched to Front, the management team used it for a few weeks to test it. When the team was instructed to switch within the next couple weeks, and BOOM thousands of emails that Front could not autoarchive. I had about 10 emails in Outlook during the switch. The front inbox had accumulated thousands over the course of the management test period. Front could only auto archive shared inboxes, not personal. I had to spend 20 minutes selecting 3000 emails to auto archive since it didn't sync correctly with Outlook.

4. Saving emails... you can't. You only have the option to send a link of the email which only works for those that also used front.

5. You cannot edit pasted tables in front, as far as formatting goes. No deletion of columns or making rows smaller.

6. No red flags or categorizing. Often I'd keep emails in Outlook and red flag them to remind myself to check on it before I leave. No flagging in Outlook. This is replaced by snoozing in Front to make it reappear later, but I do miss the flag option.

7. You archive something in someone else's inbox that they share with you... it archives in their inbox, too.

8. No options to make folders. You want to move emails to a folder to refer to later? You cannot.

I could go on and on and ended up emailing a list of 18 problems after using Front for the first 3 months to management who sent to Front support. The responses were basically they hope to rollout that feature one day. Which obviously doesn't help now.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

John F.
Branche: Telekommunikation
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great Software, Terrible Billing and Support Policies

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 31.7.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

It has a number of very good features for helping teams work together for sales and support. The abilities to share, assign, comment on, snooze and resurface issues makes zero inbox possible. Keeps clutter down and focus on what is most important at the moment. We really like the 'product'.

Nachteile

-Front's Billing policies are absurd. If one signs up for an annual plan adding a user even if only temporarily for a day or a month while transitioning employees results in a charge for as much as a full year for that seat.

-During the sales process, you will experience significant personal, real-time communications. Once the sales process is over, don't hope to EVER be able to have a real-time conversation with anybody. Regardless of the severity or complexity of the issue, the only option is email that often takes days to get a response which can be a real problem when the platform is down since it is the only way to contact them. They had a chat ability for a while but turned it off apparently because customer expectations for a timely response were too high.

-Don't bother making suggestions. Although they have what appears to be a strong attitude towards involving customers, suggestions get a pat on the head and swept into a 'we'll pass that on' basket. No methods or interest to surface ideas and suggestions in a way that other end-users can expand upon or upvote/prioritize.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 1.0/10

Nutzerempfehlung
8,7/10
Basierend auf 193 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Front Preis

Front Preis

Beginnt ab
9,00 $/Monat
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Basierend auf 193 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Front Funktionen

Front Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Chat
Datei-Verwaltung
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Drag-and-Drop-Oberfläche
Gemeinsamer Arbeitsbereich
Genehmigungs-Management
Integration von Dritten
Kommentieren
Kundenspezifisches Branding
Prognosen
Suchfunktion
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Workflow-Management
Zugriffskontrolle
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 193 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Front Häufig gestellte Fragen

Front Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Front.

F. Welche Preispläne bietet Front an?

Front bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 9,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Front?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Front

F. Wer sind die typischen Nutzer von Front?

Front hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Front unterstützt?

Front unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Front an?

Front hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Front mobile Geräte?

Front unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Front?

Front kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Aircall, Asana, Co:tunity, FCS CosmoPMS, Intercom, Nicereply, Pipedrive, Slack, Smooch, Truly

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Front an?

Front bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank, Forum