
Process Street
Über Process Street
Process Street ist eine Software für Standardbetriebsabläufe und Checklisten für Unternehmen. Die Plattform ermöglicht Unternehmen das Erstellen und Automatisieren von Workflows, Checklisten, Formularen und Standardbetriebsabläufen. Automatisiere Workflows und arbeite mit deinem Team zusammen.
Process Street bietet Unternehmen eine einfache Möglichkeit, wiederkehrende Prozesse und Workflows von Teams zu verwalten. Nutzer können umfangreiche Prozessdokumente erstellen, die Bilder, Videos, E-Mail-Vorlagen, Unteraufgaben und mehr enthalten. Prozesse können als kollaborative Checklisten und Workflows ausgeführt und sicher verwaltet werden. Sie können von Process Street sicher gespeichert werden.
Teams können bei allen Prozessen von allen Geräten aus zusammenarbeiten und Vorlagen privat mit Kunden und Gästen oder öffentlich mit allen teilen. Nutzer können mit der Integration von Process Street 600+ Daten erfassen und Aufgaben mit Formularfeldern automatisieren und Daten an und aus anderen Anwendungen weitergeben.
Bilder





Du bist nicht sicher, ob Process Street das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Zoho CRM

Pipedrive

Podio

Airtable

Nutzerbewertungen
Hast du Process Street bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Versatile tool for process building, getting organised, delegating projects and even writing
Bewertet am 17.10.2017
Vorteile
For anyone who needs to make sense of complexity, this is an invaluable tool, largely because unlike many web tools it's not bloated! The simple, minimalistic interface is ideally designed for clear thinking and has helped me structure not just my existing processes but also develop new ideas.
Lately I've even started to use it to write complex blog posts because it is far more user-friendly and versatile than MS Word or Wordpress, allowing you to import different media types with a click.
There is something relaxing as well as productive about the way this tool is designed.
You can export processes to delegate a complex series of tasks to someone via email and make it look easy.
It is well-priced for what it offers - a tool that can have a real impact on the way you run and grow your business. Support so far has been excellent.
Nachteile
Occasionally crashed in the past when auto-saving - but they seem to have ironed out this and other small glitches.
Inability to add certain formats is annoying at times e.g. tables
I hope they resist the temptation to add too many new features that would make it bloated like everything else. So far it has been kept refreshingly clean and functional - long may this continue!
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
One of if not the best software we use in our company
Bewertet am 17.7.2020
Support team is extreemely responsive, they have an amazing library of information and trials that...
Support team is extreemely responsive, they have an amazing library of information and trials that are actually helpful. https://www.process.st/help/docs/
Vorteile
It is very clear and easy to use as well as to build processes. The versatility of the tools seems limitless. Integration with other software is great. I specifically like what you can do with teh Run Links.
Nachteile
I would love it if there was field validation for things such as phone numbers zip codes etc. It does exist for emails so they are on the right track.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Great product for the right company, but not the right fit for us.
Bewertet am 3.2.2017
I love the unique way you are able to create internal/external guides using Process St's checklist...
I love the unique way you are able to create internal/external guides using Process St's checklist functionality. It allowed me to break content-rich guides down into super easy to follow (and read), check lists.
The support team are fantastic, I especially loved liaising with Peyton, who took the time out of his night, after hours (I'm based in Aus) to chat to me about my unique use-case and how Process St might be able to help me keep track of my clients, who are all at different stages with us.
Ultimately, there are some key functions I need in order to be able to efficiently keep track of our clients;
>Sorting the home dashboard
> Free read-only access for my team
> And, most importantly, the ability to edit specific check lists without the system editing the template itself.
I'll definitely reconsider Process St in the future if the above functionality is introduced!
Tip: If you run regular IDENTICAL checklists/training programs - definitely give Process St a shot, it will suit you perfectly!
Vorteile
The ability to create internal and external training guides/procedure docs.
Nachteile
The inability to use a template as a starting point, while being able to edit unique check lists for each client as needed (any changes made, edit the template itself).
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Remote Work with Ease
Bewertet am 13.9.2023
Overall we have implemented it over multiple departments to work together seamlessly and it's...
Overall we have implemented it over multiple departments to work together seamlessly and it's working amazing.
Vorteile
My team is spread out over different departments and cities and this has helped us stay on task and on the same page with way less useless communication
Nachteile
There is a HUGE leap between the free account and the paid account but you cannot sample the paid features on your free trial account so makes it hard to determine if it's going to work for the team.
In Betracht gezogene Alternativen
AsanaGründe für den Wechsel zu Process Street
Admin capability- Branche: Unternehmensberatung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The Business Process Control Software you've been looking for.
Bewertet am 19.11.2020
Make no mistake, this program will not automate your entire process and do it for you, but it takes...
Make no mistake, this program will not automate your entire process and do it for you, but it takes a lot of the thought and decision energy out of it. Great for processes that still need human thought coupled with the ability for management to set controls and parameters.
Vorteile
You are able to write the book for exactly how you'd like your staff to complete things and hold them accountable. The conditional logic allows for just about anything to be built within. Eliminates having to pass paper and send an email for handoffs.
Nachteile
There are really no cons to the program. This seems to be a younger software and they are very forward about making improvements and listening to customer feedback. I'm excited to see the capabilities grow.
Gründe für den Wechsel zu Process Street
The ability to mold the software around YOUR business processes. When we were vetting other softwares, we were finding that that we would have had to modified our processes to fit with the layout and flow of the program (Pipe Drive for example).Process Street Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Process Street.F. Welche Preispläne bietet Process Street an?
Process Street bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 30,00/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Process Street?
Process Street hat die folgenden typischen Kunden:
51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
F: Welche Sprachen werden von Process Street unterstützt?
Process Street unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Process Street mobile Geräte?
Process Street unterstützt die folgenden Geräte:
iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Process Street?
Process Street kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Adobe Commerce, Airtable, Asana, Automations.io, Calendly, Chargebee, DocuSign, Dropbox Business, Dropbox Sign, Evernote Teams, Freshdesk, GitHub, Google Calendar, Google Drive, Google Sheets, Google Workspace, Greenhouse, HubSpot CRM, Intercom, Jotform, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, NetSuite, Parseur, PayPal, Pipedrive, Poptin, Quickbooks Online, SAP Business One, Sakari, Salesforce Sales Cloud, ShareFile, ShareFile VDR, Shopify, Slack, Stripe, Tettra, Timely, Trello, Typeform, Watershed, Watershed, WooCommerce, Wufoo, Xero, Yammer, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Process Street an?
Process Street bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Process Street gefundenen Softwarekategorien an.
- BPM-Tools
- Projektmanagement Tools
- Workflow Management Systeme
- Dokumentenautomatisierung Software
- Compliance Management Systeme
- QM Software (Qualitätsmanagement)
- Dokumenten-Management-Systeme
- Integrationssoftware
- Onboarding Software
- Legal-Document-Management-Software
- Anforderungsmanagement Tools
- Collaboration Tools
- Digital Workplace Software (Digitaler Arbeitsplatz)
- Home Office Software
- Task Management Tools
- Software für das Kunden-Onboarding