Flipcause

Flipcause hilft gemeinnützigen Organisationen bei ihrer Spendenaktion.

4,7 /5 (127 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Flipcause Übersicht

Was ist Flipcause?

Flipcause ist eine voll integrierte, All-in-one-Fundraising- und Community-Engagement-Plattform für kleine gemeinnützige Organisationen.

Von wiederkehrenden Spenden und Event-Ticketing bis hin zum Freiwilligenmanagement und Peer-to-Peer-Fundraising wird die Supporter-Aktivität automatisch in die Flipcause-Datenbank integriert, wo vollständig anpassbare Berichte die erforderlichen Erkenntnisse liefern, um engere Beziehungen mit Unterstützern aufzubauen.

Alle ihre Tools können einfach in deine Website integriert und über ein einziges Cloud-Dashboard verwaltet werden – keine technischen Kenntnisse erforderlich. Wenn du eine neue Website benötigst oder deine bestehende Website aktualisieren möchtest, können sie dir dabei helfen, ohne zusätzliche Kosten eine schöne, moderne Website zu erstellen und zu pflegen.

Alle Flipcause-Abonnements verfügen über ein engagiertes Erfolgsteam mit sachkundigen und freundlichen Mitarbeitenden, die bei jedem Schritt helfen können.

Flipcause Übersicht

Kosten

Beginnt ab
100,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Flipcause Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Videos zu Flipcause Flipcause Screenshot: Flipcause Screenshot: Flipcause Screenshot: Flipcause Screenshot: Flipcause Screenshot:

Flipcause Bewertungen

Flipcause Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
100

Sehr gut
21

Durchschnitt
4

Gering
1

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,7
95% haben diese Anwendung empfohlen
Randy j L.

Best Non-profit Merchant

I'm currently working with my fifth customer and implementing FlipCause and my customers just love their services and customer service. So when my clients are happy I'm happy.


Mit Google übersetzen
Alberto O.

Flipcause has been super useful in so many ways

Aside from the already-mentioned help with reporting, fundraising, and volunteer management, I feel that having a more intuitive web presence has helped legitimize us in the local non-profit community. We may have been around for 40 years, but our old website looked even older. This site has helped us communicate better with those that need us the most.


Mit Google übersetzen
Robert C.

Flipcause is on the Rise

Our organization is utilizing Flipcause to track our contacts and donors as well as for our website, website updates, and events. Customer service and Team [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] have been outstanding, patient, and helpful. This by far has been the greatest experience we have had with onboarding and CRM software


Mit Google übersetzen
Lori S.

Cancelled after one week

Terrible


Mit Google übersetzen
Nate B.

5A Elite loves Flipcause

With Flipcause, we are now able to manage fundraising and registration like the big companies at a fraction of the cost.


Mit Google übersetzen
Randy j L.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Best Non-profit Merchant

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 23.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

I'm currently working with my fifth customer and implementing FlipCause and my customers just love their services and customer service. So when my clients are happy I'm happy.

Vorteile

Customer service is their superpower. The software is definitely the easiest to use but their customer service is beyond anything I'm accustomed to. As a website developer I"m always advising clients on merchant services, and flipcause is my number one for nonprofits.

Nachteile

The portal is a little dated but has not reflection of the product or service.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Flipcause

Randy, thank you so much for your thoughtful review. We love to hear what's working for you and the opportunity to provide timely and personal support to help our partnered organizations grow and do more!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Alberto O.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Flipcause has been super useful in so many ways

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 28.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Aside from the already-mentioned help with reporting, fundraising, and volunteer management, I feel that having a more intuitive web presence has helped legitimize us in the local non-profit community. We may have been around for 40 years, but our old website looked even older. This site has helped us communicate better with those that need us the most.

Vorteile

The best thing about this software is that it has helped organize our financial collection efforts. Before , our website could not process payments. Little did we know that we had many people that were willing to join our group, donate to our cause, and provide feedback. Flipcause has helped us with these passive collection efforts, increasing our donations dramatically. Is this the only thing I love? No! The volunteer management, communications, and reports are all worth a review in their own right. Their staff is very talented and responsive.

Nachteile

Some screens, when selected, take the end user to some redundant screens (Eg., the volunteer signup page has two stops that are not needed). All features can be customized and the options are sometimes not in intuitive locations... but their staff is always there to help point you in the right direction.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Flipcause

Hi Alberto, thank you so much for your review! We're so happy to hear that using Flipcause has helped you to better connect with your community and increase your donations. That's our mission!

And thank you for your feedback on the redundant pages, I'll be sure to bring this to our Product team to see how we can improve this for you.
Don't hesitate to reach out if there's anything else we can do to help.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Robert C.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Flipcause is on the Rise

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 7.1.2021
Quelle der Bewertung: Capterra

Our organization is utilizing Flipcause to track our contacts and donors as well as for our website, website updates, and events. Customer service and Team [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] have been outstanding, patient, and helpful. This by far has been the greatest experience we have had with onboarding and CRM software

Vorteile

Flipcause is easy to use, intuitive, inviting, well designed and great for the overall small non profit user with great customer service support.

Nachteile

Flipcause does not yet have some of the functionality of the larger CRM software, but what they have done they have done well. I look forward to the increasing capabilities.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Lori S.
Branche: Internet
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Cancelled after one week

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 26.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Terrible

Vorteile

There was a lot of carelessness in the creation of my company's website. Basic things like logos were incorrectly placed, as well as other common sense placements were not done correctly. It also took a lot longer to communicate with their staff than I was told it would. It became clear from the beginning that what Flipcause promised was inflated. I therefore cancelled my free trial after one week.

Nachteile

Basic requests were incorrect which caused me more time to was necessary to correct.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Flipcause

Hi Lori,

Thank you for taking the time to try out Flipcause's free and optional website add-on.

Our ultimate goal is to provide value and to make your life easier. We take a lot of pride in our customer service, our quick turnaround times, and meeting or exceeding the expectations that we set. Taking a look at our records, I do see we built a new 30-page website for you within a week, and that all communication exchanges took place within a day or two, as promised.

We take all feedback to heart and are always looking for ways to improve, and I'm sorry to hear that you had anything less than a stellar experience. Please don't hesitate to reach out to me directly if there's anything else we can address for you!

Wishing you and yours health and safety.

- Darya Gorlova, Client Experience Director

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Nate B.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

5A Elite loves Flipcause

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 16.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

With Flipcause, we are now able to manage fundraising and registration like the big companies at a fraction of the cost.

Vorteile

What I like most is, because we are a small organization, we don’t have the capacity to assign a staff member to fundraising. With Flipcause, we have a dedicated support team who make every step in every process easy to manage. I also like the fact that the look is very professional and gives the appearance that our organization is bigger than it actually is, which leads to increased fundraising sng.

Nachteile

Sometimes, it takes a really long time to update in the dashboard. Also, there are a lot of features that I just don’t know about and so I don’t feel like we are able to utilize the software to it’s full capabilities.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Flipcause

Hi Nate,
Thank you so much for leaving us a review. We love hearing that your support team feels like an extension of your staff, that's what we aim to do!
And thank you for your feedback on how we can improve. We are always working on speed optimization of the Dashboard, so please let us know if you continue to have issues with slow updates so we can let our team know.
As for learning about new features, this year we launched a "What's New" button at the top right corner of the Dashboard to highlight updates and new features. Be sure to check that out and if there's anything else we can do to assist, don't hesitate to let us know!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,5/10
Basierend auf 127 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Flipcause Preis

Flipcause Preis

Beginnt ab
100,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Basierend auf 127 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Flipcause Funktionen

Flipcause Funktionen

A/B-Tests
API
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Content-Management
Daten-Import / -Export
Drag-and-Drop-Oberfläche
Echtzeit-Analytik
Engagement-Analytik
Integration von Dritten
Kampagnen-Segmentation
Kampagnenanalyse
Kampagnenmanagement
Kundenspezifisches Branding
Multichannel-Marketing
Social-Media-Integration
Social-Network-Marketing
Überwachung
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 127 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Flipcause Häufig gestellte Fragen

Flipcause Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Flipcause.

F. Welche Preispläne bietet Flipcause an?

Flipcause bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 100,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Flipcause?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Flipcause

F. Wer sind die typischen Nutzer von Flipcause?

Flipcause hat die folgenden typischen Kunden:

Non-Profit

F: Welche Sprachen werden von Flipcause unterstützt?

Flipcause unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Flipcause an?

Flipcause hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Flipcause mobile Geräte?

Flipcause unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Flipcause?

Flipcause kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Constant Contact, Emma, GetResponse, Mailchimp, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, VerticalResponse, Vtiger CRM, Zoho CRM, iContact

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Flipcause an?

Flipcause bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen