SharpSpring from Constant Contact

Erschwingliche Marketingautomatisierung für alle Unternehmensgrößen

Über SharpSpring from Constant Contact

Weltweit haben sich mehr als 1.400 Digital-Marketing-Agenturen und über 6.000 Unternehmen für SharpSpring als Partner für die Marketingautomatisierung entschieden. Seit 2014 hilft SharpSpring Werbetreibenden dabei, Workflows zu automatisieren, mehr Leads zu generieren und diese Leads in Verkaufsabschlüsse konvertieren. Mit wettbewerbsfähigen Preisen und einer robusten Plattform hat das Unternehmen in der kurzen Zeit seit seiner Gründung bedeutende Marktanteile von Branchenführern gewonnen. Das robuste Feature-Set umfasst verhaltensbasiertes E-Mail-Marketing, CRM-Integration in native oder Drittanbieter-Umgebungen, Tools für das Social Media Management, Builder für visuelle Workflows, dynamische Formulare, Buyer Personas, Landing-Page-Builder, Blog-Builder, universelle CMS-Kompatibilität und Integration in Hunderte von Anwendungen.

SharpSpring beträgt normalerweise einen Bruchteil der Kosten anderer Marketing-Automatisierungsalternativen.

Preisoptionen ab:

$ 399,00/Monat

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Die 5 Top-Alternativen zu SharpSpring from Constant Contact

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Australien, Belgien, Brasilien, Kanada, Deutschland, Dänemark, Vereinigtes Königreich, Irland, Indien, Mexiko, Niederlande, Neuseeland, Vereinigte Staaten, Südafrika

Unterstützte Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch, Portugiesisch, Spanisch, Türkisch

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Die 5 Top-Alternativen zu SharpSpring from Constant Contact

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SharpSpring from Constant Contact Software - 1
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von SharpSpring from Constant Contact: 102

  • AB-Tests
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebot in sozialen Medien
  • Anpassbare CTAs
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Bildbibliothek
  • CRM
  • Chat / Messaging
  • Content-Management
  • Customer Journey Mapping
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Verteilung
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Erinnerungen
  • Formularverwaltung
  • Für Startups
  • Für kleine Unternehmen
  • Individuelle Anpassung
  • Inhalt-Bibliothek
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnen-Tracking
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kampagnenplanung
  • Kanalmanagement
  • Klick-Tracking
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Pflege
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Listen-Management
  • Live-Chat
  • Marketing-Automatisierung
  • Marketingkalender
  • Mehrere Kampagnen
  • Multi-Channel-Attribution
  • Multichannel-Kampagnen
  • Multichannel-Marketing
  • Multivariate Tests
  • Nachterminierung
  • Pipeline-Berichte
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Prädiktive Analytik
  • Quellen-Nachverfolgung
  • ROI-Tracking
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Social Media-Überwachung
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • Suchmaschinen-Marketing
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verhaltens-Tracking
  • Verhaltensanalysen
  • Verkaufsanalyse
  • Verkaufsberichte
  • Vertriebsaktivitätsmanagement
  • Visuelle Analytik
  • Vorlagen-Management
  • Web-Formulare
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Workflow-Management
  • Zielseiten / Web-Formulare

Alternativen

HubSpot Marketing Hub

4,5
Nr. 1 Alternative zu SharpSpring from Constant Contact
HubSpot Marketing Hub ist eine skalierbare All-in-one-Plattform für Inbound-Marketing, die Content-Marketing, Marketing...

Marketo Engage

4,2
Nr. 2 Alternative zu SharpSpring from Constant Contact
Marketo® bietet eine einfach zu bedienende, leistungsfähige und komplette Marketing-Software-Plattform, die sowohl...

Pardot

4,1
Nr. 3 Alternative zu SharpSpring from Constant Contact
Pardot von Salesforce ist eine Marketing-Automation-Lösung, die die Lücke zwischen Vertriebs- und Marketingteams...

HubSpot CRM

4,5
Nr. 4 Alternative zu SharpSpring from Constant Contact
Spare wertvolle Verkaufszeit mit HubSpot CRM, das sich um all die kleinen Details von der Anrufaufnahme, dem Protokollie...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(735)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,6/5

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Zeigt 5 von 735 Bewertungen
Jhara M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

An Excellent Alternative to Marketing Automation Software for Agencies

Bewertet am 26.5.2022

Since we started using SharpSpring in 2017, we've had nothing but success. Within the first month,...

Since we started using SharpSpring in 2017, we've had nothing but success. Within the first month, it had a significant impact on both our company and our clientele. For us, it's a vital aspect of our digital marketing strategy because of the help they've given us.

Vorteile

In order to make the most of Marketing Automation, SharpSpring offers a complete set of tools and resources. It's simple to use and can track visits from all of your different marketing initiatives. Once you've gone through the training, the tools are simple to use and can be customized to fit your company's needs. Making it easier to alter your marketing strategy and get a better return on investment (ROI).

Nachteile

The email editor might be a touch clumsy and formatting prose and layouts can be problematic. The email previewer might be problematic. Visual processes may be laborious to make

Brian B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

SharpSpring Great Platform With Amazing Support

Bewertet am 18.2.2020

Overall the platform is powerful at a great price, and the team at SharpSpring wants you to...

Overall the platform is powerful at a great price, and the team at SharpSpring wants you to succeed, and that shows in their support, courses, documentation, and forums. Not only does SharpSpring benefit Right to Evolve internally, but our clients and the work we do see the benefits as well.

Vorteile

SharpSpring has features to create marketing operations and track those campaigns either manually or automatically. Considering I can tie all the potential avenues of a campaign into one spot and see how users interact with is a great win. At a glance, it is essential to read the data and make the right decisions; SharpSpring brings all the data to one platform. It makes work more enjoyable that we can create a single campaign with a list of contacts, email templates, unique forms, dynamic pages, trackable media, automation, and analytics in one spot. Not to mention, once we create this base campaign and all its numerous pieces, I can then quickly use all the parts as a template to do another or a third, and so on. Making it very efficient over time. SharpSpring has a lot of features, but I am thrilled with our CRM, email marketing, ads, funnels, all in one location. All this and the support team have been top-notch every step of the way. I also like to learn myself, which they provide via courses, updated videos, and documents that my team and I can reference.

Nachteile

Interface and design consistency are my two significant cons for this platform. Like most, once you know the platform and its interface, you can be very successful. No difference here except that the design process between creating emails, pages, and forms all have their unique process. I believe it would improve user efficiency if the page and email creator, for instance, had a standard procedure and the same layout of tools. The platform has a lot of features with more coming, so you have to know where all the pieces are between the settings, marketing, and sales menu layout.

Breann E.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best CRM out there

Bewertet am 17.5.2022

I am able to use this platform as an all in one to track well pretty much everything a business...

I am able to use this platform as an all in one to track well pretty much everything a business could want to track. I lvoe how everything for social media is in one platform. I can't say enough about SharpSpring.

Vorteile

Everything! It does everything we could ever as a CRM to do. I love how everything is customizable to what fits my company's needs.

Nachteile

I would make some changes to the reporting tools and creation of emails.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Platform

Warum SharpSpring from Constant Contact gewählt wurde

Keap sucked and SharpSpring could do everything any business would need in the digital business world.

Zuvor genutzte Software

Keap

Gründe für den Wechsel zu SharpSpring from Constant Contact

SharpSpring gave us everything we needed and more at a great price
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Not worth it

Bewertet am 7.5.2021

Not good. Lots of "oh yeah, sure, it does that." Only to find out that the software doesn't...

Not good. Lots of "oh yeah, sure, it does that." Only to find out that the software doesn't actually do what they just said it does or no one from sharpspring knows how to make it do that.

Vorteile

Seemed like a great and more affordable option compared to HubSpot. Not much else to say here since we had a boat load of issues with it.

Nachteile

Everything was cumbersome. From onboarding to implementation. Even getting someone on the phone from the right department to help us when we had issues with email was a problem. Overall, really clunky and outdated. We ended up going to Hubspot and it's SO much better and not even that much more expensive especially when we think of all of the time we all wasted trying to get sharpspring to work.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot Marketing Hub

Zuvor genutzte Software

HubSpot Marketing Hub

Gründe für den Wechsel zu SharpSpring from Constant Contact

price.

Antwort von SharpSpring

Hi there,

Thank you for taking the time to share your experience with SharpSpring. We hate to hear that you had a negative experience with the platform. Our exceptional support is something we work hard to maintain so we hate finding out we missed the mark there as well. We never take losing a partner lightly and will use your feedback to continue to improve our resources for our agency partners.

If you'd be open to sharing any additional feedback, please email us at [email protected]

Rene S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Sharpspring is the solution for all-in-one marketing

Bewertet am 30.4.2022

We have implemented SharpSpring for our clients and are using it ourselves for Marketing Automation,...

We have implemented SharpSpring for our clients and are using it ourselves for Marketing Automation, emailmarketing and social media marketing. Our clients are very pleased for the way we create leads for them. SharpSpring gives a lot of insight in the way leads are generated and we use the automation tool also for cross selling and stay in touch with existing customers. Before SharpSpring we looked in to both HubSpot and Infusionsoft but SharpSpring is the best solution for us. Worth every penny and more.

Vorteile

SharpSpring is best for clients who want to generate lots of leads and convert them to clients. If you look for a complete solution for marketing automation, social media, emailmarketing, Google Ads and a CRM, this is the go to solution. If you are only looking for emailmarketing without the rest then this is not the best fit.

Nachteile

Social media monitoring could be beter. No other cons.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot Marketing Hub

Gründe für den Wechsel zu SharpSpring from Constant Contact

ROI, price is very good for what you are getting
5 von 735 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

SharpSpring from Constant Contact Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über SharpSpring from Constant Contact.

SharpSpring from Constant Contact bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 399,00/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

SharpSpring from Constant Contact hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

SharpSpring from Constant Contact unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch, Portugiesisch, Spanisch, Türkisch

SharpSpring from Constant Contact unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

SharpSpring from Constant Contact kann in folgende Anwendungen integriert werden:

123FormBuilder, 1CRM, AB Tasty, Accelo, Acuity Scheduling, Adobe Commerce, Agile CRM, Aircall, Alchemer, Basecamp, BigCommerce, Bitrix24, ClickTime, Close, Concrete CMS, Connexys Recruiting Software, Constant Contact, Contactually, Content Hub, Dealer.com, Direct Mail, Dropbox Business, Drupal, Easy Projects, Efficy CRM, Ektron, Elcom CMS, Eventbrite, FluidSurveys, Formstack Forms, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, Geckoboard, GetSiteControl, Gmail, GoTo Meeting, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Gravity Forms, Groove, HappyFox Help Desk, Help Scout, InsideView, Insightly, Instapage, Interaction Studio, Intercom, Jimdo, Joomla, Jotform, Kibo Personalization - archived, Klipfolio, LeadMaster, Litmus, LiveAgent, Livestorm, Mailchimp, Meta for Business, Myphoner, NationBuilder, OnePageCRM, Operations Hub, Optimizely, PayPal, Pipedrive, Pipeline, Pipeliner CRM, PrestaShop, ProjectManager.com, Propeller CRM, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Quote Roller, Saasu, Salesforce Sales Cloud, SendGrid, Sendible, Shopify, Slack, Squarespace, Stripe, SugarCRM, Sumo, SurveyMonkey, Teamleader, Teamwork Desk, Todoist, Twitter, Typeform, Unbounce, UserEcho, UserVoice, VWO Testing, Viddler, Vtiger CRM, Webex, Webtrends, Weebly, Wisepops, Wistia, WooCommerce, WordPress, Workbooks, Wrike, Wufoo, Xperience, YouCanBook.me, Zapier, Zendesk, Zendesk Sell, Zenkit, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Connect, amoCRM, dotdigital Engagement Cloud, mailparser.io, noCRM.io, vBulletin

SharpSpring from Constant Contact bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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